![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 12 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
1245 kg pisał orzech
-------------------- e30 + M50 + S3.25
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Poza tym 60% hondy opiera się na napędzanych kołach, a w e30 to jakieś 40% nie więcej raczej...
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
... i jak startujesz to co się dzieje w hondzie a co w BMW?
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Z tego co widze z podpisie i co kojarze to koledze zalamywal sie wykres gdzies chyba kolo 6 tys zaczynal isc plasko wiec nie ma sie co dziwic ze czas tez taki...
Mario chyba z tego tez co pamietam klepal 13stki e36 m3 chyba prawie seria i bez szpery... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
ja nie mam zadnego zalamania w wykresie... od poczatku do konca pnie sie w gore ...
chyba ze mowisz o justcie. i nie wiem jak to jest z tymi czasami na zawodach i katalogach ze wszedzie pisza te czasy i pisza a w realu chujnia... jak robilem swapa na s50 bralem katalogowe czasy na 1/4 m3 e36 i myslalem sobie.. hmmm tu mamy 13,4 ( przyklad bo nie pamietam dokladnych danych e36 teraz) w serii to w budzie e30ki bedzie miazga i 12ki beda osiagalne... a tak jednak nie jest... do tego nie spotkalem jeszcze zadnej ori e36 m3 w standardowej specyfikacji ani nawet m3 e46 ktora by byla szybsza od mojej bmki w realu jeden na jeden... E36 objechalem conajmniej 6-7 sztuk i to znaczenie... natomiast z m3 e46 bylo juz slabiej ale mimo to pod koniec kazdego wyscigu bylem minimum 1-1,5 dlugosci auta... e46 dwie zaliczylem w karierze s50 pod maska... no i najwazniejsze... bmka wazy 1245kg + ja (105kg) i mamy mase na poziomie 1350kg do tego na kazdych zawodach na ktorych bylem ilosc paliwa w baku to minimum 1/2 baku i mamy mase e36... rozklad masy jak kiedys mierzylem to .... teraz nie pamietam ale cos ok. 53 na przodzie i 47 na tyle ale sprawdze to jeszcze gdzies w notatkach... nie wazne sa teraz te czasy ![]() ![]() -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Wg mnie na trakcje rzeczywiscie duzy wplyw ma geometria tylu, szczegolnie kat pochylenia kol - negatyw musi byc jak najmniejszy. Wiem to z wlasnego doswiadczenia. Przy przejsciu kata z tylu z okolo -2.5 na -3 z hakiem , trakacja byla zauwazalnie gorsza . A E30 szczegolnie obnizone na ogol maja spore negatywy z tylu
![]() -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
ja nie mam zadnego zalamania w wykresie... od poczatku do konca pnie sie w gore ... chyba ze mowisz o justcie. i nie wiem jak to jest z tymi czasami na zawodach i katalogach ze wszedzie pisza te czasy i pisza a w realu chujnia... jak robilem swapa na s50 bralem katalogowe czasy na 1/4 m3 e36 i myslalem sobie.. hmmm tu mamy 13,4 ( przyklad bo nie pamietam dokladnych danych e36 teraz) w serii to w budzie e30ki bedzie miazga i 12ki beda osiagalne... a tak jednak nie jest... do tego nie spotkalem jeszcze zadnej ori e36 m3 w standardowej specyfikacji ani nawet m3 e46 ktora by byla szybsza od mojej bmki w realu jeden na jeden... jest nas 2, na zawodach najlepiej 12,9 na 1/4 a w realu z rolki z 1 biegu ost. dalem rade z nisko12 sekundowcami, ba nawet wazacego 1200kg Katecha z 600ps do 160-170km/h karalem az milo ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 12 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Zgadzam się z opinią, że ciężko porównywać wyniki w realu do tego co się czyta w necie. Np e60 M5 - ponoć seria robi spokojnie 12,5, natomiast w realu na bemowie był gościu co nie mógł zejść niżej 13,2. Myślę ze dużo do tego może mieć jakość podłoża. Słyszałem o przypadkach jak ktoś jechał na zawody gdzieś poza Polske i wyciągał 0,5 s lepiej. Pozatym często porównuje się do wyników aut które są przygotowywane pod 1/4, bebeszone, odpowiednie opony, przełożenia, geometria pod jazdę na wprost itp.
Na dobrych oponach to s50 wyciągnie 13,5 i to już będzie bardzo dobry wynik w tej masie i przebiegu mocy. -------------------- e30 + M50 + S3.25
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 12 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Pozatym troche to wyszło 1245. Ja jak ważyłem przy przeglądzie to wyszło 1180, w sedanie z M50, z większymi heblami i trochę szmelcu w bagażniku, fakt że nie był zalany pod korek. Może ta waga była źle skalibrowana. Orzech jak znajdziesz notatki to pls napisz ile kg wyszło na przód i na tył i gdzie auto ważyłeś.
-------------------- e30 + M50 + S3.25
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Zdecydowanie za dużo waży Ci ten samochód.
Moja E30 2.2T sedan wąska lampa 1150kg Z gratisów jakie woże : dwie gaśnice - jedna konkretna 20kg + druga 5kg do tego w razie dużego pożaru 10l H2O w butelkach - na wypadek gdyby wygłuszenia się zapaliły i trzeba było je schładzac w oczekiwaniu na przyjazd wozu bojowego. Dodatkowo butla z gazem w połowie pełna i oczywiście pełen środek + szyberdach - zwykły szklany nieoryginalny , dwa komputery z wiązkami i trochę kluczy w razie awarii+ kultowe obciążniki typu Borbett A. Zerwane jest tylko wygłuszenie nad skrzynią biegów i blacha na podszybiu od nawiewów , obudowana jakąś chamowatą gumą. Bak paliwa aluminiowy na jedyne 17 litórw benzyny. Domniemywam , że silnik Twój waży nieco mniej , bo mój równo 200kg minus 14kg , które zdjąłem , ale nie mam wspomy kierownicy. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 12 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wegług mnie silnik s50 z osprzętem i dwumasą to ok 205 - 210
-------------------- e30 + M50 + S3.25
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
po swapie w e36 silnika skrzyni zawiasu hebli mostu polosi itd z m50 na s50 waga wzrosla mi jakies 40 kg... Wiec sam silnik s50 z wydechem skrzynia i cala reszta troszke wazy... wydech to jakies 30 kg
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 12 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
skrzynia 6b?
-------------------- e30 + M50 + S3.25
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
skrzynia 5b i wydechu na szczescie sie pozbylem teraz wiec masa auta zmalała podejrzewam....
el szyber wazy z tego co pamietam 30kg ze wszystkim, do tego mam kolo zapasowe ori, komplet kluczy, ciut ciezsze boczki drzwi przednich ze wzgledu na zabudowe audio + obudowa radnia pod sufitem i pod kierownica... mam wspome, plyte pod silnikiem aluminiowa, no i silnik inny ![]() wszystkie wygluszenia wzmocnienia sa ori nie ruszane -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów ![]() |
nie wazne sa teraz te czasy ;) jakos mi na tym nie zalezy az tak bardzo... jak wsadze kompresor nitro i wydam kolejne "milion zlotych" to moze bede sie spuszczal nad setnymi sekundy ale tak na razie nie jest i auto do zabawy głównie na ulicach... i nie mam tez ambicji aby byc najszybszym bo wiem ile kasy wsadzilem a ile inni ;) No widac sa tutaj osoby ktore maja jeszcze normalne podejscie. Bmka super zrobiona , wnetrze wyposazenie , fajny silniczek wlozony. Do polatania po miescie naprawde genialna sprawa. Po bulki do sklepu pojedzie i killa pocisnie wieczorem. Neiktorzi sie spuszczaja bo ktos tam na cwiartke zrobi 12.3 a wszyscy mysleli ze zrobi gora 13 . Nie wazne ze kable wszedzie wisza , pod maska aby polska nie zginela , jak przyspiesza to liczniki wskazowki lataja po calym aucie. Wazne ze zrobil taki czas. Albo mi przegladarka nie wyswietla albo w dziale prjekty i modyfikacje jest napisane " wylacznie wydmuchy nastawione na ulamki sekund na cwiartke. Wazne zeby autko sie nie sypalo , jezdzilo dawalo radosc. Mozna pojezdzic , polansowac sie , przystanac na parkingu , jechac na tor . Swietnie zrobione , gratulacje ogromne. -------------------- Repliki
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
No widac sa tutaj osoby ktore maja jeszcze normalne podejscie. Bmka super zrobiona , wnetrze wyposazenie , fajny silniczek wlozony. Do polatania po miescie naprawde genialna sprawa. Po bulki do sklepu pojedzie i killa pocisnie wieczorem. Neiktorzi sie spuszczaja bo ktos tam na cwiartke zrobi 12.3 a wszyscy mysleli ze zrobi gora 13 . Nie wazne ze kable wszedzie wisza , pod maska aby polska nie zginela , jak przyspiesza to liczniki wskazowki lataja po calym aucie. Wazne ze zrobil taki czas. Albo mi przegladarka nie wyswietla albo w dziale prjekty i modyfikacje jest napisane " wylacznie wydmuchy nastawione na ulamki sekund na cwiartke. Wazne zeby autko sie nie sypalo , jezdzilo dawalo radosc. Mozna pojezdzic , polansowac sie , przystanac na parkingu , jechac na tor . Swietnie zrobione , gratulacje ogromne. I ja się pod tym podpiszę. Nie ma co się jarać jakimiś ułamkami sekund i dekagramami, skoro nie jest to auto budowane do sportu. Fajny cichociemny killer na wyżelowanych lalusiów, dający przyjemność z jazdy NA CODZIEŃ. Gratki ![]() Aha, jeszcze mam pytanko Orzech do Ciebie, jakie masz felgi (et), że wchodzi Ci 235 na tył? Ranty masz zaklepane? |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
odp. - ranty mam sklepane a ET nie pamiętam
![]() a oto długo obiecywane foty wnętrza... kierownica i dywaniki tymczasowe na jezdzenie po mechanikach i zegary dodatkowe bedą osadzone w głębi tak aby nie wystawały poza kokpit... ![]() ![]() ![]() Na aucie wkońcu zagościły zaciski 4 tłoczkowe z Porsche Boxstera S i tarcze 300mm z Focusa ST ![]() i auto w końcu zaczęło hamować ... nie idealnie jeszcze ale po zmianie pompy i serva będzie perfekt! No i wydech końcowy wymieniłem na lżejszy i o milszym pomruku ![]() -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
Fajne wnętrze. Chociaż pewnie ożyje bardziej jak wejdzie inna kierownica i dywaniki
![]() ![]() -------------------- diesel power
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
-------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
dywaniki wejdą ori ale kierownica będzie taka jak ta tylko, że obszyta na nowo...
duża kierownica mi ciut przeszkadza w prowadzeniu... ![]() ![]() gałka zostaje - jest skórzana a do tego fajnie leży w ręku... -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 06:37 |