![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_michas_j_* |
![]()
Post
#1121
|
![]() |
No to rasta jesteś dobry kierowca jak lejesz mocniejsze auta. Może zacznij startować zawodowo, poziom będzie wyższy i jeszcze lepsza satysfakcja.
Pozdrawiam, M. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1122
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Bez jaj :LOL
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#1123
|
|
User Dołączył: Mon, 01 February 2010 ![]() |
1:30, co do tego volvo co wypadło z toru CYTAT BTW, Lotus <800 kilo i ok 270 koni N/A, a ten Lotus Cię przypadkiem nie puścił? nie wiem co to za porównanie w tym momencie, ale Ford jest szybki nie ma co.
|
|
|
![]()
Post
#1124
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 October 2011 Skąd: Ustroń ![]() |
Koledzy, przedstawię wam po krótce mój projekt:
1. Zmiana dolotu na Mountune ( doszedł dziś) 2. Filtr pow. K&N (przygotowany) 3. Układ wydechowy Milltek Cat-Back ( już niedługo ) 4. Chiptuning – po zakończeniu montowania podzespołów. Szacowana, zakładana moc to ok. 360 KM i 520 NM Proszę was o opinie , propozycje oraz czy większy intercooler to konieczność? (nie chciał bym za bardzo już pchać się w koszty.) Z góry dzięki za uwagi opinie czy ewentualnie podpowiedz i pomoc. |
|
|
![]()
Post
#1125
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Dowal decat i będzie gitara, a po tym co Sluger wrzucał wiemy ,że do tych 360 kuca seryjny IC styknie, zawsze potem jak będę $ można zmienić i atakować więcej.
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#1126
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 October 2011 Skąd: Ustroń ![]() |
Decat zamiast katalizatora mam rozumieć? Hmm a nie będę za bardzo hałasował , robił smrodu i spalał więcej wachy? (PB). Bo pojawiające się ognie czy marchewy,
![]() |
|
|
![]()
Post
#1127
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
bedzie lepszy spool i wieksze cyferki na wydruku.
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#1128
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Decat to taki inny sposób na powiedzenie że nie stać mnie na sportowego kata z prawdziwego zdarzenia.
Seryjny IC nie wystarcza nawet w serii do dłuższej ostrej jazdy bo jest mały i wszystko się masakrycznie grzeje. Poza tym wymiana da ci dobre 20 KM więcej, więc moim zdaniem warto. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1129
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Rasta, pokićkało Ci się
![]() IC to była pierwsza rzecz, którą wymieniłem. To jest największe wąskie gardło i od tego należy zacząć mody. Pozdr. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#1130
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Decat to taki inny sposób na powiedzenie że nie stać mnie na sportowego kata z prawdziwego zdarzenia. Bzdura, pusta rura za turbo zawsze będzie lepsza od nawet najbardziej sportowego i wymyślnego katalizatora! W MK1 miałem kiedyś sportowy katalizator (kasa wywalona w błoto) i po wstawieniu rury cyferki poszły w górę. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#1131
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Decat zamiast katalizatora mam rozumieć? Hmm a nie będę za bardzo hałasował , robił smrodu i spalał więcej wachy? (PB). Hałasu za dużego nie będzie, trochę będzie czuć mocniej wachą ale wszystko w granicach rozsądku. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#1132
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Plan minimum to icek decat program. Potem kolejne przyrosty są mniej spektakularne ale droższe. Ważne żeby poza maksymalną mocą i momentem nie było ostrych "górek i dolinek" bo parę elementów w aucie sie szybko skończy. Poza tym wykresami sie nie jeździ.
|
|
|
![]()
Post
#1133
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Bzdura, pusta rura za turbo zawsze będzie lepsza od nawet najbardziej sportowego i wymyślnego katalizatora! W MK1 miałem kiedyś sportowy katalizator (kasa wywalona w błoto) i po wstawieniu rury cyferki poszły w górę. O ile KM, trzy? (w porównaniu do dobrego sportowego kata) Moim zdaniem decat nie jest wart ryzyka nieprzejścia przeglądu i zasmradzania środowiska. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1134
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
O ile KM, trzy? (w porównaniu do dobrego sportowego kata) Moim zdaniem decat nie jest wart ryzyka nieprzejścia przeglądu i zasmradzania środowiska. Ale teraz poruszyłeś inne aspekty, dla osiągania największych przyrostów (pomijając ochronę środowiska, itp.) decat zawsze będzie lepszy od jakiegokolwiek katalizatora. Z przejściem przeglądu nie ma problemu bo przekręcenie kata z powrotem to kwestia 4 śrubek, obstawiam to na 5 minut roboty! Pozdr. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#1135
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Plan minimum to icek decat program. Potem kolejne przyrosty są mniej spektakularne ale droższe. Ważne żeby poza maksymalną mocą i momentem nie było ostrych "górek i dolinek" bo parę elementów w aucie sie szybko skończy. Poza tym wykresami sie nie jeździ. Dalsze mody są ograniczane przede wszystkim przez możliwości (a raczej ich brak) FWD. Jeżeli ktoś wsadzi jakieś sportowe gumy i odchudzi fokę to można dalej rzeźbić ale do codziennego użytkowania na "naszych" drogach 350 PS i 520 NM to już bardzo dużo. Wszystko co więcej można efektywnie wykorzystywać jedynie w wyścigach od 3 biegu w górę z rolki na autostradach. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#1136
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Nie no, można jeszcze wymienić wtryski i porządnie przekroczyć 400 KM
Jest wiele takich egzemplarzy, no ale może nie w PL. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1137
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 October 2011 Skąd: Ustroń ![]() |
No to żeście mi pojechali z tym IC-kiem. W takim razie postaram się w niego zainwestować a z decatem się puki co wstrzymam. A więc jakiego IC polecacie? Gdzie mogę takiego dostać i jak wygląda to cenowo by nie przepłacić.
|
|
|
![]()
Post
#1138
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów ![]() |
nie wiem na jakich przegladach sprawdzaja spaliny ... 3/4 aut by nie jezdzilo po Polsce.
Wiekszych trucicieli niz kazdy diesel nie ma wiec zawracanie sobie glowy katem to juz czysta abstrakcja. -------------------- Repliki
|
|
|
![]()
Post
#1139
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Nie no, można jeszcze wymienić wtryski i porządnie przekroczyć 400 KM Jest wiele takich egzemplarzy, no ale może nie w PL. Ja znam taki w PL co ma 420 km, jak dla mnie dupy nie urywa ![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#1140
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 October 2011 Skąd: Ustroń ![]() |
A powinno
![]() IC - jakiego polecacie? Gdzie mogę go znaleść , kupić i jak wygląda to cenowo, by nie przepłacać. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 09:24 |