Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Peugeot 206 S16 Turbo, powered by ITAL Performance (stage 1 301 KM / 415Nm )
ctr-a
post Mon, 29 Nov 2010 - 08:59
Post #121


Rookie
Dołączył: Mon, 01 November 2010





Akurat pompa wody w Mi16 Xu9 jest jak dla mnie bez zastrzeżeń, termostat tez można wymienić na taki z wcześniejszym/późniejszym otwarciem można przebudować cały układ olejowy (jak uczynił to jeden koleś z forum 205 steff czy jakoś tak) tylko to nadal jest N/A a ja chciałbym poznać tajniki projektu "Turbo", o ile konstruktor zadał sobie trud w ogóle coś pozmieniać, dlatego pytam i dociekam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 29 Nov 2010 - 08:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Miniac
post Mon, 29 Nov 2010 - 13:02
Post #122


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(ZoLt4R @ Sun, 28 Nov 2010 - 12:31) *
Trzeba nad tym jeszcze popracować, zobaczymy czy się uda samym software'em coś podziałać w tej materii. Na pewno wałki by mu się przydały bo te silniki nawet w n/a jakoś górą w ogóle nie chcą jeździć unsure.gif Fajnie, że dość długo trzyma moment i przy 6500 jest jeszcze 300Nm.

Można by podkręcić trochę boost ale nie wiem co na to korby, które i tak nie mają w tej chwili lekko (seria 135KM/190Nm) wink.gif


Fajny projekt, ale tak jak piszesz trzeba 'coś' zmienić/poprawić, bo na tym doładowaniu to brakuje mu tak <100KM rolleyes.gif Korbowodom będzie obojętne jak te 400Nm utrzyma się do końca. wink.gif



--------------------
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 29 Nov 2010 - 23:03
Post #123


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Tzn ze na 1,15 bara powinien miec 390KM ? cool.gif Jakoś słabo to widze w tej konfiguracji i z tym boostem.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Tue, 30 Nov 2010 - 23:48
Post #124


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





a nie czas korby zmienic? ja wiem jak to jest jak jedna frunie przez miske.... nie zycze...


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctr-a
post Thu, 02 Dec 2010 - 09:13
Post #125


Rookie
Dołączył: Mon, 01 November 2010





Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia, bardziej "przyziemna", mianowicie: Jak się tym jeździ w obecnych warunkach??? tongue.gif :mrgreen:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Thu, 02 Dec 2010 - 11:18
Post #126


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Ja majac Punto w zimie nawet dawalem rade, oczywiscie trzeba bylo wolno jezdzic, ale szpera bardzo pomagala. Dodam ze mialem bardzo letnie opony.


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 02 Dec 2010 - 11:23
Post #127


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(ctr-a @ Thu, 02 Dec 2010 - 09:13) *
Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia, bardziej "przyziemna", mianowicie: Jak się tym jeździ w obecnych warunkach??? tongue.gif :mrgreen:


Spędziłem dużo dzieciństwa w Zakopanem skąd pochodzi część mojej rodziny - wwożono ludzi na Gubałówkę Nysami, do schronisk towar był wożony żukami, nikt nie słyszał o zimowych oponach, a śniegi były nieraz i prawie przez pół roku w niektórych miejscach.. Więc co to za problem jeździć nowymi autami po śniegu na nowych oponach etc? Ludzie zrobili się straszliwie nieporadni biggrin.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Fri, 03 Dec 2010 - 02:03
Post #128


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(ZoLt4R @ Mon, 29 Nov 2010 - 22:03) *
Tzn ze na 1,15 bara powinien miec 390KM ? cool.gif Jakoś słabo to widze w tej konfiguracji i z tym boostem.



Konfiguracja wydaję się być dobra. Ale zawsze można by coś poprawić. wink.gif

Tutaj 2.0 16V na 1.2bara. Zbliżony setup. To że niby Opel lepszy? rolleyes.gif

http://promotormocy.pl/mods/opel-corsa-c20rsa-wow







--------------------
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Fri, 03 Dec 2010 - 08:57
Post #129


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





No jednak setup Corsy trochę odbiega od Peugeota wink.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BARTEKcoupe
post Fri, 03 Dec 2010 - 10:12
Post #130


User
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Skarżysko Kamienna





jak można porównywać auta z różnymi turbinami?


--------------------
Punto GT 2.0 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Fri, 03 Dec 2010 - 15:42
Post #131


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206_rc_turbo.php <-- a tutaj 377km/449nm @1.3bar boost wink.gif wykres w fotkach projektu na www


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BARTEKcoupe
post Fri, 03 Dec 2010 - 16:08
Post #132


User
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Skarżysko Kamienna





CYTAT(DeviLL @ Fri, 03 Dec 2010 - 15:42) *
http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206_rc_turbo.php <-- a tutaj 377km/449nm @1.3bar boost wink.gif wykres w fotkach projektu na www


Tam też turbina z większym potencjałem wink.gif


--------------------
Punto GT 2.0 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Fri, 03 Dec 2010 - 16:53
Post #133


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





No super, tylko tu w peżocie jest GT2560R a nie GT2871R czy 25/40 wink.gif Po co w ogole porownujecie rozne silniki, w roznych specach z roznymi turbinami i probujecie cos sobie udowadniac? nonsens. Do dopieszczenia jest jeszcze zapłon, który jest dość lajtowo ustawiony, parenaście koni jeszcze można by na nim ugrać. Brak zakutego dołu powoduje, że nie ma ciśnienia na każdy koń wyciśnięty z tego setupu. Wg mnie granica jest bardzo blisko dlatego nie chce jej przekraczać, auto jest bezawaryjne i to jest w tym momencie najważniejsze.

CYTAT(DeviLL @ Fri, 03 Dec 2010 - 15:42) *
http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206_rc_turbo.php <-- a tutaj 377km/449nm @1.3bar boost wink.gif wykres w fotkach projektu na www


Primo wieksze turbo (To RC, zmienna faza inne wałki) wiec tez porownanie z d**** tongue.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
candy81
post Fri, 03 Dec 2010 - 19:17
Post #134


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 January 2009





Od dawna obserwuje projekt i musze stwierdzic, ze trzeba miec jaja zeby tak napompowac tego pedzia. Silnik jest prawie seryjny a jaki przyrost...jak dla mnie to zupelnie wystarczajaco. Wlasciwie najwieksza zaleta tego wozidelka jest chyba jego bezawaryjnosc. Utarlo nosa wszelkim vagom i bijemdabliu:). Wydaje mi sie, ze osoby, ktore sie mocno masturbuja nad wiekszymi przyrostami w rzeczywistosci maja nie wiele wspolnego z tjuningiem albo sa marzycielami. Panowie zostawcie to autko juz w spokoju!!! no chyba ze macie duzo kasy i jestescie wariatami laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uczeszsie
post Mon, 18 Apr 2011 - 21:49
Post #135


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





Niewzruszone, prawie seryjne ew10j4 dalej sobie radzi :] . W niedziele udalo się po raz pierwszy wystartować na 1/4. Kierownik ni huhu nieogarnięty, na przodzie wąskie t1r, w bagażniku gśnica, trójkąt i zakupy z carrefoura smile.gif

http://www.youtube.com/watch?v=2MN6QUxxRLg...feature=related

Najlepsze ET jakie udało sie uzyskać w pięciu przejazdach 13,6

Myśle, że na r8 i po małym treningu niskie 13 jest realne.


--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kornat
post Mon, 18 Apr 2011 - 22:00
Post #136


Super User
Dołączył: Wed, 11 April 2007
Skąd: Płońsk





kupuj r888 i za miesiąc widzimy się na lublinie wink.gif


--------------------
_https://www.facebook.com/punto16vT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Mon, 18 Apr 2011 - 22:40
Post #137


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Fajny niepozorny samochodzik....
Mały killler


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PawelOknw
post Mon, 18 Apr 2011 - 23:19
Post #138


Rookie
Dołączył: Sun, 04 April 2010





To i pijanych tam wpuszczali ? ohmy.gif tongue.gif Gratki wyniku pijaczku drobny biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uczeszsie
post Tue, 14 Jun 2011 - 22:40
Post #139


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





Z racji zupełnego braku czasu na auto (urodził mi sie syn biggrin.gif ), peugeot jest niestety na sprzedaż.
gg 32302 , kom 505 366 411

sad.gif


--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uczeszsie
post Wed, 21 Sep 2011 - 17:41
Post #140


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





Odgrzebie troche kotleta, bo peżot dalej jeździ i ma sie dość dobrze..

Kilka bardziej lub mniej udanych pojedynków poczciwej peżociny..











onboard



Udało się nawet zaliczyć bemowo w tym roku, z czasem ET 13,6 . Konkretny brak trakcji na T1R.



Na koniec dodam, że auto nadal na sprzedaż smile.gif





--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 04:12