Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
daniel1d11
post Mon, 08 Mar 2010 - 19:10
Post #181


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Ja miałem dwie uszczelki i jeździłem tyle czasu i było dobrze więc po co kombinować?


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 08 Mar 2010 - 19:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Fri, 26 Mar 2010 - 10:44
Post #182


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





zakupiłem troche gratów oryginalnych w getemie (polecam)

no i okazuje się że uszczelka pod kolektor dolotowy to jakiś kondon z gumy sad.gif



myslałem że bedzie to sztywna uszczelka bo chciałem przymierzyć do kolektora....

okazuje się że wszystkie 24V:
2.8, 3.2 jaki i 3.6 mają takie kondony bo mają plastikowe kolektory...



jednak jest multivan T4 co ma aluminiowy kolektor (takiego własnie szukam - silnik AMV) i zakupiłem właściwą uszczelke







jednak otwory w uszczelce sa prostokątne a w kolektorze takie ukośne - co mnie od dawna juz zastanawiało ?

musze to w takim razie porównac do głowicy, ale jej nie mam pod ręka... ma tylko foto takie z netu





widać że głowica ma takie własnie otwory troche ukośne jak kolektor...

Daniel: jak to u Ciebie spasowało, bo masz dokładnie ten sam kolektor ? trzeba coś tam poprawiać ten niemiecki odlew ?






--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 26 Mar 2010 - 21:20
Post #183


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





rozwazam customowy gwint - wykonanie przez Birola z forum B2

polepszona regulacja negatywu - być moze nie trzeba bedzie robić regulacji na górze



http://img693.imageshack.us/img693/9774/zm...arudscf3342.jpg

http://img64.imageshack.us/img64/7168/zmia...arudscf3340.jpg

http://img34.imageshack.us/img34/6410/dscf3265q.jpg

do tego dokupi się amory KONI lub Bilsteina, springi + helpery i powinno wyjść troche taniej niż gwint KW var 1

przy okazji short shifter





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 14 Apr 2010 - 16:03
Post #184


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





cos sie zaczyna w koncu dziać, wiec troche fotek z demontazu silnika, skrzyni i napędów:











jak widać jest troche złomu do wywalenia, auto stało ostatnie 6 lat w garazu.... ale jak na 25 letnie B2 nie ma tragedii smile.gif





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Wed, 14 Apr 2010 - 16:43
Post #185


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Czemu otwory w kolektorze są różnego kształtu ? Czemu to ma służyć ?


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crup-nick
post Wed, 14 Apr 2010 - 17:02
Post #186


Frequent User
Dołączył: Fri, 20 March 2009





Wiąże się to z poprowadzeniem kanałów wodnych/olejowych w głowicy i różną długością kanałów dolotowych w głowicy (kolektor jest jak w silniku rzędowym czyli z jednej strony, a cylindry są w "dwóch rzędach" trzy bliżej kolektora a trzy dalej)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 17 May 2010 - 10:03
Post #187


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





jakies oponki na rozruch Toyo proxes T1R 215/40/16



no i maska AP Motorsport sportquattro replica - czyli ostani element zaplanowanego bodykitu



silnik skręcony ze skrzynią



troszkę duzy ten silnik - stoi pionowo więc trzeba bedzie popracować żeby sie ta ładna maska sportquattro zakmnęła smile.gif



serwo chyba troche przeszkadza... sad.gif



dlatego juz go nie ma wink.gif



za to na turbine miejsca dużo smile.gif



jak widać nie jest lekko, miska do przeróbki, a gdzie jeszcze cofnięcie silnika, które sobie wymyśliłem, niestety trzeba bedzie mocno popracować żeby sie wszystko zmieściło tak jak to było w planach

Kefirsky chciał mieć ambitny projekt, to ma smile.gif myslałem że bedzie łatwiej a wychodzi tyle pierdół i kolejnych problemów ... no ale jak juz silnik bedzie tam gdzie ma być i tak jak ma być ostatecznie, to juz bedzie z górki smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 18 May 2010 - 20:25
Post #188


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





w koncu dopłyneła paczka z hameryki smile.gif



housing 12cm do Holseta HX35 non-wastegated, gdyby sie okazało że seryjny 16cm za późno wstaje (choć nie sądze żeby było źle)



jakies flansze do holseta



wastegate TIAL 44mm V-clamp



APEXI AVCR do sterowania boostem



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Tue, 18 May 2010 - 21:26
Post #189


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





fajnie w tych 4x4 macie
wystarczy zwykla guma i... coco jumbo i do przodu biggrin.gif

kiedy wyjazd?


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 31 May 2010 - 22:07
Post #190


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(czarna mamba @ Tue, 18 May 2010 - 21:26) *
fajnie w tych 4x4 macie
wystarczy zwykla guma i... coco jumbo i do przodu biggrin.gif

kiedy wyjazd?


coco jumbo to jest z wpasowniem wzdłuż VRa wink.gif myslałem że bedzie łatwiej... ale walka trwa, tylko iskier więcej poleci wink.gif
mam nadzieje w tym roku sie przejechac...

z bieżących rzeczy, kolejny zakup... dla wtajemniczonych pewnie rarytas wink.gif

aluminiowe zaciski z audi S8 D2 poliftowego z tłoczkiem 45mm pod tarcze 280/22

miałem montować z S6C4 269/20 ale jak się udało kupić te to pójda wieksze tarcze = można łatwo zaadaptować łatwo dostepne tarcze przednie z golfa IV lub audi A3 280/22 w rozstawie 5x100 - wystarczy tylko zmienic rosztaw na 5x112







--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 31 May 2010 - 22:29
Post #191


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





silnik tylko przymierzacie,czy już na stałe tam siedzi. Proponuje magiel wymienić za w czasu,a wiem że masz przekładnie z rs2.
Jaj wygląda sprawa tych hamulców tylnych...tarcza 280/22....zacisk z A8....co oprócz piast 5x112 trzeba zmienić....Jarzmo??
Przód zostawiasz tak jak w planach 276mm i 2 tłoczkowe zaciski s2/v6/7a ??
Czy coś większego??
Powodzenia wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 31 May 2010 - 22:48
Post #192


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





tak, przekładnia jest z RS2 jednak zrezygnowałem z quickenera.. bo lepiej mieć OEMową krótką przekładnię 2,5 obr od skrajnych położeń

te hamulce z S8 sa P&P przeciez to jest komplet z jarzmami pod 280... piasty mam przecież na rozstaw 5x112

przód jest najwiecej co wejdzie w felge 16cali ( audi B2 na 17 calowych kołach jednak nie wygląda za dobrze, zwłaszcza z moimi poszerzeniami) czyli tarcza 323/30 z S4B5, a zacisk jest brembo 4 tłoczkowy z jakiegoś renault sport - masz na pierwszej stronie foty.. mam nadzieje, że to jakoś wyhamuje te moje planowane 1100 kg smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 31 May 2010 - 23:08
Post #193


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Na tą masę powinno byc ok. Sorry jak za dużo pytam. Jaki masz pomysł z cofnięciem silnika ...tylko na poduszkach..czy coś wiecej? magiel nie bedzie kolidował,tj zachaczał o s.biegów....można byłoby go dać wyżej z 2 cm...i o tyle samo przespawac ramiona kolumn Mcphersona.
Serwo w bok...czy wylatuje całkowicie??
Z quickstera wiem ,ze zrezygnowałeś na rzecz przekładni rs2 wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 01 Jun 2010 - 09:20
Post #194


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





serwo musi wyleciec całkowicie ale to tylko pomogło podjąć decyzję o kastomowym pedal boxie, który z paru innych względów (jak np. cofnięcie fotela) bardzo podpasuje do mojej koncepcji..

cofnięcie silnika to jest po prostu masakra, nie pasuje wszystko...
wszystko ze sobą koliduje magiel, miska, drązki kierownicze, przepustnica, serwo, skrzynia, łapy.. jak jedno przesuniesz to drugie zawadza sad.gif

no ale uparłem się i juz, teraz Kefir sie musi z tym pałować... i wychodzi na to, że moze się udać zyskać ze 4-5cm, choć okupione to bedzie ogromnym zakresem przeróbek wielu elementów..

w sobotę jadę to wszystko obejrzeć i moze juz temat zamocowania silnika i skrzyni zostanie zakonczony, a potem juz z górki smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Tue, 01 Jun 2010 - 15:41
Post #195


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





4-5cm ?? a co zrobicie z przegubami ?? jaki plan na zmniejszenie kąta na nich??... "nowa skrzynia " audi??


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 01 Jun 2010 - 16:23
Post #196


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





nowa skrzynia audi w ogóle nie zostawia miejsca na przekładnię kierowniczą, tam jest chyba jesli dobrze pamietam 15cm róznicy, pewnie też nie zmieściłaby się w tunel, bo jest tez szeroka przy okazji
na razie koszt takiej skrzyni (5kPLN) wybił mi skutecznie ten pomysł z głowy wink.gif



voj2s: napisałem że może się udać cofnąć 4-5cm... a zobaczymy jak wyjdzie i co jest realne itd

nie udało mi się dotrzeć do wiarygodnych informacji co sie stanie z przegubami jak bedą pracowały pod lekkim katem..
z paru źródeł mam jakieś info (być moze plotki) że 2-3cm przesunięcia "działa"..

trzeba cofnąć silnik ile sie da, bo jednak VR nie jest mały, a trzeba pamietać ze dochodzi "przekładka" pomiedzy silnik a skrzynie - czyli dodatkowe 3cm
w sobote jade z Olem na miejsce obczaić co i jak, bedziemy sie drapac po głowie, moze coś wydumamy... zobaczymy co Kefir powie, w końcu to on ogarnia te tematy, moze ma jakies sposoby

w każdym razie musze sie zdecydować na coś, bo jak bedą przeguby lecieć co chwile, to bedzie to mój problem
rzeźba będzie niezależnie od tego czy bedzie cofany silnik czy nie .. tak więc warto spróbować

pewnie odpalimy to wszystko na trytytkach na chwile w wersji n/a i sie postrzela ze sprzegla pół dnia, jak sie bedzie miało coś urwać to lepiej na etapie składania,
tak naprawde to nie mam pomysłu na to, powiem szczerzenie nie znam sie , wiec kombinuje

jest w ogóle jakiś patent możliwy na zmniejszenie kąta ? bo jakoś nie moge sobie tego wyobrazić







--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Tue, 01 Jun 2010 - 17:26
Post #197


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





22 mm osobiscie przesunalem zespol wzgledem przedniej osi i dziala aczkolwiek przy takim przesunieciu juz widac ze kat jest znacznie wiekszy i przy skrecaniu przeguby nie maja juz lekko

nie znam sposobu na zmniejszenie tego kata oprucz nowej skrzyni ....


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 01 Jun 2010 - 19:41
Post #198


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Dokładnie...nie wiem też co zrobisz drążkami...bo tu raczej nie da się Nic wykombinować . Mozna splanowac skrzynie i blok...ale to też jakieś milimetry...Cofnij na poduszkach o te 20mm i pozostaje Ci walka z masą poprzez zmiane elementów przodu na lżejsze


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Sat, 05 Jun 2010 - 22:46
Post #199


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





ja mam przesunięty tylny most z ~ 4 cm do przodu ośki są pod kątem i nie ma to żadnego znaczenia a jeżdżę już drugi czy trzeci rok i nic się nie dzieje więc nie ma to znaczenia tylko żeby nie przeginać za bardzo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Sat, 05 Jun 2010 - 23:18
Post #200


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





a masz z tylu kola skretne??


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 23:39