![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1281
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 October 2011 Skąd: Ustroń ![]() |
Trzebaby przerobić mocowania, bo podwieszenie cięższej płyty z przodu na tym wątłym plastikowym zderzaku nie może się dobrze skończyć dla zderzaka... Podczas szybkiej jazdy wlatujące przodem powietrze prze na płyty w dół. W taki właśnie sposób płyty mi kiedyś odfrunęły, naciągając zderzak, który pękł przy nadkolu. Co prawda jechałem wtedy max prędkością, licznikowe 260 i brakowało JEDNEJ śrubki z przodu, no ale jednak. Zderzak jest zbyt słaby na porządną płytę. Tyle dobrze że go wymienili na gwarancji. W sumie co racja to racja ! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1282
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
No i nowy producent pokazał kolejny dolot do Focusa RS - tym razem Elevate:
![]() A tak na marginesie jeżeli ktoś montował większy IC-ek to niech sprawdzi czy jest dobrze ustawiony bo może mu ciąć węże wylotowe: ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1283
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 October 2011 Skąd: Ustroń ![]() |
No i nowy producent pokazał kolejny dolot do Focusa RS - tym razem Elevate: A tak na marginesie jeżeli ktoś montował większy IC-ek to niech sprawdzi czy jest dobrze ustawiony bo może mu ciąć węże wylotowe: Elevate- hmm wizualnie ładny. A jak wygląda to cenowo? ![]() Co do obcierania się węży od IC – ja seryjnie mam tam taką czarną gąbeczkę która zabezpiecza właśnie przed taką ewentualnością, a u Ciebie ją nie widzę, dziwne.. Jak by ktoś był zainteresowany mam kilka seryjnych gratów do RS MK2 (układ wydechowy, Intercooler, Central Pipe – Millteka, oryginalną obudowę dolotu + węże itp. Zapraszam! ![]() |
|
|
![]()
Post
#1284
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Dobra rada- nie sprzedawaj seryjnych gratów bo jak będziesz chciał sprzedać fokę to łatwiej będzie puścić ją jako serię!
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#1285
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Elevate- hmm wizualnie ładny. A jak wygląda to cenowo? ![]() Co do obcierania się węży od IC – ja seryjnie mam tam taką czarną gąbeczkę która zabezpiecza właśnie przed taką ewentualnością, a u Ciebie ją nie widzę, dziwne.. Jak by ktoś był zainteresowany mam kilka seryjnych gratów do RS MK2 (układ wydechowy, Intercooler, Central Pipe – Millteka, oryginalną obudowę dolotu + węże itp. Zapraszam! ![]() Za graty na razie dziękuję :-) Co do węża. To co widac na zdjęciu to taka siatka nałożona przez Forda na oryginalny wąż. Więc niby jakaś osłona jest. Rzeczywiście lepiej zostawić oryginalne graty, bo przy sprzedaży nie odzyskasz pieniędzy za "upgrejdy'. |
|
|
![]()
Post
#1286
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 October 2011 Skąd: Ustroń ![]() |
A jak cenowo Elevate??
No tak. Ale ja mam jeszcze taką jakby taśmę dwustronną na tym zielonym elemencie nadwozia ( na styku z wężem i oprócz tego tą siatkę) Faktycznie! Macie racje lepiej sobie zachować te części! |
|
|
![]()
Post
#1287
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
A możesz jakąś fotkę popełnić ?
Ta fotka którą zamieściłem to nie jest seryjny ICek tylko większy (konkretnie Airtec). Nasunąć przecięty kawałek rurki na ten blaszany element ze śrubkami jakby łatwiej chyba.... |
|
|
![]()
Post
#1288
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 October 2011 Skąd: Ustroń ![]() |
A możesz jakąś fotkę popełnić ? Ta fotka którą zamieściłem to nie jest seryjny ICek tylko większy (konkretnie Airtec). Nasunąć przecięty kawałek rurki na ten blaszany element ze śrubkami jakby łatwiej chyba.... Popełnie po nowym roku ![]() Wiem że to Airtec , też mam takowego ![]() Właśnie na tym blaszanym elemecie mam seryjnie tą gąbeczkę zastosowaną, ale i tak Airtec (rurka) ma jeszcze ok 2 mm luzu ![]() ![]() A tak przy okazji , SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU WSZYSTKIM!!! ![]() |
|
|
![]()
Post
#1289
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 28 July 2011 ![]() |
Witam,
mam taki dylemat, rozmawiałem z Germazem w Zielonej. Oni twierdzą że jeśli zdecyduję się na podniesienie mocy TUTAJ to uda się zachować gwarancję. Na dzień dzisiejszy jest to tylko słowna deklaracja, jednak ja będę próbował uzyskać od nich pisemne potwierdzenie tych słów. Wówczas się zdecyduję. I teraz pytanie bo Pan z Wolf-a mówi że wydech dają swój (nie Milteka bo to kicha) , swój produkcji polskiej. Wiecie coś na ten temat. Jestem umówiony na jazdę próbną, bo podobno mają RS-a z tym wydechem w Krakowie. Nie znam jeszcze kosztów, jak tylko dostanę ofertę to wstawię. ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1290
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Oświadczenia z Germazu nie dostaniesz.
Jak chcesz mieć papier to domagaj się go od tego przedstawiciela wolfa. To oni będą robili auto i to oni muszą się wykazać umową z Ford Polska! Napisz mi proszę z kim z Germazu rozmawiałeś na ten temat? -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#1291
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Witam, mam taki dylemat, rozmawiałem z Germazem w Zielonej. Oni twierdzą że jeśli zdecyduję się na podniesienie mocy TUTAJ to uda się zachować gwarancję. Na dzień dzisiejszy jest to tylko słowna deklaracja, jednak ja będę próbował uzyskać od nich pisemne potwierdzenie tych słów. Wówczas się zdecyduję. I teraz pytanie bo Pan z Wolf-a mówi że wydech dają swój (nie Milteka bo to kicha) , swój produkcji polskiej. Wiecie coś na ten temat. Jestem umówiony na jazdę próbną, bo podobno mają RS-a z tym wydechem w Krakowie. Nie znam jeszcze kosztów, jak tylko dostanę ofertę to wstawię. ![]() ![]() Taaaaa .... chwala to co mają w sklepie. Może ten wydech ni jest zły, pytanie tylko czy rezonowany czy nie, czy ma homologację, etc ? To co mają na stronie kosztuje jakieś 831 Euro + 23 VAT - 1023 euro czyli cirka 4562 PLN. Milltek podobnie jak Scorpion, Remus, Moongoose i Blueflame są sprawdzone, wiadomo jak działają, etc. Tutaj masz ryzyko, że bedziesz miał samoróbkę która nie wiadomo jak będzie działać (chociaż może działać całkiem dobrze). Jak się dowiesz szczegółów daj znać....to może być jakaś opcja Milltek na ebay-u od 3750 w górę (w zależności od wersji) |
|
|
![]()
Post
#1292
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 28 July 2011 ![]() |
Oświadczenia z Germazu nie dostaniesz. Jak chcesz mieć papier to domagaj się go od tego przedstawiciela wolfa. To oni będą robili auto i to oni muszą się wykazać umową z Ford Polska! Napisz mi proszę z kim z Germazu rozmawiałeś na ten temat? Rzeczywiście, taką odp. dostałem. Ale jeszcze nic stracone |
|
|
![]()
Post
#1293
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 28 July 2011 ![]() |
Taaaaa .... chwala to co mają w sklepie. Może ten wydech ni jest zły, pytanie tylko czy rezonowany czy nie, czy ma homologację, etc ? To co mają na stronie kosztuje jakieś 831 Euro + 23 VAT - 1023 euro czyli cirka 4562 PLN. Milltek podobnie jak Scorpion, Remus, Moongoose i Blueflame są sprawdzone, wiadomo jak działają, etc. Tutaj masz ryzyko, że bedziesz miał samoróbkę która nie wiadomo jak będzie działać (chociaż może działać całkiem dobrze). Jak się dowiesz szczegółów daj znać....to może być jakaś opcja Milltek na ebay-u od 3750 w górę (w zależności od wersji) Wiem, wiem. Każdy swoje chwali. Ale szansę trzeba im dać. Dam znać jak coś ! |
|
|
![]()
Post
#1294
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Bez jaj Mietek to bezdyskusyjnie ekstraklasa!
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#1295
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 15 November 2011 ![]() |
(...) Pan z Wolf-a mówi że wydech dają swój (nie Milteka bo to kicha) , swój produkcji polskiej. Wiecie coś na ten temat. Jestem umówiony na jazdę próbną, bo podobno mają RS-a z tym wydechem w Krakowie. Jeździłem tym samochodem od Martineza. Nie mam porównania z innymi nieseryjnymi wydechami, ale moim skromnym zdaniem ich wydech "dupy nie urywa". Owszem, przy dodawaniu gazu to rozkosz dla ucha, przy odejmowaniu gazu też miło, ale wydaje mi się, że na co dzień może być uciążliwy. W zakresie 2-3 000 rpm w samochodzie słychać nieprzyjemne buczenie. Podkreślam, że nie znam nic poza serią i tym właśnie wydechem więc nie mam pojęcia, czy tak czasem nie ma być, ale ja bym tego do samochodu nie zamontował. Ja używam RSa jako "samochód na co dzień", ale jeżeli Ty używasz tylko do upalania to może będziesz zadowolony. |
|
|
![]()
Post
#1296
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Znaczy się jest wersja nierezonowana....
|
|
|
![]()
Post
#1297
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Tylko że w nierezonowanym Milteku nie ma żadnego buczenia.
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1298
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Gdyby nie buczało to nie robiliby wersji rezonowanej ?
|
|
|
![]()
Post
#1299
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Różnica jest w maksymalnej głośności 82 vs 85 dB.
Nic nie buczy, za to pięknie mruczy :-D Na wiosnę zakładam ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1300
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
Wersja rezonated jest cichsza, ma jeden tłumik więcej...
-------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 00:29 |