Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW 318is 90', z wkładką s54b32
osa13
post Thu, 21 Oct 2010 - 16:52
Post #61


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 December 2004
Skąd: Warszawa





1245 kg pisał orzech


--------------------
e30 + M50 + S3.25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 21 Oct 2010 - 16:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Dziku
post Thu, 21 Oct 2010 - 18:07
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Poza tym 60% hondy opiera się na napędzanych kołach, a w e30 to jakieś 40% nie więcej raczej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 21 Oct 2010 - 18:11
Post #63


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





... i jak startujesz to co się dzieje w hondzie a co w BMW?


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 21 Oct 2010 - 21:36
Post #64


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Z tego co widze z podpisie i co kojarze to koledze zalamywal sie wykres gdzies chyba kolo 6 tys zaczynal isc plasko wiec nie ma sie co dziwic ze czas tez taki...
Mario chyba z tego tez co pamietam klepal 13stki e36 m3 chyba prawie seria i bez szpery...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Fri, 22 Oct 2010 - 00:27
Post #65


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





ja nie mam zadnego zalamania w wykresie... od poczatku do konca pnie sie w gore ...
chyba ze mowisz o justcie.

i nie wiem jak to jest z tymi czasami na zawodach i katalogach ze wszedzie pisza te czasy i pisza a w realu chujnia...

jak robilem swapa na s50 bralem katalogowe czasy na 1/4 m3 e36 i myslalem sobie.. hmmm tu mamy 13,4 ( przyklad bo nie pamietam dokladnych danych e36 teraz) w serii to w budzie e30ki bedzie miazga i 12ki beda osiagalne... a tak jednak nie jest...
do tego nie spotkalem jeszcze zadnej ori e36 m3 w standardowej specyfikacji ani nawet m3 e46 ktora by byla szybsza od mojej bmki w realu jeden na jeden...
E36 objechalem conajmniej 6-7 sztuk i to znaczenie... natomiast z m3 e46 bylo juz slabiej ale mimo to pod koniec kazdego wyscigu bylem minimum 1-1,5 dlugosci auta... e46 dwie zaliczylem w karierze s50 pod maska...

no i najwazniejsze... bmka wazy 1245kg + ja (105kg) i mamy mase na poziomie 1350kg do tego na kazdych zawodach na ktorych bylem ilosc paliwa w baku to minimum 1/2 baku i mamy mase e36...
rozklad masy jak kiedys mierzylem to .... teraz nie pamietam ale cos ok. 53 na przodzie i 47 na tyle ale sprawdze to jeszcze gdzies w notatkach...

nie wazne sa teraz te czasy wink.gif jakos mi na tym nie zalezy az tak bardzo... jak wsadze kompresor nitro i wydam kolejne "milion zlotych" to moze bede sie spuszczal nad setnymi sekundy ale tak na razie nie jest i auto do zabawy głównie na ulicach... i nie mam tez ambicji aby byc najszybszym bo wiem ile kasy wsadzilem a ile inni wink.gif


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Fri, 22 Oct 2010 - 01:00
Post #66


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





Wg mnie na trakcje rzeczywiscie duzy wplyw ma geometria tylu, szczegolnie kat pochylenia kol - negatyw musi byc jak najmniejszy. Wiem to z wlasnego doswiadczenia. Przy przejsciu kata z tylu z okolo -2.5 na -3 z hakiem , trakacja byla zauwazalnie gorsza . A E30 szczegolnie obnizone na ogol maja spore negatywy z tylu wink.gif .


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Fri, 22 Oct 2010 - 01:06
Post #67


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(--orzech-- @ Fri, 22 Oct 2010 - 01:27) *
ja nie mam zadnego zalamania w wykresie... od poczatku do konca pnie sie w gore ...
chyba ze mowisz o justcie.

i nie wiem jak to jest z tymi czasami na zawodach i katalogach ze wszedzie pisza te czasy i pisza a w realu chujnia...

jak robilem swapa na s50 bralem katalogowe czasy na 1/4 m3 e36 i myslalem sobie.. hmmm tu mamy 13,4 ( przyklad bo nie pamietam dokladnych danych e36 teraz) w serii to w budzie e30ki bedzie miazga i 12ki beda osiagalne... a tak jednak nie jest...
do tego nie spotkalem jeszcze zadnej ori e36 m3 w standardowej specyfikacji ani nawet m3 e46 ktora by byla szybsza od mojej bmki w realu jeden na jeden...

jest nas 2, na zawodach najlepiej 12,9 na 1/4 a w realu z rolki z 1 biegu ost. dalem rade z nisko12 sekundowcami, ba nawet wazacego 1200kg Katecha z 600ps do 160-170km/h karalem az milo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osa13
post Fri, 22 Oct 2010 - 08:00
Post #68


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 December 2004
Skąd: Warszawa





Zgadzam się z opinią, że ciężko porównywać wyniki w realu do tego co się czyta w necie. Np e60 M5 - ponoć seria robi spokojnie 12,5, natomiast w realu na bemowie był gościu co nie mógł zejść niżej 13,2. Myślę ze dużo do tego może mieć jakość podłoża. Słyszałem o przypadkach jak ktoś jechał na zawody gdzieś poza Polske i wyciągał 0,5 s lepiej. Pozatym często porównuje się do wyników aut które są przygotowywane pod 1/4, bebeszone, odpowiednie opony, przełożenia, geometria pod jazdę na wprost itp.
Na dobrych oponach to s50 wyciągnie 13,5 i to już będzie bardzo dobry wynik w tej masie i przebiegu mocy.


--------------------
e30 + M50 + S3.25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osa13
post Fri, 22 Oct 2010 - 08:11
Post #69


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 December 2004
Skąd: Warszawa





Pozatym troche to wyszło 1245. Ja jak ważyłem przy przeglądzie to wyszło 1180, w sedanie z M50, z większymi heblami i trochę szmelcu w bagażniku, fakt że nie był zalany pod korek. Może ta waga była źle skalibrowana. Orzech jak znajdziesz notatki to pls napisz ile kg wyszło na przód i na tył i gdzie auto ważyłeś.


--------------------
e30 + M50 + S3.25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Fri, 22 Oct 2010 - 09:07
Post #70


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Zdecydowanie za dużo waży Ci ten samochód.
Moja E30 2.2T sedan wąska lampa 1150kg
Z gratisów jakie woże : dwie gaśnice - jedna konkretna 20kg + druga 5kg do tego w razie dużego pożaru 10l H2O w butelkach - na wypadek gdyby wygłuszenia się zapaliły i trzeba było je schładzac w oczekiwaniu na przyjazd wozu bojowego. Dodatkowo butla z gazem w połowie pełna i oczywiście pełen środek + szyberdach - zwykły szklany nieoryginalny , dwa komputery z wiązkami i trochę kluczy w razie awarii+ kultowe obciążniki typu Borbett A.

Zerwane jest tylko wygłuszenie nad skrzynią biegów i blacha na podszybiu od nawiewów , obudowana jakąś chamowatą gumą. Bak paliwa aluminiowy na jedyne 17 litórw benzyny.
Domniemywam , że silnik Twój waży nieco mniej , bo mój równo 200kg minus 14kg , które zdjąłem , ale nie mam wspomy kierownicy.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osa13
post Fri, 22 Oct 2010 - 09:13
Post #71


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 December 2004
Skąd: Warszawa





Wegług mnie silnik s50 z osprzętem i dwumasą to ok 205 - 210


--------------------
e30 + M50 + S3.25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 22 Oct 2010 - 09:31
Post #72


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





po swapie w e36 silnika skrzyni zawiasu hebli mostu polosi itd z m50 na s50 waga wzrosla mi jakies 40 kg... Wiec sam silnik s50 z wydechem skrzynia i cala reszta troszke wazy... wydech to jakies 30 kg biggrin.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osa13
post Fri, 22 Oct 2010 - 10:09
Post #73


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 December 2004
Skąd: Warszawa





skrzynia 6b?


--------------------
e30 + M50 + S3.25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Fri, 22 Oct 2010 - 10:58
Post #74


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





skrzynia 5b i wydechu na szczescie sie pozbylem teraz wiec masa auta zmalała podejrzewam....
el szyber wazy z tego co pamietam 30kg ze wszystkim, do tego mam kolo zapasowe ori, komplet kluczy, ciut ciezsze boczki drzwi przednich ze wzgledu na zabudowe audio + obudowa radnia pod sufitem i pod kierownica... mam wspome, plyte pod silnikiem aluminiowa, no i silnik inny wink.gif ciut wiekszy niz w serii....

wszystkie wygluszenia wzmocnienia sa ori nie ruszane


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Fri, 22 Oct 2010 - 18:12
Post #75


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





CYTAT(--orzech-- @ Fri, 22 Oct 2010 - 00:27) *
nie wazne sa teraz te czasy ;) jakos mi na tym nie zalezy az tak bardzo... jak wsadze kompresor nitro i wydam kolejne "milion zlotych" to moze bede sie spuszczal nad setnymi sekundy ale tak na razie nie jest i auto do zabawy głównie na ulicach... i nie mam tez ambicji aby byc najszybszym bo wiem ile kasy wsadzilem a ile inni ;)


No widac sa tutaj osoby ktore maja jeszcze normalne podejscie.

Bmka super zrobiona , wnetrze wyposazenie , fajny silniczek wlozony.
Do polatania po miescie naprawde genialna sprawa.

Po bulki do sklepu pojedzie i killa pocisnie wieczorem.

Neiktorzi sie spuszczaja bo ktos tam na cwiartke zrobi 12.3 a wszyscy mysleli ze zrobi gora 13 . Nie wazne ze kable wszedzie wisza , pod maska aby polska nie zginela , jak przyspiesza to liczniki wskazowki lataja po calym aucie. Wazne ze zrobil taki czas.

Albo mi przegladarka nie wyswietla albo w dziale prjekty i modyfikacje jest napisane " wylacznie wydmuchy nastawione na ulamki sekund na cwiartke.

Wazne zeby autko sie nie sypalo , jezdzilo dawalo radosc. Mozna pojezdzic , polansowac sie , przystanac na parkingu , jechac na tor .
Swietnie zrobione , gratulacje ogromne.


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Thu, 02 Dec 2010 - 15:19
Post #76


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





CYTAT(tomicobra @ Fri, 22 Oct 2010 - 18:12) *
No widac sa tutaj osoby ktore maja jeszcze normalne podejscie.

Bmka super zrobiona , wnetrze wyposazenie , fajny silniczek wlozony.
Do polatania po miescie naprawde genialna sprawa.

Po bulki do sklepu pojedzie i killa pocisnie wieczorem.

Neiktorzi sie spuszczaja bo ktos tam na cwiartke zrobi 12.3 a wszyscy mysleli ze zrobi gora 13 . Nie wazne ze kable wszedzie wisza , pod maska aby polska nie zginela , jak przyspiesza to liczniki wskazowki lataja po calym aucie. Wazne ze zrobil taki czas.

Albo mi przegladarka nie wyswietla albo w dziale prjekty i modyfikacje jest napisane " wylacznie wydmuchy nastawione na ulamki sekund na cwiartke.

Wazne zeby autko sie nie sypalo , jezdzilo dawalo radosc. Mozna pojezdzic , polansowac sie , przystanac na parkingu , jechac na tor .
Swietnie zrobione , gratulacje ogromne.

I ja się pod tym podpiszę. Nie ma co się jarać jakimiś ułamkami sekund i dekagramami, skoro nie jest to auto budowane do sportu. Fajny cichociemny killer na wyżelowanych lalusiów, dający przyjemność z jazdy NA CODZIEŃ. Gratki cool.gif

Aha, jeszcze mam pytanko Orzech do Ciebie, jakie masz felgi (et), że wchodzi Ci 235 na tył? Ranty masz zaklepane?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Fri, 06 May 2011 - 10:09
Post #77


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





odp. - ranty mam sklepane a ET nie pamiętam wink.gif

a oto długo obiecywane foty wnętrza...
kierownica i dywaniki tymczasowe na jezdzenie po mechanikach i zegary dodatkowe bedą osadzone w głębi tak aby nie wystawały poza kokpit...







Na aucie wkońcu zagościły zaciski 4 tłoczkowe z Porsche Boxstera S i tarcze 300mm z Focusa ST wink.gif
i auto w końcu zaczęło hamować ... nie idealnie jeszcze ale po zmianie pompy i serva będzie perfekt!
No i wydech końcowy wymieniłem na lżejszy i o milszym pomruku wink.gif


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelon
post Fri, 06 May 2011 - 10:27
Post #78


Super User
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: wr





Fajne wnętrze. Chociaż pewnie ożyje bardziej jak wejdzie inna kierownica i dywaniki wink.gif Gałke zostawiasz czy będzie inna? Możesz dać jakieś foto jak się hamulce mieszczą w kołach? smile.gif


--------------------
diesel power
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Fri, 06 May 2011 - 10:29
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





kilka fotek dodatkowych
















--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Fri, 06 May 2011 - 10:32
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





dywaniki wejdą ori ale kierownica będzie taka jak ta tylko, że obszyta na nowo...
duża kierownica mi ciut przeszkadza w prowadzeniu... wink.gif haczy mi o uda wink.gif
gałka zostaje - jest skórzana a do tego fajnie leży w ręku...


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 06:37