Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW 318is 90', z wkładką s54b32
choody
post Thu, 22 Oct 2009 - 20:19
Post #21


Frequent User
Dołączył: Tue, 26 May 2009





Klasyczna lalunia ...... cóż więcej można napisać??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 22 Oct 2009 - 20:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_k-meal_*
post Thu, 22 Oct 2009 - 21:52
Post #22









Wyglada super. Czemu 3.0 a nie 3.2? Sa wieksze problemy przy swapie czy po prostu ten sie trafil okazyjnie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Thu, 22 Oct 2009 - 22:01
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





No ladnie, widze ze silnik wrocil w koncu do normy a nawet ja przeskoczyl...

Musimy sie gdzies znow sprawdzic, ale to pewnie dopiero na wiosne.

Pozdro!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
sierRKA
post Thu, 22 Oct 2009 - 23:00
Post #24


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 September 2007





bardzo ładna niunia.palce lizać...
klasyka+moc=tylko pogratulowac.
czekam na świstaka wink.gif


--------------------
m50b25 vanos i EATON juz pompuje jak trzeba :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szatek92
post Thu, 22 Oct 2009 - 23:07
Post #25


User
Dołączył: Mon, 16 July 2007
Skąd: WE/CRY





CYTAT(k-meal @ Thu, 22 Oct 2009 - 21:52) *
Wyglada super. Czemu 3.0 a nie 3.2? Sa wieksze problemy przy swapie czy po prostu ten sie trafil okazyjnie?



Zadałem już kiedyś właścicielowi to pytanie. Może w trochę innej formie.

"orzech skoro napinasz się tak na tą walkę z davem i fivem na ćwiartkę to czemu wybrałeś taki silnik, ponad trzysta koni miałbyś w serii s50b32 i podobnie przy v8 4.4. Trafił ci się tanio ten co masz teraz ??"

CYTAT(orzech)
a widzisz... mało wiesz...
po pierwsze... jak tylko odebrałem auto mialo ono ok. 255KM i w próbach z dwoma e30kami z silnikami 4,4 moja bmka była szybsza... no chyba ze spaprałem start... V8 traci dużo przez mase... nawet ten olbrzymi moment nie jest w stanie nadrobic różnicy wagi na dystansie 400m... do tego ten ogrom nadmiaru momentu obrotowego jest skutecznym spowalniaczem na starcie... (od 100km/h w góre z rolki nie ma co dyskutowac bo V8 nie ma sobie równych) Do tego różnica w wadze z przodu jest na tyle duża że uniemożliwia to zapierdalanie w zakrętach bo spierdala przód... nie mówie tu o drifcie... do tego M to M i chyba wiecej nie musze pisać...

3.2 dlatego nie, ponieważ kosztowało o 4 koła wiecej a myśle ze 14 koła za obecną machinerie uważam za wystarczającą... silniki 3.2 nie trzyma mocy i to notorycznie... (3.0 zazwyczaj tak - wyjątek potwierdza regułę) znam dwóch chłopaków z 3.2 w e30 i mają moce poniżej 300KM i non stoper walczą a im np. zmiana przepływki nic nie pomogła... silnik 3.2 jest troszku cięższy... i nie nadaje sie pod turbo....
a każdy Ci powie ze 3.0 z M czyli s50b30 wytrzyma nawet 450 KM bez zmiany bebechów... a nijaki PMN z 3.0 wyciagnął ponad 800KM na turbinie wielkiej jak wiadro...
ja nie ukrywam również faktu że pomału zmierzam do turbo lub kompresora...


Wystarczy wyjaśnień?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Fri, 23 Oct 2009 - 00:17
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





poza tym 3.0 jest bardziej wytrzymaly i mniej awaryjny od 3.2 (podwojny vanos) ale o tym kazdy wie, wiec nie ma co zasmiecac watku tak zajebistego autka wub.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
weede
post Fri, 23 Oct 2009 - 09:35
Post #27


Super User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Bydgoszcz





kilka fotek ode mnie:
1.


2.


3.


4.


--------------------
15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pchelka
post Fri, 23 Oct 2009 - 10:05
Post #28


Rookie
Dołączył: Fri, 23 October 2009





Witam

Mam prośbę - możesz zrobić jakieś fotki środka, ciekawy jestem jak wykonany - parę postów wcześniej ktoś pisał o luksusowym wykończeniu a zdjęć z kokpitu niewiele.

thx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STELMI
post Fri, 23 Oct 2009 - 10:50
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Mon, 16 January 2006
Skąd: Bydgoszcz





Orzech gratuluję pięknego i szybkiego auta, świetnie wygląda Twoje E30, jeździ i brzmi rownie dobrze !


--------------------
Frezowanie, cięcie CNC

https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Sun, 25 Oct 2009 - 21:10
Post #30


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Dwa słowa: Poezja Techniczna. Gratuluję!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Mon, 26 Oct 2009 - 10:37
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





Dzieki bardzo za miłe słowa... bardzo pozytywnie wpływa na samopoczucie w momencie kiedy pojawiają się wątpliwości, wyrzuty sumienia (w związku z utopoiną górą kasy) i myśli związane ze sprzedażą auta...

Fotki wnętrza wrzuce jakoś w przyszłym tygodniu


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yunazz
post Mon, 26 Oct 2009 - 14:32
Post #32


User
Dołączył: Wed, 10 August 2005
Skąd: Warszawa





Wyborna biggrin.gif
Naprawdę miażdży.


--------------------
"Nie dyskutuj z debilem: najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osa13
post Tue, 19 Oct 2010 - 15:40
Post #33


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 December 2004
Skąd: Warszawa





M62 jest lżejsze niż s50 !!


--------------------
e30 + M50 + S3.25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Tue, 19 Oct 2010 - 15:59
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





powtorze sie ale sliczna jest i zapewne szybka smile.gif chociaz penwie pajak100 ma szybsza, nie myslales o LPG? smile.gif pozdr. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StrD
post Tue, 19 Oct 2010 - 16:40
Post #35


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 August 2006
Skąd: Kraków





CYTAT
M62 jest lżejsze niż s50 !!


Dokładnie tak, poniżej wagi silników bez osprzętu

Waga M62
V8 DOHC 32V/V8 DOHC 32V Single VANOS. 1996-present. Alusil Engine block. Pre 98 engines were non-VANOS. 140kg 308lbs
Used in E38 730i/740i, E39 540i, X5 and 840i
3.5 (235bhp), 4.4L (286bhp), 4.6 (340bhp)

Waga S50
S50
Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain with Single VANOS and Individual Throttle Bodies. (Dual Vanos on 3.2Ls) 1992-2000. 152kg 333lbs
Used in non-US E36 M3
3.0 (286bhp), 3.2L (321bhp)


--------------------
Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Tue, 19 Oct 2010 - 22:36
Post #36


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





No swietnie zrobione.

Wedlug mnie bardzo fajny silnik wybrany. A co do budy i felg prawie ideal ... hmmm prawie? ideal jak dla mnie.

Mam nadzieje ze ja gdzies uslysze w bydzi .


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osa13
post Wed, 20 Oct 2010 - 08:03
Post #37


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 December 2004
Skąd: Warszawa





Gratuluję, bardzo fajny swap. Jeśli jeszcze nie wywaliłeś aku na tył to polecam, od razu poczujesz, że lepiej w zakrętach walczy.


--------------------
e30 + M50 + S3.25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Wed, 20 Oct 2010 - 09:07
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





Dzieki dzieki ale są fajniejsze e30ki w pl wink.gif

Osobiście ważyłem ze znajomym 4.4 z kompletnym osprzętem i kompletne s50 i wyszło że S50 wychodzi lżejsze o kilka dobrych kilo...
Wiem co podają tabele ale wiem też co widziały moje gały....

Osa13 nie wiem czy ty się nudzisz czy co ale odkopujesz tak stare tematy, że glowa mała.

Ogólnie bmka poszła na początku kwietnia na małe robótki ręczne które miały się zakończyć do końca maja...
auta nie mam do dzisiaj choć nie ma lamentu wielkiego bo w tym roku miałem i mam mase innych wydatków
przez które o mały włos musiałbym sprzedać maleństwo. Wesele, kupno mieszkania, niekonczacy sie remont itd.

Z nowości to tylko :

no i zakres prac wiosennych - auto już odstawione do mechanika
1. Wymiana pompy wspomagania na nową od s50
2. Montaż chłodnicy układu wspomagania
3. Montaż 4 wskaźników dodatkowych w miejscu ori radia (podłączenie podświetlenia wszystkich do nowego włącznika)
4. Demontaż kompresora klimy
5. Demontaż rekuperatora spalin
6. Zaślepienie otworu po rekuperatorze spalin
7. nieaktualne
8. Montaż pasów szelkowych do tylnej półki
9. Wymiana tarcz hamulcowych na 300mm z forda st170
10. Wymiana zacisków hamulcowych na porsche
11. Wymiana napinacza rozrządu
12. Wymiana kapy zaworowej na M-power
13. Wymiana cewek
14. Wymiana wydechu – poprawa kolektora wydechowego, wymiana tłumika końcowego i środkowego
15. Wymiana osłony pod silnikiem
16. Wymiana silniczka krokowego
17. Wymiana przewodów w układzie hamulcowych na nowe i pod nową pompę hamulcową
18. Wymiana Serwa
19. Wymiana pompy hamulcowej
20. Dołożenie pompy paliwowej walbro 255
21. Montaż na stałe dystansów do felgi 15ki - tak aby weszły na tarcze 300mm
22. Przygotowanie auta pod instalacje NX - odłożone na blizej niokreślony termin
23. Wymiana przewodu od wspomagania
24. Przesunięcie zbiornika płynu do wspomagania w miejsce bardziej dostępne
25. Wyciągnięcie nadkoli lekko pod szersze opony
26. Podwyższenie lekko przedniego zawieszenia (zamiana weitec -60mm na hr -40mm)
27. Wymiana łączeń mostu z wałem i wału ze skrzynią
28. Wymiana sprzęgła

ot tyle nowości...


reszta fot jak wyjedzie auto a to podejrzewam na wiosne... bo hamulce będe robił dopiero na wiosne i u innego magika...
jest bardzo prawdopodobne że auto będzie hamowało jak należy...
kosiniak gaz miał być i nawet już był ale musiałem sprzedać nxa... inne wydatki....
lpg niepotrzebne... spalanie miesci sie w 30l
Co do aku to już kiedyś pisałem że fata była robiona zaraz po swapie i aku tuz po tej focie zostal przelozony do bagażnika...
Auto jest szybkie ale nie tak jak wszyscy myślą wink.gif Waży 1245kg bez kierowcy a kierowca tez nietego sobie wink.gif
Co nie znaczy że nie będzie szybsze ....


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osa13
post Wed, 20 Oct 2010 - 09:27
Post #39


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 December 2004
Skąd: Warszawa





Ładna robota. Co do mas silników to niestety osprzęt w M62 to masakra. Koło zamachowe to 18Kg. Kolektory, alternator itp jest cieższe. Dlatego nie powinno sie wrzucać takiego silnika bez przygotowania. Liczyłem co prawda w teorii, ale niewielkim nakładem kosztów można zrobić dużo lżejszy zestaw, zaczyając od jednomasówki 8kg. Niedługo mam nadzieję sprawdzić to w praktyce. Niestety bolączką swapów M60/M62 jest to że silniki są tańsze i często trafiają na niedoinwestowane projekty.

Pamiętasz może jak dokładnie wyglądały te masy? i co silniki miały na sobie w momencie ważenia?


--------------------
e30 + M50 + S3.25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 20 Oct 2010 - 09:41
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





W porownaniu jak jedzie v8 a s50 to s50 robi z takim v8 co chce... Zalezy do czego to ma byc auto ale i tak wolal bym miec s50


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 02:04