Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Ford Focus RS mk2 367PS 512NM, Nowy wykres str. 14
olom
post Fri, 16 Oct 2009 - 17:44
Post #41


User
Dołączył: Thu, 11 October 2007
Skąd: Tarnów





Jakieś 2 tygodnie temu był niebieski za 165 na Otomoto
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 16 Oct 2009 - 17:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lukp
post Fri, 16 Oct 2009 - 22:12
Post #42


User
Dołączył: Fri, 31 December 2004
Skąd: Wrocław





http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9766617


--------------------
clio sport III R27-było, Golf 7 R Variant
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sat, 17 Oct 2009 - 10:03
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Teee, nie przenoście mi tu działu giełda... cool.gif


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Sat, 17 Oct 2009 - 23:36
Post #44


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





Podoba mi się twój focus, niemcy już mają odpowiedź w postaci zawieszenia



Źródło: http://www.detailingworld.co.uk/forum/show...ad.php?t=133518


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patryk.
post Sun, 18 Oct 2009 - 00:16
Post #45


Frequent User
Dołączył: Wed, 19 November 2008
Skąd: SGL / M / GAP





Gratuluje białego Rs'a, naprawde fantastyczne auto. Nurtuje mnie to zawieszeni KW, czy nie wpłynie ono w zaden sposob na prowadzenie rs'a?
Sluger, nie myślałeś o pakiecie od wolf-a ? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Sun, 18 Oct 2009 - 00:45
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





jejku przeciez to zawieszenie to przegiecie i troche psucie wygladu tego autka...lepiej isc w moc a reszte zostawic bo mozna ereska tylko popsuc. poprawianie ideału nigdy nikomu nie wyszło na dobre....


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sun, 18 Oct 2009 - 01:49
Post #47


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





no troche przegieli z tym kw... lezacego policjanta bylby problem przejechac z tego co widze.
sluger a twoj eres wyglada naprawde zajebiscie, no i patrzac na poprzedni projekt wierze, ze i ten bedzie sie rozwijal w odpowiednim kierunku.


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati79
post Sun, 18 Oct 2009 - 08:39
Post #48


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: Beer Honda Wawa





swietne auto i super baza pod dalsze mody


--------------------
Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010

Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem)

Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 18 Oct 2009 - 11:22
Post #49


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Zawiechy nie ruszam choć jak czasem spojrzę na niego to kusi sprężynki H&Ra za ok. 200 Euro wciągnąć.
Ale jeszcze ciągle resztki komfortu zwyciężają. Gdybym mieszkał w Niemczech to bym się nawet nie zastanawiał nad taką zawiechą...

Dla porównania macie RSa z dystansami (20mm na koło z przodu i z tyłu) i na sprężynach H&Ra. Taki wygląd jest mi znacznie bliższy niż ta mega gleba KW:





--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yarbin
post Sun, 18 Oct 2009 - 11:28
Post #50


User
Dołączył: Wed, 25 June 2008





A Eibach nie ma w swojej ofercie dedykowanych springów do RS-a? Z reguły ich progresywne -35 mm całkiem przyjemnie wybierały nierówności.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 18 Oct 2009 - 11:42
Post #51


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Jak dla mnie Eibach i H&R to to samo. Nie wiem czy ktoś potrafiłby wskazać między nimi jakiekolwiek różnice.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 18 Oct 2009 - 18:30
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





A jak się zachowuje RS na mokrym ? Miałeś może okazję sprawdzić ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 18 Oct 2009 - 21:27
Post #53


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Na pewno lepiej niż jedynka, a tak poza tym to nie mam zbyt wielu doświadczeń do porównania.
Ponieważ jest zeszperowany to przy bucie bardzo mocno buksuje przodem.
W winklach jedzie bardzo pewnie.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wroniasty
post Sun, 18 Oct 2009 - 23:53
Post #54


Frequent User
Dołączył: Mon, 31 October 2005
Skąd: Białystok





CYTAT(yarbin @ Sun, 18 Oct 2009 - 11:28) *
A Eibach nie ma w swojej ofercie dedykowanych springów do RS-a? Z reguły ich progresywne -35 mm całkiem przyjemnie wybierały nierówności.


Jeździłem tym samym autem na H&R, potem na Eibachu tyle samo obniżenia + ten sam amorek pod oba springi. Na Eibachu jest zdecydowanie bardziej komfortowo. Chyba, że tak silna jest moja siła autosugestii...


--------------------
MX-5 NB 1.8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Mon, 19 Oct 2009 - 08:52
Post #55


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Wroniasty @ Sun, 18 Oct 2009 - 23:53) *
Jeździłem tym samym autem na H&R, potem na Eibachu tyle samo obniżenia + ten sam amorek pod oba springi. Na Eibachu jest zdecydowanie bardziej komfortowo. Chyba, że tak silna jest moja siła autosugestii...


Myślę, że to drugie! Nawet jak jest tak w rzeczywistości to nie dałoby się chyba tego udczuć metodą łopatologiczną wink.gif


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 19 Oct 2009 - 09:15
Post #56


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(K47 @ Sat, 17 Oct 2009 - 23:36) *
niemcy już mają odpowiedź w postaci zawieszenia


juz to raz pisałem: czy tylko ja mam takie wrażenie że tylne nadkole jest za nisko wyprofilowane ?

na tym gwincie KW szczególnie kiepsko ten tył wygląda - co dziwne gorzej niz seria ! zwykle jest odwrotnie smile.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Mon, 19 Oct 2009 - 10:29
Post #57


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





To konkretne zdjęcie daje takie niekorzystne wrażenie, poniżej inna perspektywa:



--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Mon, 19 Oct 2009 - 23:09
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Ano tak to już bywa że fordy jak sie obniży, zaczynają wyglądać jak sr***cy pies... Ale możne to tylko kwestia zdjęcia, mi się wydaje że tył za nisko.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Mon, 19 Oct 2009 - 23:33
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





Z gory przepraszam za OT.

W zeszly czwartek widzialem niebieskiego RS'a w salonie Forda w Wawie - pragne go dry.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 20 Oct 2009 - 18:37
Post #60









CYTAT
2) Montaż dystansów na tylną oś- w trakcie.
Wybór padł na H&Ry, 20mm na koło. Jestem pod mega wrażeniem jakości. Widziałem wiele dystansów ale jakość H&Ra rzuca na kolana

ktoś w naszym pięknym kraju sprzedaje te produkty ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 15:55