![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1001
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Chyba tutaj nie było. Czas na Hockenheim rewelka
http://www.sportauto-online.de/supertest/r...831.html?show=2 -------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1002
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Skrócona wersja PL Reader Ford Focus RS
-------------------- ________________
911 4GTS RS MK2 2010-2013 |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#1003
|
![]() |
bylo.
|
|
|
![]()
Post
#1004
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2003 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- M3RS Cup Bluefin in. Summer <mode on>
|
|
|
![]()
Post
#1005
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
w artykule nie wspomniano o najważniejszym modzie
Bremsanlage Movit 370 mm 4 Kolbensattel - 4600,00 Euro -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#1006
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 28 July 2011 ![]() |
Cześć,
właśnie zakończyłem lekturę tego tematu (było kilka dziwnych wypowiedzi które pozostawię bez komentarza ). Co do szerokości , mam na razie oryginalne 235 do tego mało zjechane , człowiek dbał o sprzęt ![]() Kolejne pytanie , rozumiem że wgranie nowej mapy powoduje utratę gwarancji , ale czy jakieś przeróbki przy wydechu, filtr powietrza powodują to samo ? No i jeszcze coś do felg, trochę się naszukałem w googlu i udało mi się rozkminić że rozstaw to 5 x 108 mm , ale co do ET to różne podają wartości. Wiecie może coś na ten temat ? Mi się wydaje że 52,5mm ? Przykład :http://allegro.pl/nowe-oryginalne-18-ford-focus-rs-st-mondeo-kuga-i1752231355.html , gdyby były to 19-ki , już by były moje ![]() |
|
|
![]()
Post
#1007
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Jak znalazłeś jakieś dziwne wypowiedzi to się podziel wrażeniami. Albo ktoś wyjaśni albo podyskutujesz (bo to przecież forum dyskusyjne jest, nie ?)
Co do oryginalnych felg to mają ET60 (szerokość 8,5 cala). Jak dasz ET inne to efekt Revo Knuckle osłabnie albo zniknie. Poza tym przy szerszych oponach może ocierać o nadkola lub elementy zawieszenia. Co do remapu lub jakichkolwiek innych zmian w silniki (wydech, filtr, zimniejsze świeczki, etc) w świetle umowy gwarancyjnej tracisz gwarancję bo nie używasz oryginalnych pobłogosławoinych przez Forda części. W przypadku dużych kosztów (np przegrzanie i padnięcie silnika lub pad turbiny) będzie dużo chętnych żeby udowodnić że wykonane przez ciebie przeróbki miały bezpośredni wpływ na wystapienie awarii lub uczestniczyłeś w rajdach/próbach sportowych, etc. Na chwilę obecną ECU RS-a jest zablokowane i żeby cokolwiek zmienić (poza kasowaniem kodów DTC) musisz je fizycznie otworzyć i odblokować, potem normalnie przez OBD możesz zmieniać mapy. Ponowne wgranie mapy forda (np na przeglądzie) zablokuje ECU ponownie. Parę film się chwaliło, że złamało już zabezpieczenia ale poza plotkami na razie żadnych konkretów nie widziałem. Podejrzewam, że Ford jak się uprze to jak nawet przywrócisz oryginalny program będzie w stanie stwierdzić że były przeprowadzane zmiany. Jak to się mówi: Twój Cyrk Twoje małpy...... |
|
|
![]()
Post
#1008
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 28 July 2011 ![]() |
Ty to potrafisz zdołować człowieka . Wymieniam felgi i na tym (na razie) koniec.
Zaczynam rozmowy z Wikarem lub Ford Polska (tam był zakupiony RS-ik) może uda mi się coś u nich wytępić pod względem papieru potwierdzającego gwarancje w razie zastosowania pobłogosławionych przez nich części. (czyt. Mountune). Co do ET , jesteś pewny , znalazł;em kilka oryginalnych felg na sprzedaż i wszystkie one były z oznaczeniem ET40 >? Co do dyskusji : nie mam zamiaru zaniżać poziomu forum sprzeczając na tematy 1/4 mili czy "focus RS to samochód dla klasy robotniczej" |
|
|
![]()
Post
#1009
|
|
User Dołączył: Thu, 08 November 2007 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1010
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Nie bardzo rozumiem uwagę o zaniżaniu poziomu forum i dołowaniu.... ????
Ale do rzeczy. Tak, stockowe felgi mają ET60 (w tym temacie przewija się to info kilka jeżeli nie kilkanaście razy). Co do Mountune-a też na początku o nim myślałem, ale primo po pierwsze - ford polska pozostał głuchy jeżeli chodzi o moje zapytania dotyczące honorowania upgrade-u do MP350 (efektywnie robiącego z RS-a RS500 z pominięciem oklejenia na czarno) a Mountune grzecznie poinformował mnie że plany rozwoju koncentrują się na innej części europy. O ile dobrze się orientuję Mountune działa przez swoich dealerów w innych krajach i póki co w PL nie widziałem żadnego. Primo po drugie - cena pakietu od Mountune-a jest znacznie wyższa niż koszty samodzielnego zmodowania RS-a żeby posiadał ten sam poziom mocy (Pompa za 2000 funtów, IC, Downpipe o nietypowym rozmiarze 2,75 cala, program vs IC np Airteca, decat + program u lokalnego tunera za pi razy drzwi 1/3 ceny MT). Jak dla mnie Mountune tragicznie zaspał. Primo po trzecie - Mountune to dwie grupy produktów Performance i Racing. Performance to MP350 i honorowanie przez Forda gwarancji. Pozostałe produkty : dolot (inlet plenum), hamulce i zawieszenia nie są objęte gwarancją forda. Oczywiście moge się mylić..... Jeżeli masz jakiś wpływ na Forda i oferta MT w Polsce będzie sensowna (tzn nie dwa trzy razy droższa)- to wiszę Ci dobrą wódkę... |
|
|
![]()
Post
#1011
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 28 July 2011 ![]() |
Witam,
dołowanie - taki mały żarcik ![]() zaniżanie poziomu - nie ma sensu rozmawiać z kimś na temat np. 1/4 i tłumaczyć mu że nie po to się ten samochód kupiło, i nie każdy ma taką potrzebę aby mierzyć się na takim odcinku tylko poprzez wciskanie gazu do oporu. To o niczym nie świadczy. ET60 - gdzieś mi to przemknęło. Primo pierwsze , Mountune - myślałem że sobie go w Germani założę, oczywiście po wcześniejszej akceptacji poprzez Ford Polska. Primo drugie - liczę się z tymi kosztami , wątek ten obszernie opisywał tą problematykę , ale coś kosztem czegoś , gwarancja by została ![]() Primo trzecie - to by mi wystarczyło na początek. Na Forda to raczej wpływu nie mam, może delikatny na dealera (w mojej firmie są 4 fordy). Zobaczymy co da się zrobić P.S> nie piję Wódki ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1012
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
co do ET to różne podają wartości. Wiecie może coś na ten temat ? Mi się wydaje że 52,5mm ? Przykład: http://allegro.pl/nowe-oryginalne-18-ford-...1752231355.html , gdyby były to 19-ki , już by były moje ![]() 52,5 to standardowy offset do ST i minimalny zalecany do RS. Wiele RS ma takie lub podobne koła na zimę, ale zwracaj też uwagę na szerokość felgi. Po pierwsze musiałbyś mieć węższe opony, a po drugie 18x7.5 będzie schowane w nadkolach o 5 mm w porównaniu do seryjnych kół. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1013
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 28 July 2011 ![]() |
Już nastawiłem się an ET60 , ale ciężko będzie. Jak by ktoś coś wiedział proszę o info.
|
|
|
![]()
Post
#1014
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Mountune sprzedaje OZ Ultraleggery HLT 9x19" ET58
http://www.mountunestore.com/Product/OZ-Ra...gera-HLT--9x19- Tylko ponieważ felga szersza, to trzeba założyć opony 245 lub 255. Są też robione na zamówinie Braid - zrobią ET 60 i szerokość 8,5 bez problemu. http://www.autoracing.pl/p/118/825/wyczyno...nowe-felgi.html -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1015
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 28 July 2011 ![]() |
Dzięki , w OZ-ach cena trochę mnie przeraziła , wow.
Czy ktoś miał do czynienia z sklepem focusrsparts.co.uk ? |
|
|
![]()
Post
#1016
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Jak interesują Cię zakupy w różnych sklepach z UK to lepszym miejscem do zadawania pytań będzie forum focus klub polska.
Jest tam kilku użytkowników dłubiących swoje auta, którzy mają doświadczenia z zakupami z UK. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#1017
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ten owner RSa ogarnął temat i nie dał się zlać słabszemu autu:
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#1018
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Się pochwalę
![]() Wszystkie dane na KOŁACH. Seria z airboxem Mountune: 268,5 KM i 439 Nm (oprogramowanie wersji CG) Chwalili mnie za dobre dotarcie auta, bo ten model na hamowni Dynojet ma przeważnie 258. Box daje ok. 3 KM i 20 Nm. Po tuningu (IC, airbox Mountune, program Autotech): 323 KM i 502 Nm - na KOŁACH. Szacowane wartości na silniku to 360 KM i 560 Nm - licząc umiarkowanie ![]() ![]() Zainstalowałem też poduszkę Vibra Tech - bardzo polecam! Daje dużo lepsze wyczucie skrzyni biegów. ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1019
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
świetny wynik jak na takie mody, mierzyłeś teraz jakieś 0-100, 0-200, 400m?
-------------------- 15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV |
|
|
![]()
Post
#1020
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
I co miałbyś mieć tylko 37KM strat na kołach? No fucking way. Masz ponad 360KM na bank! Na którym biegu robiony pomiar?
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 17:52 |