Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 3 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW 318is 90', z wkładką s54b32
maaaad
post Fri, 06 May 2011 - 11:46
Post #81


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Dzięki za odp, fajnie, że temat żyje, bo autko godne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 06 May 2011 - 11:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DOHC
post Fri, 06 May 2011 - 12:29
Post #82


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





czadowe krzesła , tak jak całe auto

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Sat, 07 May 2011 - 02:15
Post #83


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





Heble zmieniłeś tylko z przodu? Jaką pompę i serwo chcesz zastosować?

Dzięki za odpowiedź.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*KOZI*
post Mon, 16 May 2011 - 20:49
Post #84


Super User
Dołączył: Sun, 13 June 2004





ujdzie.... wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Tue, 17 May 2011 - 16:55
Post #85


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





kozi Ty żyjesz wink.gif

serwo i pompa wsadzone są od civica i bardzo ładnie się spisują... wypróbowane już na torze wink.gif

filmik z soboty... za komentarze osób za kamerą nie odpoowiadam...

http://www.youtube.com/watch?v=wzWfcycKzqQ...player_embedded


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROBI 81
post Tue, 17 May 2011 - 20:20
Post #86


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 April 2006
Skąd: Żory





Orzech ,ważyłeś może auto po tym odelżeniu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelon
post Tue, 17 May 2011 - 20:45
Post #87


Super User
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: wr





Wydaje mi się czy dupa jakoś wyżej stoi? smile.gif Również zapytam,jaka waga auta?


--------------------
diesel power
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Tue, 17 May 2011 - 22:49
Post #88


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





dupa stoi wyzej bo zmienilem sprezyny z weitecow -40mm na KW - 40 i mam ciut za wysoki profil opon na tyle...
na KW auto wyzej stoi i rozmiar opon to 225/50/17... a powinno być 225/40/17....

z nowym wydechem auto waży 1228kg a było 1245kg... i rowniez ważone z polową baku...


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 19 May 2011 - 09:11
Post #89


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jechałem, widziałem, dobry sprzęt, a kierowca od jakiegoś czasu też bardzo duży progres zaliczył i sie na pudło pcha na lokalnych pojeżdżawkach na czas smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROBI 81
post Fri, 20 May 2011 - 07:58
Post #90


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 April 2006
Skąd: Żory





może lekki aluminiowy bak ? smile.gif wtedy masy będzie jeszcze mniej cool.gif no chyba ,że robisz autem jakieś długie trasy to wtedy to odpada smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luke8
post Fri, 20 May 2011 - 09:02
Post #91


Super User
Dołączył: Fri, 31 October 2003
Skąd: Bydgoszcz





I zdejmie mase w okolicy tylnej osi nie tedy droga wink.gif


--------------------
<--LUKE-->
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Fri, 20 May 2011 - 09:24
Post #92


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





mi nie zależy na odelżaniu auta za wszelką cene...
auto ma być mega wygodne i komfortowe na ulice + czasami na tor i tyle wink.gif
waga nie jest moim problemem tylko jet nim mało mocy wink.gif


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROBI 81
post Fri, 20 May 2011 - 10:51
Post #93


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 April 2006
Skąd: Żory





to montuj compressor w MTG i po sprawie smile.gif przy 0.4 -0.5 bara bedzie pewnie w okolicy 400-420KM smile.gif a to już chyba starczy na początek cool.gif z czasek zakujesz silnik i dmuchniesz jeszcze wiecej jak Ci bedzie mało:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 20 May 2011 - 11:18
Post #94


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Aluminiowy zbiornik miałby rację bytu w miejscu koła zapasowego, nisko i z tyłu. Tylko te ich pojemności...no i paliwo w kabinie,jak ktoś w dupkę wjedzie.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Fri, 20 May 2011 - 14:15
Post #95


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





no ale kompresor to koszt 12-16... rozmawiałem juz o tym z Mariem...
na przyszły rok przymierzam się do s54b32 wiec to 350KM będzie do wyciągnięcia z wolnossacego silnika wink.gif plus jakis drobny strzał z nitro i jak ta lala będzie na ulice wink.gif

a kompresor moze na 20ke sobie szczele wink.gif


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROBI 81
post Fri, 20 May 2011 - 14:51
Post #96


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 April 2006
Skąd: Żory





no racja co wolnossący to wolnossący:) ja też myślałem o S54B32 ale to tyłko 43-45KM więcej niż mam, wiec różnica w sumie mała sad.gif a koszta s54 są w sumie duże. Chyba lepej dołozyć i wsadzić S62 cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Fri, 20 May 2011 - 15:25
Post #97


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





czy ja wiem czy taka mała...
pobawmy się w suchą i mocno optymistyczną matematykę:
ja mam obecnie 290KM i 330Nm... a s54 ma 343KM i 365Nm.....
mamy więc wzrost przed modyfikacją elektroniki o ok. 53KM i 35Nm różnicy... do tego ma inną charakterystykę i się wyżej kręci smile.gif
w V-techu po modyfikacji można uzyskać +15KM i 20Nm..... czyli 358KM i 385Nm... a to już wzrost o 68KM i 55Nm...

jestem optymistą co do tego SWAPa wink.gif


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROBI 81
post Fri, 20 May 2011 - 15:34
Post #98


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 April 2006
Skąd: Żory





Najpierw seria musi mieć 343kM cool.gif W żadnym wypadku nie odradzam S54B32,to bardzo dobry silnik smile.gif a to że wspomniałem o S62 to już sprawa gustu była ,bo mi bardziej ten silnik podchodzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Fri, 20 May 2011 - 15:38
Post #99


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





S62 to juz w e36 prędzej... e30 jest za krótkie wink.gif


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 20 May 2011 - 21:21
Post #100


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Łatwiej go do e30 wsadzić smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 06:37