![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#781
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
no ok, a mogłbys pokazac miejsce montazu linki (gazu) ? Bo jakkos nie widze tego ![]() czy miejsce w ktorym opiera się pancerz jest również częścia tego pedal boxu czy to trzeba sobie samemu dorobic? tu masz katalog tiltona: http://www.tiltonracing.com/pdfs/TBandC_2009-web.pdf na samym dole 4 strony masz throttle linkage assembly - taka blaszka, nie ma sensu tego kupować mozna sobie samemu cos dorobić -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#782
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Dzięki!
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#783
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
Cowboy, nic nie piszesz, wiec Ci troche zaktualizuje temat
![]() Maly tutorial z montazu camberów. co prawda zamontowalem je dzis w swoim rwd passacie. ale jak powszechnie wiadomo, przod jest niemal identyczny, wiec masz jakies odniesienie. https://picasaweb.google.com/birol1985/CamberyIPodloga -------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#784
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
no ładnie Ci to wyszło, widać że nasz wspólny projekt camber/caster platesów całkiem ładnie wygląda i co najważniejsze jest uniwersalny, na pewno podejdzie do B3 i B4
Kefir tez jest na etapie montazu wiec pewnie w przyszłym tygodniu skonczy...zapodam jak to u mnie wyszło bo bede jechał za tydzień -------------------- |
|
|
![]()
Post
#785
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 April 2006 Skąd: ja to wiem... ![]() |
Sprzedajecie te cambery?
-------------------- B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
|
|
|
![]()
Post
#786
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
jakbys chcial, mogłbym Ci zmontowac.
-------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#787
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Cowboy, jakbyscie wprowadzili to na rynek to dobra opcja by byla. Seryjne mocowanie kolumny w B2/B3/B4 woła o pomste do nieba, jak auto ma isc do sportu
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#788
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
guzior: ja tylko wykonałem szkice wstepne i w sumie dobrałem łozysko wahliwe fluro, wzorowałem sie na rozwiązaniach do mustanga, które sa w USA... a chciałem miec mozliwość regulacji wyprzedzenia sworznia.... a ze nic gotowego nie było to trzeba było wymysleć
projekt dopiescił Birol i wykonał pierwsze egzemplarze testowe... jak sie sprawdzi w praktyce to mysle że mozna, a nawet trzeba powielać ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#789
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 January 2010 ![]() |
A ja mam takie pytanko apropo pedalboxa. Dlaczego we wszystkich zestawach nie ma wspomagania hamulców tylko sama pompka? Chodzi tylko o bezpośrednie czucie samochodu? Przygotowuję sie do swojego projektu i niewiem co z tym układem. Z serwem czy bez...
-------------------- G35 White Pearl
Triumph Spitfire Customized--> coming soon |
|
|
![]()
Post
#790
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
bez, chodzi o lepsze czucie własnie
|
|
|
![]()
Post
#791
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
bez, chodzi o lepsze czucie własnie Ok, ale czy przy dużym zestawie (6 tłoków z przodu i po 2/4 z tyłu) da się normalnie takie pedały zdrową nogą nie-protezą wciskać? Pytam osoby, które korzystają? ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#792
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 January 2010 ![]() |
No i jeszcze jedno pytanie z mojej strony. w sumie może głupie ale nie bijcie:) Po co w pedalboxach są pompki na pedale gazu?
-------------------- G35 White Pearl
Triumph Spitfire Customized--> coming soon |
|
|
![]()
Post
#793
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
A gdzie ty takie widziałeś?
|
|
|
![]()
Post
#794
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Amp są 3 pompki, jedna do sprzęgła i dwie do hamowania przodu i tyłu
|
|
|
![]()
Post
#795
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
No i jeszcze jedno pytanie z mojej strony. w sumie może głupie ale nie bijcie:) Po co w pedalboxach są pompki na pedale gazu? moze ktos ma hydrauliczny gaz ? ![]() Ok, ale czy przy dużym zestawie (6 tłoków z przodu i po 2/4 z tyłu) da się normalnie takie pedały zdrową nogą nie-protezą wciskać? Pytam osoby, które korzystają? ![]() nie korzystam (jeszcze) ale odpowiem ![]() DeS to wszytsko zalezy od wymiarów tłoczków w zacisku (moze być tak że duży 4 tłok ma większą powierzchnie łaczna niz 6 małych tłoczków) oraz od wymiarów tłoczków w pompie (przód i tył ma oddzielne pompy) a także od przełożenia pedału inaczej odczuwa sie siłe w pedałach wiszących troche inaczej w leżących na podłodze + przełożenie (długość ramienia) jak dobierzesz duże pompy to bedzie krótki skok ale wieksza siła potrzebna , jak dasz małą pompe to znowu wydłuzy się skok pedału podstawowa sprawa to nawet używając krótkich nowych pompek tiltona pedalbox leżący bedzie wymagał żebyć fotel kierowcy odsunął max do tyłu i moze sie okazać ze bedzie kicha w S2, albo trzeba ciąć podłogę w miejscu gdzie sie ona unosi obok nadkola - tam własnie musi być pedalbox ewentualnie jak chcesz zrezygnowac z serwo zakupić pedały wiszące w miejsce oryginalnych -------------------- |
|
|
![]()
Post
#796
|
|
User Dołączył: Mon, 07 February 2011 ![]() |
sen zimowy?
![]() |
|
|
![]()
Post
#797
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie, cos tam idzie powoli do przodu...
aktualizacji i szczegolowych fotek na razie nie bedzie.. dopiero jak bedzie juz mialo to wszystko wyglad calosci wrzuce efekt koncowy -------------------- |
|
|
![]()
Post
#798
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Kiedy można się spodziewać efektu koncowego ? Do czerwca już chyba bedzie ukończony ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#799
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT Kiedy można się spodziewać efektu koncowego ? Do czerwca już chyba bedzie ukończony ? ukonczony raczej nie, ale mam nadzieje ze w czerwcu bedzie juz jezdzic ![]() nowy FMIC z iveco ![]() pewnie na 600KM styknie ![]() ![]() dziwne wloty wewnątrz - takie dodatkowe uzebrowanie kanałów ma pomóc w chłodzeniu ? ![]() oryginalnie jest w 6 litrowym dieslu wiec przepływ powinien byc OK ![]() mam taki sam ale uzywany i troszke juz utlenione lamelki w 3 górnych rzędach, w kazdym razie wygląda to tak podczas przymiarki, dodatkowo bedzie on zabudowany w sensie takie kierownice powietrza na powierzchnie: ![]() bak, dzieki userowi ODINN ![]() ![]() ![]() jednak zmieniam koncepcje umieszczenia baku i powędruje on jak najniżej za tylnym dyfrem, jednak 80L to jest troche masy ![]() wkrótce zrobie jakis mały update -------------------- |
|
|
![]()
Post
#800
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jaka cena tego baku może być na PW + ew. namiar na usera
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 03 September 2025 - 23:05 |