Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Peugeot 206 S16 Turbo, powered by ITAL Performance (stage 1 301 KM / 415Nm )
uczeszsie
post Sat, 13 Nov 2010 - 11:39
Post #101


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





stówe na wieczór biggrin.gif


--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 13 Nov 2010 - 11:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ctr-a
post Sun, 14 Nov 2010 - 01:22
Post #102


Rookie
Dołączył: Mon, 01 November 2010





CYTAT(uczeszsie @ Fri, 12 Nov 2010 - 23:38) *
co najwazniejsze bezawaryjne

To mnie właśnie najbardziej fascynuje, projekt złożony na seryjnych bebechach znosi takie przeciążenia, zastanawiam się gdzie jest granica? ;-)
Ale ukrywał nie będę, iż pójdę prawdopodobnie podobnym torem ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 14 Nov 2010 - 12:01
Post #103


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Cały pic polega na odpowiednim złożeniu tego w całość, zastosowaniu paru patentów wink.gif i dokładnym strojeniu.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sun, 14 Nov 2010 - 12:13
Post #104


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Pytanie od ktorej zaczynasz wieczor i ktorej go konczysz;)


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctr-a
post Mon, 15 Nov 2010 - 00:35
Post #105


Rookie
Dołączył: Mon, 01 November 2010





CYTAT(ZoLt4R @ Sun, 14 Nov 2010 - 12:01) *
zastosowaniu paru patentów

Tak , na bank przerobienie całego układu smarowania i chłodzenia układu smarowania.. jest to plaga PSA...
Miło byłoby, gdybyś podzieli się tą "tajemną" wiedzą chociażby na priv.. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 28 Nov 2010 - 12:58
Post #106


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Weryfikacja po roku znęcania się nad peżotem cool.gif




Hamowane w ECU Performance na obciążeniu. Boost 1,15 bar.



--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 28 Nov 2010 - 13:24
Post #107


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Zajefajny wykresik. Zeby jeszcze ta gora od 6 do odciny lekko rosla,a nie opadala (chodzi o wykres mocy), to bylby moj ideal smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 28 Nov 2010 - 13:31
Post #108


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Trzeba nad tym jeszcze popracować, zobaczymy czy się uda samym software'em coś podziałać w tej materii. Na pewno wałki by mu się przydały bo te silniki nawet w n/a jakoś górą w ogóle nie chcą jeździć unsure.gif Fajnie, że dość długo trzyma moment i przy 6500 jest jeszcze 300Nm.

Można by podkręcić trochę boost ale nie wiem co na to korby, które i tak nie mają w tej chwili lekko (seria 135KM/190Nm) wink.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Sun, 28 Nov 2010 - 14:42
Post #109


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





po roku upalania, tak konkretnie jakieś większe koszty użytkowania na podzespołach ponieśliście?
Nie patrząc na roczne koszty paliwa.

Thx



--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uczeszsie
post Sun, 28 Nov 2010 - 16:19
Post #110


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





Po zabiciu fantastycznej skrzyni biegów be3, usterek praktycznie brak.
Nowa skrzynia z 407 daje rade smile.gif. Z ta skrzynia auto było upalane od początku tego roku.
Czołgowe półosie z 607 też póki co mają się dobrze..
W maju udało mi się urwać lewą łape silnika. Bydlak przeciął śrube. Na jej miejsce wjechała czołgowa śruba na drobnym zwoju i jest ok. Śrube znalazłem w szufladzie, a wymiana przy piwku pod blokiem, także kosztów praktycznie brak :]
Dwie opony zeslikowane wleciały na tył, na przód t1r, także też bez kosztów póki co..


--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sun, 28 Nov 2010 - 16:31
Post #111


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(ctr-a @ Mon, 15 Nov 2010 - 00:35) *
Tak , na bank przerobienie całego układu smarowania i chłodzenia układu smarowania.. jest to plaga PSA...
Miło byłoby, gdybyś podzieli się tą "tajemną" wiedzą chociażby na priv.. smile.gif


ale że niby co jest złego w układzie smarowania silników EW ? XU 16V miały pewne problemy które fabryka sama usuneła po 94 roku.
O chłodzeniu już nie wspomnie ze co jest złego ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctr-a
post Sun, 28 Nov 2010 - 19:23
Post #112


Rookie
Dołączył: Mon, 01 November 2010





hmm chodził mi o ciśnienie oleju(przecież dochodzi obieg turbiny?)standardem w tych silnikach jest przecież obracanie panewek... chłodzenie w PSA też na rewelacyjnym poziomie nie jest, a tu są 2 uszczelki pod głowicą przełożone wkładką metalową... chłodzenie oleju też jest dalekie od ideału.. a na dry sump system w tym kraju to nie ma co liczyć chyba że, opatentujesz kolejny swój pomysł panie kontrol ;-)


Swoją drogą nadal czekam na jakies informacje które pomogłyby w ew. projekcie własnym ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sun, 28 Nov 2010 - 20:54
Post #113


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





lyse opony na tyl ?:> Dobry pomysl, widze ze zakrety jezdzisz z predkoscia zolwia ?wink.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xs
post Mon, 29 Nov 2010 - 00:05
Post #114


Frequent User
Dołączył: Thu, 01 April 2004
Skąd: Sz-n





Chyba lepiej miec krotsza droge hamowania, lepsza trakcje na starcie i nadsterownosc przy ktorej zalozysz kontre i pojedziesz dalej niz wypluzyc przodem jak dzika swinia albo wjechac komus w tyl.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Mon, 29 Nov 2010 - 00:33
Post #115


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





CYTAT(xs @ Sun, 28 Nov 2010 - 20:54) *
Chyba lepiej miec krotsza droge hamowania, lepsza trakcje na starcie i nadsterownosc przy ktorej zalozysz kontre i pojedziesz dalej niz wypluzyc przodem jak dzika swinia albo wjechac komus w tyl.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
xs
post Mon, 29 Nov 2010 - 00:52
Post #116


Frequent User
Dołączył: Thu, 01 April 2004
Skąd: Sz-n





Ale obejrzales to czy tylko wklejasz filmik? W 1:19 wyraznie widac, ze nie zalozyl nawet kontry hamburger, no ciezko sie nie obrocic jak auto idzie bokiem, a my walimy po hamulcu zamiast zapiac kontre. A wiesz czemu nie wyplozyl przodem ten bialy? Bo tlumaczac na polski brzmi to mniej wiecej tak: "kierowca czuje brak trakcji na przedniej osi i dostosowuje predkosc". Bo niby uciekajacego tylu nie czuc... OMG. Najwazniejsze w samochodzie z punktu widzenia bezpieczenstwa jest hamowanie i nie wiem jak trzeba byc ograniczonym zeby sobie wydluzac swiadomie ta droge o dobre kilkanascie metrow (lyse kapcie z przodu na deszczu) kosztem tego, ze auto nie bedzie nadsterowne. Szczegonie mnie to smieszy w przypadku zwyklych ludzi ktorzy nigdy nie zbliza sie do granicy przyczepnosci opony, a sobie wydluzaja droge hamowania. Nie wspomne o tym, ze wszyscy ktorych znam jezdzac w kjs/pojezdzawkach zakladaja lepsze kapie na przod, bo czasy duzo lepsze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Mon, 29 Nov 2010 - 01:27
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Wiele rzeczy, o których piszesz jest prawdą. Mamy o tym jakieś pojęcie i ja osobiście również zakładam lepsze kapcie na przód.
Ale naprawdę myślisz, że organizacje typu ADAC zalecając zakładanie leszych opon na przód nie wiedzą co mówią? Patrząc globalnie, biorąc pod uwagę umiejętności wszystkich kierowców i wiele innych czyjnników, śmiem twierdzić, że w tym wypadku to raczej MY nie mamy o tym pojęcia, a oni wręcz przeciwnie.
Dodatkowo troszkę teorii: nie wiem czy wiesz, ale ruch samochodu podsterownego jest stateczny, promień skretu dązy do nieskończoności. Nadsterowność-wręcz przeciwnie.
Podkreślam jeszcze raz-osobiście zakładam lepsze opony na przód(obecnie nie mam takiego problemu).


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 29 Nov 2010 - 07:02
Post #118


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(ctr-a @ Sun, 28 Nov 2010 - 19:23) *
hmm chodził mi o ciśnienie oleju(przecież dochodzi obieg turbiny?)standardem w tych silnikach jest przecież obracanie panewek... chłodzenie w PSA też na rewelacyjnym poziomie nie jest, a tu są 2 uszczelki pod głowicą przełożone wkładką metalową... chłodzenie oleju też jest dalekie od ideału.. a na dry sump system w tym kraju to nie ma co liczyć chyba że, opatentujesz kolejny swój pomysł panie kontrol ;-)


Swoją drogą nadal czekam na jakies informacje które pomogłyby w ew. projekcie własnym ;-)


a widziałeś kiedyś olejenie w EW ? to kompletnie inny system niż w XU, chłodzenie to samo..


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctr-a
post Mon, 29 Nov 2010 - 08:37
Post #119


Rookie
Dołączył: Mon, 01 November 2010





"to kompletnie inny system niż w XU" Gdzie różnice? w płycie chroniącej wał? w 2.0 Xu jest juz "przegroda" plastikowa to plastikowa ale problem dłuuugich lewych teoretycznie rozwiązany.. , oba z "chłodniczką" oleju w podstawie filtra, fuckt w 206/406 masz wydajniejszą pompe oleju(wiecej zębów?) co ze smokiem? pewnie też trzeba by wydłużać jak w XU?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 29 Nov 2010 - 08:50
Post #120


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



inna pompa umieszczona na wale korbowym, nie ma łancucha (trochoidalna nie zębata), inna miska z zagłebieniem na smok, inny smok, inny termostat inna pompa wody, inne wszystko, bardzo lekki i wytrzymały silnik im sie udał, konstrukcja wzorowana w dużej mierze na silnikach TU które sa nie do zaj...czyli integralna płyta wzmacniająca dolne łozyska korbowe, mocny aluminiowy kadłub z mocnym żebrowaniem, ale co jest lepsze niż w TU to tuleje zeliwne zatopione na stałe w alu. Tak wiec to inny silnik...nawet kąt ustawienia w komorze - XU 30 st a EW 15 st żeby miescił się do małych i waskich komór takich jak 206


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 01:43