![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#721
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#722
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
na części to mu raczej się przyda nowe RS5
-------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#723
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
na czesci to nie bardzo, tylko drzwi kierowcy potrzebuje... mogłem całego przedlifta 2doora kupic kiedys za 600 PLN ![]() na części to mu raczej się przyda nowe RS5 RS5 juz mi sie nie przyda, mam juz skrzynie, wiec juz nie potrzebuje wiecej z tego auta, choć 7 biegowy S-tronic tez byłby fajny ![]() http://moto.allegro.pl/audi-s4-s5-3-0-tfsi...1721336069.html -------------------- |
|
|
![]()
Post
#724
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
choć 7 biegowy S-tronic tez byłby fajny ![]() http://moto.allegro.pl/audi-s4-s5-3-0-tfsi...1721336069.html ty już lepiej nie kombinuj wkładaj to co masz ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#725
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
z bieżących rzeczy:
nowa skrzynia ma przełożenie 3,89, czyli jest dłuższa niz wiekszość skrzyń quattro gdzie jest stosowane 4,11 ponieważ mam napędy od B3 quattro, musiałem znaleźć długi dyfer 3,89 aby usiadł na sanki bez przeróbek okazało się ze w coupe quattro jest tylna zawiecha identyczna jak w B3 (w B4 juz jest inne zawieszenie z tyłu i dyfer z długą obudową) i dyfer 3,89 - oznaczenie CAU (35 zębów na talerzu i 9 na wałku atakującym) występuje w wersji 2,8 V6 silnik AAH dyfer, dzieki koledze DeS juz jest u mnie i bedzie aplikowany tam torsen zamiast otwartego mechanizmu róznicowego... ![]() szyby tylne z poliwęglanu juz gotowe wraz z wlotami NACA 2x3cale ![]() kolega qpeciarz z forum B2 zrobił piekną robotę, nawet napis quattro pozostał jak w oryginale.. ![]() ![]() ![]() łączna powierzchnia wlotów to 4x45cm2 czyli 180cm2, liczę że dzieki zabudowie chłodnicy i efektowi podcisnienia bedzie wystarczające chłodzenie przy zastosowaniu dużej chłodnicy z 2 wentylatorami no i w koncu finalne ostateczne ustawienie silnika, wczoraj w Kętrzynie zatwierdzone... widać że teraz jest to samochód Flinstona ale zostanie zakmnięta klatka w miejscu pałąków przy słupkach A (od razu bedzie to łapa pod skrzynie) oraz na pałąku głównym wiec bedzie jeszcze większa sztywność budy ![]() flansze na połosie są około 3cm od podłużnicy, maska sie powinna zamknąc ![]() ![]() no i moje ulubione porównianie z silnikiem 2.2 R5 - widać cofnięcie silnika VR6 ![]() z pozytywów na 95% zostaje magiel z RS2, bedzie trzeba tylko zrobic customowe drążki.. ogólnie widać że jakoś to wszystko mniej wiecej zaczeło ze sobą pasować... nawet stabilizator na wzór KRB bedzie montowany z tyłu ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#726
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Małymi krokami do przodu ..ale efekty cieszą oko
![]() Co do dyfra ja mysle o przejściu na 4,11...więc jak mi zostanie dyfer bedziemy mogli się dogadać i bedziesz miał na zapas. Pozdrowienia ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#727
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie ma sprawy, mam dyfer z B3 7A - chętnie sie zamienie, zresztą skrzynie tez mam do tego
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#728
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
Hej Cowboy, no jak to siądzie w takiej wersji to chyba wszyscy będą bić brawo. tego życzę!
co z przednim wózkiem? wiecie już jak siądzie motor? Powodzenia G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#729
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
przedni wózek bedzie jakby w literke H...tu na fotce jest obcietyale jeszcze pprzeczka nie przyspawana bo bedzie to zrobione po nabicu aluminiowych tulei żeby spawy nie posciagały
stabiliztaor nie bedzie z przodu wózka tylko do podłuznic od tyłu jak w projekcie KRB który wrzucałBirol ogólnie juz wszytsko rozpykane teraz Kefir mam nadzieje ogarnie sie szybko z wyspawaniem wszystkiego -------------------- |
|
|
![]()
Post
#730
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
A mnie ciekawi o ile sie zmniejszy promien skretu w zwiazku z przesunieciem magla do tylu. Liczyl to ktos?
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#731
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jesli drążki pozostaną proste to lekko sie moze zmniejszyć, bo kąt bedzie minimalnie większy
jak drązki beda powyginane to powinien zostać taki sam... tak mi sie wydaje mozna tez lekko zmodyfikować mocowanie drazków wasach przy Mcphersonie tj lekko skrócić ramie tym sie na razie nie przejmuje, czekam az w koncu to bedzie zamontowane, wtedy wyjdzie wszystko... mnie sie juz nie chce liczyc, teraz zajmuje sie kolektorem ssącym, alternatorem i rurami do chłodnicy, w tym celu zakupiłem pare diwajsów: ![]() fi 80, takie zeby weszło na wloty z naca ductów 3 calowe, materiał to gruby polurietan (o,7mm) z normą rsoh, do 100 st C nic mu sie nie dzieje skrzynka zostanie wykorzystana tylko 4 wloty i od tego zamaist się zwężac to sie rozszerzy obudowa na całą chłodnice, tak żeby układ był szczelny wylot z chłodnicy bedzie pod podłogą w bagażniku i mam nadzieje że panujące tam podcisnienie usprawni przepływ powietrza -------------------- |
|
|
![]()
Post
#732
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
a nie jest tak, że największe podciśneinie jest centralnie z tyłu auta, na wysokości tablicy rejestracyjnej ? chyba tam powinien być wylot ?
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#733
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
wydaje mi się że wieksze jest pod podłogą, z tego wzgledu są dyfuzory, które przyklejają auto.. czyli jak włącze wentylatory na 3 bieg to bedzie dmuchany dyfuzor
![]() chodzi o to żeby przepływu nie zakłócać, nie jestto rocket science bazują na tym co wiem to: - dolot i wyloty powietrza musza byc zabudowane, nie moze sobie stac chłodnica w bagazniku bo sie bedzie powietrze kotłować na razie spróbuje wariantu podpatrzonego u skandynawów, konkretnie Eklund chyba tak zrobił, że chłodnica bedzie lekko ukosem "leżeć pod podłogą bagaznika - niżej srodek cięzkości z tyłu powietrze lubi zawracać: ![]() pod podłogą raczej przepływa, wiec wyleci to co wyrzucą wentylatory ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#734
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Teoretycznie mógłbym machnąć na szybko analizę przepływu powietrza w Star CCM+, tylko bryłę Twojego auta musiałbym machnąć w Catii V5...
-------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#735
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
powietrze z tylu zawraca bo tam jest podciśnienie. Wykorzystaj to.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#736
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
stety/niestety aerodynamika nie jest do końca intuicyjna (najprostszy przykład to prawo Bernoulliego) i na wyczucie to jeżeli nie masz z nią za dużo do czynienia to raczej popełnisz błędy,
więc tak czy inaczej albo trafisz (jak los na loterii) albo skorzystasz z pomocy osoby która coś robi w tym kierunku (np. student MELu itp) ps. to że na wysokości tablicy z tyłu powietrze jest wleczone na wyczucie wydaje się nam, że w takim razie jest tam ośrodek obniżonego ciśnienia i będzie wyciągało powietrze ze środka... a jest dokładnie odwrotnie, jest tam ośrodek w którym powietrze ma relatywnie małą prędkość i przez to w porównaniu z innymi miejscami wyższe ciśnienie. tak więc moja rada, poproś o radę kogoś kto choćby liznął aerodynamikę |
|
|
![]()
Post
#737
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Coś mi się wydaje, że ten projekt się szybko nie skończy, tyle czasu a silnik jeszcze nie w budzie. Myślałem, że to już chociaż na kołach stoi
![]() ![]() Tego torsena to będziecie swapowali w całości do obudowy z B3? -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#738
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
dżordżyk: sam mechanizm torsena przekładasz do obudowy dyfra w tym przypadku B4 coupe (taki sam jak w B3), tylny wózek jest z B3
on jest przykrecany na śruby do talerza z zębami auto zostało pozbawione podłogi, która wczenisej została wyczyszcona i obspwawana... niestety niepotrzebnie ![]() kombinacji troche jest... we wrzesniu planuje 3 weekendy pod rząd spędzic na Mazurach wiec mam nadzieje ze trochę podgonimy prace grzegorzp: przecież ja nie działam intuicyjnie tylko bazuje na sprawdzonych rozwiązaniach innych - te rysunki które wkleiłem to sam nie rysowałem w paincie mozna wygooglać przepływy i rozkałd cisnień wokół nadwozia Flathead: mysle że bazowanie na obliczeniach dla nadwozia typu sedan nie bedzie obarzczone wielkim błedem, nie trzena dokładnie symulować tego nadwozia -------------------- |
|
|
![]()
Post
#739
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Witam. Mam takie pytanie, bo faktycznie projekt już troche trwa. Ok, ale Ty masz przecież odstawiony ten samochód do mechanika/firmy, więc TEORETYCZNIE mowisz co chcesz i samochód zostaje budowany, a nie wierze, że ustawienie silnika zajęło Kefirowi tyle czasu. Jakoś dziwnie długo to wszystko się dzieje. Firma pewnie by chciała skasowac kase za cały projekt/wykonanie, a tu wyglada to tak, że Ty musisz jechac tam na miejsce, żeby przyśpieszyc projekt. No chyba że samochód stoi u kolegi/znajomego i robicie go w wolnym czasie, a wtedy to co innego i tego posta nie było. Ogólnie projekt mega i bardzo mu kibicuje, dlatego chciałbym, żeby już jeździł. Pozdrawiam
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#740
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Ten rozkład z obrazka jest z dupy
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 04:24 |