![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 09 November 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
eee nie to nie to. mam kolege który po prostu ma 6 czy 7 astr w tym jeden silnik budowany na kutych gratach na 190 kucykow na gratach wlosko niemieckich wiec u niego lezy tego od groma. to fajnie ze Twoj kolega ma tyle tych gratow ale wracajac do meritum to ni jak nie czyni modow tanimi, bo inni ich poprostu nie maja a chcac zdobyc musza niezle zabulic ![]() ![]() -------------------- Audi Turbo quattro
Audi A3 1.8T |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
to fajnie ze Twoj kolega ma tyle tych gratow ale wracajac do meritum to ni jak nie czyni modow tanimi, bo inni ich poprostu nie maja a chcac zdobyc musza niezle zabulic ![]() ![]() Zbudowanie mocnego c20xe (okolice 220 km) na sensownych mocnych gratach to koszt +/- 15 tys zł ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Na 187 rumaków wydałem na graty 3200zł
![]() ![]() mam nadzieje ze na 200 + wydam <6000 ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
podniecacie sie tym projektem, a dla mnie to jedno wielkie nieporozumienie..... jak mozna wsadzic 150KM do auta i zostawic heble seryjne... nie chcialbym tym autem sie gdzies scigac i nagle hamowac, a jeszcze mniej bym chcial, zeby to auto jechalo za mna szybko i ja nagle mocniej zahamuje...
dla mnie projekt zaczety od dupy strony.... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 March 2005 Skąd: Zgierz ![]() |
ochlon i przeczytaj jeszcze raz CALY temat.
Napisane jest, ze auto jest na sprzedaz i dalsze modyfikacje naleza do przyszlego wlasciciela. Mega sleeper ![]() -------------------- "JDM is not longer determined by a "Made in Japan" sticker,
it has evolved into something far bigger." |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
podniecacie sie tym projektem, a dla mnie to jedno wielkie nieporozumienie..... jak mozna wsadzic 150KM do auta i zostawic heble seryjne... nie chcialbym tym autem sie gdzies scigac i nagle hamowac, a jeszcze mniej bym chcial, zeby to auto jechalo za mna szybko i ja nagle mocniej zahamuje... dla mnie projekt zaczety od dupy strony.... ![]() pamiętaj ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny ![]() |
a jeszcze mniej bym chcial, zeby to auto jechalo za mna szybko i ja nagle mocniej zahamuje... dla mnie projekt zaczety od dupy strony.... uwierz , ale żadko sie zdarzy ze to CC bedzie jechało za Toba....ewentualnie bedzie przed Tobą ![]() a co do hamulców , to tak jak wczesnij napisałem "nowy" własciciel moze sobie sprawic jakies lepsze ![]() -------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
czuczu:pamietaj,ze zawsze taniej wyjdzie podniesienie mocy w silniku doladowanym niz w silniku wolnossacym.....
![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Biorąc pod uwagę ilość części jakie trzeba przerobić/zmienić, żeby wcisnąć T-jeta, staje się to mocno dyskusyjna sprawa.
Kolektor wydechowy trzeba zrobić od zera, bo turbo będzie wystawało ponad maskę. Wiązka... tutaj body komputer jest problemem, a raczej odcięcie abs-u i przekładni kierowniczej. Szacowane koszty to ok. 2500zł za to + koło miesiąca postoju samochodu. Dalej twierdzicie, że t-jet jest lepszy przy budżetowej budowie auta? Fakt, podłużnicy ciąć nie trzeba i łapy są gotowe, ale to dopiero początek góry lodowej... -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Jakis powód jest dla którego jeszcze nikt nie pwakował 1,4 t jeta do cc/sc.
Body komp i reszta robi swoje spora rzęxba jest przy tym prostym swapie . . . |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
mialem na mysli podnoszenie fabrycznej mocy a nie sam swap
![]() |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Równei dobrze mozna stwierdzic ze najlepszym silnikiem do cc jest 1,8T bo sie łatwo podnosi moc.... tylko nie ma jak wsadzic
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
Jesli juz tak z dupy porównywać silnik wolnossacy opla do fiatowskiego doładowanego to opel ma jeszcze c20let
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 06 February 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
Tylko ze LET jest slabszym silnikiem od XE (chodzi mi o konstrukcje nie moc). Taka gdybanina niema sensu. Projekt super
![]() Co do hamulcow to chyba jest to projekt nie dokonczony wiec nie widze tu problemu. -------------------- Astra LA VISTA - Kadetos SWAPOS
Passat 1,9 TDI |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Tylko ze LET jest slabszym silnikiem od XE (chodzi mi o konstrukcje nie moc). ![]() ![]() ![]() -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
A c20 xe od let nie różnie sie tłokiem aby tylko?
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Równei dobrze mozna stwierdzic ze najlepszym silnikiem do cc jest 1,8T bo sie łatwo podnosi moc.... tylko nie ma jak wsadzic 1,8t ma mniejsze gabaryty niz c20xe... -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny ![]() |
Równei dobrze mozna stwierdzic ze najlepszym silnikiem do cc jest 1,8T bo sie łatwo podnosi moc.... tylko nie ma jak wsadzic musze pomyslec nad nastepnym CC ![]() -------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
U nas na podworku stoi też coś małego .Seryjnie waży 640kg. Jak narazie stoi bez silnika....Na wiosne wyjedzie z 2.0 dołądowanym
![]() ![]() ![]() -------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
U nas na podworku stoi też coś małego .Seryjnie waży 640kg. Jak narazie stoi bez silnika....Na wiosne wyjedzie z 2.0 dołądowanym ![]() ![]() ![]() Czyzby to Suzuki cappucino ![]() -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:44 |