Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Peugeot 206 S16 Turbo, powered by ITAL Performance (stage 1 301 KM / 415Nm )
Kenet
post Mon, 23 Nov 2009 - 23:16
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Macie jaja dmuchać 1.1 bar. Jak auto jeździ - nic się jeszcze nie poddało, sprzegło daje radę? Jakie jest EGT po butowaniu?


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 23 Nov 2009 - 23:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
vwoju
post Mon, 23 Nov 2009 - 23:16
Post #42


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 August 2007
Skąd: RK





Gruba 206 pewnie fajnie zapina. Projekt bardzo fajnie opisany i wykonany tak jak wcześniej rzadko spotykany porządek pod maską można powiedzieć jak fabryka. Gratulacje i bezawaryjnej jazdy życzę.


--------------------
ale mnie denerwował ten niebieski kwadrat ;)
---------------------------------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Mon, 23 Nov 2009 - 23:19
Post #43


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





Mozna powiedziec ze przykladowa robota dla wielu tzw "firm" .

Szczegoliki wykonane z zadziwiajaca estetyka !

Blachy z Bielan , mam nadzieje ze kiedys zobacze ten samochodzik

Brawo !


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
becior
post Mon, 23 Nov 2009 - 23:51
Post #44


Rookie
Dołączył: Tue, 29 September 2009
Skąd: GMB





Dbałość o najdrobniejsze szczegóły się chwali biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Munne
post Thu, 10 Dec 2009 - 22:38
Post #45


Rookie
Dołączył: Wed, 23 July 2008
Skąd: Lublin/Stockholm





Jestem pod wrazeniem!!!! Pierwszy Pug w Polsce profesjonalnie zrobiony chyba ze malo widzialem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek11
post Fri, 11 Dec 2009 - 11:19
Post #46


User
Dołączył: Fri, 06 February 2009





Profi robota smile.gif kiedy jakiegoś szperosława tam dacie ?? Czy może już jest rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Fri, 11 Dec 2009 - 21:35
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





szperacza jeszcze nie ma, narazie jest plan zeby skrzynie ML5 zamontowac, bo niuton zbyt męski jak na tą co jest smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:40
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





czas na maly apdejcik.
S16 wrocil na zimowy serwis - stage 1 i 1/4 wink.gif . Zakres prac obejmuje:

1) Wymiane skrzyni na 6 biegowa ML6
2) Remont i wzmocnienie ukladu hamulcowego. Na przod wjedzie Brembo, nowe klocki, tarcze, Goodridge i RBF660.
3) Obnizenie tyłu auta.
4) Dopieszczenie ustawień VEMSa (glownie przebiegu momentu).

Troche fotek.
Prace ogolno-serwisowe.












Tak zakonczyla zywot skrzynia BE, ktora nie zdolala przeniesc ponad 400Nm na koła wink.gif








W kolejce czeka juz nowa ML6 smile.gif




Klamoty hamulcowe przygotowane, do piaskowania/malowania/montazu.










Auto gotowe do sezonu biggrin.gif





wiecej info soon. pzdr smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 18 Mar 2010 - 06:20
Post #49


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



mam pytanko jak ustawiłes obsługe camsync trigger w VEMS dla tego silnika bo tam wałek ma 4 zęby w tym jeden szerszy niz pozostałe i nei za bardzo wiem czy VEMS to ogarnia ? Będę bardzo wdzięczny za pomoc


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Thu, 18 Mar 2010 - 22:55
Post #50


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Co to jest za skrzynia ML6? To ta z 306 GTI6, czy jakaś inna? smile.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 19 Mar 2010 - 04:51
Post #51


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



z GTi to BE3/6 a ta ML6 to z nowych diesli 2.0 136 KM itd jak równiez z benzyny 2.2 z 407. jest krótsza od BE3/6 ale potężniejsza


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Fri, 19 Mar 2010 - 09:55
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Aaaa... Pisząc "potężniejsza" masz na myśli wymiary zewnętrzne czy wytrzymałość? biggrin.gif

EDIT: Już rozkminiłem że "krótsza" też tyczy się wymiarów, nie przełożenia? biggrin.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uczeszsie
post Fri, 19 Mar 2010 - 10:24
Post #53


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





według producenta skrzynia BE wytrzymuje do 250 Nm, ML do 350 Nm :] Ta konkretna skrzynia pochodzi z benzyny 2.2 16V.


--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 19 Mar 2010 - 11:11
Post #54


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



poteżniejsza czyli i że mocniejsza bo spokojnie znosi wszelke diesle z gamy PSA w tym Biturbo jak i to ze moze nie jest taka długa jak ta BE3/6 ale jest od niej "grubsza" w wymiarach. Wkładałem ostatnio taka do 306 i zmiesciła sie na milimetry, ale chociaz nei wystaje tak w nadkole jak BE3/6 którą mam w Berlingo i musiałem przeregulowac układ kierowniczy na drążkach bo inaczej koło obcierało o skrzynie


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PawelOknw
post Sun, 04 Apr 2010 - 22:10
Post #55


Rookie
Dołączył: Sun, 04 April 2010





Brawa Filip za wytrwalość w projekcie i graty fury wink.gif Szacun dla Zoltara za ogrom pracy wlożonej w prodżekt i piękno wykonania wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warpi
post Sun, 04 Apr 2010 - 22:51
Post #56


Super User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: LBI





hamulce już założone ? jak sie sprawują te klocki i jaka cena ? bo szukam czegos do siebie


--------------------
CCWA i ARX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ykS
post Sun, 04 Apr 2010 - 23:35
Post #57


User
Dołączył: Wed, 26 November 2008





to autko jeszcze nie wyjechało na ten sezon.. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 05 Apr 2010 - 20:10
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





W aucie nadal jest modzona skrzynia biegów, w ktorej nic do siebie nie pasuje takze ciezko powiedziec jak hamuje wink.gif Niebawem calosc wyjedzie z nowa skrzynia i hamulcami wiec wtedy mozna bedzie cos powiedziec na temat hamulców.

Przerobienie tunelu i umiejscowienie kompletnego lewarka z linkami wyszło ładnie. Calosc wyglada bardzo stokowo.














Mocne polosie w trakcie modzenia wink.gif




Zaciski pomalowane i wiekszosci zlozone.










Wjedzie tez Goodridge.




Ze zmian na ten sezon beda wieksze wtryski, dostrojenie vemsa i duzo opon do utylizacji na przod wink.gif Wiecej info niebawem.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Mon, 05 Apr 2010 - 21:10
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





Zoltar, mocno obniżyliście auto ?
Poza gałką zmiany biegów, wizualnie nic się nie zmieniło smile.gif


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 05 Apr 2010 - 21:19
Post #60


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





I taki mial byc efekt. Ale rzezbienia , ciecia i spawania tunelu zeby upchnac caly "kosz" lewarka z linkami bylo na 3 dni roboty. Co do obnizenia przod usiadl mniej wiecej 40-45mm, belka z tylu jeszcze nie byla ruszana, pojdzie o 1 zabek na dol.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 14:31