![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
W tym przypadku te kombinacje i tak nie miały znaczenia bo wyścigi rozstrzygała pół-tonowa nadwaga jednego konkurenta
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Przyszła kryska na matyska...
Temu dzisiaj już nie dałem rady: ![]() W subiektywnym odczuciu odjeżdżał delikatnie, no i gdyby nie ten upał... ![]() ![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
kurde strasznie zaluje ze nie mialem okazji spotkac sie z twoim rs na autostradzie ...swietne auto ...dobrze wyglada i pewnie jest juz teraz mocny , chcialbym zobaczyc jak by to wygladalo w konfrontacji z moim pomykaczem .... z seria juz wiem jak to wyglada ,ale z takim jak twoj niestety nie mialem jeszcze mozliwosci pojechac ... pozdro
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Sam niuton Ci członka da. Dopiero to co napisałem wyżej zrobi robotę. W skrócie: dupą czujesz zmianę wartości momentu. Dlatego turbodiesle często dają och, ach i bang-bang, i dopiero rzut oka na prędkościomierz psuje humor. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#285
|
|
User Dołączył: Thu, 03 June 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Temu dzisiaj już nie dałem rady: Oj tam, co się będziesz przejmował jakimś czerwonym paskudztwem. ![]() -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 January 2005 Skąd: ScyZZor'kowo ![]() |
Jakie czasy auto robi na 1/4 mili przy nowej mocy i Nm ?
-------------------- Nauka jazdy,przygotowywanie do KJS/OES - /Tor Kielce,Ułęż,NMnP/ - pisać PW ;)
|
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
ten uapł jemu tak samo dał się odczoc jak i Tobie, tam siedzi 2 x IC To ferrari zaczęło pakować turbodoładowane silniki do swoich aut? -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#289
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
"W skrócie: dupą czujesz zmianę wartości momentu. Dlatego turbodiesle często dają och, ach i bang-bang, i dopiero rzut oka na prędkościomierz psuje humor."
Dobrze powiedziane nie ważne czy masz 400nm w tdi czy raptem 60nm w cbr 600 to zawsze tdiki za mną i jakoś ja mam większe problemy utrzymać się na siedzeniu jak przy-redukuje bo jednak szlifierka tez ma ciekawe pierdolnięcie mocarnymi 60nm.... -------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Co Ty piszesz???? Co porównujesz? Wrzuć tej CBR"ce tonę na plecy to zobaczysz co są warte te niutony.
Fura ledwo z miejsca ruszy -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#291
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
"W skrócie: dupą czujesz zmianę wartości momentu. Dlatego turbodiesle często dają och, ach i bang-bang, i dopiero rzut oka na prędkościomierz psuje humor." Dobrze powiedziane nie ważne czy masz 400nm w tdi czy raptem 60nm w cbr 600 to zawsze tdiki za mną i jakoś ja mam większe problemy utrzymać się na siedzeniu jak przy-redukuje bo jednak szlifierka tez ma ciekawe pierdolnięcie mocarnymi 60nm.... Tak naprawde liczy sie moment na kolach (moment na silniku * przelozenie) w stosunku do masy. Nic wiecej. Cbr ma 60nm , ale przy 12000 rpm, a tdi ma 400nm przy 2000rpm. Przelicz to na moment na kolach, uwzglednij mase i wtedy bedzie wszystko jasne ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 15:55 |