![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1301
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
ja też osobiście uważam ze 5 garów jest zbyt ucialziwe w codzienneij ekslpoatacji... włacnie miedzy 2 a 4 tyś. obrotów....u mnie przy końcowym tlumiku tak to wygląda ale to nie jest ford
a tak brzmi wewnątrz osobiscie uważam ze jest deko zbyt uciązliwe na co dzień... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1302
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Współczuję. W Focusie RS wygląda to tak
(Milltek non-resonated + 200 cell sportcat) Zawsze można domontować środkowy tłumik jakby komuś dźwięk przeszkadzał. Ale nie spotkalem się z tym u nikogo, kto ten wydech ma. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1303
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 28 July 2011 ![]() |
RS-ik u mnie nie jest do jazdy codziennej, więc głośno powinno być. Wersja non-resonated mnie zupełnie przekonuje.
Brzmi fantastycznie. |
|
|
![]()
Post
#1304
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 29 December 2011 ![]() |
Mój jest o codziennej jazdy założony jest Milltek RS Mk2 Full System Exhaust (De-Cat)non-resonated jak dla mnie bomba ;-)
|
|
|
![]()
Post
#1305
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 October 2011 Skąd: Ustroń ![]() |
Powiem tak. Miałem założone dwie wersje tego układu ( Milltek) Non rezo. Jak i rezonowana. Obie od katalizatora do samego końca. Powiem szczerze że lubię sportowe wydechy i dobre brzmienie. Ale ta wersja non rezon. mnie zabiła w sensie od 2 do 3 tyś. obrotów prędkość na 6 biegu ok 120, 130 km/h w samochodzie powstaje mocny rezonans ( buczenie na dłuższą metę nie do zniesienia) Nawet na niewielkich trasach typu 30, 40 km zaczynało mocno irytować. Do upalania bomba! Ja osobiście pobawiłem się przez tydzień i zmieniłem na rezonowaną – głosik bardzo ładny troszkę cichsza, ale nie ma aż takiego ( buczenia) Śmigam teraz na tym i nie zamierzam zmieniać. Jak by ktoś chciał mam do sprzedania samą środkową rurę właśnie tej wersji nie rezonowanej ( głośniejszej).
To jest moje osobiste zdanie ![]() |
|
|
![]()
Post
#1306
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Przez przypadek odkrylem nieudokumentowana funkcje w sterowaniu glosem:
zamiast komendy "Cancel" rownie dobrze dziala "Fuck off" :-D -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1307
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Bo ja się ślinię na rezonowaną wersję millteka albo Scorpiona ale na razie chyba sobie odpuszczę bo muszę wozić z tyłu dwa małe potwory.
|
|
|
![]()
Post
#1308
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 May 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
RSss> a gdzie nabyłeś ten środkowy tłumik w wersji rezonowanej?
Kupiłeś 2 zestawy, czy można zamówić to jakoś inaczej? Potwierdzam Twoje słowa w zakresie buczenia. U mnie jest dokładnie to samo. Myślę właśnie nad zmianą tego środkowego elementu. Kwestia gdzie tą pojedynczą część dostać? -------------------- Focus RS mk2
Suza SV650 |
|
|
![]()
Post
#1309
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
pew: a też masz z oryginalnym katem? Może to od tego zależy?
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1310
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 May 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
Kat oryginalny.
Wydech kupiony cat-back w wersji nierezonowanej. Ciekawe co by było po wstawieniu downpipe'a i kata 200? W internecie dźwięk świetny, ciekawe jak podczas normalnej jazdy. -------------------- Focus RS mk2
Suza SV650 |
|
|
![]()
Post
#1311
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Żeby po tych modach auto dalej było użyteczne bardziej "zielone" i Eco trendy proponuję taki dodatek:
![]() |
|
|
![]()
Post
#1312
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
To wcale nie jest takie głupie
![]() Można wgrać program na etanol. Daje co najmniej ze 30 KM więcej. Tylko że spalanie tak wzrasta, że zasięg na baku zmniejsza się do jakiś 250 km. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1313
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
No niby tak, tylko Ford powiedział że wnętrzności foki nie bardzo lubią to paliwo....
|
|
|
![]()
Post
#1314
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Bzdura
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#1315
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Rasta - to ciekawa opinia tylko nie poparta żadnym argumentem.
Pokieruj mnie proszę do jakiegoś dokumentu, w któym Ford formalnie mówie że wspiera w RS-ie inne paliwa niż PB95/98. Chętnie zmienię zdanie. http://saabaryta.wordpress.com/2010/07/26/...ul-pod-rozwage/ |
|
|
![]()
Post
#1316
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Ten zakaz lania etanolu do FlexiFuel (link) był tylko tymczasowy, półtora roku temu
i spowodowany brakiem odpowiedniej normy siarczanów w paliwie E85 (85% etanolu) Z technicznego punktu widzenia, po wgraniu odpowiedniego oprogramowania, nie ma przeciwskazań dla etanolu w RS innych niż w autach Flexifuel. Oznacza to m.in. wymiany oleju co 10 tys km i ewentualne ryzyko wymiany pompy paliwa z powodu korozji (E85 zawiera kilka % wody) -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1317
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Dopóki nie będzie to oficjalne stanowisko Forda, opisane w instrukcji obsługi etc. to lejesz etanol na własną odpowiedzialność. Dla mnie sprawa prosta: nie ma na liście paliw zalecanych i kropka. A flexifuel o ile dobrze zrozumiałem były przystosowane rownież do etanolu ale w praktyce okazało się że nie bardzo.
|
|
|
![]()
Post
#1318
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Nie zrozumiałeś.
FlexiFuel to silniki na etanol, które również mogą być zasilane zwyczajną etyliną. Często w tym drugim przypadku mają mniejszą moc bo E85 ma 104 oktany i ECU to wykorzystuje. W Szwecji aut na etanol jest kilkaset tysięcy, a tylko kilkaset miało problemy i to z powodu jakości paliwa, a nie z powodów technicznych. Oczywiście że na własną odpowiedzialność, tak samo jak i każda inna zmiana prowadzi do utraty gwarancji. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1319
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 October 2011 Skąd: Ustroń ![]() |
RSss> a gdzie nabyłeś ten środkowy tłumik w wersji rezonowanej? Kupiłeś 2 zestawy, czy można zamówić to jakoś inaczej? Potwierdzam Twoje słowa w zakresie buczenia. U mnie jest dokładnie to samo. Myślę właśnie nad zmianą tego środkowego elementu. Kwestia gdzie tą pojedynczą część dostać? Kupiłem ten układ lekko używany, przebieg ok 5 tyś km. Sprzedawca dorzucił mi właśnie tą dodatkową rurę ( tak się dogadaliśmy, bez negocjacji ceny ) A ona była myślę dobra to zgarnołem całość . ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1320
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 October 2011 Skąd: Ustroń ![]() |
Kat oryginalny. Ciekawe co by było po wstawieniu downpipe'a i kata 200? W internecie dźwięk świetny, ciekawe jak podczas normalnej jazdy. To tak jak u mnie . Ciekawe właśnie jak by to wyglądało po zastosowaniu do tego downpipe'a i kata 200 lub De-kata ? Ma może ktoś taki zestaw?? Bo mam zamiar właśnie coś takiego przy kombinować. Możecie wypisać + i – tego zestawienia? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 00:30 |