![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Oooo dziś sucho to może złapie trakcie na III ![]() Kończę jeść i schodzę na dół ![]() Fajnie by było ponownie sprawdzić na rolkach po nieco bardziej uagresowionym zapłonie... zajebiaszcze teksty jak sie tak czyta to powyzej powodzenia -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Coobcio widze ze jak zawsze dobre teksty piszesz
![]() ![]() Miałem dzisiaj przyjemnosc przejażdżki po raz 2 i powiem ze bardzo ladnie sie to odpycha ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Gratulowałem osobiście a co do doznań to powiem, że chce to iść
![]() -------------------- Sunny SR20DE -> hybryda z głowicą VVL ogarnięta
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Gratki szybkiej taczki . Miałem okazje porównać na 0.5 bara teraz licze na powtórkę na 0.8
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Specu z Twoim startem ciężko wygrać, ale powtórzymy zawody
![]() Co do Ibizy to zostało ogarnąć ostatnie poprawki kosmetyczne, założyć kilka niewiele ważących elementów wnętrza i czekać na pierwsze Ryki. Możliwe, że za parę dni będzie podejście z mocniejszą cewką zapłonową bo przy większym doładowaniu pojawiał się problem zdmuchiwania iskry. Od tego zamieszczonego wykresu zaszły jeszcze zmiany i teraz finalnie w peaku jest 0,75 bar, stale trzyma 0,7 ale zapłon jest cofnięty nie o 6 a o 3 stopnie przy WOT. Auto jedzie jeszcze trochę lepiej jak na porannych ustawieniach jakie widać na wykresie. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 18 November 2009 Skąd: PodLasem ![]() |
Kiedy można zrobić jazdę próbną Ibizka ?
![]() -------------------- Nissan Primera P11.144
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
świece platyn z Ski?? Co do iskry: wg mnie wymiana cewki wiele nie zmieni ale próbujcie
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Świece obecnie to NGK zimniejsze o stopień. Czy platynowe świece mogą ograniczyć problem zdmuchiwania iskry? Pozdr.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Co do Ibizy to zostało ogarnąć ostatnie poprawki kosmetyczne, założyć kilka niewiele ważących elementów wnętrza ![]() ![]() -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Sa jakies swiece NGK ktore kosztuja chyba niecale 20zl za szt, polecil mi je KamilC20XE ale za cholerenie moge sobie przypomniec ich modelu :/ Tez mialem problem ze zdmuchiwaniem iskry, po zmianie swiec zdecydowanie sie poprwilo. Moze Kamil poda 'namiar' na te swiece
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Jemiol7 - A doszło moje PW do Ciebie ?
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Świeczki jake CI zapodałem to BCPR7ES - moim zdaniem nie zawodne, tanie i pakuje je do wszystkich doładowanych wozów, fabrycznie mają przerwę 0,7mm...
Nie tu winy szukać. No i czas ponownie odwiedzić hamkę jakby wam się chciało no i sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu na VAGu - może ktoś chi udostępni interfejsik... ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Tylko PFR7B
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
ew. można kupić znalazłem na allegro jakoś strasznie dużo nie ksoztuje: http://www.allegro.pl/item824167740_interf...2_promocja.html
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
PFR to platyna... Bogato
![]() Coś tam w śmietniku u mnie by się znlazło tak więć można je sprawdzić i przetestować, no chyba że kosz opróżniłem... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Jeździłem na platynach i na świecach do 1.8 T z odstępem 0,6. Były dobre nawet gdy trzaskałem +100 shot
![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Onboard na chwilę obecną. Na starcie można jeszcze trochę ugrać:
TOMEKKK tego co wiem doszło PW, dzięki. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Luz, spróbujcie w wolnej chwili pokombinować. Ja nie miałem nigdy problemów z zapłonem, byc może właśnie dzięki tym patentom
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Jemiol7 - A doszło moje PW do Ciebie ? Tak, tak doszło, dzięki za info. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
ew. można kupić znalazłem na allegro jakoś strasznie dużo nie ksoztuje: http://www.allegro.pl/item824167740_interf...2_promocja.html Zanabyłem to ustrojstwo. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 07:57 |