Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Ford Focus RS mk2 367PS 512NM, Nowy wykres str. 14
mammoth
post Tue, 20 Oct 2009 - 19:28
Post #61


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





kiedys www.all4tuning.pl miał w swojej ofercie produkty H&R i KW a teraz to nie wiem trzeba by do nich napisac albo dzwonic


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 20 Oct 2009 - 19:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sluger
post Tue, 20 Oct 2009 - 19:46
Post #62


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Kupiłem na niemieckim ebayu- 125 Euro + przesyłka 30 Euro.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Tue, 20 Oct 2009 - 20:57
Post #63


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





CYTAT(mammoth @ Tue, 20 Oct 2009 - 19:28) *
kiedys www.all4tuning.pl miał w swojej ofercie produkty H&R i KW a teraz to nie wiem trzeba by do nich napisac albo dzwonic



http://www.hpt.pl/index.php?option=com_con...1&Itemid=37


Fajne auto, szpan jest, teraz moc smile.gif


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sat, 24 Oct 2009 - 10:59
Post #64


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Pomierzylem dzisiaj RSa gtechem pro RR. Do tej pory weryfikowalem jego pomiary mk1-nki na zawodach sss,czy racelogiciem i byly niemal identyczne (roznica na 2 miejscu po przecinku). Uzasadniam to bo pomiary dzisiejsze od 0 do 100km/h wydaja sie mocno zaskakujace! W warunkach delikatnie zwilzonej nawierzchni (mzawka), 8stopni C, wyszlo 6,0s. bez wylaczonej kontroli trakcji i 5,2s. z wylaczona. Auto ciagniete do odcinki na 2 biegu. Konkluzje- albo auta w gazetach mierza na wlaczonej trakcji,albo ktos do pomiaru wbijal wczesniej 3 bieg lub jestem mega startowcem (big LOL ;-) ). Jak bede mial czas to pomierze na pozyczonym racelogicu. Pozdro


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 24 Oct 2009 - 11:08
Post #65









Jak pamiętam to miałeś na KOE RT=0,00 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sat, 24 Oct 2009 - 12:55
Post #66


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(bezduszny @ Sat, 24 Oct 2009 - 11:08) *
Jak pamiętam to miałeś na KOE RT=0,00 wink.gif

Fakt ale to bylo w przeddzien na zawodach sss, gdzie aparatura startowa pozwalala na ''wstrzelenie sie''. Na prawdziwej dragowej aparaturze raczej nie do powtorzenia. Ale gtechy rt nie mierza.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sat, 24 Oct 2009 - 21:54
Post #67


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław







--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sun, 25 Oct 2009 - 00:06
Post #68


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





masz szperunek wiec nie wiec czemu takie zdziwienie wink.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 25 Oct 2009 - 00:21
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Bo dane producenta i testy dziennikarskie mówią co innego.
Ale fakt, trakcja w MK2 jest mega!


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek!
post Sun, 25 Oct 2009 - 03:55
Post #70


User
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: DW





widziałem dziś koło poczty na mikołaja , około 14, jest przemega kotem, mniam, niech jezdzi i killuje biggrin.gif


--------------------
e30v8 drift spec
a6 allroad dd
evo evo :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waszka
post Sun, 25 Oct 2009 - 13:57
Post #71


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 January 2005
Skąd: ScyZZor'kowo





Sluger Twój mk1 jest szybszy od mk2 ?


--------------------
Nauka jazdy,przygotowywanie do KJS/OES - /Tor Kielce,Ułęż,NMnP/ - pisać PW ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 25 Oct 2009 - 14:03
Post #72


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Nie wiem, nie było czasu sprawdzić.

Jak będzie chwila wezmę brata i wybierzemy się na próbę.

Mk1 jest dużo bardziej narowisty, moment jest znacznie gwałtowniej rozwijany, w mk2 jest bardzo spokojnie, żeby nie powiedzieć sennie dry.gif .
Ale za to Mk2 ma znacznie lepszą trakcję, więc do 100km/h mogą iść podobnie, potem prawie 200kg lżejszy mk1 pewnie daleko odjedzie.

Może uda się skręcić jakiś filmik z porównania to zapodam.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 25 Oct 2009 - 16:28
Post #73


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





pamietaj że jak masz bardziej gluciaste zawieszenie niż mk1 to g-tech nie weźmie poprawki na większy przechył zawieszenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 25 Oct 2009 - 16:56
Post #74


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(hz10 @ Sun, 25 Oct 2009 - 16:28) *
pamietaj że jak masz bardziej gluciaste zawieszenie niż mk1 to g-tech nie weźmie poprawki na większy przechył zawieszenia

Moze nie jest tak hardcorowe jak w mk1 ale daleko mu do glutowatego. To wlasnie bylo dla mnie najwieksze zaskoczenie podczas pierwszej jazdy- bardzo sztywne seryjne zawieszenie.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Mon, 26 Oct 2009 - 19:22
Post #75


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





jakies trzy tygodnie temu wyprzedałeś mnie tym bialym rsem na drodze z a4 w kierunku Oławy... widzialem tlyko cos bialego w lusterku i nagle piękny tył RSa przed maską... Rewelacyjne auto i to jak lekko wchodzi w ciasne zakrety robi wrażenie

gratuluje autka


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Wed, 04 Nov 2009 - 01:12
Post #76


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





RS Mk2 ma ten sam silnik Volvo co ST Mk2 - trochę poprawiony. Jeśli ma komputer silnika w puszce filtra powietrza (a chyba ma z tego co widziałem), to ostrożnie z przerabianiem dolotu! Miałem kilka padniętych kompów z powodu braku chłodzenia w autach z "zimnym dolotem" robionym customowo!
Z naszych pomiarów wynika, że sama puszka filtra nie jest elementem restrykcyjnym i lepiej ją zostawić. Można kombinować z resztą dolotu jak trzeba. Sam komp może i grzeje trochę powietrze w dolocie ale nie na tyle aby pogorszyć mierzalnie osiągi. Doświadczalnie natomiast udowodniliśmy, że komp pozbawiony chłodzenia powietrzem dolotowym po kilkuminutowej jeździe nie da się utrzymać w rękach w rękawiczkach materiałowych z Tesco wink.gif

Gratuluję autka bo lubię takie "nietypowe projekty" - sam mam 2. W jednym nawet jet silnik będący ojcem tego w Mk2 smile.gif

Napisz czy i co osiągnęliście w Jetroniku - słyszałem że będziesz i nie mogę się doczekać efektów!


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 04 Nov 2009 - 03:46
Post #77


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Komp jest inny niż w Volvo niestety i chyba nie ma możliwości remapu przez zlącze, zakupiliśmy jakiś czas temu hardware do reflashu na wyjętym kompie, ale z tego co rozmawiałem to przez złącze raczej nie będzie możliwości.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Wed, 04 Nov 2009 - 08:06
Post #78


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





STek ma beznadziejne chłodzenie i może stąd taki problem, w RSie jest to już znacznie lepiej rozwiązane i zmiana IC nie będzie konieczna.

Do jetronika pojadę na dniach


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Wed, 04 Nov 2009 - 08:37
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Sprawdziłem to sobie i rzeczywiście w RS już to poprawili. Jest zupełnie inny airbox.
Nie miałem u siebie RSa do programowania ale czy zmienili dostawcę sterownika czy tylko wersje? Ford nigdy nie miał takiego samego kompa jak Volvo. Była to zawsze inna wersja. Tą fordowską dało się programować przez złącze, tą z Volvo - nie, chyba że ma sie narzędzia do Volvo ale to nic z "powszechnie" dostępnych systemów. BTW nowsze Fordy jak S-Max i Mondeo z tym silnikiem (2,5T - 5cyl) mają komp zbliżony do tego z Volvo i nie da się ich normalnymi narzędziami programować przez złącze.


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Wed, 04 Nov 2009 - 18:39
Post #80


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





RSa też nie dało rady programować przez złącze


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:32