![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Jak kiedyś zaczną skręcać [...] niestety przód chce wyjeżdżać prosto z zakrętów w porównaniu do porsche czy bmw to nie jest to.. Dla mnie to brzmi nie jak rzetelna ocena, a raczej jak przyzwyczajenie do tylnego napędu. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
wszystkie eski rsski sie nie prowadzą w porównaniu do BMW i tyle
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
wszystkie eski rsski sie nie prowadzą w porównaniu do BMW i tyle ![]() print - widzę że plan mamy podobny ![]() Wracając do tematu - bardzo jestem ciekaw takiej rolki - RS vs RS - tzn Focus RS vs RS4. Od 50-200 km/h. (oczywiście Focus RS 350 konny) Może zorganizujemy jakąś ustawke ![]() |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Przy tylu Nm Focus będzie miał ciężko się zebrac od 50km/h , lepjej byłoby od 100km/h, choc nie jechałem nigdy tak mocną ośką.
Nowa RS6 http://www.audiklub.org/dane/rs6/c6/rs6_av...bo_quattro.html To jest chyba najmocnieszy audik RS jakiego znam. 580KM/650Nm , masa 2025kg , można poprzeliczac ile kunia i Nm przypada na kilogram , porównac straty napędu, areodynamikę, ale sądzę , że te samochody będą jechały porównywalnie, a może trochę nawet Fordzik powinien wygrac Cóż pewnie 500kg różnicy wagi da jakoś znac o sobie. No nie , od Nikolasa audika na pewno Focus odpadnie. Tutaj nie ma dwóch zdań. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Chodziło mi bardziej o porównanie Focusa RS 350 konnego z Audi RS4 B7, bo RS6 pomimo swojej nadwagi zbiera się konkretnie...
|
|
|
![]()
Post
#266
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
350 konny Focus na bank zleje RS4. Miałem to auto ponad rok więc w miarę obiektywnie mogę ocenić. Zdecydowałem się na nie mając wpłaconą zaliczkę na 335i. Żałuję do dziś.
Nowe RS6 to zupełnie inny bajka. Stanąłem kiedyś RS-em z owym RS6. Zlał mnie strasznie. |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Vpower racing + Bobik + Patryk= 367PS i 512NM
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
byłem ostatnio na zakrętach w Ułęży i jeden Focus RS troche się grzał jak były te upały rzędu 30-34 stopnie... nie wiem czy była to seria czy miał jakieś mody ...
-------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
RK miał RS Mk.I , ok 350 KM i zagotowaliśmy go kilka razy, podczas zapoznania. Aczkolwiek jeżdziło się super.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 04 July 2008 ![]() |
sliczne cyferki. kto w koncu zajal sie strojeniem auta?? jetronik czy compsport??
robiles pomiary racelogiciem? |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
sliczne cyferki. kto w koncu zajal sie strojeniem auta?? jetronik czy compsport?? robiles pomiary racelogiciem? Vpower racing + Bobik + Patryk= 367PS i 512NM -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo, bardzo ładnie!!! Naprawdę teraż to musi się zbierać. Bardzo fajne auto i czekam na kolejne filmiki i pomiary
![]() p.s. jedyny minus że to ośka. |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
p.s. jedyny minus że to ośka. Jest jeszcze jeden- masa bo waży tyle co niektóre współczesne auta klasy kompakt z napędem 4x4 (sti, evo) -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Też bym wolał żeby był lżejszy, ale nie przesadzaj, Sluger.
Waży 112 kg mniej niż STi i 167 kg mniej niż EVO X z manualną skrzynią. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
fajny moment. jestem ciekaw ile pojedzie na cwiartke na toyo r888.
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Dzisiaj trafiło się kolejne ciekawe porównanie.
Miałem okazję pojeździć bmw 650 cabrio automat ale przyjemność z obcowania z tym autem popsuł mi brat killując mnie raz po raz moją foką. Z rolki od razu odjazd i papa, z miejsca do około 100km/h (brat jeździł pierwszy raz foką) bmw minimalnie z przodu, później wiatrak. Ale to nie dziwne bo moc taka sama (po 367 koni) ale moment (512 do 490) i masa (1450kg do 1950kg ![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Ciekawe ile lat minie zanim zrozumią lub zrozumieja ludzie , że to nie moc powoduje wgniecenie czapki w zagłówek tylko Nm.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ciekawe ile lat minie zanim zrozumią lub zrozumieja ludzie , że to nie moc i moment powoduje wgniecenie czapki w zagłówek tylko odpowiednia kombinacja momentu, masy i przełożeń przeniesienia napędu.
Sam niuton Ci członka da. Dopiero to co napisałem wyżej zrobi robotę. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Ciekawe ile lat minie zanim zrozumią lub zrozumieja ludzie , że to nie moc powoduje wgniecenie czapki w zagłówek tylko Nm. Tyle tylko że na kołach, a nie na silniku. Jeśli mamy do dyspozycji tylko wartości zmierzone na silniku to dużo więcej o przyspieszeniu paradoksalnie powie moc. ![]() Jeśli mnie pamięć nie myli to np. F1 ma podobny moment na silniku co TDI 110 KM. Ciekawe które bardziej "wgniata czapkę". ![]() -------------------- :)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:30 |