![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
kiedys www.all4tuning.pl miał w swojej ofercie produkty H&R i KW a teraz to nie wiem trzeba by do nich napisac albo dzwonic
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Kupiłem na niemieckim ebayu- 125 Euro + przesyłka 30 Euro.
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
kiedys www.all4tuning.pl miał w swojej ofercie produkty H&R i KW a teraz to nie wiem trzeba by do nich napisac albo dzwonic http://www.hpt.pl/index.php?option=com_con...1&Itemid=37 Fajne auto, szpan jest, teraz moc ![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Pomierzylem dzisiaj RSa gtechem pro RR. Do tej pory weryfikowalem jego pomiary mk1-nki na zawodach sss,czy racelogiciem i byly niemal identyczne (roznica na 2 miejscu po przecinku). Uzasadniam to bo pomiary dzisiejsze od 0 do 100km/h wydaja sie mocno zaskakujace! W warunkach delikatnie zwilzonej nawierzchni (mzawka), 8stopni C, wyszlo 6,0s. bez wylaczonej kontroli trakcji i 5,2s. z wylaczona. Auto ciagniete do odcinki na 2 biegu. Konkluzje- albo auta w gazetach mierza na wlaczonej trakcji,albo ktos do pomiaru wbijal wczesniej 3 bieg lub jestem mega startowcem (big LOL ;-) ). Jak bede mial czas to pomierze na pozyczonym racelogicu. Pozdro
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#65
|
![]() |
Jak pamiętam to miałeś na KOE RT=0,00
![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Jak pamiętam to miałeś na KOE RT=0,00 ![]() Fakt ale to bylo w przeddzien na zawodach sss, gdzie aparatura startowa pozwalala na ''wstrzelenie sie''. Na prawdziwej dragowej aparaturze raczej nie do powtorzenia. Ale gtechy rt nie mierza. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
masz szperunek wiec nie wiec czemu takie zdziwienie
![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Bo dane producenta i testy dziennikarskie mówią co innego.
Ale fakt, trakcja w MK2 jest mega! -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: DW ![]() |
widziałem dziś koło poczty na mikołaja , około 14, jest przemega kotem, mniam, niech jezdzi i killuje
![]() -------------------- e30v8 drift spec
a6 allroad dd evo evo :D |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 January 2005 Skąd: ScyZZor'kowo ![]() |
Sluger Twój mk1 jest szybszy od mk2 ?
-------------------- Nauka jazdy,przygotowywanie do KJS/OES - /Tor Kielce,Ułęż,NMnP/ - pisać PW ;)
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie wiem, nie było czasu sprawdzić.
Jak będzie chwila wezmę brata i wybierzemy się na próbę. Mk1 jest dużo bardziej narowisty, moment jest znacznie gwałtowniej rozwijany, w mk2 jest bardzo spokojnie, żeby nie powiedzieć sennie ![]() Ale za to Mk2 ma znacznie lepszą trakcję, więc do 100km/h mogą iść podobnie, potem prawie 200kg lżejszy mk1 pewnie daleko odjedzie. Może uda się skręcić jakiś filmik z porównania to zapodam. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
pamietaj że jak masz bardziej gluciaste zawieszenie niż mk1 to g-tech nie weźmie poprawki na większy przechył zawieszenia
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
pamietaj że jak masz bardziej gluciaste zawieszenie niż mk1 to g-tech nie weźmie poprawki na większy przechył zawieszenia Moze nie jest tak hardcorowe jak w mk1 ale daleko mu do glutowatego. To wlasnie bylo dla mnie najwieksze zaskoczenie podczas pierwszej jazdy- bardzo sztywne seryjne zawieszenie. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
jakies trzy tygodnie temu wyprzedałeś mnie tym bialym rsem na drodze z a4 w kierunku Oławy... widzialem tlyko cos bialego w lusterku i nagle piękny tył RSa przed maską... Rewelacyjne auto i to jak lekko wchodzi w ciasne zakrety robi wrażenie
gratuluje autka -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
RS Mk2 ma ten sam silnik Volvo co ST Mk2 - trochę poprawiony. Jeśli ma komputer silnika w puszce filtra powietrza (a chyba ma z tego co widziałem), to ostrożnie z przerabianiem dolotu! Miałem kilka padniętych kompów z powodu braku chłodzenia w autach z "zimnym dolotem" robionym customowo!
Z naszych pomiarów wynika, że sama puszka filtra nie jest elementem restrykcyjnym i lepiej ją zostawić. Można kombinować z resztą dolotu jak trzeba. Sam komp może i grzeje trochę powietrze w dolocie ale nie na tyle aby pogorszyć mierzalnie osiągi. Doświadczalnie natomiast udowodniliśmy, że komp pozbawiony chłodzenia powietrzem dolotowym po kilkuminutowej jeździe nie da się utrzymać w rękach w rękawiczkach materiałowych z Tesco ![]() Gratuluję autka bo lubię takie "nietypowe projekty" - sam mam 2. W jednym nawet jet silnik będący ojcem tego w Mk2 ![]() Napisz czy i co osiągnęliście w Jetroniku - słyszałem że będziesz i nie mogę się doczekać efektów! -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Komp jest inny niż w Volvo niestety i chyba nie ma możliwości remapu przez zlącze, zakupiliśmy jakiś czas temu hardware do reflashu na wyjętym kompie, ale z tego co rozmawiałem to przez złącze raczej nie będzie możliwości.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
STek ma beznadziejne chłodzenie i może stąd taki problem, w RSie jest to już znacznie lepiej rozwiązane i zmiana IC nie będzie konieczna.
Do jetronika pojadę na dniach -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
Sprawdziłem to sobie i rzeczywiście w RS już to poprawili. Jest zupełnie inny airbox.
Nie miałem u siebie RSa do programowania ale czy zmienili dostawcę sterownika czy tylko wersje? Ford nigdy nie miał takiego samego kompa jak Volvo. Była to zawsze inna wersja. Tą fordowską dało się programować przez złącze, tą z Volvo - nie, chyba że ma sie narzędzia do Volvo ale to nic z "powszechnie" dostępnych systemów. BTW nowsze Fordy jak S-Max i Mondeo z tym silnikiem (2,5T - 5cyl) mają komp zbliżony do tego z Volvo i nie da się ich normalnymi narzędziami programować przez złącze. -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
RSa też nie dało rady programować przez złącze
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:32 |