![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to bardzo dobrze
![]() Ps. ładnie to podaje z tego co widzę na filmiku, w przyszłą niedzielę przywożę swojego czarnucha sunny z SR20VE z działki to możne jak to zrobię to jakąś ustawkę strzelimy po południu a potem najlepiej tego samego dnia wieczorkiem kolejna ustawka jak mu już wpakuje doprężające tłoki i podstroję... ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
No to bardzo dobrze ![]() Ps. ładnie to podaje z tego co widzę na filmiku, w przyszłą niedzielę przywożę swojego czarnucha sunny z SR20VE z działki to możne jak to zrobię to jakąś ustawkę strzelimy po południu a potem najlepiej tego samego dnia wieczorkiem kolejna ustawka jak mu już wpakuje doprężające tłoki i podstroję... ![]() Pewnie, wieczorem po pracy będe dostępny od ok.21 ![]() PS. ogarniam nowe świece, dziś powinienem je mieć. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 18 November 2009 Skąd: PodLasem ![]() |
Fajny onboardzik
![]() ![]() Gdzies Ty znalazł miejsce i do 2 pak sie rozpedziles? ![]() ![]() -------------------- Nissan Primera P11.144
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak każdy onboard z przyspieszenia, film ten był kręcony na autostradzie w DE.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Właśnie
![]() PS. Wymieniliśmy przed chwilą świece i wydaje się że jest OK ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
to boost w górę i sprawdź czy nie wypada
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Bez przesady do 200 ten woz rozpedza sie ponizej 20 s wiec mysle ze nie ma wiekszego problemu z przetestowaniem go, na jakims odcinku prostej zamknietej nieuczeszczanej przez zwierzeta i ludzi drogi
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 15 November 2006 Skąd: Warszawa/Poznan ![]() |
Kamilbike, ale na autostradzie w DE jest to zgodne z przepisami! Czysto teoretycznie w Wwa nie trzeba by długo szukać odpowiedniej prostej
![]() -------------------- ___/==\*/==\___\ 75 nowy nabytek, wymaga trochę pracy
(Oo( =I= )oO) 123 perfect condition |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wymiana świec się opłaciła. Od wymiany było trochę upalania i na nowych NGK PFR7B problem zdmuchiwania iskry zniknął, Ibiza ładnie się napędza. Pozdr.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Co platyna to platyna jednak...
Bost podniesiony ?? Sprawdzone że na nim też nie wypada ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Narazie w peak'u jest 0,75 może nawet bardziej pod 0,8. Będziemy coś działać może w tygodniu jak jeszcze pogoda pozwoli, ale na dobrą sprawę Ibiza tak jeździ, że narazie nie ma co ruszać.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
To dawaj ustawka z moim Sunnym, akurat tłoki mu zmieniłem, po weekendzie wracam z przebiegiem większym o jakieś 600km, może być z rolki...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
To dawaj ustawka z moim Sunnym, akurat tłoki mu zmieniłem, po weekendzie wracam z przebiegiem większym o jakieś 600km, może być z rolki... Ok, jestem w pełnej gotowości, tylko musisz zabrać ze sobą laptopa, bo jak dostanę baty to zwiększamy boost ![]() Catch tanka będe na dniach wrzucał, bo mi się "tłusto" pod maską robi. A tak na poważnie, z boostem za jakiś czas możemy dalej działać, ale jak narazie nie narzekam, jest OK ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
coobcio masz moj nr tel jak cos dzwon dolacze sie
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 06 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Fajny projekt. Teraz musisz jeszcze w wygląd zainwestować, bo autko wygląda...co tu dużo mówić...zbyt skromniutko jak na osiągi.
![]() -------------------- COUGAR 2,5 V6 ST200
MONDEO 3.0 V6 ST220 |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Co do wyglądu to wymieniony zostanie prawy kierunkowskaz (bo jest stłuczony) i uszczelka w drzwiach pasażera
![]() ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
User Dołączył: Mon, 11 May 2009 ![]() |
ma by sliper tylko inter cooler trzeba schować bardziej i będzie nie pozorny killer
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 06 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
No to muszę zapamiętać Twój nr. rej. coby gdzieś na światłach wstydu się nie najeść
![]() -------------------- COUGAR 2,5 V6 ST200
MONDEO 3.0 V6 ST220 |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Co platyna to platyna jednak... Bost podniesiony ?? Sprawdzone że na nim też nie wypada ![]() Wczoraj boost dźwignąłem na 0,85 i zapłon nie wypada. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 18:48 |