![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua ![]() |
stówe na wieczór
![]() -------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 November 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Cały pic polega na odpowiednim złożeniu tego w całość, zastosowaniu paru patentów
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Pytanie od ktorej zaczynasz wieczor i ktorej go konczysz;)
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 November 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Weryfikacja po roku znęcania się nad peżotem
![]() Hamowane w ECU Performance na obciążeniu. Boost 1,15 bar. ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Zajefajny wykresik. Zeby jeszcze ta gora od 6 do odciny lekko rosla,a nie opadala (chodzi o wykres mocy), to bylby moj ideal
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Trzeba nad tym jeszcze popracować, zobaczymy czy się uda samym software'em coś podziałać w tej materii. Na pewno wałki by mu się przydały bo te silniki nawet w n/a jakoś górą w ogóle nie chcą jeździć
![]() Można by podkręcić trochę boost ale nie wiem co na to korby, które i tak nie mają w tej chwili lekko (seria 135KM/190Nm) ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
po roku upalania, tak konkretnie jakieś większe koszty użytkowania na podzespołach ponieśliście?
Nie patrząc na roczne koszty paliwa. Thx -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua ![]() |
Po zabiciu fantastycznej skrzyni biegów be3, usterek praktycznie brak.
Nowa skrzynia z 407 daje rade ![]() Czołgowe półosie z 607 też póki co mają się dobrze.. W maju udało mi się urwać lewą łape silnika. Bydlak przeciął śrube. Na jej miejsce wjechała czołgowa śruba na drobnym zwoju i jest ok. Śrube znalazłem w szufladzie, a wymiana przy piwku pod blokiem, także kosztów praktycznie brak :] Dwie opony zeslikowane wleciały na tył, na przód t1r, także też bez kosztów póki co.. -------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Tak , na bank przerobienie całego układu smarowania i chłodzenia układu smarowania.. jest to plaga PSA... Miło byłoby, gdybyś podzieli się tą "tajemną" wiedzą chociażby na priv.. ![]() ale że niby co jest złego w układzie smarowania silników EW ? XU 16V miały pewne problemy które fabryka sama usuneła po 94 roku. O chłodzeniu już nie wspomnie ze co jest złego ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 November 2010 ![]() |
hmm chodził mi o ciśnienie oleju(przecież dochodzi obieg turbiny?)standardem w tych silnikach jest przecież obracanie panewek... chłodzenie w PSA też na rewelacyjnym poziomie nie jest, a tu są 2 uszczelki pod głowicą przełożone wkładką metalową... chłodzenie oleju też jest dalekie od ideału.. a na dry sump system w tym kraju to nie ma co liczyć chyba że, opatentujesz kolejny swój pomysł panie kontrol ;-)
Swoją drogą nadal czekam na jakies informacje które pomogłyby w ew. projekcie własnym ;-) |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
lyse opony na tyl ?:> Dobry pomysl, widze ze zakrety jezdzisz z predkoscia zolwia ?
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 01 April 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
Chyba lepiej miec krotsza droge hamowania, lepsza trakcje na starcie i nadsterownosc przy ktorej zalozysz kontre i pojedziesz dalej niz wypluzyc przodem jak dzika swinia albo wjechac komus w tyl.
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 01 April 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
Ale obejrzales to czy tylko wklejasz filmik? W 1:19 wyraznie widac, ze nie zalozyl nawet kontry hamburger, no ciezko sie nie obrocic jak auto idzie bokiem, a my walimy po hamulcu zamiast zapiac kontre. A wiesz czemu nie wyplozyl przodem ten bialy? Bo tlumaczac na polski brzmi to mniej wiecej tak: "kierowca czuje brak trakcji na przedniej osi i dostosowuje predkosc". Bo niby uciekajacego tylu nie czuc... OMG. Najwazniejsze w samochodzie z punktu widzenia bezpieczenstwa jest hamowanie i nie wiem jak trzeba byc ograniczonym zeby sobie wydluzac swiadomie ta droge o dobre kilkanascie metrow (lyse kapcie z przodu na deszczu) kosztem tego, ze auto nie bedzie nadsterowne. Szczegonie mnie to smieszy w przypadku zwyklych ludzi ktorzy nigdy nie zbliza sie do granicy przyczepnosci opony, a sobie wydluzaja droge hamowania. Nie wspomne o tym, ze wszyscy ktorych znam jezdzac w kjs/pojezdzawkach zakladaja lepsze kapie na przod, bo czasy duzo lepsze.
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Wiele rzeczy, o których piszesz jest prawdą. Mamy o tym jakieś pojęcie i ja osobiście również zakładam lepsze kapcie na przód.
Ale naprawdę myślisz, że organizacje typu ADAC zalecając zakładanie leszych opon na przód nie wiedzą co mówią? Patrząc globalnie, biorąc pod uwagę umiejętności wszystkich kierowców i wiele innych czyjnników, śmiem twierdzić, że w tym wypadku to raczej MY nie mamy o tym pojęcia, a oni wręcz przeciwnie. Dodatkowo troszkę teorii: nie wiem czy wiesz, ale ruch samochodu podsterownego jest stateczny, promień skretu dązy do nieskończoności. Nadsterowność-wręcz przeciwnie. Podkreślam jeszcze raz-osobiście zakładam lepsze opony na przód(obecnie nie mam takiego problemu). -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
hmm chodził mi o ciśnienie oleju(przecież dochodzi obieg turbiny?)standardem w tych silnikach jest przecież obracanie panewek... chłodzenie w PSA też na rewelacyjnym poziomie nie jest, a tu są 2 uszczelki pod głowicą przełożone wkładką metalową... chłodzenie oleju też jest dalekie od ideału.. a na dry sump system w tym kraju to nie ma co liczyć chyba że, opatentujesz kolejny swój pomysł panie kontrol ;-) Swoją drogą nadal czekam na jakies informacje które pomogłyby w ew. projekcie własnym ;-) a widziałeś kiedyś olejenie w EW ? to kompletnie inny system niż w XU, chłodzenie to samo.. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 November 2010 ![]() |
"to kompletnie inny system niż w XU" Gdzie różnice? w płycie chroniącej wał? w 2.0 Xu jest juz "przegroda" plastikowa to plastikowa ale problem dłuuugich lewych teoretycznie rozwiązany.. , oba z "chłodniczką" oleju w podstawie filtra, fuckt w 206/406 masz wydajniejszą pompe oleju(wiecej zębów?) co ze smokiem? pewnie też trzeba by wydłużać jak w XU?
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
inna pompa umieszczona na wale korbowym, nie ma łancucha (trochoidalna nie zębata), inna miska z zagłebieniem na smok, inny smok, inny termostat inna pompa wody, inne wszystko, bardzo lekki i wytrzymały silnik im sie udał, konstrukcja wzorowana w dużej mierze na silnikach TU które sa nie do zaj...czyli integralna płyta wzmacniająca dolne łozyska korbowe, mocny aluminiowy kadłub z mocnym żebrowaniem, ale co jest lepsze niż w TU to tuleje zeliwne zatopione na stałe w alu. Tak wiec to inny silnik...nawet kąt ustawienia w komorze - XU 30 st a EW 15 st żeby miescił się do małych i waskich komór takich jak 206
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 01:43 |