![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
ITAL Performance to profesjonaliści, więc tu nie ma mowy o druciarstwie .. no dobra zdarzyło się kilka drobnych wpadek, ale to drobnostki które wyszły w trakcie intensywnej eksploatacji
![]() Po prostu stary właściciel sprzedał auto w odpowiednim momencie ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
dzwoń do Śpiącego
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
CZyli po ITAL tez trzeba odgruzowywać? Ehh, coś ostatnio na forum sami nowi właściciele 'starych' aut poprawiający druciarstwo..albo zaraz się okaże, że po prostu każdy orze jak może i większość aut w PL tak wygląda - nawet tych już poprawionych..? Kolejny mądry komentarz bez żadnych danych. Zawsze tak jest z autami starymi lub modyfikowanymi, że nowy właściciel odgruzowywuje czy poprawia coś po poprzednim właścicielu - w świecie aut zabytkowych to znanana rzecz, w naszym świecie aut tuningowych stosunkowo nowa ze względu na wiek sceny. To jest normalne - powody są różne: inny gust właściciela, inny poziom kultury technicznej, inne upodobania i fakt, że używając jakiegoś auta człowiek z czasem przyzwyczaja się lub nie zauważa pewnych usterek. |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Jago, na spokojnie. Troche za długo tu jestem, żeby sypać "mądrymi komentarzami" - może źle zrozumiałeś, albo ja źle napisałem posta. Chodziło mi o fakt podejścia następnych właścicieli 'znanych' aut, jak to oni teraz nie naprawiają ch*jni, którą zastali. A tak faktycznie może skończyć sie na tym, że jakość poprawki będzie na dokładnie takim samym poziomie. Zaczęlo mnie to drażnić, bo dotknęło osobiście przy sprzedazy poprzedniego auta - milion zdjęć ile to nie poznajdywał druciarstwa w modyfikacjach, a tak faktycznie ani nie zrobił lepiej, ani nie tyczyło sie to rzeczy ważnych.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Jago, na spokojnie. Troche za długo tu jestem, żeby sypać "mądrymi komentarzami" - może źle zrozumiałeś, albo ja źle napisałem posta. Chodziło mi o fakt podejścia następnych właścicieli 'znanych' aut, jak to oni teraz nie naprawiają ch*jni, którą zastali. A tak faktycznie może skończyć sie na tym, że jakoś poprawki będzie na dokładnie takim samym poziomie. Zaczęlo mnie to drażnić, bo dotknęło osobiście przy sprzedazy poprzedniego auta - milion zdjęć ile to nie poznajdywał druciarstwa w modyfikacjach, a tak faktycznie ani nie zrobił lepiej, ani nie tyczyło sie to rzeczy ważnych. A no to spoko. Tak jak mówię, fakt, że ktoś coś poprawia czy zmienia jest normalny. Faktycznie niepokojące jest to, że u nas na forum ostatnio często ostatnio załatwia się takie sprawy - to nie jest dobre bo nigdy nie znamy całej sytuacji. Na szczęście autor tego tematu wydaje się mieć głowę na karku i po nikim nie jeździ. koniec ot |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Aktualnie auto pod maską wygląda tak:
![]() ![]() I teraz pytanie .. Czy są jakieś barwniki do płynów do chłodnic żeby było bardziej widać poziom płynu w zbiorniczku? |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Sa plyny w roznych kolorach. Najbardziej oczojebny jest chyba Motul Inugel.
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Motul inugel jest pomaranczowy ale z tego co zauwazylem jak sie go wleje do obiegu i troche tam pobedzie to robi sie zielony .
![]() A 206tka jest po prostu przekozacka. Kiedys spotkałem Cie pod OBI w Jabłonnie i zamienilismy kilka słow. Krotko mówiac autko niszczy system ![]() -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
najlepiej wymienić zbiorniczek na nowy. drogie to nie jest, a zawsze będzie to świeży biały plastik, przez który będziesz widział każdy płyn
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Taniej i rownie efektywnie jest domyc stary piaskiem i chemia. Odpuszcza.
|
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Często zaczepiasz ludzi na parkingu?
![]() Co do wnętrza mam oryginalne fotele z 206 RC .. na codzień dają radę ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
najlepiej wymienić zbiorniczek na nowy. drogie to nie jest, a zawsze będzie to świeży biały plastik, przez który będziesz widział każdy płyn ![]() Każda 206 ma taki zbiorniczek i nowy nic nie pomoże chyba że coś na podobe... -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
http://zbiorniczki.pl/photos/peugeot-206-z...-1999648612.jpg
Co prawda od spryskiwaczy, ale nowy i wyrównawczy jest z takiego plastiku białego.. więc powinno być ok.. -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
Powodzenia chętnie kupie sam jak znajdziecie
![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
z tego co widze to masz VEMS pod maska.
odizoluj go w komorze lub przenies do wnetrza. ecu pod maska to poroniony pomysl. w rajdowych c2 ecu pod maska lapaly wysoka temperature i byly problemy z nimi (robili obudowe wypelniana sylikonem z tego co kojarze). |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
W najbliższym czasie auto jedzie na diagnostykę komputerową do Piaseczna do BRT .. może przy okazji odwiedzi hamownie coby zobaczyć ile koni jescze żyje
![]() |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Dalej to auto robi 3,8 do setki ?
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
-------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua ![]() |
Za mojej kadencji auto nigdy takich czasów nie robiło. Może później coś się zmieniło
![]() -------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Obecnie trwa walka by rozwiązać problemy z przyczepnością .. na wiosnę wjadą Toyo R888 no i jakaś szpera by się przydała .. ktoś coś poleci? Skrzynia jest z 2.2 16v Peugeot 407
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 05:22 |