![]() ![]() |
Fri, 13 Nov 2009 - 10:23
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
Może się zbierze jakaś ekipa z PL...
Tłumaczenie z google: Wszyscy zainteresowani, zwłaszcza właściciele supersamochodów, informujemy, że na avtopoligone Dmitrovsky mają się odbyć wyścigi samochodów sportowych powyżej 500 KM Jeśli jesteś właścicielem samochodu sportowego i chcesz pokazać co potrafi (nie tylko w mieście) , Wtedy będziemy szczęśliwi zobaczyć co potrafi Twoje auto. Aby stać się uczestnikiem lub obserwatorem, to musisz wysłać wniosek o dmitrovka@dragtimes.info (patrz przykład poniżej) Wnioski są akceptowane, ale liczba odwiedzających będzie ograniczona. Mamy nadzieję, że ustanowił rekord Rosji: 1. czasu i prędkości przejazdu na 1 mile 2. Guinness World Records - maksymalna łączna wartość wszystkich uczestniczących samochodów Istnieje prawdopodobieństwo, że może przybędzie i Bugatti Veyron. Kalendarz: 10:00 - zbiór UCZESTNIKÓW ALL i widzow przed wejściem AVTOPOLIGON! 11:00 - sprawdzenie uczęstników organizowanych na terytorium NITSIAMT (avtopoligon Dmitrow); 11:00-12:00 - rejestracja uczestników (możliwość Late Registration) *; 12:30 - początek wyścigów; 17:00 - zakończenie wyścigów na siatce i wręczenie nagród; 17:15 - wolny lans; 19:00 - koniec. * Rejestracja kończy się o godzinie 12:45 UWAGA: Aby dojechać do Dmitrovskoye musicie być od 10 do 11 godzin, ponieważ Przepustki będą organizowane wyłącznie na konwój, któremu towarzyszyli przedstawiciele avtopoligona. Nie jest to w naszym widzimisię, ale ze względu na fakt, że avtopoligon Dmitrovsky to bezpiecznym obiektem, a wstęp nie jest wolny, bez pozwolenia wstęp nie jest możliwy (są 2 przekraczania bariery). Nawet jeśli są z opóźnieniem, to jest tylko możliwe, aby zadzwonić do przedstawiciela avtopoligona, na co z kolei wymaga czasu i dodatkowych pali w sprawie dokumentów rejestracyjnych. Trasa Trasa jest podzielona na kilka stref i terenów: 1) Parking stron; 2) obszar wybieg - miejsce na początku; 3) Obszar rozpoczęcie; 4) wyniki Sub zapisu - 402 metrów (1 / 4 mili); 5) Meta - 1609 metrów (1 mile); 6) stop Beam (około 2500 metrów od początku) - zawodnicy, którzy ukończą wyścig zatrzymują się w zatoczce; Wyścigi Format W wyścigach będzie mierzona prędkość i odległość oraz czas przejazdu 1 / 4 i 1 mile. Po uruchomieniu sprzętu pomiarowego 2 => dostaniecie bezpośrednio na finiszu 4 różne wyniki i prędkości. Dzień 1: 12:00-17:00: Przyjazd w grupie: Członkowie także będą rywalizować w dwóch dyscyplinach - 402 metrów i 1 mile. Przejazdy występują w parach, przy jednoczesnym utrwalaniu prędkości i czasu przejazdu, jak 402 metrów i 1 mile. W zależności od typu check-in rejestracji zostanie przyjęta lub danych przepływających 402 metrów, lub transmisji danych 1 mile. Plan Check-in: Przed wyścigami samochody podzielone są na grupy w równej liczbie uczestników (8 samochodów); Przejazdy odbywają się w etapach, każdy uczestnik etapiu jednej pary z każdej grupy; W każdym etapie są przejazdy czterech (4 x 2 przyjazdu pojazdów = 8 uczestników); Po wyścigu na 1 mile uczestnicy muszą zatrzymać się w specjalnej strefie (ok. 2500 m). DALSZE PRZYSPIESZANIE po przekroczeniu 1 mili jest zabronione - mogłoby to zagrozić innym, jak również obsłudze Unlim 500+; - Po ukończeniu czwartej pary wszystkie samochody wracają do początku; - Zwycięzcy każdego przejazdu grupy trafiają do półfinałów, etc. Zwykłe wyścigi Uczestnicy mogą ubiegać się o udział w wolnych przejazdach, które rozpoczną się po zakończeniu głównych wyścigów. Od chętnych są wymagane, aby wprowadzić osobisty numer rejestracyjny (wydany w rejestracji od 11:00 do 12:00), jak również liczbę przeciwników (dobrowolnie wyrażonej zgody). W zamian członkowie otrzymują numer przyjazdu. W momencie przyjazdu zostanie ustalony czas i szybkość przekazywania 1 / 4 i 1 mile. Dzień 2: Przez cały dzień będą mogli sprawdzić z każdym z rywali (patrz wyżej). Najważniejsze aby to było interesujące. Urządzenia używane Dystans 402 metrów i 1 mile mierzy profesjonalny system telemetrii Race Ameryka z ustalania powierzchni czas przejazdu i prędkość na wylocie; Dla wygody widzów i uczestników na mecie - 1 mile, jak również na poziomie około 402 metrów zostaną zainstalowane kamery wideo, które przekazują dane wideo w czasie rzeczywistym. Foto-Video Nie Przegapicie niczego, na torze zostaną zainstalowane 14 kamery: 3 kamer na początku, 2 kamery na około ~ 800 metrów; 3 kamer wideo, umieszczone bezpośrednio na drodze; 2 kamery na mecie; 2 video kamer zainstalowanych w samochodach. A zaledwie trzy kamery wideo przekazywania obrazów w czasie rzeczywistym z mecie 402 metrów i 1 mile. Wszystko to serwowane: 1 operator i reżyser, 6 operatorów, 2 zdjęcia, 2 asystent reżysera, 2-zvukovika videoinzhenera, 1 videoinzhener. Uwaga: mile widziane, jeśli będzie również w znacznym stopniu wyeliminować jego foto-wideo urządzenia. Jesteśmy bardzo wdzięczni, jeśli w przyszłości prezentować swoje zdjęcia i materiały video. Więcej materiału, tym lepsze i bardziej interesujące filmu. Obszar Odbiorcy Obszar Odbiorcy stanowi dwa połączone na 150 metrów do namiotu, z którego będą kierować wizualna do linii startu. W namioty, stoły będą organizowane dla gości, panoramiczne monitory monitorować, co dzieje się na torze w czasie rzeczywistym. Zostaną one zaproszone do jedzenia, fajki dymu, lub korzystają cygaro W menu: Potrawy przygotowywane na otwartym ogniu: - Szaszłyków z mięsa wieprzowego; - Szaszłyk z baraniny; - Cielęce z kością; - Lula-kebab; - Warzywa z grilla; - Pilaw; - A także lekkie sałatki, przekąski, owoce, świeże pieczywo, kawa, herbata i napoje bezalkoholowe. Uwaga: korzystanie z napojów alkoholowych oraz piwa w NITSIAMT (avtopoligona Dmitrow) ZAKAZANE! Koszt: Ze względu na fakt, że koszt budżetu imprezy o takim zasięgu znacznie przekraczała milion, koszt biletu raz na dwa dni będzie: Do udziału w zawodach (na jednej maszynie) - 15.000 rubli. Widzów (za osobę) - 2000 rubli. Parking dla gości - bezpłatnie. Jest nadzieja na zrozumienie, że chciwość i chęć "zarobić" na tej imprezie, mówimy stanowczo NIE. Chcielibyśmy przynajmniej częściowo pokryć koszty tej imprezy. Organizacja opiera się na fanatyzmi i chęć do takiej konkurencji! Opłata za wpis do tej imprezy będą zbierane przed avtopoligonom od 10.00 do 11.00 - w zamian za pas! Wymagania dla uczestników i widzów: 1. Wyślij swój wniosek o dopuszczenie. Wniosek musi zawierać: Obowiązkowe wymogi dla uczestników: Wyślij aplikację, które muszą zostać określone: 1) Imię Nazwisko; 2) Imię i nazwisko - marka, model samochodu, rok produkcji; 3) Rodzaj Auta; 4) napęd (przód, awd, czy tył) 5) zdolność projektu; 6) państwo. Miasto; 7) Telefon; 8) E-mail. Przykład: 1. Jurij Iwanow 2. BMW M5 E60 Evotech (2008) 3. SMG 4. RWD 5. 560 KM 6. 777 MP 77 7. (495) 123-45-67 8. Ovosch@mail.ru Obowiązkowe wymogi dla publiczności: Wyślij swój wniosek o wpis, które muszą zostać określone: 1) Imię Nazwisko; 2) Imię i nazwisko - model samochodu marki; 3) państwa. Reg. Mark (wykorzystania w postępowaniu NITSIFMT terytorium). Przykład: 1. Andriej Iwanow 2. Mercedes-Benz S500 4Matic W221 3. 777 AA 177 Ważne: 1) Wszystkie przedmioty są wymagane; 2) Należy podać pełną nazwę samochodu. Wnioski z nazwami: "zacho", "fer", "daty", "Mehren" itp. nie będą brane pod uwagę; 3) Wnioski są mile widziane dmitrovka@dragtimes.info; 4) wnioskiod widzów muszą być potwierdzone przez jednego z uczestników. Zapytania: 768-77-88 Ważne: 1) Wszystkie przedmioty są obowiązkowe; 2) Należy podać pełną nazwę samochodu. Wnioski z nazwami: "Murzik", "fer", "daty", "Mehren" itp. nie będą brane pod uwagę; 3) Wnioski przesyłamy dmitrovka@dragtimes.info Zdjęcia: http://www.dragtimes.info/en/gallery/events/7/ Video: http://videos.streetfire.net/video/moscow-...6a-9c3f012ca56e http://videos.streetfire.net/video/moscow-...6a-9c3f012ca56e Myslę że parę 500+ by się znalazło u nas... |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Fri, 13 Nov 2009 - 10:23
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 11:02
Post
#2
|
|
|
User Dołączył: Sun, 27 September 2009 Skąd: W-wa/Ursynów |
PMN-a bym tam widział
|
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 11:32
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
Auto PMN-a napewno było by jedno z ciekawszych aut nawet w Moskwie! A na Unlim 500+ żle by nie wypadł. Sądzę że kilka ciekawych i szybkich aut mamy w PL.
|
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 11:45
Post
#4
|
|
|
User Dołączył: Sun, 27 September 2009 Skąd: W-wa/Ursynów |
Jeżeli patrzeć by na projekty typu PMN to znaczy w miarę rzadkie auto w PL plus mody to oprócz auta PMN-a jest tylko Viper SRT-10
|
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 11:46
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków |
Chyba ACR a nie SRT i chyba powinni tu się wypowiadać zainteresowani a nie typerzy zainteresowanych, EOT.
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 11:47
Post
#6
|
|
|
User Dołączył: Sun, 27 September 2009 Skąd: W-wa/Ursynów |
Nie,SRT
Aha,jeszcze M3 G-POWER |
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 11:55
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
Nie koniecznie muszą to być auta wyjątkowe, wystarczy że ma 500+ ... Startowały tam i EVO i STI, a to chyba nie są wyjątkowe auta ;-)
|
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 12:15
Post
#8
|
|
|
User Dołączył: Sun, 27 September 2009 Skąd: W-wa/Ursynów |
Wiem że nie muszą być wyjątkowe ale oglądając ich filmiki na YT zauważyłem że większość samochodów to auta chociaż ciut wyjątkowe:)
|
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 12:41
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip |
Vette i Tyfusa VTG tam wystawić i będą mieli pozamiatane
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 12:58
Post
#10
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Vette chyba GS do ślubu jechał uliczne autko
rekordzik może być w PL 1/4 około 300 kmh? -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 13:04
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 14:15
Post
#12
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
A czemu miało by być trudno skoro po 1/4 tyfus miał koło 300 kmh ?
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 16:31
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
Kilka spraw. Widać jakie tam mają auta - generalnie nowe, co prawda kible też się trafiały... Ważne aby się nić nie zesrało...., bo do ilu kmh jeszcze pociągnie na ostatnim biegu jeżeli na 1/4 miał 300kmh? A jak by było blisko odcinki to musiał by jechać kolejne 600 metrów na odcince, zresztą to EVO powyżej też ostatnie 100 metrów na odcince walił :-)
W każdym razie na sezon 2010, będą już tam GT-Ry P900 i P1000 od Switzera, Veyron, mają się pojawić Prosiaki 900 konne i jeszcze wiele innych konkretnych aut - dlatego napisałem że łatwo nie będzie... |
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 16:40
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Warszawa |
A czemu miało by być trudno skoro po 1/4 tyfus ma koło 300 kmh ? 250km/h to nie jest "koło 300" -------------------- [Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
|
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 17:33
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
Teraz to zmienia postać rzeczy
|
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 21:54
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 14 October 2008 Skąd: BoatCity |
Z tego co pamiętam, to vetta przy przejeździe 8,88 miała coś koło 265km/h, ====> ( jak plote bzdury to niech ktoś mnie poprawi : )
typhoon będzie pewnie ciut wolniejszy na mecie. |
|
|
|
Fri, 13 Nov 2009 - 22:08
Post
#17
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 |
I dodatkowo pamiętam, że Kot miał przy rekordowym przejeździe (8.868) prędkość końcową wynoszącą aż 280 km/h, czyli potwornie dużo
|
|
|
|
Sat, 14 Nov 2009 - 04:15
Post
#18
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka |
kuźwa, a profi dragstery na etanol maja po pińcet na ćwiartce i #%uj... to nie o to chodzi ! to nie tego typu impreza (nie bylem, ale patrzac na filmiki do takiego wniosku doszedlem)... tam raczej wiekszosc aut dojezdza na wlasnych kolach.
np. SID'a audi bym tam widzial (poza wspomnianym PMN'owym fordem) ale dosc - niech sie wypowiadaja zaimteresowani uczestnictwem (pamietajac o mnie jako o towarzyszu/kierowcy/pasazerze btw - zakaz chlania ? nie wierze -------------------- BMW 135i
|
|
|
|
Sat, 14 Nov 2009 - 08:44
Post
#19
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Głupie pytanie, kiedy to się odbędzie?
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
|
Sat, 14 Nov 2009 - 13:39
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
Dokładna data nie jest znana, ale planują w maju i lipcu i wrześniu 2010r tak jak i w 2009r
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 09 November 2025 - 14:08 |