![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dospawac migomatem do ori tulejki nakretke 18x1.5
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Thu, 04 December 2008 ![]() |
wywiercić otwór .....
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: W-wa ![]() |
-------------------- Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Fuck. Edit: a oto dlaczego nie można tego kupić... W US sprzedaż takich urządzeń jest oficjalnie zakazana od 2 lat... http://www.justice.gov/opa/pr/2007/July/07_enrd_490.html No tak, bo tutaj na przeglądzie podpina sie tylko pod OBD II, jedynie starsze auta maja pomiar spalin. Wszystkie sondy maja taki sam gwint i ta tulejka z elteku była by uniwersalna? -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: W-wa ![]() |
Na forum Mazda247 polecają jeszcze taki zestaw w Napa online shop - Napa Part 7302442, DIY na mazda247.
-------------------- Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Wszystkie sondy maja taki sam gwint i ta tulejka z elteku była by uniwersalna? Tak - osobiscie nie spotkałem jeszcze sondy na innym gwincie niz 18x1.5 -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Kupiłem tą tulejkę z El-teca, na dniach będę zakładał, mam nadzieje że będzie działać
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
U mnie pomimo wycięcia kata i checka nie palił więcej .
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
Ja mam pytanie natury technicznej-tak na prawdę to w jaki sposób "działa" ta tulejka? Chodzi o to, że spaliny nie lecą centralnie na sondę? Przecież do takiej tulejki (mawet z dużym odsadzeniem) też jakaś część tych nieoczyszczonych (brak kata) spalin się dostaje i sonda powinna to wykazać. Czy może sama tulejka jest tak dokładnie dopasowana, że do sondy nie mają prawa dojść spaliny (sonda odczytuje całą swoją powierzchnią czy tylko boki? bo w takim razie górna część nadal by pozostała nieosłonięta). Może ktoś mnie oświeci
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
do sondy wchodzą spaliny tymi łuskami z boku, po wkręceniu w tę tuleję nie mają tam dojścia
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
dokładnie , sonda nie jest bezpośrednio w strumieniu spalin coś pokazuje ale nie wiele i o to chodzi
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Ale się wrobiłem. Jednak nie wszystkie sondy są takie same, moja jest z flanszą przykręcaną do wydechu na dwie śruby. Dodatkowo bardzo blisko podłużnicy także odstawienie i jakiekolwiek modzenie tego odpada. Wywaliłem na tą tulejkę z El-tecu tylko kasę...
Czyli w takim razie co skutecznie zrobić? -dorobić zaślepkę i podwiesić sonde ? -wrzucić potencjometr ? Jak to dokładnie powinno być wykonane ? Aha, jak ktoś by chciał odkupić tulejkę to chętnie ją sprzedam. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
powieś pod auto i zbani
-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ja mam pytanie natury technicznej-tak na prawdę to w jaki sposób "działa" ta tulejka? Chodzi o to, że spaliny nie lecą centralnie na sondę? Przecież do takiej tulejki (mawet z dużym odsadzeniem) też jakaś część tych nieoczyszczonych (brak kata) spalin się dostaje i sonda powinna to wykazać. Czy może sama tulejka jest tak dokładnie dopasowana, że do sondy nie mają prawa dojść spaliny (sonda odczytuje całą swoją powierzchnią czy tylko boki? bo w takim razie górna część nadal by pozostała nieosłonięta). Może ktoś mnie oświeci ![]() Tu raczej chodzi o to jak przebiega diagnozowanie sprawnosci kata za pomoca 2 lambdy. I wcale nie chodzi o to zeby calkowicie zatkac do niej doplyw spalin. Pierwsza sonda daje sygnal zblizony do sinusoidy, diagnoza kata polega na odczycie takiej sinusoidy z 2 lambdy i porownania ich amplitud. Jesli amplitauda sinusoidy z drugiej lamdy jest odpowiednio mniejsza od tej z pierwszej katalizator uwaza sie za sprawny. -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
Tu raczej chodzi o to jak przebiega diagnozowanie sprawnosci kata za pomoca 2 lambdy. I wcale nie chodzi o to zeby calkowicie zatkac do niej doplyw spalin. Pierwsza sonda daje sygnal zblizony do sinusoidy, diagnoza kata polega na odczycie takiej sinusoidy z 2 lambdy i porownania ich amplitud. Jesli amplitauda sinusoidy z drugiej lamdy jest odpowiednio mniejsza od tej z pierwszej katalizator uwaza sie za sprawny. Ok, czyli najnormalniej w świecie ta tulejka tak jakby "zastępuje" katalizator, ale teraz czy każdy odczyt z 2 lambdy mniejszy od wartości z 1 lambdy będzie uznany za poprawny? Chodzi mi konkretnie właśnie o podwieszenie pod autem, gdzie praktycznie nie ma żadnych spalin, no i jak to odbije się na trwałości samej lambdy. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Sonda długo nie pożyje podwieszona pod autem (woda,sól itp..)
Jeszcze można zastosować taki reduktor jak nie ma miejsca na odsadzenie sondy na prostej redukcji ja kupiłem i testuje na razie odpukać jest ok. błąd się nie zapala http://moto.allegro.pl/item900350950_oszuk...atalizator.html Pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 10:38 |