Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 5 6 7  
Reply to this topicStart new topic
> BMW 318is 90', z wkładką s54b32
przem
post Mon, 25 Nov 2013 - 22:13
Post #121


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 May 2003
Skąd: wpr/wgm





to zakładaj dystanse. wygląd się poprawi na pewno a na torze nie pozostaje nic innego jak sprawdzićwink.gif czego się konkretnie obawiasz jeśli chodzi o przypuszczalne pogorszenie prowadzenia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 25 Nov 2013 - 22:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
spector
post Tue, 26 Nov 2013 - 12:10
Post #122


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 August 2011
Skąd: Radość.





ja słyszałem o odczuwalnym zmniejszeniu precyzji i "gumowatości", pomijąjąc już kolejny element na którym może zrobić się mini luz i zwiększeniu masy nieresorowanej.
nigdy zaś nie sprawdzałem doświadczalnie.


--------------------
Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Tue, 26 Nov 2013 - 13:45
Post #123


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





Obecnie potrafię zapanować nad autem, potrafię przewidzieć co i jak na chwile przed... Jest przewidywalne fajnie trzyma się na ciasnych zakrętach nawet tych bardzo ciasnych, nie płuży przodem nie lata na koleinach. Jedyny mankament to to, że w długich łukach przy dużej prędkości tył zaczyna mi uciekać.

Seryjnie auto było na felgach BBS 7/15 ET 24
Obecnie przód to 7/17 ET38 i 8/17 ET 35
Auto na tych felgach jest węższe od seryjnego o 14mm na przodzie i o 24 mm na tyle...

Planowałem dystanse w takich samych rozmiarach co braki do seryjnej szerokości...

Ale boje się spieprzyć auto, które obecnie bardzo dobrze znam.
Na wiosnę wezmę dystanse, windę i pojadę na tor testować jak jest szybciej i łatwiej smile.gif


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 26 Nov 2013 - 15:56
Post #124


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





moim zdaniem po dystansach będzie lepiej


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Fri, 25 Apr 2014 - 22:04
Post #125


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





Długo mnie męczyły niedopieszczone elementy i kilka zadrapań wojennych po 2 latach upalania po torze i ulicach smile.gif







Pas przedni musiał sobie przypomnieć jak wygląda goła blacha smile.gif

Po zabezpieczeniu i podkładzie smile.gif

Wykładzina podłogowa w trakcie odświeżania i farbowania...
Lewa - Przed smile.gif

Drugi element wykładziny na gotowo

Półka tylna wybebeszona po pierwszym farbowaniu przed wyczesywaniem włókien i drugim farbowaniem

Poukładane do malowanie smile.gif

A tak po nałożeniu ostatniej warstwy klaru smile.gif w trakcie wypalania smile.gif


To na tyle smile.gif Składanie i dopieszczanie detali po weekendzie majowym


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 25 Apr 2014 - 22:54
Post #126


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Mogl bys napisac cos wiecej o swap ? kiedys byly problemy z tym silnikiem ze nie chodzil na ori ecu przez brak jakis czujnikow przy kolach.
Jak to wyglada w obecnych czasach ?


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 25 Apr 2014 - 23:39
Post #127


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





AFAIK lekkie problemy wciąż są chyba?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 26 Apr 2014 - 00:01
Post #128


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Czym czerniłeś te dywany?

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Sat, 26 Apr 2014 - 00:10
Post #129


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





Przy swapie trzeba zamienić pompę dsc z M3 e46 na pompę dsc z M5 e39 i skrakować kompa aby pokazywał stałą prędkość 3km/h...
Następnie trzeba pamiętać o 4 sondach z ori wydechu i jednym czujniku jakości spalin...

Jedyny problem jaki został to mało powietrza w dolocie. Ori M3 łapie powietrze z dwóch źródeł do filtra w tym jedno źródło to pokaźny łapacz z grila... w E30 na razie bierze powietrze tylko zza przedniego reflektora i jeszcze nie wymyśliłem z czego i gdzie łapacz zainstalować... Mi jeszcze wypluło błąd przepływki ale mam już nową i cewki mi padły już dwie, więc czekanie lada moment wymiana wszystkich 6 sztuk dla świętego spokoju...

Płyn do farbowania ma zapach pisaków markera więc jest to jakaś pochodna substancja smile.gif Nazwy teraz nie pamiętam ale jutro wezmę z auta kartonik i napiszę co to takiego.


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 26 Apr 2014 - 01:06
Post #130


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Tak sobie dumam czy nie poskladac jakiegos e36/46 na bazie s54, ale mocno zniechecaly te problemy z kompem.
Jesli jest tak jak piszesz to nie powinno to stanowic wiekszych problemow.
A jak sprawa wyglada z ews ? da sie wywalic calkiem czy trzeba przekladac ?
Czy ktos do tego motoru wgrywa alpha-n aby chodzil bez przelywki ?


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Sat, 26 Apr 2014 - 08:20
Post #131


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





W Łodzi u braci Jagiełło jest magik co wszystko ogarnie lub też większość w tym seryjnym kompie... U mnie było trochę na wariackich papierach ponieważ najpierw nie miałem czasu odstawiać auta do Łodzi, później magik od kompa był na dwutygodniowym urlopie i zmuszeni "byliśmy" skopiować dane kompa E30 z S54 do driftu i wgrać do mojego i tyle. Problemem jest tylko to, że nie mam magicznego klawisza sport i auto cały czas jeździ na tym trybie co drastycznie skraca pole do popisu w manewrowaniem pedałem gazu.

Co do wywalenia przepływki to wiem, że w niemczech i stanach stawiają te silniki na stand alone i wywalają sondy, przepływkę.

W PL jeszcze to podobno ogarnia PROMOTOR ale niestety od września zeszłego roku nie raczyli do mnie oddzwonić ani odpisać na maila z odpowiedzią ile sobie życzą za stand alone i co on dokładnie pozwoli wypierdolić niepotrzebnego... Co odpierał ktoś telefon to mi mówił przez prawie pół roku, że są zajebani robotą i nie mogą mi w tym momencie powiedzieć ile to kosztuje mimo, że już dwa auta mają w tak zrobione i są to e36 właśnie z silnikiem S54.


Wszystko co Ci mogę na tą chwilę powiedzieć. Masa wiedzy jest jeszcze na forach BMW wszelkiego rodzaju ale ja jakoś nie mogę na nich nic znaleźć smile.gif


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sat, 26 Apr 2014 - 09:13
Post #132


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(--orzech-- @ Tue, 26 Nov 2013 - 13:45) *
Jedyny mankament to to, że w długich łukach przy dużej prędkości tył zaczyna mi uciekać.


Na co lekarstwem byłyby proponowane dystanse, szerzej z tyłu zawsze poprawi stabilność i chęć prostowania poślizgu, więc jak nie budujesz driftowozu to tylko się cieszyć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Mon, 28 Apr 2014 - 16:19
Post #133


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(--orzech-- @ Sat, 26 Apr 2014 - 09:20) *
W PL jeszcze to podobno ogarnia PROMOTOR ale niestety od września zeszłego roku nie raczyli do mnie oddzwonić ani odpisać na maila z odpowiedzią ile sobie życzą za stand alone i co on dokładnie pozwoli wypierdolić niepotrzebnego... Co odpierał ktoś telefon to mi mówił przez prawie pół roku, że są zajebani robotą i nie mogą mi w tym momencie powiedzieć ile to kosztuje mimo, że już dwa auta mają w tak zrobione i są to e36 właśnie z silnikiem S54.


Jeśli chodzi o SA to jeszcze Łukasz Lamik ogarnia ten temat na MS3. Co do szczegółów to raczej z nim trzeba gadać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tedef
post Mon, 16 Mar 2015 - 14:26
Post #134


Rookie
Dołączył: Tue, 10 February 2015





Siema . Mam pytanie dotyczące swapu , od czego łapy i misa??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 5 6 7
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 02:43