Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 35 36 37 38 39 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
K@rol
post Tue, 19 Jul 2011 - 23:29
Post #721


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





http://allegro.pl/audi-80-b2-coupe-stan-ko...1723454389.html

Może na częsci ci się przyda tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 19 Jul 2011 - 23:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
A90Q
post Tue, 19 Jul 2011 - 23:32
Post #722


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





na części to mu raczej się przyda nowe RS5


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 20 Jul 2011 - 08:45
Post #723


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(K@rol @ Tue, 19 Jul 2011 - 23:29) *


na czesci to nie bardzo, tylko drzwi kierowcy potrzebuje... mogłem całego przedlifta 2doora kupic kiedys za 600 PLN wink.gif


CYTAT(A90Q @ Tue, 19 Jul 2011 - 23:32) *
na części to mu raczej się przyda nowe RS5


RS5 juz mi sie nie przyda, mam juz skrzynie, wiec juz nie potrzebuje wiecej z tego auta, choć 7 biegowy S-tronic tez byłby fajny wink.gif

http://moto.allegro.pl/audi-s4-s5-3-0-tfsi...1721336069.html


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Mon, 25 Jul 2011 - 21:56
Post #724


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





CYTAT(cowboy @ Wed, 20 Jul 2011 - 08:45) *
choć 7 biegowy S-tronic tez byłby fajny wink.gif

http://moto.allegro.pl/audi-s4-s5-3-0-tfsi...1721336069.html


ty już lepiej nie kombinuj wkładaj to co masz wink.gif wink.gif chodź jak by to połączył rzekł bym kozak cool.gif cool.gif


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 10 Aug 2011 - 08:09
Post #725


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





z bieżących rzeczy:

nowa skrzynia ma przełożenie 3,89, czyli jest dłuższa niz wiekszość skrzyń quattro gdzie jest stosowane 4,11
ponieważ mam napędy od B3 quattro, musiałem znaleźć długi dyfer 3,89 aby usiadł na sanki bez przeróbek
okazało się ze w coupe quattro jest tylna zawiecha identyczna jak w B3 (w B4 juz jest inne zawieszenie z tyłu i dyfer z długą obudową) i dyfer 3,89 - oznaczenie CAU (35 zębów na talerzu i 9 na wałku atakującym) występuje w wersji 2,8 V6 silnik AAH
dyfer, dzieki koledze DeS juz jest u mnie i bedzie aplikowany tam torsen zamiast otwartego mechanizmu róznicowego...



szyby tylne z poliwęglanu juz gotowe wraz z wlotami NACA 2x3cale wink.gif

kolega qpeciarz z forum B2 zrobił piekną robotę, nawet napis quattro pozostał jak w oryginale..







łączna powierzchnia wlotów to 4x45cm2 czyli 180cm2, liczę że dzieki zabudowie chłodnicy i efektowi podcisnienia bedzie wystarczające chłodzenie przy zastosowaniu dużej chłodnicy z 2 wentylatorami

no i w koncu finalne ostateczne ustawienie silnika, wczoraj w Kętrzynie zatwierdzone... widać że teraz jest to samochód Flinstona ale zostanie zakmnięta klatka w miejscu pałąków przy słupkach A (od razu bedzie to łapa pod skrzynie) oraz na pałąku głównym wiec bedzie jeszcze większa sztywność budy wink.gif
flansze na połosie są około 3cm od podłużnicy, maska sie powinna zamknąc wink.gif



no i moje ulubione porównianie z silnikiem 2.2 R5 - widać cofnięcie silnika VR6



z pozytywów na 95% zostaje magiel z RS2, bedzie trzeba tylko zrobic customowe drążki.. ogólnie widać że jakoś to wszystko mniej wiecej zaczeło ze sobą pasować... nawet stabilizator na wzór KRB bedzie montowany z tyłu wink.gif sanki całkowicie do przerobienia... praktycznie od nowa sie to auto robi.. echh


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 10 Aug 2011 - 08:30
Post #726


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Małymi krokami do przodu ..ale efekty cieszą oko wink.gif

Co do dyfra ja mysle o przejściu na 4,11...więc jak mi zostanie dyfer bedziemy mogli się dogadać i bedziesz miał na zapas.

Pozdrowienia wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 10 Aug 2011 - 08:32
Post #727


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





nie ma sprawy, mam dyfer z B3 7A - chętnie sie zamienie, zresztą skrzynie tez mam do tego wink.gif w komplecie- tak fajna bo z sedana ma dłuższe ostatnie 2 biegi wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Thu, 11 Aug 2011 - 19:09
Post #728


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





Hej Cowboy, no jak to siądzie w takiej wersji to chyba wszyscy będą bić brawo. tego życzę!

co z przednim wózkiem? wiecie już jak siądzie motor?

Powodzenia

G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 11 Aug 2011 - 19:21
Post #729


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





przedni wózek bedzie jakby w literke H...tu na fotce jest obcietyale jeszcze pprzeczka nie przyspawana bo bedzie to zrobione po nabicu aluminiowych tulei żeby spawy nie posciagały
stabiliztaor nie bedzie z przodu wózka tylko do podłuznic od tyłu jak w projekcie KRB który wrzucałBirol
ogólnie juz wszytsko rozpykane teraz Kefir mam nadzieje ogarnie sie szybko z wyspawaniem wszystkiego


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Sat, 20 Aug 2011 - 17:05
Post #730


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





A mnie ciekawi o ile sie zmniejszy promien skretu w zwiazku z przesunieciem magla do tylu. Liczyl to ktos?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 20 Aug 2011 - 21:30
Post #731


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





jesli drążki pozostaną proste to lekko sie moze zmniejszyć, bo kąt bedzie minimalnie większy

jak drązki beda powyginane to powinien zostać taki sam... tak mi sie wydaje

mozna tez lekko zmodyfikować mocowanie drazków wasach przy Mcphersonie tj lekko skrócić ramie

tym sie na razie nie przejmuje, czekam az w koncu to bedzie zamontowane, wtedy wyjdzie wszystko... mnie sie juz nie chce liczyc, teraz zajmuje sie kolektorem ssącym, alternatorem i rurami do chłodnicy, w tym celu zakupiłem pare diwajsów:



fi 80, takie zeby weszło na wloty z naca ductów 3 calowe, materiał to gruby polurietan (o,7mm) z normą rsoh, do 100 st C nic mu sie nie dzieje

skrzynka zostanie wykorzystana tylko 4 wloty i od tego zamaist się zwężac to sie rozszerzy obudowa na całą chłodnice, tak żeby układ był szczelny

wylot z chłodnicy bedzie pod podłogą w bagażniku i mam nadzieje że panujące tam podcisnienie usprawni przepływ powietrza


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Sat, 20 Aug 2011 - 21:57
Post #732


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





a nie jest tak, że największe podciśneinie jest centralnie z tyłu auta, na wysokości tablicy rejestracyjnej ? chyba tam powinien być wylot ?


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 21 Aug 2011 - 07:25
Post #733


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





wydaje mi się że wieksze jest pod podłogą, z tego wzgledu są dyfuzory, które przyklejają auto.. czyli jak włącze wentylatory na 3 bieg to bedzie dmuchany dyfuzor wink.gif
chodzi o to żeby przepływu nie zakłócać, nie jestto rocket science
bazują na tym co wiem to:
- dolot i wyloty powietrza musza byc zabudowane, nie moze sobie stac chłodnica w bagazniku bo sie bedzie powietrze kotłować
na razie spróbuje wariantu podpatrzonego u skandynawów, konkretnie Eklund chyba tak zrobił, że chłodnica bedzie lekko ukosem "leżeć pod podłogą bagaznika - niżej srodek cięzkości

z tyłu powietrze lubi zawracać:



pod podłogą raczej przepływa, wiec wyleci to co wyrzucą wentylatory



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Sun, 21 Aug 2011 - 08:07
Post #734


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Teoretycznie mógłbym machnąć na szybko analizę przepływu powietrza w Star CCM+, tylko bryłę Twojego auta musiałbym machnąć w Catii V5...


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Sun, 21 Aug 2011 - 09:11
Post #735


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





powietrze z tylu zawraca bo tam jest podciśnienie. Wykorzystaj to.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Sun, 21 Aug 2011 - 10:13
Post #736


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





stety/niestety aerodynamika nie jest do końca intuicyjna (najprostszy przykład to prawo Bernoulliego) i na wyczucie to jeżeli nie masz z nią za dużo do czynienia to raczej popełnisz błędy,
więc tak czy inaczej albo trafisz (jak los na loterii) albo skorzystasz z pomocy osoby która coś robi w tym kierunku (np. student MELu itp)


ps. to że na wysokości tablicy z tyłu powietrze jest wleczone na wyczucie wydaje się nam, że w takim razie jest tam ośrodek obniżonego ciśnienia i będzie wyciągało powietrze ze środka...
a jest dokładnie odwrotnie, jest tam ośrodek w którym powietrze ma relatywnie małą prędkość i przez to w porównaniu z innymi miejscami wyższe ciśnienie.

tak więc moja rada, poproś o radę kogoś kto choćby liznął aerodynamikę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 21 Aug 2011 - 14:01
Post #737


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Coś mi się wydaje, że ten projekt się szybko nie skończy, tyle czasu a silnik jeszcze nie w budzie. Myślałem, że to już chociaż na kołach stoi rolleyes.gif kombinacji cała masa... . Na serio jestem ciekaw efektu i jak to cudo będzie jeździć. Kefir nie ma lekko z tobą laugh.gif
Tego torsena to będziecie swapowali w całości do obudowy z B3?


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 21 Aug 2011 - 15:07
Post #738


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





dżordżyk: sam mechanizm torsena przekładasz do obudowy dyfra w tym przypadku B4 coupe (taki sam jak w B3), tylny wózek jest z B3
on jest przykrecany na śruby do talerza z zębami

auto zostało pozbawione podłogi, która wczenisej została wyczyszcona i obspwawana... niestety niepotrzebnie wink.gif
kombinacji troche jest... we wrzesniu planuje 3 weekendy pod rząd spędzic na Mazurach wiec mam nadzieje ze trochę podgonimy prace

grzegorzp: przecież ja nie działam intuicyjnie tylko bazuje na sprawdzonych rozwiązaniach innych - te rysunki które wkleiłem to sam nie rysowałem w paincie
mozna wygooglać przepływy i rozkałd cisnień wokół nadwozia

Flathead: mysle że bazowanie na obliczeniach dla nadwozia typu sedan nie bedzie obarzczone wielkim błedem, nie trzena dokładnie symulować tego nadwozia




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slonik98
post Sun, 21 Aug 2011 - 15:27
Post #739


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 December 2009
Skąd: Rogoźnik





Witam. Mam takie pytanie, bo faktycznie projekt już troche trwa. Ok, ale Ty masz przecież odstawiony ten samochód do mechanika/firmy, więc TEORETYCZNIE mowisz co chcesz i samochód zostaje budowany, a nie wierze, że ustawienie silnika zajęło Kefirowi tyle czasu. Jakoś dziwnie długo to wszystko się dzieje. Firma pewnie by chciała skasowac kase za cały projekt/wykonanie, a tu wyglada to tak, że Ty musisz jechac tam na miejsce, żeby przyśpieszyc projekt. No chyba że samochód stoi u kolegi/znajomego i robicie go w wolnym czasie, a wtedy to co innego i tego posta nie było. Ogólnie projekt mega i bardzo mu kibicuje, dlatego chciałbym, żeby już jeździł. Pozdrawiam


--------------------
Golf 2 syncro project
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Sun, 21 Aug 2011 - 19:26
Post #740


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Ten rozkład z obrazka jest z dupy tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 35 36 37 38 39 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 04:24