![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
absolutnie nie odbieram tego złosliwe, forum słuzy do wymiany doswiadczeń .
na Twoje pytanie narazie ci nie odpowiem bo jak juz niejednokrotnie pisałem ,w tych sprawach jestem laikiem(może nie całkiem bo jak potrzebuje to daje sobie rady ![]() nie bede narazie wiecej oftopował w Twoim watku na temat mojego urzadzenia. czekam na efekty pracy za która zapłaciłem i napewno opisze spostrzezenia. a jeszcze pytanie ; jaka czestotliwosc pomiaru wg Ciebie jest odpowiednia dla egt? ps. proponowałem Ci kiedyś abyś Ty mi to zbudował , ale broniłes sie brakiem czasu ![]() EDIT: Quaki , a co do temperatury jaką wytrzyma silnik a w szczególnosci tłoki , to jendreke30 kiedyś pisał ze miał chwilowo 1150 w m30b35 turbo na seryjnych gratach i silnik dalej jezdził ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2004 ![]() |
wiesz bo ja naprawde mam niestety bardzo malo czasu a elemnty elektroniczne robie hobbystycznie czestotliowsc pomiaru nie musi byc starsznie duza u mnie jest to 5 razy na sekunde ztym ze odswiezanie LCD jest co sekunde
Pozdrawiam -------------------- Wskaźniki4w1 EGT, Boost, Temperatura i ciśnienie Oleju + Boost Kontroler
http://www.racingforum.pl/Wskazniki-do-projektow-budzetowych-4w1-EBC-t118442.html Wielokanałowy wskaźnik EGT http://www.racingforum.pl/Wielokanaowy-wskanik-EGT-t118766.html |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 23 March 2010 ![]() |
też mam mało czasu, ale jak już się zabieram:
![]() ... a może taki LCD ? |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2004 ![]() |
mozna robic na wielu LCD ale pytanie zasadnicze brzmi skad wziac do tego pasujaca obudowe (oczywiscie taka zeby tez nie kosztowala majatku)
Pozdrawiam -------------------- Wskaźniki4w1 EGT, Boost, Temperatura i ciśnienie Oleju + Boost Kontroler
http://www.racingforum.pl/Wskazniki-do-projektow-budzetowych-4w1-EBC-t118442.html Wielokanałowy wskaźnik EGT http://www.racingforum.pl/Wielokanaowy-wskanik-EGT-t118766.html |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 23 March 2010 ![]() |
obudowa tak bym się nie martwił, jedni chcą mieć w 52mm inni w 60mm, ktoś chce 1din ktoś 2din innemu wystarczy pudełko na taśmie 2stronnej przy zegarach. coś się wybierze
nie zauważyłem, jaki procek wykorzystałeś ? |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
najprosciej lcd z nokii
![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 23 March 2010 ![]() |
nie najprościej bo powyższy mam już ogarnięty 16bit kolor 176x132 choć pewnie były i nokie z takim diplayem
![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2004 ![]() |
ja akurat w swoim mam atmega8
![]() Pozdrawiam -------------------- Wskaźniki4w1 EGT, Boost, Temperatura i ciśnienie Oleju + Boost Kontroler
http://www.racingforum.pl/Wskazniki-do-projektow-budzetowych-4w1-EBC-t118442.html Wielokanałowy wskaźnik EGT http://www.racingforum.pl/Wielokanaowy-wskanik-EGT-t118766.html |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
A mnie interesuje jaki byłby popyt na zegary na dużym wyświetlaczu TFT (do wyboru 7 do 10"), rozdzielczość 800x480, full kolor. 32-bitowy procesor, komunikacja przez CAN i dowolna liczba kanałów analogowych i cyfrowych, sterowanie dowolną liczbą urządzeń - dwustanowo, analogowo, PWM (we/wy na dołączalnych modułach, dlatego praktycznie nieograniczona liczba kanałów). Logowanie danych na dowolnym nośniku - SD, CF, HD, pendrive, wewnętrzny flash (częstotliwości logowania nawet 2kHz, czyli nadające się do strojenia zawieszenia). Nagrywanie filmów z dźwiękiem, wgrywanie "skórek" i możliwość tworzenia własnych.
Robię teraz coś takiego na zamówienie klienta, ale po pewnych modyfikacjach mógłbym uruchomić produkcję. Interesuje mnie czy byliby chętni na taki sprzęt w cenie poniżej 5kPLN. -------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 23 March 2010 ![]() |
podejrzewam, że za prawie 5k ciężko będzie... widzę, że cena ma szybko skompensować nakłady na rozwój
![]() Quaki, ja powoli wchodzę ze swoim w megę 128 ze względu na uarty i rozmiar pamięci ma mieć odczyt parametrów ECU po interfejsie diagnostycznym + dodatkowe pomiary. |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
Development finansuje klient, który zamówił podobne urządzenie, modyfikacja nie będzie bardzo kosztowna, ale po odliczeniu kosztów produkcji, marża przy 5k będzie naprawdę niewielka. Taki np motec kosztuje 12kPLN, a koszt budowy takiego wyświetlacza (przy ich skali produkcji) to ok 200 zł. Tak więc w tych kategoriach można mówić o chińskich zegarkach, które oferują tylko "bajer", ale produkowane są na dużą skalę i mogą kosztować 100 zł.
-------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2004 ![]() |
Co do tft 7" to nie ma sensu sie bawic w robienie tego bo i po co kupujesz gotowe car pc (cena 3499zl albo sam to skladasz duzo taniej) laczysz siec po rs485 (z przejsciowka na rs232 zeby podpiac moduly do PC) i piszesz program na PC w dowolnym jezyku zeby robil akwizycje danych (napisanie takiego programu nie jest jakims lotem w kosmos ) tak oto powstaje bardzo fajny bajer o ktorym tez juz keidys myslalem (nawet napisalem program pod to ale ogolnie koszta wieksozsc ludzi odstraszaja a ja na razie nie mam auta zeby takie cos montowac u siebie) ale za to mamy wtedy juz wszytsko co tylko chcemy bo mamy PC w samochodzie
Co do megi 128 to mi jak na razie spokojnie styka to co daje mega8 (zarowno w kwestji pamieci jak i w kwestji wymiany danych chociaz tez juz korzystalem z 128 przy innych projektach ) Pozdrawiam -------------------- Wskaźniki4w1 EGT, Boost, Temperatura i ciśnienie Oleju + Boost Kontroler
http://www.racingforum.pl/Wskazniki-do-projektow-budzetowych-4w1-EBC-t118442.html Wielokanałowy wskaźnik EGT http://www.racingforum.pl/Wielokanaowy-wskanik-EGT-t118766.html |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
Quaki, zadziwia mnie wprost jak wszystko dla Ciebie jest łatwe i proste do zrobienia. Żebyś jeszcze w kolejnym zdaniu nie pisał "ale"
![]() -------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2004 ![]() |
dejet a co uwazasz ze jest to trudne ? Bo ja tak nie uwazam chyba ze chcesz wszytskim wmowic ze sa to jakies czary ktore moga ogarnac tylko strasznie wybitne jednostki ale tak nie jest programowac moze nauczyc sie kazdy jesli tylko bedzie chcial i mial dosc zapalu do tego zeby zrozumiec podstawy. Calosc nie jest zadnym lotem w kosmos i mnie wlasnie zadziwiaja ludzie ktorzy na kazdym kroku narzekaja jakie to wszytsko trudne niezrozumiale i najlepiej tego nie dotykac. Ja jestem czlowiekiem ciekawym i od zawsze chcialem wiedziec jak "to"dziala (czymkolwiek by owo to nie bylo) i najczesciej jest tak ze owo "to" wcale nie jest tak trudne jak chcieli by ludzie ktorzy owo "to" robia i przedstawiaja jako strasznie drogie i nieludzko skomplikowane.
Pozdrawiam -------------------- Wskaźniki4w1 EGT, Boost, Temperatura i ciśnienie Oleju + Boost Kontroler
http://www.racingforum.pl/Wskazniki-do-projektow-budzetowych-4w1-EBC-t118442.html Wielokanałowy wskaźnik EGT http://www.racingforum.pl/Wielokanaowy-wskanik-EGT-t118766.html |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 23 March 2010 ![]() |
wariant pośredni - windows mobile:
http://www.youtube.com/watch?v=OnA00q6_EG8 |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
Quaki, po prostu spróbuj coś zrobić od początku, _do końca_. Bo na ekranie komputera wszystko jest łatwe. Gorzej kiedy ze świata wirtualnego przechodzi się w realny i pojawiają się czynniki takie jak czas, koszty czy "złośliwość przedmiotów martwych" (bo jak to mówią, diabeł tkwi w szczegółach).
-------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
Quaki, po prostu spróbuj coś zrobić od początku, _do końca_. Bo na ekranie komputera wszystko jest łatwe. Gorzej kiedy ze świata wirtualnego przechodzi się w realny i pojawiają się czynniki takie jak czas, koszty czy "złośliwość przedmiotów martwych" (bo jak to mówią, diabeł tkwi w szczegółach). przesadzasz... ![]() ja zrobilem urzadzenie do monitorowania egt, obrotow, cisnienia oleju i tak naprawde wszystkich innych mozliwych czujnikow analogowych, kwestia ilosci wejsc w procku, oczywiscie wszystko czysto amatorsko i od zeszlego roku jezdzi i dziala ![]() a dodam ze nawet nie bawilem sie w zabezpieczenie wejsc diodami, filtrowaniem zaklucen itd Patrzac na to co robi Quaki jest duzo lepiej wszystko przemyslane ;> |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
wiekszosc ludzi z tego forum raczej nie potrzebuje sprzetu z mnóstwem niepotrzebnych bajerów lecz niezawodny wskaznik życiowych parametrów silnika z warningami .
sam od dawna takiego szukałem i nie potrzeba mi zadnego logowania , zewnetrznych pamieci i podobnych pierdół i wreszcie znalazłem goscia który mi robi to co potrzebuje , choć po pewnych przemysleniach przydałoby sie jeszcze cisnienie oleju , bo boost musi byc ze wskazówką ,a nie w formie skakajacych cyferek ![]() ale spokojnie..... zrobi mi w końcu to co bede chciał i bedzie proste w obsłudze ,i tanie ,a nie... komputer samochodowy z bezsensownymi funkcjami które kosztują . -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ja sie zgadzam z dejetem, zrobienie 1 sztuki dla siebie to z regolu prosta sprawa.
Przygotowanie produktu do sprzedazy to juz inna bajka. Od prototypu dzialajacego do wdrozenia DET3 minelo jakies 6 miesiecy... To nie tylko sa problemy techniczne ale takze prawne jak np. deklaracja zgodnosci CE i badania ktore trzeba zrobic. Do tego masa papierkow no i jak robi sie na sprzedaz to trzeba sie liczyc z kosztami na kazdym kroku.... Wiecie jakie u mnie w szufladzie leza fajne prototypy ![]() ![]() Pozdrowienia Jadzwin wiekszosc ludzi z tego forum raczej nie potrzebuje sprzetu z mnóstwem niepotrzebnych bajerów lecz niezawodny wskaznik życiowych parametrów silnika z warningami . sam od dawna takiego szukałem i nie potrzeba mi zadnego logowania , zewnetrznych pamieci i podobnych pierdół i wreszcie znalazłem goscia który mi robi to co potrzebuje , choć po pewnych przemysleniach przydałoby sie jeszcze cisnienie oleju , bo boost musi byc ze wskazówką ,a nie w formie skakajacych cyferek ![]() ale spokojnie..... zrobi mi w końcu to co bede chciał i bedzie proste w obsłudze ,i tanie ,a nie... komputer samochodowy z bezsensownymi funkcjami które kosztują . -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
Na pewno tak, tylko tez trzeba brac pod uwage to ze wiekszosc zainteresowanych takimi zabawkami nie zaplaci 2k pln tylko woli zdrutowac sobie cos co bedzie mu jakos tam dzialac i wcale nie bedzie chcial sie tym podzielic ze swiatem
![]() Tutaj wlasnie jest roznica miedzy zrobieniem czegos dla siebie a dla ludu ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 15:43 |