Shoutbox 0 nowych PW 


17 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Moscow Unlim 500+, Sezon 2009 2010
Nikolas
post Fri, 13 Nov 2009 - 10:23
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Może się zbierze jakaś ekipa z PL...

Tłumaczenie z google:

Wszyscy zainteresowani, zwłaszcza właściciele supersamochodów, informujemy, że na avtopoligone Dmitrovsky mają się odbyć wyścigi samochodów sportowych powyżej 500 KM

Jeśli jesteś właścicielem samochodu sportowego i chcesz pokazać co potrafi (nie tylko w mieście) , Wtedy będziemy szczęśliwi zobaczyć co potrafi Twoje auto.

Aby stać się uczestnikiem lub obserwatorem, to musisz wysłać wniosek o dmitrovka@dragtimes.info (patrz przykład poniżej)

Wnioski są akceptowane, ale liczba odwiedzających będzie ograniczona.


Mamy nadzieję, że ustanowił rekord Rosji:

1. czasu i prędkości przejazdu na 1 mile
2. Guinness World Records - maksymalna łączna wartość wszystkich uczestniczących samochodów

Istnieje prawdopodobieństwo, że może przybędzie i Bugatti Veyron.



Kalendarz:

10:00 - zbiór UCZESTNIKÓW ALL i widzow przed wejściem AVTOPOLIGON!
11:00 - sprawdzenie uczęstników organizowanych na terytorium NITSIAMT (avtopoligon Dmitrow);
11:00-12:00 - rejestracja uczestników (możliwość Late Registration) *;
12:30 - początek wyścigów;
17:00 - zakończenie wyścigów na siatce i wręczenie nagród;
17:15 - wolny lans;
19:00 - koniec.
* Rejestracja kończy się o godzinie 12:45

UWAGA: Aby dojechać do Dmitrovskoye musicie być od 10 do 11 godzin, ponieważ Przepustki będą organizowane wyłącznie na konwój, któremu towarzyszyli przedstawiciele avtopoligona.

Nie jest to w naszym widzimisię, ale ze względu na fakt, że avtopoligon Dmitrovsky to bezpiecznym obiektem, a wstęp nie jest wolny, bez pozwolenia wstęp nie jest możliwy (są 2 przekraczania bariery).
Nawet jeśli są z opóźnieniem, to jest tylko możliwe, aby zadzwonić do przedstawiciela avtopoligona, na co z kolei wymaga czasu i dodatkowych pali w sprawie dokumentów rejestracyjnych.



Trasa

Trasa jest podzielona na kilka stref i terenów:
1) Parking stron;
2) obszar wybieg - miejsce na początku;
3) Obszar rozpoczęcie;
4) wyniki Sub zapisu - 402 metrów (1 / 4 mili);
5) Meta - 1609 metrów (1 mile);
6) stop Beam (około 2500 metrów od początku) - zawodnicy, którzy ukończą wyścig zatrzymują się w zatoczce;

Wyścigi Format

W wyścigach będzie mierzona prędkość i odległość oraz czas przejazdu 1 / 4 i 1 mile.
Po uruchomieniu sprzętu pomiarowego 2 => dostaniecie bezpośrednio na finiszu 4 różne wyniki i prędkości.


Dzień 1:

12:00-17:00: Przyjazd w grupie:

Członkowie także będą rywalizować w dwóch dyscyplinach - 402 metrów i 1 mile. Przejazdy występują w parach, przy jednoczesnym utrwalaniu prędkości i czasu przejazdu, jak 402 metrów i 1 mile. W zależności od typu check-in rejestracji zostanie przyjęta lub danych przepływających 402 metrów, lub transmisji danych 1 mile.

Plan Check-in:

Przed wyścigami samochody podzielone są na grupy w równej liczbie uczestników (8 samochodów);
Przejazdy odbywają się w etapach, każdy uczestnik etapiu jednej pary z każdej grupy;
W każdym etapie są przejazdy czterech (4 x 2 przyjazdu pojazdów = 8 uczestników);
Po wyścigu na 1 mile uczestnicy muszą zatrzymać się w specjalnej strefie (ok. 2500 m).

DALSZE PRZYSPIESZANIE po przekroczeniu 1 mili jest zabronione - mogłoby to zagrozić innym, jak również obsłudze Unlim 500+;

- Po ukończeniu czwartej pary wszystkie samochody wracają do początku;
- Zwycięzcy każdego przejazdu grupy trafiają do półfinałów, etc.


Zwykłe wyścigi

Uczestnicy mogą ubiegać się o udział w wolnych przejazdach, które rozpoczną się po zakończeniu głównych wyścigów.
Od chętnych są wymagane, aby wprowadzić osobisty numer rejestracyjny (wydany w rejestracji od 11:00 do 12:00), jak również liczbę przeciwników (dobrowolnie wyrażonej zgody).
W zamian członkowie otrzymują numer przyjazdu. W momencie przyjazdu zostanie ustalony czas i szybkość przekazywania 1 / 4 i 1 mile.

Dzień 2:

Przez cały dzień będą mogli sprawdzić z każdym z rywali (patrz wyżej).
Najważniejsze aby to było interesujące.

Urządzenia używane

Dystans 402 metrów i 1 mile mierzy profesjonalny system telemetrii Race Ameryka z ustalania powierzchni czas przejazdu i prędkość na wylocie;
Dla wygody widzów i uczestników na mecie - 1 mile, jak również na poziomie około 402 metrów zostaną zainstalowane kamery wideo, które przekazują dane wideo w czasie rzeczywistym.

Foto-Video

Nie Przegapicie niczego, na torze zostaną zainstalowane 14 kamery:
3 kamer na początku,
2 kamery na około ~ 800 metrów;
3 kamer wideo, umieszczone bezpośrednio na drodze;
2 kamery na mecie;
2 video kamer zainstalowanych w samochodach.
A zaledwie trzy kamery wideo przekazywania obrazów w czasie rzeczywistym z mecie 402 metrów i 1 mile.
Wszystko to serwowane: 1 operator i reżyser, 6 operatorów, 2 zdjęcia, 2 asystent reżysera, 2-zvukovika videoinzhenera, 1 videoinzhener.

Uwaga: mile widziane, jeśli będzie również w znacznym stopniu wyeliminować jego foto-wideo urządzenia.
Jesteśmy bardzo wdzięczni, jeśli w przyszłości prezentować swoje zdjęcia i materiały video.
Więcej materiału, tym lepsze i bardziej interesujące filmu.

Obszar Odbiorcy

Obszar Odbiorcy stanowi dwa połączone na 150 metrów do namiotu, z którego będą kierować wizualna do linii startu.
W namioty, stoły będą organizowane dla gości, panoramiczne monitory monitorować, co dzieje się na torze w czasie rzeczywistym.
Zostaną one zaproszone do jedzenia, fajki dymu, lub korzystają cygaro

W menu:

Potrawy przygotowywane na otwartym ogniu:
- Szaszłyków z mięsa wieprzowego;
- Szaszłyk z baraniny;
- Cielęce z kością;
- Lula-kebab;
- Warzywa z grilla;
- Pilaw;
- A także lekkie sałatki, przekąski, owoce, świeże pieczywo, kawa, herbata i napoje bezalkoholowe.

Uwaga: korzystanie z napojów alkoholowych oraz piwa w NITSIAMT (avtopoligona Dmitrow) ZAKAZANE!


Koszt:

Ze względu na fakt, że koszt budżetu imprezy o takim zasięgu znacznie przekraczała milion, koszt biletu raz na dwa dni będzie:

Do udziału w zawodach (na jednej maszynie) - 15.000 rubli.
Widzów (za osobę) - 2000 rubli.

Parking dla gości - bezpłatnie.

Jest nadzieja na zrozumienie, że chciwość i chęć "zarobić" na tej imprezie, mówimy stanowczo NIE.
Chcielibyśmy przynajmniej częściowo pokryć koszty tej imprezy.
Organizacja opiera się na fanatyzmi i chęć do takiej konkurencji!

Opłata za wpis do tej imprezy będą zbierane przed avtopoligonom od 10.00 do 11.00 - w zamian za pas!

Wymagania dla uczestników i widzów:

1. Wyślij swój wniosek o dopuszczenie.

Wniosek musi zawierać:
Obowiązkowe wymogi dla uczestników:


Wyślij aplikację, które muszą zostać określone:

1) Imię Nazwisko;
2) Imię i nazwisko - marka, model samochodu, rok produkcji;
3) Rodzaj Auta;
4) napęd (przód, awd, czy tył)
5) zdolność projektu;
6) państwo. Miasto;
7) Telefon;
8) E-mail.

Przykład:

1. Jurij Iwanow
2. BMW M5 E60 Evotech (2008)
3. SMG
4. RWD
5. 560 KM
6. 777 MP 77
7. (495) 123-45-67
8. Ovosch@mail.ru

Obowiązkowe wymogi dla publiczności:

Wyślij swój wniosek o wpis, które muszą zostać określone:

1) Imię Nazwisko;
2) Imię i nazwisko - model samochodu marki;
3) państwa. Reg. Mark (wykorzystania w postępowaniu NITSIFMT terytorium).

Przykład:

1. Andriej Iwanow
2. Mercedes-Benz S500 4Matic W221
3. 777 AA 177


Ważne:

1) Wszystkie przedmioty są wymagane;
2) Należy podać pełną nazwę samochodu. Wnioski z nazwami: "zacho", "fer", "daty", "Mehren" itp. nie będą brane pod uwagę;
3) Wnioski są mile widziane dmitrovka@dragtimes.info;
4) wnioskiod widzów muszą być potwierdzone przez jednego z uczestników.


Zapytania: 768-77-88


Ważne:

1) Wszystkie przedmioty są obowiązkowe;
2) Należy podać pełną nazwę samochodu. Wnioski z nazwami: "Murzik", "fer", "daty", "Mehren" itp. nie będą brane pod uwagę;
3) Wnioski przesyłamy dmitrovka@dragtimes.info


Zdjęcia:

http://www.dragtimes.info/en/gallery/events/7/

Video:



http://videos.streetfire.net/video/moscow-...6a-9c3f012ca56e

http://videos.streetfire.net/video/moscow-...6a-9c3f012ca56e

Myslę że parę 500+ by się znalazło u nas...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 13 Nov 2009 - 10:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
FilipB
post Fri, 13 Nov 2009 - 11:02
Post #2


User
Dołączył: Sun, 27 September 2009
Skąd: W-wa/Ursynów





PMN-a bym tam widział tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 13 Nov 2009 - 11:32
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Auto PMN-a napewno było by jedno z ciekawszych aut nawet w Moskwie! A na Unlim 500+ żle by nie wypadł. Sądzę że kilka ciekawych i szybkich aut mamy w PL.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipB
post Fri, 13 Nov 2009 - 11:45
Post #4


User
Dołączył: Sun, 27 September 2009
Skąd: W-wa/Ursynów





Jeżeli patrzeć by na projekty typu PMN to znaczy w miarę rzadkie auto w PL plus mody to oprócz auta PMN-a jest tylko Viper SRT-10
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Fri, 13 Nov 2009 - 11:46
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Chyba ACR a nie SRT i chyba powinni tu się wypowiadać zainteresowani a nie typerzy zainteresowanych, EOT.


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipB
post Fri, 13 Nov 2009 - 11:47
Post #6


User
Dołączył: Sun, 27 September 2009
Skąd: W-wa/Ursynów





Nie,SRT
Aha,jeszcze M3 G-POWER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 13 Nov 2009 - 11:55
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Nie koniecznie muszą to być auta wyjątkowe, wystarczy że ma 500+ ... Startowały tam i EVO i STI, a to chyba nie są wyjątkowe auta ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipB
post Fri, 13 Nov 2009 - 12:15
Post #8


User
Dołączył: Sun, 27 September 2009
Skąd: W-wa/Ursynów





Wiem że nie muszą być wyjątkowe ale oglądając ich filmiki na YT zauważyłem że większość samochodów to auta chociaż ciut wyjątkowe:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Fri, 13 Nov 2009 - 12:41
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





Vette i Tyfusa VTG tam wystawić i będą mieli pozamiatane laugh.gif

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 13 Nov 2009 - 12:58
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Vette chyba GS do ślubu jechał uliczne autko wink.gif
rekordzik może być w PL cool.gif
1/4 około 300 kmh?


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 13 Nov 2009 - 13:04
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(AWSA @ Fri, 13 Nov 2009 - 12:41) *
Vette i Tyfusa VTG tam wystawić i będą mieli pozamiatane laugh.gif

pzdr


No na czwiartkę nie wątpie, ale na mile to będzie nie łatwo...


Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 13 Nov 2009 - 14:15
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





A czemu miało by być trudno skoro po 1/4 tyfus miał koło 300 kmh ?


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 13 Nov 2009 - 16:31
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Kilka spraw. Widać jakie tam mają auta - generalnie nowe, co prawda kible też się trafiały... Ważne aby się nić nie zesrało...., bo do ilu kmh jeszcze pociągnie na ostatnim biegu jeżeli na 1/4 miał 300kmh? A jak by było blisko odcinki to musiał by jechać kolejne 600 metrów na odcince, zresztą to EVO powyżej też ostatnie 100 metrów na odcince walił :-)

W każdym razie na sezon 2010, będą już tam GT-Ry P900 i P1000 od Switzera, Veyron, mają się pojawić Prosiaki 900 konne i jeszcze wiele innych konkretnych aut - dlatego napisałem że łatwo nie będzie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BurnOuT
post Fri, 13 Nov 2009 - 16:40
Post #14


Super User
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(specu @ Fri, 13 Nov 2009 - 14:15) *
A czemu miało by być trudno skoro po 1/4 tyfus ma koło 300 kmh ?


250km/h to nie jest "koło 300"


--------------------
[Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 13 Nov 2009 - 17:33
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Teraz to zmienia postać rzeczy rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lazik
post Fri, 13 Nov 2009 - 21:54
Post #16


Frequent User
Dołączył: Tue, 14 October 2008
Skąd: BoatCity





Z tego co pamiętam, to vetta przy przejeździe 8,88 miała coś koło 265km/h, ====> ( jak plote bzdury to niech ktoś mnie poprawi : )
typhoon będzie pewnie ciut wolniejszy na mecie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrówinhO
post Fri, 13 Nov 2009 - 22:08
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Tue, 17 June 2008





I dodatkowo pamiętam, że Kot miał przy rekordowym przejeździe (8.868) prędkość końcową wynoszącą aż 280 km/h, czyli potwornie dużo blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sat, 14 Nov 2009 - 04:15
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





kuźwa, a profi dragstery na etanol maja po pińcet na ćwiartce i #%uj... to nie o to chodzi ! to nie tego typu impreza (nie bylem, ale patrzac na filmiki do takiego wniosku doszedlem)... tam raczej wiekszosc aut dojezdza na wlasnych kolach.

np. SID'a audi bym tam widzial (poza wspomnianym PMN'owym fordem)

ale dosc - niech sie wypowiadaja zaimteresowani uczestnictwem (pamietajac o mnie jako o towarzyszu/kierowcy/pasazerze wink.gif )

btw - zakaz chlania ? nie wierze wink.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sat, 14 Nov 2009 - 08:44
Post #19


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Głupie pytanie, kiedy to się odbędzie?


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 14 Nov 2009 - 13:39
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Dokładna data nie jest znana, ale planują w maju i lipcu i wrześniu 2010r tak jak i w 2009r
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 09 November 2025 - 14:08