Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Celica VII, Swap na 3s-gte
rennen
post Wed, 18 Nov 2009 - 21:18
Post #21


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Ja myślę, że to może być bardzo bardzo skomplikowane.. Nie wiem czy nie lepiej pokombinować z tym motorem vvti co masz - może spróbuj pogadać z Bartkiem z ZT - temat ma ogarnięty. http://www.zastec.pl/celica2006.html przy okazji remontu wymieni się to co trzeba na mocniejsze i będzie latało.. później ewentualnie można zdjąć te graty i sprzedać auto a z celica VII 3s-gte zostaniesz do końca życia albo sprzedasz za 20% poniesionych kosztów wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 Nov 2009 - 21:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sadi
post Thu, 19 Nov 2009 - 15:00
Post #22


User
Dołączył: Sat, 17 January 2009
Skąd: 3miasto





Z Bartkiem właściciel juz rozmawiał kilka miesięcy temu. Zeby osiagnac 250-300 HP potrzeba ok 25 000zł w grę wchodzi uturbianie oczywiście. Mam pytanie które musze chyba zadac...

Co jest waszym zdaniem trudniejsze, badz bardzo bardzo trudne, wsadzenie do VII-gen 3sgte czy z Fiata coupe zrobić 4x4 o mocy 500HP. Skoro powiedzmy Ci sami ludzie mają wsadzic 3sgte do VII, a dali rade wykonać tego Fiata to ja im zaufam i wierze ze to nie jest takie bardzo bardzo trudne.

Natomiast jezeli chodzi o opłacalnosc projektu to w pełni Cie rozumiem, ja tez utopiłem worek pieniedzy w projekcie ktory spełnił oczekiwania w 90% a teraz moge go sprzedac w najlepszym wypadku za 1/3 sumy którą wpakowałem, ale właściciel do tematu tuningu podchodzi na powaznie po raz pierwszy i nie chodzi tu o uswiadamianie mu ze jest to ryzykowne, ale chodzi o to zeby mu jakos ułatwic trudną, lecz satysfakcjonującą drogę jaką jest tuning.


--------------------
www.streetriders.pl
www.cmteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wroobel
post Thu, 19 Nov 2009 - 17:12
Post #23


User
Dołączył: Tue, 10 October 2006
Skąd: wwa





Wiesz cały sęk w tym, że wraz z wprowadzeniem na rynek VIIgen Toyota rozstała się z erą prawdziwych samochodów sportowych. We wcześniejszych generacjach nie ma tak duzych problemów ze swap'ami. Dotyczy to zarówno strony mechanicznej, jak i samej elektroniki.


--------------------
TypeRA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WojtekMR
post Thu, 19 Nov 2009 - 19:14
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





być może fiat coupe ma podłogę kompatybilną z deltą i zrobienie 4x4 jest w miarę do zrobienia....
z całą pewnością do celici można wsadzić 3sgte - fensport zresztą pokazał że można i 4x4 zrobić.... można wsadzić k20 i pewnie wiele innych silników
-rozumiem że właściciel jest zagorzałym fanem celici serii 7 i w takim razie trzymamy kciuki choć może te 25 tysięcy za zrobienie na cacy tego silnika co macie jest lepsze i tańsze od wsadzenia ciężkiego, uzywanego 3sgte (być może też trzeba zrobić mu remont i wymianę sprężarki i zakupić komputer i....) - decyzja należy do właściciela


--------------------
_http://forum.mr2cp.pl/index.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sadi
post Thu, 19 Nov 2009 - 21:32
Post #25


User
Dołączył: Sat, 17 January 2009
Skąd: 3miasto





Z tym się zgodze ze Toyota dała ciała z 7gen. Co do wyboru to z doswiadczenia wiem ze pewnie w koncowej fazie projektu jezeli wlasciciel wytrwa okaze sie ze mozna bylo inaczej.


--------------------
www.streetriders.pl
www.cmteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Fri, 20 Nov 2009 - 01:44
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Kiedyś się przymierzałem z 3S-GTE do VII, w okolice 400-500KM, ale jak to wszystko przeanalizowałem koszty/problemy tech. to dałem spokój. Jeżeli celujesz do 300KM to najtańsza/najlepsza opcja to rozwiert silnika 1ZZ-FE na 1.9L + kute graty + turbo. Co do skrzyni w VII, zębatka III biegu "klęka" pow.390Nm 320KM - to najsłabsze ogniwo tej skrzyni.

Pamiętajmy, że celica VII z 300konnym 1ZZ-FE waży zaledwie 1150kg. - 1ZZ-FE przy 3S-GTE to piórko...

Powodzenia w projekcie...


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sadi
post Fri, 20 Nov 2009 - 13:17
Post #27


User
Dołączył: Sat, 17 January 2009
Skąd: 3miasto





Bartek, mógł byś mi przybliżyc koszt zestawu ZT-Sport(206HP-260NM). Dzieki waszej wiedzy i doświadczeniu właściciel postanowił rozpatrzyc mozliwoci 1zz-fe.

A jeżeli chodzi o kucizne do 1zz-fe 1.9l to na pewno macie jakies sprawdzone tłoki, jesteś w stanie się tą wiedzą podizelić, czy ze tak powiem polityka firmy nie pozwala.

http://store.monkeywrenchracing.com/index.php?cPath=42_47_61 wiseco podejdzie i czy to jest tanio czy drogo


--------------------
www.streetriders.pl
www.cmteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Fri, 20 Nov 2009 - 21:05
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Całkowity koszt na 220KM w 1ZZ-FE ok.15tys.zł http://www.zastec.pl/celica-st01-www-zt-01.JPG


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WojtekMR
post Fri, 20 Nov 2009 - 21:34
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





pamiętać trzeba że silnik jest zepsuty -doliczyc należy więc remont (chyba) i pewnie korzystniej wygląda opcja 300 koni i kucia


--------------------
_http://forum.mr2cp.pl/index.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Sat, 21 Nov 2009 - 16:29
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Tomson zrobił był raz VII gen na GT 28RS , wyszło 330 koni i fajnie jezdziło, oczywiscie zakuta była, jezeli chcesz wiecej cos o niej poczytac musisz zagladnac na Celica Club poland temat - celica Kazika!


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sat, 21 Nov 2009 - 18:12
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Silnik 1ZZ-FE zakuty(korby,tłoki..) zniesie nawet 350KM do jazdy na co dzień, ale lepiej nie przekraczać 300KM dla dobra skrzyni. Przy 350KM/400Nm zmieliłem trójkę natychmiast, Kazik też miał problemy ze skrzynią , pow. 300KM ratuje tylko mocniejszy wkład do skrzyni...

Pozdrawiam...


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 12:39