Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
cowboy
post Wed, 27 Apr 2011 - 21:26
Post #581


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(grzegorzp @ Wed, 06 Apr 2011 - 17:08) *
niech Cię cholera Grzechu ... smile.gif
już od roku czekam aż skończysz a tu kolejne rzeczy odwlekające termin....


CYTAT(GREGROR10 @ Wed, 06 Apr 2011 - 17:21) *
Tego tu trzeba było R32 Turbo to jest to biggrin.gif. Co mi sie nie podoba - to że znów sie przesunie termin ukończenia projektu. Czekam na wiecej up-ów.


hehe no i pochwale sie nową rzeczą wink.gif
do R32 turbo trzeba porządną skrzynie
od 2 lat badam temat, a dzisiaj u Olozwirskiego poskręcaliśmy wszystko do kupy
chodzi mianowicie o skrzynie nowego typu 0B z dyfrem w dzwonie

ale na poczatek trochę teorii

tak wygląda położenie półosi



silnik jest cofnięty o 15cm



tak to wygląda w srodku



sprzegło



przy okazji doszły nowe tarcze 345/32 - porównanie z felgą z golfa 13 cali smile.gif



ledwo weszło z big zaciskiem brembo w felge 17 cali



spasowanie tego wymagało wielu przeróbek, zmian i kombinacji ale się udało, dzieki temu silnik konczy sie w odległości 50cm od środka przednich połosi !!! dla porównania sam blok 2.2T ma 51cm smile.gif a gdzie jeszzce dzwon skrzyni



tak wygląda to po skręceniu



dodam że nie jest to "zwykła" skrzynia typu 0B

ta jest specyficzna bo:
- jest produkcji GETRAGa, większość VAG - Kassel
- ma potrójne synchronzatory na biegach 1-2
- ma podwójne synchronizatory na biegach 3-6
- seryjnie ma znosic 500NM, czyli pewnie zniesie 800-1000 NM
- seryjnie ma torsena 40/60 40% momentu na przednią oś / 60% na tylnia oś
oczywiście jest na grubym wałku i wyglda potężnie, waży 85kg

ciekawostką jest tez dość niezwykłe sprzegło, które ma 2 tarcze ! i tez podejrzewam że wtrzyma 750NM bez problemu

tak więc mam teraz w koncu skrzynię która poprawi rozkład mas, która swietnie i lekko zmienia biegi, która nie klęknie przy upalaniu i dystrubuje wiecej momentu na tył smile.gif










--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 27 Apr 2011 - 21:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
peerbe111
post Wed, 27 Apr 2011 - 21:33
Post #582


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





No panie elegancja...
Ile taka tarcza hamulcowa waży?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Wed, 27 Apr 2011 - 22:01
Post #583


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





odrazu mówie że kiedyś (za pare lat) będe chciał skopiować Twoje pomysły bo są zaje....


pozdrawiam i zazdroszcze fury
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 27 Apr 2011 - 22:13
Post #584


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(DOHC @ Wed, 27 Apr 2011 - 22:01) *
odrazu mówie że kiedyś (za pare lat) będe chciał skopiować Twoje pomysły bo są zaje....



hehe dzieki, ja dumam nad tym projektem od paru lat

dobrałem najmocniejszą skrzynie i sprzeglo, wiec teraz jestem spokojny o napedy

w sumie to chyba pierwszy na swiecie silnik R32 + skrzynia 0B wink.gif

nie powiem kosztowało mnie to kupę czasu, kasy, przeróbek kombinacji ale jak to mówią research & development to podstawa wink.gif

nowe audi z tymi skrzyniami mają rozkład mas 51/49 wiec licze ze bedzie nieźle i w koncu to B2 bedzie jakoś skręcac w połaczeniu z innymi modami

przy okazji wrzuce jak sprzegło dwutarczowe jest zbudowane



i ciekawostka przełożenia i prędkości od max boostu do odcinki w róznych wersjach (na koncu jest 7800 ale prędkości są podane dla 8000 rpm wink.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Wed, 27 Apr 2011 - 22:43
Post #585


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





narazie nie mam odwagi pytać od czego ta skrzynia ale kiedyś może zdradzisz smile.gif

pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
birol
post Wed, 27 Apr 2011 - 22:52
Post #586


User
Dołączył: Fri, 27 February 2009





co z maglownicą? wink.gif


--------------------
www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Wed, 27 Apr 2011 - 23:56
Post #587


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(DOHC @ Wed, 27 Apr 2011 - 22:43) *
narazie nie mam odwagi pytać od czego ta skrzynia ale kiedyś może zdradzisz smile.gif

pozdro

RS5?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 28 Apr 2011 - 07:06
Post #588


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





Cobwoy nie wiem za cholere co ty bierzesz, ze taka pasje i upor masz do tego projektu
powiem jedno, nie odstawiaj tego, jest super, podoba mi sie biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
zycze wytrwalosci i powodzenia


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Thu, 28 Apr 2011 - 10:01
Post #589


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





świetna sprawa gratuluje, że się udało to połączyć
Cowboy myślisz, że Twój zestaw będzie miał lepszy rozkład masy względem przedniej osi czy ten sam silnik z dsg quattro?
bo co prawa z dsg silnik będzie bliżej bo będzie w poprzek ale też mniej będzie skrzyni za przednią osią...

ewentualnie miałbyś możliwość sprawdzić ile waży
twój zestaw a ile z dsg?

ps. jak masz taką możliwość to umieść książeczki self-study na jakim hotfajlu czy innej pobieralni i wklej link.


kurcze super że udało Ci się to połączyć, i miejsce półosi i sprzęgło mistrz:)
ps myślisz że coś podobnego tylko ze skrzynią w automacie dałoby się dopasować?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Thu, 28 Apr 2011 - 10:12
Post #590


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





Sliczny ten agregat rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 28 Apr 2011 - 10:16
Post #591


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





henry : dobrze że mam wyrozumiałą żonę, która akceptuje moją pasję... póki co smile.gif

birol: maglownica zostaje póki co z RS2 smile.gif

grzegorzp: moja skrzynia jest najcięższa z rodziny 0Bx i waży 85kg, trzeba sprawdzić ile waży skrzynia DSG, ale podejrzewam że co najmniej tyle samo...
pamietaj że w moim przypadku sprzegło (20kg) jest juz pomiędzy osiami smile.gif
jedno jest pewne ten getrag zniesie jak to zwykle bywa 2xtyle co ma deklarowane, czyli pod 1000NM, a z potrójnymi/podwójnymi synchronizatorami czas przełączenia biegu bedzie jak w DSG smile.gif


w SSP podają rozkład mas dla nowych audi 51/49 wiec u mnie powinno być podobnie, wiec bedzie to sukces, a skoro B2 z 2.2T który konczy się na pasie przednim podobno nieźle się prowadzą, to licze ze u mnie bedzie nieźle...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokolnh
post Thu, 28 Apr 2011 - 10:37
Post #592


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 June 2008
Skąd: Kraków





CYTAT(cowboy @ Thu, 28 Apr 2011 - 10:16) *
w SSP podają rozkład mas dla nowych audi 51/49 wiec u mnie powinno być podobnie, wiec bedzie to sukces, a skoro B2 z 2.2T który konczy się na pasie przednim podobno nieźle się prowadzą, to licze ze u mnie bedzie nieźle...

będzie dobrze
ja trochę pojeździłem moją na dwóch torsenach i w zakrętach jest naprawdę fajnie
auto wyjeżdża tyłem zupełnie jak w rwd tongue.gif
mimo że ma silnik praktycznie przed przednią osią


--------------------
urquattro sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 28 Apr 2011 - 21:16
Post #593


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Birolowi pewnie chodziło...czy nie ma kolizji z maglownicą .

Świetny patent...z tą skrzynią....

Z jakiego auta pochodzi jeśli to ni tajemnica? wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Thu, 28 Apr 2011 - 21:58
Post #594


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





Jest kolizja z maglem, ale jest wstępnie opracowany plan jak to obejść. Na szczęście Audi przewidziało że Cowboy będzie budował takie auto i pole numerowe celowo zrobili na oddzielnym pasku firewalla, co pozwala na cięcie wszystkiego co potrzeba żeby agregat wjechał do kabiny...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 28 Apr 2011 - 23:31
Post #595


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Czyli rozumiem że magiel wędruje w kierunku kabiny....a co z kątami Ackermana ??

Mate96 :Co do skrzyni ...na pewno nie RS5 bo tam jest S-Tronic wink.gif

Ta skrzynia ...ma same zalety praktycznie:mocna,zapewnia lepsze wyważenie ,prawie nowa ,synchronizatory ...jedyny minusik to to że bedzie cięższa o 20-25kg od 01E...ale to pikuś biggrin.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Thu, 28 Apr 2011 - 23:57
Post #596


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





Na szczęście te kilogramy powędrują bliżej tyłu auta. Z kątami powalczymy. Trzeba będzie wypośrodkować wady i zalety wszystkich modyfikacji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 28 Apr 2011 - 23:59
Post #597


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





cowboy żeby to skręcało to wyjście na półosie muszą być na wysokości 2 cylindra tongue.gif a to co zrobiłeś to tylko kosmetyka smile.gif ten reaktor waży 50% wagi całej budy b2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Fri, 29 Apr 2011 - 00:10
Post #598


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





cowboy pisz z czego ta skrzynia bo ludziska już chcą wiedziec wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 29 Apr 2011 - 00:16
Post #599


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(hz10 @ Thu, 28 Apr 2011 - 23:59) *
cowboy żeby to skręcało to wyjście na półosie muszą być na wysokości 2 cylindra tongue.gif a to co zrobiłeś to tylko kosmetyka smile.gif


Skręcają seryjne audi bez modyfikacji napędu ...to nie BMW że silnik będzie wbity w kabine ..więc u cowboya powinno być tylko lepiej ...podejrzewam że rozkład mas zbliży się do tych pożądanych przez wszystkich 50:50 ( s1 53:47) bo: skrzynia pozwoli cofnąć silnik o 15 cm,bo kierowca będzie bliżej tyłu,bo ,większa masa skrzyni będzie za przednią osią ,bo chłodnica i aku z tyłu pojazdu ...bo itd,ale to są tylko oczywistości .

CYTAT(hz10 @ Thu, 28 Apr 2011 - 23:59) *
cowboy ten reaktor waży 50% wagi całej budy b2


Jeżeli silnik i s.b będą ważyły ok 300kg ..a buda b2 ok 250-300...to ja bym napisał że to będzie 100% wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 29 Apr 2011 - 00:19
Post #600


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





To ta ? smile.gif http://www.getrag.de/en/242
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:52