![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: wpr/wgm ![]() |
to zakładaj dystanse. wygląd się poprawi na pewno a na torze nie pozostaje nic innego jak sprawdzić
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 August 2011 Skąd: Radość. ![]() |
ja słyszałem o odczuwalnym zmniejszeniu precyzji i "gumowatości", pomijąjąc już kolejny element na którym może zrobić się mini luz i zwiększeniu masy nieresorowanej.
nigdy zaś nie sprawdzałem doświadczalnie. -------------------- Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Obecnie potrafię zapanować nad autem, potrafię przewidzieć co i jak na chwile przed... Jest przewidywalne fajnie trzyma się na ciasnych zakrętach nawet tych bardzo ciasnych, nie płuży przodem nie lata na koleinach. Jedyny mankament to to, że w długich łukach przy dużej prędkości tył zaczyna mi uciekać.
Seryjnie auto było na felgach BBS 7/15 ET 24 Obecnie przód to 7/17 ET38 i 8/17 ET 35 Auto na tych felgach jest węższe od seryjnego o 14mm na przodzie i o 24 mm na tyle... Planowałem dystanse w takich samych rozmiarach co braki do seryjnej szerokości... Ale boje się spieprzyć auto, które obecnie bardzo dobrze znam. Na wiosnę wezmę dystanse, windę i pojadę na tor testować jak jest szybciej i łatwiej ![]() -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
moim zdaniem po dystansach będzie lepiej
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Długo mnie męczyły niedopieszczone elementy i kilka zadrapań wojennych po 2 latach upalania po torze i ulicach
![]() ![]() ![]() ![]() Pas przedni musiał sobie przypomnieć jak wygląda goła blacha ![]() ![]() Po zabezpieczeniu i podkładzie ![]() ![]() Wykładzina podłogowa w trakcie odświeżania i farbowania... Lewa - Przed ![]() ![]() Drugi element wykładziny na gotowo ![]() Półka tylna wybebeszona po pierwszym farbowaniu przed wyczesywaniem włókien i drugim farbowaniem ![]() Poukładane do malowanie ![]() ![]() A tak po nałożeniu ostatniej warstwy klaru ![]() ![]() ![]() To na tyle ![]() -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Mogl bys napisac cos wiecej o swap ? kiedys byly problemy z tym silnikiem ze nie chodzil na ori ecu przez brak jakis czujnikow przy kolach.
Jak to wyglada w obecnych czasach ? -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
AFAIK lekkie problemy wciąż są chyba?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Czym czerniłeś te dywany?
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Przy swapie trzeba zamienić pompę dsc z M3 e46 na pompę dsc z M5 e39 i skrakować kompa aby pokazywał stałą prędkość 3km/h...
Następnie trzeba pamiętać o 4 sondach z ori wydechu i jednym czujniku jakości spalin... Jedyny problem jaki został to mało powietrza w dolocie. Ori M3 łapie powietrze z dwóch źródeł do filtra w tym jedno źródło to pokaźny łapacz z grila... w E30 na razie bierze powietrze tylko zza przedniego reflektora i jeszcze nie wymyśliłem z czego i gdzie łapacz zainstalować... Mi jeszcze wypluło błąd przepływki ale mam już nową i cewki mi padły już dwie, więc czekanie lada moment wymiana wszystkich 6 sztuk dla świętego spokoju... Płyn do farbowania ma zapach pisaków markera więc jest to jakaś pochodna substancja ![]() -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Tak sobie dumam czy nie poskladac jakiegos e36/46 na bazie s54, ale mocno zniechecaly te problemy z kompem.
Jesli jest tak jak piszesz to nie powinno to stanowic wiekszych problemow. A jak sprawa wyglada z ews ? da sie wywalic calkiem czy trzeba przekladac ? Czy ktos do tego motoru wgrywa alpha-n aby chodzil bez przelywki ? -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
W Łodzi u braci Jagiełło jest magik co wszystko ogarnie lub też większość w tym seryjnym kompie... U mnie było trochę na wariackich papierach ponieważ najpierw nie miałem czasu odstawiać auta do Łodzi, później magik od kompa był na dwutygodniowym urlopie i zmuszeni "byliśmy" skopiować dane kompa E30 z S54 do driftu i wgrać do mojego i tyle. Problemem jest tylko to, że nie mam magicznego klawisza sport i auto cały czas jeździ na tym trybie co drastycznie skraca pole do popisu w manewrowaniem pedałem gazu.
Co do wywalenia przepływki to wiem, że w niemczech i stanach stawiają te silniki na stand alone i wywalają sondy, przepływkę. W PL jeszcze to podobno ogarnia PROMOTOR ale niestety od września zeszłego roku nie raczyli do mnie oddzwonić ani odpisać na maila z odpowiedzią ile sobie życzą za stand alone i co on dokładnie pozwoli wypierdolić niepotrzebnego... Co odpierał ktoś telefon to mi mówił przez prawie pół roku, że są zajebani robotą i nie mogą mi w tym momencie powiedzieć ile to kosztuje mimo, że już dwa auta mają w tak zrobione i są to e36 właśnie z silnikiem S54. Wszystko co Ci mogę na tą chwilę powiedzieć. Masa wiedzy jest jeszcze na forach BMW wszelkiego rodzaju ale ja jakoś nie mogę na nich nic znaleźć ![]() -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Jedyny mankament to to, że w długich łukach przy dużej prędkości tył zaczyna mi uciekać. Na co lekarstwem byłyby proponowane dystanse, szerzej z tyłu zawsze poprawi stabilność i chęć prostowania poślizgu, więc jak nie budujesz driftowozu to tylko się cieszyć. |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
W PL jeszcze to podobno ogarnia PROMOTOR ale niestety od września zeszłego roku nie raczyli do mnie oddzwonić ani odpisać na maila z odpowiedzią ile sobie życzą za stand alone i co on dokładnie pozwoli wypierdolić niepotrzebnego... Co odpierał ktoś telefon to mi mówił przez prawie pół roku, że są zajebani robotą i nie mogą mi w tym momencie powiedzieć ile to kosztuje mimo, że już dwa auta mają w tak zrobione i są to e36 właśnie z silnikiem S54. Jeśli chodzi o SA to jeszcze Łukasz Lamik ogarnia ten temat na MS3. Co do szczegółów to raczej z nim trzeba gadać. |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 February 2015 ![]() |
Siema . Mam pytanie dotyczące swapu , od czego łapy i misa??
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 02:43 |