Shoutbox 0 nowych PW 


83 Stron V  « < 55 56 57 58 59 > »   
Closed TopicStart new topic
> Focus RS (i RS500), 2 filmiki
gość_michas_j_*
post Tue, 25 Oct 2011 - 19:06
Post #1121









No to rasta jesteś dobry kierowca jak lejesz mocniejsze auta. Może zacznij startować zawodowo, poziom będzie wyższy i jeszcze lepsza satysfakcja.
Pozdrawiam,
M.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 25 Oct 2011 - 19:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rasta_fkp
post Tue, 25 Oct 2011 - 22:54
Post #1122


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





Bez jaj :LOL


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grU
post Wed, 26 Oct 2011 - 19:53
Post #1123


User
Dołączył: Mon, 01 February 2010






1:30, co do tego volvo co wypadło z toru

CYTAT
BTW, Lotus <800 kilo i ok 270 koni N/A,
a ten Lotus Cię przypadkiem nie puścił? nie wiem co to za porównanie w tym momencie, ale Ford jest szybki nie ma co.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSss
post Wed, 02 Nov 2011 - 20:55
Post #1124


User
Dołączył: Tue, 18 October 2011
Skąd: Ustroń





Koledzy, przedstawię wam po krótce mój projekt:

1. Zmiana dolotu na Mountune ( doszedł dziś)
2. Filtr pow. K&N (przygotowany)
3. Układ wydechowy Milltek Cat-Back ( już niedługo )
4. Chiptuning – po zakończeniu montowania podzespołów.

Szacowana, zakładana moc to ok. 360 KM i 520 NM
Proszę was o opinie , propozycje oraz czy większy intercooler to konieczność? (nie chciał bym za bardzo już pchać się w koszty.)

Z góry dzięki za uwagi opinie czy ewentualnie podpowiedz i pomoc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Wed, 02 Nov 2011 - 21:08
Post #1125


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





Dowal decat i będzie gitara, a po tym co Sluger wrzucał wiemy ,że do tych 360 kuca seryjny IC styknie, zawsze potem jak będę $ można zmienić i atakować więcej.


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSss
post Wed, 02 Nov 2011 - 21:48
Post #1126


User
Dołączył: Tue, 18 October 2011
Skąd: Ustroń





Decat zamiast katalizatora mam rozumieć? Hmm a nie będę za bardzo hałasował , robił smrodu i spalał więcej wachy? (PB). Bo pojawiające się ognie czy marchewy, biggrin.gif jak kto woli przemawiają jak najbardziej za. Są jeszcze jakieś plusy (de-catu)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Wed, 02 Nov 2011 - 21:57
Post #1127


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





bedzie lepszy spool i wieksze cyferki na wydruku.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Wed, 02 Nov 2011 - 23:35
Post #1128


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Decat to taki inny sposób na powiedzenie że nie stać mnie na sportowego kata z prawdziwego zdarzenia.

Seryjny IC nie wystarcza nawet w serii do dłuższej ostrej jazdy bo jest mały i wszystko się masakrycznie grzeje.
Poza tym wymiana da ci dobre 20 KM więcej, więc moim zdaniem warto.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Thu, 03 Nov 2011 - 07:37
Post #1129


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Rasta, pokićkało Ci się wink.gif

IC to była pierwsza rzecz, którą wymieniłem.
To jest największe wąskie gardło i od tego należy zacząć mody.

Pozdr.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Thu, 03 Nov 2011 - 07:44
Post #1130


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(mAbZ @ Wed, 02 Nov 2011 - 23:35) *
Decat to taki inny sposób na powiedzenie że nie stać mnie na sportowego kata z prawdziwego zdarzenia.


Bzdura, pusta rura za turbo zawsze będzie lepsza od nawet najbardziej sportowego i wymyślnego katalizatora!

W MK1 miałem kiedyś sportowy katalizator (kasa wywalona w błoto) i po wstawieniu rury cyferki poszły w górę.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Thu, 03 Nov 2011 - 07:46
Post #1131


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(RSss @ Wed, 02 Nov 2011 - 21:48) *
Decat zamiast katalizatora mam rozumieć? Hmm a nie będę za bardzo hałasował , robił smrodu i spalał więcej wachy? (PB).


Hałasu za dużego nie będzie, trochę będzie czuć mocniej wachą ale wszystko w granicach rozsądku.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Thu, 03 Nov 2011 - 08:00
Post #1132


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





Plan minimum to icek decat program. Potem kolejne przyrosty są mniej spektakularne ale droższe. Ważne żeby poza maksymalną mocą i momentem nie było ostrych "górek i dolinek" bo parę elementów w aucie sie szybko skończy. Poza tym wykresami sie nie jeździ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Thu, 03 Nov 2011 - 09:06
Post #1133


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(Sluger @ Thu, 03 Nov 2011 - 07:44) *
Bzdura, pusta rura za turbo zawsze będzie lepsza od nawet najbardziej sportowego i wymyślnego katalizatora!

W MK1 miałem kiedyś sportowy katalizator (kasa wywalona w błoto) i po wstawieniu rury cyferki poszły w górę.


O ile KM, trzy? (w porównaniu do dobrego sportowego kata)
Moim zdaniem decat nie jest wart ryzyka nieprzejścia przeglądu i zasmradzania środowiska.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Thu, 03 Nov 2011 - 10:14
Post #1134


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(mAbZ @ Thu, 03 Nov 2011 - 09:06) *
O ile KM, trzy? (w porównaniu do dobrego sportowego kata)
Moim zdaniem decat nie jest wart ryzyka nieprzejścia przeglądu i zasmradzania środowiska.

Ale teraz poruszyłeś inne aspekty, dla osiągania największych przyrostów (pomijając ochronę środowiska, itp.) decat zawsze będzie lepszy od jakiegokolwiek katalizatora.

Z przejściem przeglądu nie ma problemu bo przekręcenie kata z powrotem to kwestia 4 śrubek, obstawiam to na 5 minut roboty!

Pozdr.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Thu, 03 Nov 2011 - 10:31
Post #1135


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(KrisSz @ Thu, 03 Nov 2011 - 08:00) *
Plan minimum to icek decat program. Potem kolejne przyrosty są mniej spektakularne ale droższe. Ważne żeby poza maksymalną mocą i momentem nie było ostrych "górek i dolinek" bo parę elementów w aucie sie szybko skończy. Poza tym wykresami sie nie jeździ.


Dalsze mody są ograniczane przede wszystkim przez możliwości (a raczej ich brak) FWD.

Jeżeli ktoś wsadzi jakieś sportowe gumy i odchudzi fokę to można dalej rzeźbić ale do codziennego użytkowania na "naszych" drogach 350 PS i 520 NM to już bardzo dużo.

Wszystko co więcej można efektywnie wykorzystywać jedynie w wyścigach od 3 biegu w górę z rolki na autostradach.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Thu, 03 Nov 2011 - 11:52
Post #1136


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Nie no, można jeszcze wymienić wtryski i porządnie przekroczyć 400 KM
Jest wiele takich egzemplarzy, no ale może nie w PL.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSss
post Thu, 03 Nov 2011 - 18:29
Post #1137


User
Dołączył: Tue, 18 October 2011
Skąd: Ustroń





No to żeście mi pojechali z tym IC-kiem. W takim razie postaram się w niego zainwestować a z decatem się puki co wstrzymam. A więc jakiego IC polecacie? Gdzie mogę takiego dostać i jak wygląda to cenowo by nie przepłacić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Thu, 03 Nov 2011 - 18:30
Post #1138


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





nie wiem na jakich przegladach sprawdzaja spaliny ... 3/4 aut by nie jezdzilo po Polsce.

Wiekszych trucicieli niz kazdy diesel nie ma wiec zawracanie sobie glowy katem to juz czysta abstrakcja.


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Thu, 03 Nov 2011 - 19:00
Post #1139


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





CYTAT(mAbZ @ Thu, 03 Nov 2011 - 11:52) *
Nie no, można jeszcze wymienić wtryski i porządnie przekroczyć 400 KM
Jest wiele takich egzemplarzy, no ale może nie w PL.


Ja znam taki w PL co ma 420 km, jak dla mnie dupy nie urywa biggrin.gif


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSss
post Thu, 03 Nov 2011 - 19:45
Post #1140


User
Dołączył: Tue, 18 October 2011
Skąd: Ustroń





A powinno biggrin.gif


IC - jakiego polecacie? Gdzie mogę go znaleść , kupić i jak wygląda to cenowo, by nie przepłacać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

83 Stron V  « < 55 56 57 58 59 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 09:24