![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Ja miałem dwie uszczelki i jeździłem tyle czasu i było dobrze więc po co kombinować?
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zakupiłem troche gratów oryginalnych w getemie (polecam)
no i okazuje się że uszczelka pod kolektor dolotowy to jakiś kondon z gumy ![]() ![]() myslałem że bedzie to sztywna uszczelka bo chciałem przymierzyć do kolektora.... okazuje się że wszystkie 24V: 2.8, 3.2 jaki i 3.6 mają takie kondony bo mają plastikowe kolektory... ![]() jednak jest multivan T4 co ma aluminiowy kolektor (takiego własnie szukam - silnik AMV) i zakupiłem właściwą uszczelke ![]() ![]() ![]() jednak otwory w uszczelce sa prostokątne a w kolektorze takie ukośne - co mnie od dawna juz zastanawiało ? musze to w takim razie porównac do głowicy, ale jej nie mam pod ręka... ma tylko foto takie z netu ![]() ![]() widać że głowica ma takie własnie otwory troche ukośne jak kolektor... Daniel: jak to u Ciebie spasowało, bo masz dokładnie ten sam kolektor ? trzeba coś tam poprawiać ten niemiecki odlew ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
rozwazam customowy gwint - wykonanie przez Birola z forum B2
polepszona regulacja negatywu - być moze nie trzeba bedzie robić regulacji na górze ![]() http://img693.imageshack.us/img693/9774/zm...arudscf3342.jpg http://img64.imageshack.us/img64/7168/zmia...arudscf3340.jpg http://img34.imageshack.us/img34/6410/dscf3265q.jpg do tego dokupi się amory KONI lub Bilsteina, springi + helpery i powinno wyjść troche taniej niż gwint KW var 1 przy okazji short shifter ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
cos sie zaczyna w koncu dziać, wiec troche fotek z demontazu silnika, skrzyni i napędów:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jak widać jest troche złomu do wywalenia, auto stało ostatnie 6 lat w garazu.... ale jak na 25 letnie B2 nie ma tragedii ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Czemu otwory w kolektorze są różnego kształtu ? Czemu to ma służyć ?
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 ![]() |
Wiąże się to z poprowadzeniem kanałów wodnych/olejowych w głowicy i różną długością kanałów dolotowych w głowicy (kolektor jest jak w silniku rzędowym czyli z jednej strony, a cylindry są w "dwóch rzędach" trzy bliżej kolektora a trzy dalej)
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jakies oponki na rozruch Toyo proxes T1R 215/40/16
![]() no i maska AP Motorsport sportquattro replica - czyli ostani element zaplanowanego bodykitu ![]() silnik skręcony ze skrzynią ![]() troszkę duzy ten silnik - stoi pionowo więc trzeba bedzie popracować żeby sie ta ładna maska sportquattro zakmnęła ![]() ![]() serwo chyba troche przeszkadza... ![]() ![]() dlatego juz go nie ma ![]() ![]() za to na turbine miejsca dużo ![]() ![]() jak widać nie jest lekko, miska do przeróbki, a gdzie jeszcze cofnięcie silnika, które sobie wymyśliłem, niestety trzeba bedzie mocno popracować żeby sie wszystko zmieściło tak jak to było w planach Kefirsky chciał mieć ambitny projekt, to ma ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
w koncu dopłyneła paczka z hameryki
![]() ![]() housing 12cm do Holseta HX35 non-wastegated, gdyby sie okazało że seryjny 16cm za późno wstaje (choć nie sądze żeby było źle) ![]() jakies flansze do holseta ![]() wastegate TIAL 44mm V-clamp ![]() APEXI AVCR do sterowania boostem ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
fajnie w tych 4x4 macie
wystarczy zwykla guma i... coco jumbo i do przodu ![]() kiedy wyjazd? -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
fajnie w tych 4x4 macie wystarczy zwykla guma i... coco jumbo i do przodu ![]() kiedy wyjazd? coco jumbo to jest z wpasowniem wzdłuż VRa ![]() ![]() mam nadzieje w tym roku sie przejechac... z bieżących rzeczy, kolejny zakup... dla wtajemniczonych pewnie rarytas ![]() aluminiowe zaciski z audi S8 D2 poliftowego z tłoczkiem 45mm pod tarcze 280/22 miałem montować z S6C4 269/20 ale jak się udało kupić te to pójda wieksze tarcze = można łatwo zaadaptować łatwo dostepne tarcze przednie z golfa IV lub audi A3 280/22 w rozstawie 5x100 - wystarczy tylko zmienic rosztaw na 5x112 ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
silnik tylko przymierzacie,czy już na stałe tam siedzi. Proponuje magiel wymienić za w czasu,a wiem że masz przekładnie z rs2.
Jaj wygląda sprawa tych hamulców tylnych...tarcza 280/22....zacisk z A8....co oprócz piast 5x112 trzeba zmienić....Jarzmo?? Przód zostawiasz tak jak w planach 276mm i 2 tłoczkowe zaciski s2/v6/7a ?? Czy coś większego?? Powodzenia ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
tak, przekładnia jest z RS2 jednak zrezygnowałem z quickenera.. bo lepiej mieć OEMową krótką przekładnię 2,5 obr od skrajnych położeń
te hamulce z S8 sa P&P przeciez to jest komplet z jarzmami pod 280... piasty mam przecież na rozstaw 5x112 przód jest najwiecej co wejdzie w felge 16cali ( audi B2 na 17 calowych kołach jednak nie wygląda za dobrze, zwłaszcza z moimi poszerzeniami) czyli tarcza 323/30 z S4B5, a zacisk jest brembo 4 tłoczkowy z jakiegoś renault sport - masz na pierwszej stronie foty.. mam nadzieje, że to jakoś wyhamuje te moje planowane 1100 kg ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Na tą masę powinno byc ok. Sorry jak za dużo pytam. Jaki masz pomysł z cofnięciem silnika ...tylko na poduszkach..czy coś wiecej? magiel nie bedzie kolidował,tj zachaczał o s.biegów....można byłoby go dać wyżej z 2 cm...i o tyle samo przespawac ramiona kolumn Mcphersona.
Serwo w bok...czy wylatuje całkowicie?? Z quickstera wiem ,ze zrezygnowałeś na rzecz przekładni rs2 ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
serwo musi wyleciec całkowicie ale to tylko pomogło podjąć decyzję o kastomowym pedal boxie, który z paru innych względów (jak np. cofnięcie fotela) bardzo podpasuje do mojej koncepcji..
cofnięcie silnika to jest po prostu masakra, nie pasuje wszystko... wszystko ze sobą koliduje magiel, miska, drązki kierownicze, przepustnica, serwo, skrzynia, łapy.. jak jedno przesuniesz to drugie zawadza ![]() no ale uparłem się i juz, teraz Kefir sie musi z tym pałować... i wychodzi na to, że moze się udać zyskać ze 4-5cm, choć okupione to bedzie ogromnym zakresem przeróbek wielu elementów.. w sobotę jadę to wszystko obejrzeć i moze juz temat zamocowania silnika i skrzyni zostanie zakonczony, a potem juz z górki ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
4-5cm ?? a co zrobicie z przegubami ?? jaki plan na zmniejszenie kąta na nich??... "nowa skrzynia " audi??
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nowa skrzynia audi w ogóle nie zostawia miejsca na przekładnię kierowniczą, tam jest chyba jesli dobrze pamietam 15cm róznicy, pewnie też nie zmieściłaby się w tunel, bo jest tez szeroka przy okazji
na razie koszt takiej skrzyni (5kPLN) wybił mi skutecznie ten pomysł z głowy ![]() ![]() voj2s: napisałem że może się udać cofnąć 4-5cm... a zobaczymy jak wyjdzie i co jest realne itd nie udało mi się dotrzeć do wiarygodnych informacji co sie stanie z przegubami jak bedą pracowały pod lekkim katem.. z paru źródeł mam jakieś info (być moze plotki) że 2-3cm przesunięcia "działa".. trzeba cofnąć silnik ile sie da, bo jednak VR nie jest mały, a trzeba pamietać ze dochodzi "przekładka" pomiedzy silnik a skrzynie - czyli dodatkowe 3cm w sobote jade z Olem na miejsce obczaić co i jak, bedziemy sie drapac po głowie, moze coś wydumamy... zobaczymy co Kefir powie, w końcu to on ogarnia te tematy, moze ma jakies sposoby w każdym razie musze sie zdecydować na coś, bo jak bedą przeguby lecieć co chwile, to bedzie to mój problem rzeźba będzie niezależnie od tego czy bedzie cofany silnik czy nie .. tak więc warto spróbować pewnie odpalimy to wszystko na trytytkach na chwile w wersji n/a i sie postrzela ze sprzegla pół dnia, jak sie bedzie miało coś urwać to lepiej na etapie składania, tak naprawde to nie mam pomysłu na to, powiem szczerzenie nie znam sie , wiec kombinuje jest w ogóle jakiś patent możliwy na zmniejszenie kąta ? bo jakoś nie moge sobie tego wyobrazić -------------------- |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
22 mm osobiscie przesunalem zespol wzgledem przedniej osi i dziala aczkolwiek przy takim przesunieciu juz widac ze kat jest znacznie wiekszy i przy skrecaniu przeguby nie maja juz lekko
nie znam sposobu na zmniejszenie tego kata oprucz nowej skrzyni .... -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Dokładnie...nie wiem też co zrobisz drążkami...bo tu raczej nie da się Nic wykombinować . Mozna splanowac skrzynie i blok...ale to też jakieś milimetry...Cofnij na poduszkach o te 20mm i pozostaje Ci walka z masą poprzez zmiane elementów przodu na lżejsze
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
ja mam przesunięty tylny most z ~ 4 cm do przodu ośki są pod kątem i nie ma to żadnego znaczenia a jeżdżę już drugi czy trzeci rok i nic się nie dzieje więc nie ma to znaczenia tylko żeby nie przeginać za bardzo
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
a masz z tylu kola skretne??
-------------------- ... soon
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 23:39 |