![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
ja sprawdzalem sie z e30 z 4.0 pod maska dwa lata temu w toruniu....
maielem wtedy maly problem z moca i mialem tylko 255KM (walnieta przpływka) i dwukrotnie wyszedl mi start jak nalezy i v8 bylo mocno z tylu... Niestety w polfinale zmielilem za mocno na starcie i dostalem wciry... Ale mowie - mialem wowczas 255KM i 290Nm a v8 byla wybebeszona do driftu.... teraz sie nie mierzylem z zadna v8 wiec nie wiem jak by to bylo... Zapewne sie sprawdze predzej czy pozniej. -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT W porownaniu jak jedzie v8 a s50 to s50 robi z takim v8 co chce... Sprawdzałeś w praktyce, robiłeś prównania przyspieszeń, prób torowych, itp? Możesz rozwinąć wątek? -------------------- Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Sprawdzałeś w praktyce, robiłeś prównania przyspieszeń, prób torowych, itp? Możesz rozwinąć wątek? Tak a jesli masz watpliwosci to daleko do mnie nie masz wiec zapraszam z samochodem ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Sliczna ta E30'tka. Czy Ty jestes tym samym Orzechem co sie kiedys ze mna scigal na 1/4?
http://www.youtube.com/watch?v=Lt3qp9qkvvQ Co do plynu hamulcowego, to lepiej lac RBF600, ktory jest bardziej streetowy i o wiele mniej higroskopijny niz RBF660, ktory trzeba wymieniac raz na kilka miesiecy. No chyba ze palisz klika razy w tygodniu tarcze do bialosci, wtedy wytrzymalosciowo na temp. nie ma sobie rownych. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
tak jestem tym samym orzechem
![]() Ten wypad nie nalezal do udanych ![]() Pamietam wtedy mialem 272KM i bardzo kiepskie opony na tyle co widać... 235 dunlop sp 9000 nie nalezy do opon które ogarniam na starcie... ponizej filmik ze startu snajomego ktoremu dalem się przejechac... dwa miesiace poźniej również w borsku... juz na r888 http://www.youtube.com/watch?v=jlcfqIyyjsI&NR=1 Wsadzenie na tył r888 w rozmiarze 225/40/17 poprawilo czasy na ćwiartke o 0,25s... choć nadal za wąsko jest... -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Taaa, film znany w calej polsce
![]() To moze sie spotkamy jeszcze na 1/4, tym razem Nissanem ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
ponizej filmik ze startu snajomego ktoremu dalem się przejechac... dwa miesiace poźniej również w borsku... juz na r888 http://www.youtube.com/watch?v=jlcfqIyyjsI&NR=1 Skomentuj film na YT, bo na ulicy będą Cię wytykać palcami ![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
nie ma co komentować... jest tez II film gdzie kupel filmuje moja reakcje na zaistniala sytuacje
![]() tak mają rwd z dużą moca bez sytemów ![]() to trza umić... hortex - bardzo chętnie stane z nissanem mimo, że ostatnio przegladalem Twoj projekt i mi smutno bylo ze nie mam takich perspektyw ![]() ale to nie przeszkadza w tym aby sie sprawdzic... ![]() ![]() ![]() jestem tylko ciekaw czy dało by sie wsadzic Twoj licznik do ori zabudowy licznika e30ki... bo ja mam licznik do 240 a auto juz lecialo nawigacyjne 273 ![]() -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Orzech, wiadomo ze fun jest najwazniejszy
![]() Na twoim miejscu uturbilbym ten silnik ktory masz na MS'ie. Nie jestem pewien, ale doladowania poniezej 1 bar seria znosi - patrzac na szwedzkie i norweskie E30 T. Pamietam jak rozmawialismy o wstawianiu slusznej szerokosci opon, ale sie upierales ze nie chcesz poszerzac blotnikow, bo chcesz zeby ta malina wygladala jak seria... coz, jak chcesz miec trakcje to chyba nie masz wyjscia ![]() Co do licznika, to cokolwiek bede wiedzial dopiero w przyszlym tygodniu. Narazie doszedl, ale jeszcze w lapkach go nie trzymalem... -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 12 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakie czasy na 1/4 kręcisz tym s50?
-------------------- e30 + M50 + S3.25
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
14.00 w Borsku i 13.79 w Poznaniu...
ale ja nie umiem ruszac na takich waskich oponach. 1 bieg miele, drugi miele do połowy minimum... ale mysle ze z trakcja nawet lepiej niz 13,4 nie zrobie... -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 12 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
To juz i tak dobry czas. Jakie felgi masz? U mnie na wahaczach z e36 compact i felgą et 50 będę próbował wcisnąć 245. Czy sie uda bedzie wiadomo za 2 tygodnie. Generalnie czytałem że w takim zestawie wchodzi 245, ale ja nie chcę ryzykować katowania błotników, opona ma się chować w nadkolu.
-------------------- e30 + M50 + S3.25
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
ja wiem ze 235 w 17 wejdzie na 100% bo mialemzalozone... Co wiecej to nie wiem... Chcialbym wsadzic 255 ale bez poszerzenia raczej sie nie da. Alu 17ki i 15ki mam 7;5 szerrokie. Widzialem na allegro felgi 4x100 w 17 8,5 przod i 10 tyl szerokie ale uzywki byly w cenie bbs rs a to juz przesada...
-------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Troche to podchodzi pod OT, ale jak czytam na temat czasów E30 w PL, w różnych wariantach silnikowych, czy to S50, na V8 (S62) skończywszy, to jakoś to wychodzi „biedniej” od e30+S38.
Niby stary żeliwny kloc, nigdzie nie polecany(oprócz Szwecji pod czterocyfrowe moce ![]() Na YT jest tego pełno. Nie podlinkuję teraz, bo z pracy nie mam możliwości.. Gratuluje samochodu ![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW ![]() |
No czasy juz dosc fajne jak na uliczną zabawke
![]() I wyglad tej E30 naprawde super żadko się tak ładne nie obwieszone wszystkim 30 widuje już na ulicach -------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Na 235 r888 startowalo mi sie calkiem niezle
![]() ET 13.27 na pierwszej cwiartce w zyciu, E30 z S50B32 w ktorym moment leci na leb powyzej 6 tys obrotow. Tu z Seatem 1.8T 4x4. Orzech, zakladaj dobra gume i trenuj starty ![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
dokladnie, guma i zawias! geometria, zbieznosc!! to podstawa, inaczej wozi je jak stara szmate!
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
na 17 mam zalozona r888 225, 235 mam na 15stce ale nie mialem okazji ich sprawdzic w tym roku.
Zobaczymy jak bede stal z kasa, sprzedam te 15ki i kupie 235 r888 w 17 a jak sie kasa pojawi jakas bonusowa to poprostu dokupie bez sprzedawania niczego. Zawias mysle ze jest ok. Wszystko nowe w koncu i markowe ![]() -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
R888 jest za wąskie w 235? To jak to się dzieje, iż fwd na takich oponach latają z macami często wyższymi, z turbo i tam jakoś czasy są ok?
Ile to waży? Bo mówiąc szczerze, jak na 1100 kg ( strzelam ) i koło 300km 13.7 mega czasem niestety nie jest. I raczej nie opony są tutaj przeszkodą w lepszych czasach. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 01:20 |