![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#801
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Zobaczna allegro są niezabija 1/4 ceny homologowanego
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#802
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
kiwi: cena była dobra ale obawiam sie ze ODINN miał tylko 1 sztuke
![]() przypadkiem w sumie znalazłem i zakupiłem, a miałem spawac sam, a ten bak akurat idealnie pasował pod moje potrzeby wzgledem pojemności i wymiarów;) tu masz link do aukcji na ebay ~450 USD kosztuje w Ameryce: http://www.ebay.com/itm/RCI-2200AS-20-gal-...8#ht_512wt_1163 pojemność 20 galonów musze jeszcze jakiegos swirl pota wykombinowac w dobrej cenie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#803
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
20 galonów to chyba za dużo do auta do zabawy.
nie myślisz, że 20-40 litrów spokojnie wystarczy? po co wozić po pierwsze zbędne żelastwo a po drugie prawie 80 litrów paliwa? |
|
|
![]()
Post
#804
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa/Poznań ![]() |
myśle,ze 20-40 litrów to bardzo mała różnica w wadze zbiornika, a większy zbiornik zawsze daje Ci większe możliwości ...
Cowboy nie myślałeś o plastikowym zbiorniku RCI, co myślisz na ich temat ?? -------------------- MB W202
|
|
|
![]()
Post
#805
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
20 galonów to chyba za dużo do auta do zabawy. nie myślisz, że 20-40 litrów spokojnie wystarczy? po co wozić po pierwsze zbędne żelastwo a po drugie prawie 80 litrów paliwa? a dlaczego 20 galonów to za duzo ? 20 litrów to starczy spokojnie na troche zabaway a ja chce na dłużej, np żeby na kołach dojechać do Ułeża bez tankowania po drodze ![]() o jakim żelastwie piszesz, ten bak pusty jest lekki jak piórko, różnica w takim zamiast 75L a 50L to pewnie z 1,5kg ![]() no ale wykrakałeś bo bak miał byc pierwotnie mocowany jak w oryginale czy pomiedzy tylnymi nadkolami i z takim założeniem był kupiony: ![]() ale bedzie za tylnym dyfrem coś tak jak w nisaanie TOMSONa ![]() chłodnica bedzie na stojaka z tyłu zamocowanie baku nizej to jednak najlepsze rozwiązanie, bo masa bedzie niżej, a to jakies 50kg, bedzie mozna zabudowac scianke grodziową, bedzie mozna wykorzystac seryjny wlew paliwa (wczesniej wypadał na podszybiu) - ogolnie same plusy niestety bak trzeba bedzie zmniejszyc o 1/4 po szerokości i podciąć lekka na mocowania drązków w tylnych sankach - pojemnośc zmniejszy sie z 75 do około 45-50L ogólnie byłem dzisiaj obudzic audi i Kefira z zimowego snu, na szczescie wszystko odtajało i mam nadzieje prace ruszą na nowo ![]() przymierzylismy dzisiaj wszystko finalnie, wszystko juz dokładnie wiadomo, co i jak bedzie, zmiesci sie wydech 3 cale do samego konca, ogólnie wszystko zajebiscie pasuje i jak bedzie tak jak to dzisiaj załozylismy to bedzie naprawde fajne auto, co prawda zbudowane od podstaw no nowo, nie spodziewałem sie zaczynając projekt ze zrobie w nim tyle zmian ![]() ![]() pedały ![]() rekaw i lewarek, który spasował idealnie ![]() kupiłem kiedys dla jaj wlew z audi R8 okazuje sie ze to zajebiscie fajny wlew i bedzie zamontowany ![]() ![]() ![]() aha no i zrobiłem projekt wydechu ![]() ![]() fajnie zrobiony wydechu z boku: ![]() ![]() bedzie coś jak powyżej tylko bez wystającej rury - coś jak ponizej ![]() ![]() wiem ze ciagle mało pokazuje konkretów, moze co poniektórzy bedą zawiedzeni ze auto jeszcze nie jezdzi... ale Ci co kiedyś zrobili cos wiecej niz zwykłego swapa wiedzą ile to jest czasu, roboty i kasy żeby cos porządnie zrobić magiel juz zamontowany, pasuje wszystko z drążkami ![]() ![]() kanał jest tak ogromny ze pomiesci wszytskie instalacje, wał, wydech, rury do chłodnicy itd mysle ze za miesiąc jak pojade to beda juz takie ładniejsze fotexy jak sie Kefirsky spręzy z robotą ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#806
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
skoro skracaliscie bak,to nie lepszym wyjsciem bylo zrobienie nowego?
chyba,ze w momencie zakupu nie mial isc na dol,to ok. |
|
|
![]()
Post
#807
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
skoro skracaliscie bak,to nie lepszym wyjsciem bylo zrobienie nowego? chyba,ze w momencie zakupu nie mial isc na dol,to ok. bak miał byc pierwotnie mocowany jak w oryginale czy pomiedzy tylnymi nadkolami i z takim założeniem był kupiony: bak bedzie pomniejszony bo sie zmieniła koncepcja... ale to nie problem -------------------- |
|
|
![]()
Post
#808
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Masz moze wiecej fotek mocowania magla i jak beda szly drazki?
-------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#809
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Wywaliliśmy dzisiaj silnik, muszę obspawać mocowania i zamknąć temat magla. Wrzucę fotki po fakcie. Magiel wypadł wyżej i około 20cm w tył auta. W osi poprzecznej przesunięcia nie ma, także geometria skrętu jest jak w serii.
|
|
|
![]()
Post
#810
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
by Cowboy
wiem ze ciagle mało pokazuje konkretów, moze co poniektórzy bedą zawiedzeni ze auto jeszcze nie jezdzi... ale Ci co kiedyś zrobili cos wiecej niz zwykłego swapa wiedzą ile to jest czasu, roboty i kasy żeby cos porządnie zrobić oj, cos o tym wiem ![]() Powodzenia i zapału ! -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#811
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Witam
Wielka prośba do was Cowboy/Kefirsky , mogli byście mi zmierzyć ile jest miejsca pomiędzy króćcami tego intercoolera ? jakiej szerokosci chłodnice da się tam upchnąć? pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#812
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Witam Wielka prośba do was Cowboy/Kefirsky , mogli byście mi zmierzyć ile jest miejsca pomiędzy króćcami tego intercoolera ? jakiej szerokosci chłodnice da się tam upchnąć? pozdrawiam na poprzedniej stronie masz wklejony rysunek z katalogu nissensa - 540mm ma rdzeń, wiec max pewnie co sie zmiesci to 60-65cm ![]() w temacie paliwowym, kolega Birol (ten od camberów i ręcznego) robi juz swirl pota ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#813
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
widziałem ten rysunek z wymiarami , wrzuciłem go nawet do acada i przeskalowalem ale nie jestem przekonany ze trzyma proporcie . Szkoda że jest taki wąski :/
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#814
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
widziałem ten rysunek z wymiarami , wrzuciłem go nawet do acada i przeskalowalem ale nie jestem przekonany ze trzyma proporcie . Szkoda że jest taki wąski :/ pozdrawiam jak ci za mały ten FMIC ?!?! to wez sobie od stralisa ![]() ![]() http://moto.allegro.pl/intercooler-chlodni...2149997032.html mozesz go skrócic na wysokość ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#815
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Nie no , wielkościowo jeśli chodzi o rdzeń to on mi odpowiada tyko że mam chłodnice 68 cm i chciałem go do niej przytulić ale się nie uda . Znalazłem nawet IC z jakiegoś dafa który by to ogarnął ale tamten stawał się już ciężkim przegięciem bo miał rdzeń 8 cm grubości wysokość ~44 i szerokości chyba 60 . Jakoś będe sobie musiał z tym poradzić , może customowa chłodnica... . Zobaczymy
Pozdrawiam i kibicuje |
|
|
![]()
Post
#816
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
W zasadzie to nawet juz zrobil, ale nie wiedzial ze ma kabelek do aparatu w garazu i nie trzasna wiecej fot, jutro sie zrehabilituje... a tymczasem: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3...7967&type=1
-------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#817
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Będzie polerka czy surowe alu?
|
|
|
![]()
Post
#818
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
zostawie Ci przyjemność wypolerowania go jesli zechcesz
![]() W moim mniemaniu, satyna wyglada fajniej. -------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#819
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
a jakas cene na pw bys rzucil kolego
![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#820
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Birol nie chciałbys sie ze mną wybrać ma Mazury na wiosne
![]() ![]() wiesz jakies uchwyciki, stelazyki, moze te adaptery do obnizenia mocowania sworznia w zwrotnicy, a no i adaptery do zacisków swirl pota biore w ciemno bo znam Twoją robote wiem ze lipy nie bedzie, polerka mnie nie interesuje, wazne zeby działał jak nalezy ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 19:12 |