![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#581
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
niech Cię cholera Grzechu ... ![]() już od roku czekam aż skończysz a tu kolejne rzeczy odwlekające termin.... Tego tu trzeba było R32 Turbo to jest to ![]() hehe no i pochwale sie nową rzeczą ![]() do R32 turbo trzeba porządną skrzynie od 2 lat badam temat, a dzisiaj u Olozwirskiego poskręcaliśmy wszystko do kupy chodzi mianowicie o skrzynie nowego typu 0B z dyfrem w dzwonie ale na poczatek trochę teorii tak wygląda położenie półosi ![]() silnik jest cofnięty o 15cm ![]() tak to wygląda w srodku ![]() sprzegło ![]() przy okazji doszły nowe tarcze 345/32 - porównanie z felgą z golfa 13 cali ![]() ![]() ledwo weszło z big zaciskiem brembo w felge 17 cali ![]() spasowanie tego wymagało wielu przeróbek, zmian i kombinacji ale się udało, dzieki temu silnik konczy sie w odległości 50cm od środka przednich połosi !!! dla porównania sam blok 2.2T ma 51cm ![]() ![]() tak wygląda to po skręceniu ![]() dodam że nie jest to "zwykła" skrzynia typu 0B ta jest specyficzna bo: - jest produkcji GETRAGa, większość VAG - Kassel - ma potrójne synchronzatory na biegach 1-2 - ma podwójne synchronizatory na biegach 3-6 - seryjnie ma znosic 500NM, czyli pewnie zniesie 800-1000 NM - seryjnie ma torsena 40/60 40% momentu na przednią oś / 60% na tylnia oś oczywiście jest na grubym wałku i wyglda potężnie, waży 85kg ciekawostką jest tez dość niezwykłe sprzegło, które ma 2 tarcze ! i tez podejrzewam że wtrzyma 750NM bez problemu tak więc mam teraz w koncu skrzynię która poprawi rozkład mas, która swietnie i lekko zmienia biegi, która nie klęknie przy upalaniu i dystrubuje wiecej momentu na tył ![]() -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#582
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
No panie elegancja...
Ile taka tarcza hamulcowa waży? |
|
|
![]()
Post
#583
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
odrazu mówie że kiedyś (za pare lat) będe chciał skopiować Twoje pomysły bo są zaje....
pozdrawiam i zazdroszcze fury |
|
|
![]()
Post
#584
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
odrazu mówie że kiedyś (za pare lat) będe chciał skopiować Twoje pomysły bo są zaje.... hehe dzieki, ja dumam nad tym projektem od paru lat dobrałem najmocniejszą skrzynie i sprzeglo, wiec teraz jestem spokojny o napedy w sumie to chyba pierwszy na swiecie silnik R32 + skrzynia 0B ![]() nie powiem kosztowało mnie to kupę czasu, kasy, przeróbek kombinacji ale jak to mówią research & development to podstawa ![]() nowe audi z tymi skrzyniami mają rozkład mas 51/49 wiec licze ze bedzie nieźle i w koncu to B2 bedzie jakoś skręcac w połaczeniu z innymi modami przy okazji wrzuce jak sprzegło dwutarczowe jest zbudowane ![]() i ciekawostka przełożenia i prędkości od max boostu do odcinki w róznych wersjach (na koncu jest 7800 ale prędkości są podane dla 8000 rpm ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#585
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
narazie nie mam odwagi pytać od czego ta skrzynia ale kiedyś może zdradzisz
![]() pozdro |
|
|
![]()
Post
#586
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
co z maglownicą?
![]() -------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#587
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
narazie nie mam odwagi pytać od czego ta skrzynia ale kiedyś może zdradzisz ![]() pozdro RS5? -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#588
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Cobwoy nie wiem za cholere co ty bierzesz, ze taka pasje i upor masz do tego projektu
powiem jedno, nie odstawiaj tego, jest super, podoba mi sie ![]() ![]() ![]() zycze wytrwalosci i powodzenia -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#589
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
świetna sprawa gratuluje, że się udało to połączyć
Cowboy myślisz, że Twój zestaw będzie miał lepszy rozkład masy względem przedniej osi czy ten sam silnik z dsg quattro? bo co prawa z dsg silnik będzie bliżej bo będzie w poprzek ale też mniej będzie skrzyni za przednią osią... ewentualnie miałbyś możliwość sprawdzić ile waży twój zestaw a ile z dsg? ps. jak masz taką możliwość to umieść książeczki self-study na jakim hotfajlu czy innej pobieralni i wklej link. kurcze super że udało Ci się to połączyć, i miejsce półosi i sprzęgło mistrz:) ps myślisz że coś podobnego tylko ze skrzynią w automacie dałoby się dopasować? |
|
|
![]()
Post
#590
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Sliczny ten agregat
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#591
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
henry : dobrze że mam wyrozumiałą żonę, która akceptuje moją pasję... póki co
![]() birol: maglownica zostaje póki co z RS2 ![]() grzegorzp: moja skrzynia jest najcięższa z rodziny 0Bx i waży 85kg, trzeba sprawdzić ile waży skrzynia DSG, ale podejrzewam że co najmniej tyle samo... pamietaj że w moim przypadku sprzegło (20kg) jest juz pomiędzy osiami ![]() jedno jest pewne ten getrag zniesie jak to zwykle bywa 2xtyle co ma deklarowane, czyli pod 1000NM, a z potrójnymi/podwójnymi synchronizatorami czas przełączenia biegu bedzie jak w DSG ![]() w SSP podają rozkład mas dla nowych audi 51/49 wiec u mnie powinno być podobnie, wiec bedzie to sukces, a skoro B2 z 2.2T który konczy się na pasie przednim podobno nieźle się prowadzą, to licze ze u mnie bedzie nieźle... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#592
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
w SSP podają rozkład mas dla nowych audi 51/49 wiec u mnie powinno być podobnie, wiec bedzie to sukces, a skoro B2 z 2.2T który konczy się na pasie przednim podobno nieźle się prowadzą, to licze ze u mnie bedzie nieźle... będzie dobrze ja trochę pojeździłem moją na dwóch torsenach i w zakrętach jest naprawdę fajnie auto wyjeżdża tyłem zupełnie jak w rwd ![]() mimo że ma silnik praktycznie przed przednią osią -------------------- urquattro sedan
|
|
|
![]()
Post
#593
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Birolowi pewnie chodziło...czy nie ma kolizji z maglownicą .
Świetny patent...z tą skrzynią.... Z jakiego auta pochodzi jeśli to ni tajemnica? ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#594
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Jest kolizja z maglem, ale jest wstępnie opracowany plan jak to obejść. Na szczęście Audi przewidziało że Cowboy będzie budował takie auto i pole numerowe celowo zrobili na oddzielnym pasku firewalla, co pozwala na cięcie wszystkiego co potrzeba żeby agregat wjechał do kabiny...
|
|
|
![]()
Post
#595
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Czyli rozumiem że magiel wędruje w kierunku kabiny....a co z kątami Ackermana ??
Mate96 :Co do skrzyni ...na pewno nie RS5 bo tam jest S-Tronic ![]() Ta skrzynia ...ma same zalety praktycznie:mocna,zapewnia lepsze wyważenie ,prawie nowa ,synchronizatory ...jedyny minusik to to że bedzie cięższa o 20-25kg od 01E...ale to pikuś ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#596
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Na szczęście te kilogramy powędrują bliżej tyłu auta. Z kątami powalczymy. Trzeba będzie wypośrodkować wady i zalety wszystkich modyfikacji.
|
|
|
![]()
Post
#597
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
cowboy żeby to skręcało to wyjście na półosie muszą być na wysokości 2 cylindra
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#598
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
cowboy pisz z czego ta skrzynia bo ludziska już chcą wiedziec
![]() |
|
|
![]()
Post
#599
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
cowboy żeby to skręcało to wyjście na półosie muszą być na wysokości 2 cylindra ![]() ![]() Skręcają seryjne audi bez modyfikacji napędu ...to nie BMW że silnik będzie wbity w kabine ..więc u cowboya powinno być tylko lepiej ...podejrzewam że rozkład mas zbliży się do tych pożądanych przez wszystkich 50:50 ( s1 53:47) bo: skrzynia pozwoli cofnąć silnik o 15 cm,bo kierowca będzie bliżej tyłu,bo ,większa masa skrzyni będzie za przednią osią ,bo chłodnica i aku z tyłu pojazdu ...bo itd,ale to są tylko oczywistości . cowboy ten reaktor waży 50% wagi całej budy b2 Jeżeli silnik i s.b będą ważyły ok 300kg ..a buda b2 ok 250-300...to ja bym napisał że to będzie 100% ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#600
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
To ta ?
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:52 |