Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 13 14 15  
Reply to this topicStart new topic
> Ford Focus RS mk2 367PS 512NM, Nowy wykres str. 14
Sluger
post Sat, 21 Aug 2010 - 10:38
Post #281


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





W tym przypadku te kombinacje i tak nie miały znaczenia bo wyścigi rozstrzygała pół-tonowa nadwaga jednego konkurenta


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 21 Aug 2010 - 10:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sluger
post Sun, 22 Aug 2010 - 13:13
Post #282


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Przyszła kryska na matyska...

Temu dzisiaj już nie dałem rady:



W subiektywnym odczuciu odjeżdżał delikatnie, no i gdyby nie ten upał... cool.gif wink.gif


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 22 Aug 2010 - 15:20
Post #283


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





kurde strasznie zaluje ze nie mialem okazji spotkac sie z twoim rs na autostradzie ...swietne auto ...dobrze wyglada i pewnie jest juz teraz mocny , chcialbym zobaczyc jak by to wygladalo w konfrontacji z moim pomykaczem .... z seria juz wiem jak to wyglada ,ale z takim jak twoj niestety nie mialem jeszcze mozliwosci pojechac ... pozdro


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sun, 22 Aug 2010 - 22:38
Post #284


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(pinin @ Sat, 21 Aug 2010 - 01:33) *
Sam niuton Ci członka da. Dopiero to co napisałem wyżej zrobi robotę.


W skrócie: dupą czujesz zmianę wartości momentu. Dlatego turbodiesle często dają och, ach i bang-bang, i dopiero rzut oka na prędkościomierz psuje humor.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LIPSI-5
post Sun, 22 Aug 2010 - 22:55
Post #285


User
Dołączył: Thu, 03 June 2010





CYTAT(Sluger @ Sun, 22 Aug 2010 - 13:13) *
Przyszła kryska na matyska...

Temu dzisiaj już nie dałem rady:

W subiektywnym odczuciu odjeżdżał delikatnie, no i gdyby nie ten upał... cool.gif wink.gif


ten uapł jemu tak samo dał się odczoc jak i Tobie, tam siedzi 2 x IC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Sun, 22 Aug 2010 - 23:03
Post #286


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(Sluger @ Sun, 22 Aug 2010 - 13:13) *
Temu dzisiaj już nie dałem rady:

Oj tam, co się będziesz przejmował jakimś czerwonym paskudztwem. wink.gif


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waszka
post Sun, 22 Aug 2010 - 23:48
Post #287


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 January 2005
Skąd: ScyZZor'kowo





Jakie czasy auto robi na 1/4 mili przy nowej mocy i Nm ?


--------------------
Nauka jazdy,przygotowywanie do KJS/OES - /Tor Kielce,Ułęż,NMnP/ - pisać PW ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Mon, 23 Aug 2010 - 08:15
Post #288


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(LIPSI-5 @ Sun, 22 Aug 2010 - 22:55) *
ten uapł jemu tak samo dał się odczoc jak i Tobie, tam siedzi 2 x IC

To ferrari zaczęło pakować turbodoładowane silniki do swoich aut?


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 25 Jun 2011 - 11:19
Post #289


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





"W skrócie: dupą czujesz zmianę wartości momentu. Dlatego turbodiesle często dają och, ach i bang-bang, i dopiero rzut oka na prędkościomierz psuje humor."


Dobrze powiedziane nie ważne czy masz 400nm w tdi czy raptem 60nm w cbr 600 to zawsze tdiki za mną i jakoś ja mam większe problemy utrzymać się na siedzeniu jak przy-redukuje bo jednak szlifierka tez ma ciekawe pierdolnięcie mocarnymi 60nm....


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 25 Jun 2011 - 11:55
Post #290


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Co Ty piszesz???? Co porównujesz? Wrzuć tej CBR"ce tonę na plecy to zobaczysz co są warte te niutony.
Fura ledwo z miejsca ruszy


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 25 Jun 2011 - 12:01
Post #291


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(mihas66 @ Sat, 25 Jun 2011 - 11:19) *
"W skrócie: dupą czujesz zmianę wartości momentu. Dlatego turbodiesle często dają och, ach i bang-bang, i dopiero rzut oka na prędkościomierz psuje humor."


Dobrze powiedziane nie ważne czy masz 400nm w tdi czy raptem 60nm w cbr 600 to zawsze tdiki za mną i jakoś ja mam większe problemy utrzymać się na siedzeniu jak przy-redukuje bo jednak szlifierka tez ma ciekawe pierdolnięcie mocarnymi 60nm....


Tak naprawde liczy sie moment na kolach (moment na silniku * przelozenie) w stosunku do masy. Nic wiecej. Cbr ma 60nm , ale przy 12000 rpm, a tdi ma 400nm przy 2000rpm. Przelicz to na moment na kolach, uwzglednij mase i wtedy bedzie wszystko jasne smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 13 14 15
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 15:55