![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Macie jaja dmuchać 1.1 bar. Jak auto jeździ - nic się jeszcze nie poddało, sprzegło daje radę? Jakie jest EGT po butowaniu?
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: RK ![]() |
Gruba 206 pewnie fajnie zapina. Projekt bardzo fajnie opisany i wykonany tak jak wcześniej rzadko spotykany porządek pod maską można powiedzieć jak fabryka. Gratulacje i bezawaryjnej jazdy życzę.
-------------------- ale mnie denerwował ten niebieski kwadrat ;)
--------------------------------------------------- |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Mozna powiedziec ze przykladowa robota dla wielu tzw "firm" .
Szczegoliki wykonane z zadziwiajaca estetyka ! Blachy z Bielan , mam nadzieje ze kiedys zobacze ten samochodzik Brawo ! -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 29 September 2009 Skąd: GMB ![]() |
Dbałość o najdrobniejsze szczegóły się chwali
![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 23 July 2008 Skąd: Lublin/Stockholm ![]() |
Jestem pod wrazeniem!!!! Pierwszy Pug w Polsce profesjonalnie zrobiony chyba ze malo widzialem.
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Fri, 06 February 2009 ![]() |
Profi robota
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
szperacza jeszcze nie ma, narazie jest plan zeby skrzynie ML5 zamontowac, bo niuton zbyt męski jak na tą co jest
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
czas na maly apdejcik.
S16 wrocil na zimowy serwis - stage 1 i 1/4 ![]() 1) Wymiane skrzyni na 6 biegowa ML6 2) Remont i wzmocnienie ukladu hamulcowego. Na przod wjedzie Brembo, nowe klocki, tarcze, Goodridge i RBF660. 3) Obnizenie tyłu auta. 4) Dopieszczenie ustawień VEMSa (glownie przebiegu momentu). Troche fotek. Prace ogolno-serwisowe. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tak zakonczyla zywot skrzynia BE, ktora nie zdolala przeniesc ponad 400Nm na koła ![]() ![]() ![]() ![]() W kolejce czeka juz nowa ML6 ![]() ![]() Klamoty hamulcowe przygotowane, do piaskowania/malowania/montazu. ![]() ![]() ![]() ![]() Auto gotowe do sezonu ![]() ![]() wiecej info soon. pzdr ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
mam pytanko jak ustawiłes obsługe camsync trigger w VEMS dla tego silnika bo tam wałek ma 4 zęby w tym jeden szerszy niz pozostałe i nei za bardzo wiem czy VEMS to ogarnia ? Będę bardzo wdzięczny za pomoc
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Co to jest za skrzynia ML6? To ta z 306 GTI6, czy jakaś inna?
![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
z GTi to BE3/6 a ta ML6 to z nowych diesli 2.0 136 KM itd jak równiez z benzyny 2.2 z 407. jest krótsza od BE3/6 ale potężniejsza
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Aaaa... Pisząc "potężniejsza" masz na myśli wymiary zewnętrzne czy wytrzymałość?
![]() EDIT: Już rozkminiłem że "krótsza" też tyczy się wymiarów, nie przełożenia? ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua ![]() |
według producenta skrzynia BE wytrzymuje do 250 Nm, ML do 350 Nm :] Ta konkretna skrzynia pochodzi z benzyny 2.2 16V.
-------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
poteżniejsza czyli i że mocniejsza bo spokojnie znosi wszelke diesle z gamy PSA w tym Biturbo jak i to ze moze nie jest taka długa jak ta BE3/6 ale jest od niej "grubsza" w wymiarach. Wkładałem ostatnio taka do 306 i zmiesciła sie na milimetry, ale chociaz nei wystaje tak w nadkole jak BE3/6 którą mam w Berlingo i musiałem przeregulowac układ kierowniczy na drążkach bo inaczej koło obcierało o skrzynie
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 04 April 2010 ![]() |
Brawa Filip za wytrwalość w projekcie i graty fury
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
hamulce już założone ? jak sie sprawują te klocki i jaka cena ? bo szukam czegos do siebie
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
User Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
to autko jeszcze nie wyjechało na ten sezon..
![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
W aucie nadal jest modzona skrzynia biegów, w ktorej nic do siebie nie pasuje takze ciezko powiedziec jak hamuje
![]() Przerobienie tunelu i umiejscowienie kompletnego lewarka z linkami wyszło ładnie. Calosc wyglada bardzo stokowo. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mocne polosie w trakcie modzenia ![]() ![]() Zaciski pomalowane i wiekszosci zlozone. ![]() ![]() ![]() ![]() Wjedzie tez Goodridge. ![]() Ze zmian na ten sezon beda wieksze wtryski, dostrojenie vemsa i duzo opon do utylizacji na przod ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Zoltar, mocno obniżyliście auto ?
Poza gałką zmiany biegów, wizualnie nic się nie zmieniło ![]() -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
I taki mial byc efekt. Ale rzezbienia , ciecia i spawania tunelu zeby upchnac caly "kosz" lewarka z linkami bylo na 3 dni roboty. Co do obnizenia przod usiadl mniej wiecej 40-45mm, belka z tylu jeszcze nie byla ruszana, pojdzie o 1 zabek na dol.
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 14:31 |