Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> wyciecie kata, ale co z druga sonda
guzior
post Wed, 18 Nov 2009 - 17:07
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Dospawac migomatem do ori tulejki nakretke 18x1.5


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 Nov 2009 - 17:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kuba_195
post Wed, 18 Nov 2009 - 17:44
Post #22


Super User
Dołączył: Thu, 04 December 2008





wywiercić otwór .....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pinky323F
post Wed, 18 Nov 2009 - 18:33
Post #23


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: W-wa





To wygląda w ten sposób:

http://www.allegro.pl/item812688734_oszuki...bda_el_tec.html



--------------------
Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service
ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Wed, 18 Nov 2009 - 18:44
Post #24


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(hwojtek @ Wed, 18 Nov 2009 - 15:14) *
Fuck.
Edit: a oto dlaczego nie można tego kupić... W US sprzedaż takich urządzeń jest oficjalnie zakazana od 2 lat... http://www.justice.gov/opa/pr/2007/July/07_enrd_490.html


No tak, bo tutaj na przeglądzie podpina sie tylko pod OBD II, jedynie starsze auta maja pomiar spalin.


Wszystkie sondy maja taki sam gwint i ta tulejka z elteku była by uniwersalna?


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pinky323F
post Wed, 18 Nov 2009 - 19:54
Post #25


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: W-wa





Na forum Mazda247 polecają jeszcze taki zestaw w Napa online shop - Napa Part 7302442, DIY na mazda247.


--------------------
Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service
ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 18 Nov 2009 - 22:55
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Wszystkie sondy maja taki sam gwint i ta tulejka z elteku była by uniwersalna?

Tak - osobiscie nie spotkałem jeszcze sondy na innym gwincie niz 18x1.5


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Tue, 05 Jan 2010 - 02:15
Post #27


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Kupiłem tą tulejkę z El-teca, na dniach będę zakładał, mam nadzieje że będzie działać smile.gif Czy to możliwe że mimo check engine z powodu braku kata auto wcale nie pali kosmicznej ilości paliwa? Bo komputer wskazuje mi średnie ~10,5 z ostatnich 6 tysięcy kilometrów.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luckystrike1979
post Tue, 05 Jan 2010 - 08:49
Post #28


Super User
Dołączył: Sun, 13 January 2008
Skąd: Poznań





U mnie pomimo wycięcia kata i checka nie palił więcej .

Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Tue, 05 Jan 2010 - 16:47
Post #29


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





Ja mam pytanie natury technicznej-tak na prawdę to w jaki sposób "działa" ta tulejka? Chodzi o to, że spaliny nie lecą centralnie na sondę? Przecież do takiej tulejki (mawet z dużym odsadzeniem) też jakaś część tych nieoczyszczonych (brak kata) spalin się dostaje i sonda powinna to wykazać. Czy może sama tulejka jest tak dokładnie dopasowana, że do sondy nie mają prawa dojść spaliny (sonda odczytuje całą swoją powierzchnią czy tylko boki? bo w takim razie górna część nadal by pozostała nieosłonięta). Może ktoś mnie oświeci smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Tue, 05 Jan 2010 - 16:59
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





do sondy wchodzą spaliny tymi łuskami z boku, po wkręceniu w tę tuleję nie mają tam dojścia wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Tue, 05 Jan 2010 - 21:10
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





dokładnie , sonda nie jest bezpośrednio w strumieniu spalin coś pokazuje ale nie wiele i o to chodzi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sat, 09 Jan 2010 - 14:15
Post #32


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Ale się wrobiłem. Jednak nie wszystkie sondy są takie same, moja jest z flanszą przykręcaną do wydechu na dwie śruby. Dodatkowo bardzo blisko podłużnicy także odstawienie i jakiekolwiek modzenie tego odpada. Wywaliłem na tą tulejkę z El-tecu tylko kasę...

Czyli w takim razie co skutecznie zrobić?
-dorobić zaślepkę i podwiesić sonde ?
-wrzucić potencjometr ? Jak to dokładnie powinno być wykonane ?

Aha, jak ktoś by chciał odkupić tulejkę to chętnie ją sprzedam.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Sat, 09 Jan 2010 - 14:39
Post #33


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





powieś pod auto i zbani


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Sun, 10 Jan 2010 - 07:56
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(wb78 @ Tue, 05 Jan 2010 - 16:47) *
Ja mam pytanie natury technicznej-tak na prawdę to w jaki sposób "działa" ta tulejka? Chodzi o to, że spaliny nie lecą centralnie na sondę? Przecież do takiej tulejki (mawet z dużym odsadzeniem) też jakaś część tych nieoczyszczonych (brak kata) spalin się dostaje i sonda powinna to wykazać. Czy może sama tulejka jest tak dokładnie dopasowana, że do sondy nie mają prawa dojść spaliny (sonda odczytuje całą swoją powierzchnią czy tylko boki? bo w takim razie górna część nadal by pozostała nieosłonięta). Może ktoś mnie oświeci smile.gif



Tu raczej chodzi o to jak przebiega diagnozowanie sprawnosci kata za pomoca 2 lambdy. I wcale nie chodzi o to zeby calkowicie zatkac do niej doplyw spalin. Pierwsza sonda daje sygnal zblizony do sinusoidy, diagnoza kata polega na odczycie takiej sinusoidy z 2 lambdy i porownania ich amplitud. Jesli amplitauda sinusoidy z drugiej lamdy jest odpowiednio mniejsza od tej z pierwszej katalizator uwaza sie za sprawny.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Sun, 10 Jan 2010 - 20:42
Post #35


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





CYTAT(mate96 @ Sun, 10 Jan 2010 - 07:56) *
Tu raczej chodzi o to jak przebiega diagnozowanie sprawnosci kata za pomoca 2 lambdy. I wcale nie chodzi o to zeby calkowicie zatkac do niej doplyw spalin. Pierwsza sonda daje sygnal zblizony do sinusoidy, diagnoza kata polega na odczycie takiej sinusoidy z 2 lambdy i porownania ich amplitud. Jesli amplitauda sinusoidy z drugiej lamdy jest odpowiednio mniejsza od tej z pierwszej katalizator uwaza sie za sprawny.



Ok, czyli najnormalniej w świecie ta tulejka tak jakby "zastępuje" katalizator, ale teraz czy każdy odczyt z 2 lambdy mniejszy od wartości z 1 lambdy będzie uznany za poprawny? Chodzi mi konkretnie właśnie o podwieszenie pod autem, gdzie praktycznie nie ma żadnych spalin, no i jak to odbije się na trwałości samej lambdy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
v6coupe
post Tue, 26 Jan 2010 - 08:21
Post #36


Rookie
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Poznań





Sonda długo nie pożyje podwieszona pod autem (woda,sól itp..)

Jeszcze można zastosować taki reduktor jak nie ma miejsca na odsadzenie sondy na prostej redukcji ja kupiłem i testuje na razie odpukać jest ok. błąd się nie zapala http://moto.allegro.pl/item900350950_oszuk...atalizator.html

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 10:38