![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 November 2010 ![]() |
Akurat pompa wody w Mi16 Xu9 jest jak dla mnie bez zastrzeżeń, termostat tez można wymienić na taki z wcześniejszym/późniejszym otwarciem można przebudować cały układ olejowy (jak uczynił to jeden koleś z forum 205 steff czy jakoś tak) tylko to nadal jest N/A a ja chciałbym poznać tajniki projektu "Turbo", o ile konstruktor zadał sobie trud w ogóle coś pozmieniać, dlatego pytam i dociekam!
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Trzeba nad tym jeszcze popracować, zobaczymy czy się uda samym software'em coś podziałać w tej materii. Na pewno wałki by mu się przydały bo te silniki nawet w n/a jakoś górą w ogóle nie chcą jeździć ![]() Można by podkręcić trochę boost ale nie wiem co na to korby, które i tak nie mają w tej chwili lekko (seria 135KM/190Nm) ![]() Fajny projekt, ale tak jak piszesz trzeba 'coś' zmienić/poprawić, bo na tym doładowaniu to brakuje mu tak <100KM ![]() ![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Tzn ze na 1,15 bara powinien miec 390KM ?
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
a nie czas korby zmienic? ja wiem jak to jest jak jedna frunie przez miske.... nie zycze...
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 November 2010 ![]() |
Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia, bardziej "przyziemna", mianowicie: Jak się tym jeździ w obecnych warunkach???
![]() |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja majac Punto w zimie nawet dawalem rade, oczywiscie trzeba bylo wolno jezdzic, ale szpera bardzo pomagala. Dodam ze mialem bardzo letnie opony.
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia, bardziej "przyziemna", mianowicie: Jak się tym jeździ w obecnych warunkach??? ![]() Spędziłem dużo dzieciństwa w Zakopanem skąd pochodzi część mojej rodziny - wwożono ludzi na Gubałówkę Nysami, do schronisk towar był wożony żukami, nikt nie słyszał o zimowych oponach, a śniegi były nieraz i prawie przez pół roku w niektórych miejscach.. Więc co to za problem jeździć nowymi autami po śniegu na nowych oponach etc? Ludzie zrobili się straszliwie nieporadni ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Tzn ze na 1,15 bara powinien miec 390KM ? ![]() Konfiguracja wydaję się być dobra. Ale zawsze można by coś poprawić. ![]() Tutaj 2.0 16V na 1.2bara. Zbliżony setup. To że niby Opel lepszy? ![]() ![]() http://promotormocy.pl/mods/opel-corsa-c20rsa-wow -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
No jednak setup Corsy trochę odbiega od Peugeota
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Skarżysko Kamienna ![]() |
jak można porównywać auta z różnymi turbinami?
-------------------- Punto GT 2.0 16vt
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206_rc_turbo.php <-- a tutaj 377km/449nm @1.3bar boost
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Skarżysko Kamienna ![]() |
http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206_rc_turbo.php <-- a tutaj 377km/449nm @1.3bar boost ![]() Tam też turbina z większym potencjałem ![]() -------------------- Punto GT 2.0 16vt
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
No super, tylko tu w peżocie jest GT2560R a nie GT2871R czy 25/40
![]() http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206_rc_turbo.php <-- a tutaj 377km/449nm @1.3bar boost ![]() Primo wieksze turbo (To RC, zmienna faza inne wałki) wiec tez porownanie z d**** ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 January 2009 ![]() |
Od dawna obserwuje projekt i musze stwierdzic, ze trzeba miec jaja zeby tak napompowac tego pedzia. Silnik jest prawie seryjny a jaki przyrost...jak dla mnie to zupelnie wystarczajaco. Wlasciwie najwieksza zaleta tego wozidelka jest chyba jego bezawaryjnosc. Utarlo nosa wszelkim vagom i bijemdabliu:). Wydaje mi sie, ze osoby, ktore sie mocno masturbuja nad wiekszymi przyrostami w rzeczywistosci maja nie wiele wspolnego z tjuningiem albo sa marzycielami. Panowie zostawcie to autko juz w spokoju!!! no chyba ze macie duzo kasy i jestescie wariatami
![]() |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua ![]() |
Niewzruszone, prawie seryjne ew10j4 dalej sobie radzi :] . W niedziele udalo się po raz pierwszy wystartować na 1/4. Kierownik ni huhu nieogarnięty, na przodzie wąskie t1r, w bagażniku gśnica, trójkąt i zakupy z carrefoura
![]() http://www.youtube.com/watch?v=2MN6QUxxRLg...feature=related Najlepsze ET jakie udało sie uzyskać w pięciu przejazdach 13,6 Myśle, że na r8 i po małym treningu niskie 13 jest realne. -------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
kupuj r888 i za miesiąc widzimy się na lublinie
![]() -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Fajny niepozorny samochodzik....
Mały killler -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 04 April 2010 ![]() |
To i pijanych tam wpuszczali ?
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua ![]() |
Z racji zupełnego braku czasu na auto (urodził mi sie syn
![]() gg 32302 , kom 505 366 411 ![]() -------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua ![]() |
Odgrzebie troche kotleta, bo peżot dalej jeździ i ma sie dość dobrze..
Kilka bardziej lub mniej udanych pojedynków poczciwej peżociny.. onboard Udało się nawet zaliczyć bemowo w tym roku, z czasem ET 13,6 . Konkretny brak trakcji na T1R. Na koniec dodam, że auto nadal na sprzedaż ![]() -------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 04:12 |