Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Fiat Cinquecento 2.0 16V
Tiziano
post Wed, 18 Nov 2009 - 21:57
Post #61


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 November 2008
Skąd: Rzeszów





CYTAT(CZUCZU @ Wed, 18 Nov 2009 - 21:54) *
eee nie to nie to. mam kolege który po prostu ma 6 czy 7 astr w tym jeden silnik budowany na kutych gratach na 190 kucykow na gratach wlosko niemieckich wiec u niego lezy tego od groma.


to fajnie ze Twoj kolega ma tyle tych gratow ale wracajac do meritum to ni jak nie czyni modow tanimi, bo inni ich poprostu nie maja a chcac zdobyc musza niezle zabulic tongue.gif ....wniosek: wcale nie jest tak tanio jak Ty to napisales wink.gif


--------------------
Audi Turbo quattro
Audi A3 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 Nov 2009 - 21:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
S.A
post Wed, 18 Nov 2009 - 23:12
Post #62


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





CYTAT(Tiziano @ Wed, 18 Nov 2009 - 21:57) *
to fajnie ze Twoj kolega ma tyle tych gratow ale wracajac do meritum to ni jak nie czyni modow tanimi, bo inni ich poprostu nie maja a chcac zdobyc musza niezle zabulic tongue.gif ....wniosek: wcale nie jest tak tanio jak Ty to napisales wink.gif

Zbudowanie mocnego c20xe (okolice 220 km) na sensownych mocnych gratach to koszt +/- 15 tys zł rolleyes.gif Pod warunkiem ze składa sie samemu. ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 19 Nov 2009 - 08:40
Post #63


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Na 187 rumaków wydałem na graty 3200zł laugh.gif Trochę czasu szukałem wink.gif
mam nadzieje ze na 200 + wydam <6000 rolleyes.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Thu, 19 Nov 2009 - 10:53
Post #64


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





podniecacie sie tym projektem, a dla mnie to jedno wielkie nieporozumienie..... jak mozna wsadzic 150KM do auta i zostawic heble seryjne... nie chcialbym tym autem sie gdzies scigac i nagle hamowac, a jeszcze mniej bym chcial, zeby to auto jechalo za mna szybko i ja nagle mocniej zahamuje...
dla mnie projekt zaczety od dupy strony....


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chedder
post Thu, 19 Nov 2009 - 11:10
Post #65


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 March 2005
Skąd: Zgierz





ochlon i przeczytaj jeszcze raz CALY temat.
Napisane jest, ze auto jest na sprzedaz i dalsze modyfikacje naleza do przyszlego wlasciciela.

Mega sleeper biggrin.gif


--------------------
"JDM is not longer determined by a "Made in Japan" sticker,
it has evolved into something far bigger."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 19 Nov 2009 - 11:25
Post #66


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Matschke @ Thu, 19 Nov 2009 - 10:53) *
podniecacie sie tym projektem, a dla mnie to jedno wielkie nieporozumienie..... jak mozna wsadzic 150KM do auta i zostawic heble seryjne... nie chcialbym tym autem sie gdzies scigac i nagle hamowac, a jeszcze mniej bym chcial, zeby to auto jechalo za mna szybko i ja nagle mocniej zahamuje...
dla mnie projekt zaczety od dupy strony....




pamiętaj wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klima
post Thu, 19 Nov 2009 - 14:10
Post #67


Super User
Dołączył: Wed, 06 July 2005
Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny





CYTAT(Matschke @ Thu, 19 Nov 2009 - 10:53) *
a jeszcze mniej bym chcial, zeby to auto jechalo za mna szybko i ja nagle mocniej zahamuje...
dla mnie projekt zaczety od dupy strony....

uwierz , ale żadko sie zdarzy ze to CC bedzie jechało za Toba....ewentualnie bedzie przed Tobą biggrin.gif (to taki żart)

a co do hamulców , to tak jak wczesnij napisałem "nowy" własciciel moze sobie sprawic jakies lepsze cool.gif choc te nie za az takie złe


--------------------
złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem
auto handel,auto czesci,pomoc drogowa

NowmaRacing
605829000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Fri, 20 Nov 2009 - 11:12
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





czuczu:pamietaj,ze zawsze taniej wyjdzie podniesienie mocy w silniku doladowanym niz w silniku wolnossacym..... cool.gif nawet jesli jest to tak popularny silnik c20xe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Fri, 20 Nov 2009 - 12:43
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Biorąc pod uwagę ilość części jakie trzeba przerobić/zmienić, żeby wcisnąć T-jeta, staje się to mocno dyskusyjna sprawa.
Kolektor wydechowy trzeba zrobić od zera, bo turbo będzie wystawało ponad maskę. Wiązka... tutaj body komputer jest problemem, a raczej odcięcie abs-u i przekładni kierowniczej. Szacowane koszty to ok. 2500zł za to + koło miesiąca postoju samochodu. Dalej twierdzicie, że t-jet jest lepszy przy budżetowej budowie auta?

Fakt, podłużnicy ciąć nie trzeba i łapy są gotowe, ale to dopiero początek góry lodowej...


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 20 Nov 2009 - 12:45
Post #70


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Jakis powód jest dla którego jeszcze nikt nie pwakował 1,4 t jeta do cc/sc.
Body komp i reszta robi swoje spora rzęxba jest przy tym prostym swapie . . .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Fri, 20 Nov 2009 - 13:04
Post #71


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





mialem na mysli podnoszenie fabrycznej mocy a nie sam swap cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 20 Nov 2009 - 13:23
Post #72


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Równei dobrze mozna stwierdzic ze najlepszym silnikiem do cc jest 1,8T bo sie łatwo podnosi moc.... tylko nie ma jak wsadzic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Fri, 20 Nov 2009 - 13:26
Post #73


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





Jesli juz tak z dupy porównywać silnik wolnossacy opla do fiatowskiego doładowanego to opel ma jeszcze c20let wink.gif 204 km w serii po zwiekszeniu doładowania 260 km osiagane w prosty sposób tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matadorRS
post Fri, 20 Nov 2009 - 18:02
Post #74


Frequent User
Dołączył: Fri, 06 February 2004
Skąd: Wrocław





Tylko ze LET jest slabszym silnikiem od XE (chodzi mi o konstrukcje nie moc). Taka gdybanina niema sensu. Projekt super wink.gif
Co do hamulcow to chyba jest to projekt nie dokonczony wiec nie widze tu problemu.


--------------------
Astra LA VISTA - Kadetos SWAPOS
Passat 1,9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Fri, 20 Nov 2009 - 18:04
Post #75


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





CYTAT(matadorRS @ Fri, 20 Nov 2009 - 18:02) *
Tylko ze LET jest slabszym silnikiem od XE (chodzi mi o konstrukcje nie moc).


ph34r.gif huh.gif tiaaa wink.gif


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Fri, 20 Nov 2009 - 20:04
Post #76


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





A c20 xe od let nie różnie sie tłokiem aby tylko?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Fri, 20 Nov 2009 - 20:18
Post #77


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(CZUCZU @ Fri, 20 Nov 2009 - 13:23) *
Równei dobrze mozna stwierdzic ze najlepszym silnikiem do cc jest 1,8T bo sie łatwo podnosi moc.... tylko nie ma jak wsadzic



1,8t ma mniejsze gabaryty niz c20xe...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klima
post Sat, 21 Nov 2009 - 01:04
Post #78


Super User
Dołączył: Wed, 06 July 2005
Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny





CYTAT(CZUCZU @ Fri, 20 Nov 2009 - 13:23) *
Równei dobrze mozna stwierdzic ze najlepszym silnikiem do cc jest 1,8T bo sie łatwo podnosi moc.... tylko nie ma jak wsadzic

musze pomyslec nad nastepnym CC biggrin.gif ogólenie rzecz biorac to jest tam duzo miejsca, ale i tez bardzo ciasno przy podłuznicy i wahaczu lewym...-tam jest na milimetry


--------------------
złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem
auto handel,auto czesci,pomoc drogowa

NowmaRacing
605829000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KamilC20XE
post Sat, 21 Nov 2009 - 12:36
Post #79


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





U nas na podworku stoi też coś małego .Seryjnie waży 640kg. Jak narazie stoi bez silnika....Na wiosne wyjedzie z 2.0 dołądowanym wink.gif





--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Sat, 21 Nov 2009 - 13:23
Post #80


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





CYTAT(KamilC20XE @ Sat, 21 Nov 2009 - 12:36) *
U nas na podworku stoi też coś małego .Seryjnie waży 640kg. Jak narazie stoi bez silnika....Na wiosne wyjedzie z 2.0 dołądowanym wink.gif






Czyzby to Suzuki cappucino cool.gif


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:44