Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 11 12 13 14 15 >  
Reply to this topicStart new topic
> Ford Focus RS mk2 367PS 512NM, Nowy wykres str. 14
Sportmile
post Fri, 02 Jul 2010 - 00:27
Post #241


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





wogole bym sie nie zdziwil jakbys mu dupe zlal biorac pod uwage ze najmocniejsza seria jaka widzialem to 380 hp a to 1.7 tony + 4 lapy


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 02 Jul 2010 - 00:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kosiarz
post Fri, 02 Jul 2010 - 09:48
Post #242


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 February 2004
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW





http://www.racingforum.pl/Opolski-Sprint-S...ili-t76290.html


--------------------
Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ
http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz

http://tnij.org/cosworth Mój projekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Fri, 02 Jul 2010 - 10:45
Post #243


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Sportmile @ Fri, 02 Jul 2010 - 00:27) *
wogole bym sie nie zdziwil jakbys mu dupe zlal biorac pod uwage ze najmocniejsza seria jaka widzialem to 380 hp a to 1.7 tony + 4 lapy


Wkurzył mnie brak 10 koni w aucie za 135 koła, to co czują właściciele RS4, którym w aucie za pół bańki brakuje 40 kucy...


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 02 Jul 2010 - 10:52
Post #244


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Żyją tym że mają ładne auto laugh.gif
A tak na poważnie to jest to problem na wielką skale i duży minus dla Audi. Mam nadzieję że kolejne RSy już nie będą mieli takich problemów. TT-RS czy RS5, bo RS6 raczej już na moc nie narzeka wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Fri, 02 Jul 2010 - 12:18
Post #245


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Wiadomo, że klienci kupujący takie auto raczej nie lecą w pierwszej kolejności na MAHĘ, więc audi nie musi się przejmować bo skandalu na jakąś większą skalę z tego nie będzie.

W ramach małego OT o trzymaniu seryjnych parametrów przytoczę historię jednego "szczęśliwego" właściciela focusa ST. Niedługo po zakupie pojechał na hamownię i wyszło, że auto ma na kołach jakieś 180 koni, czy coś w tym stylu. Gość się zaparł na maksa, zareklamował w Fordzie auto, zażądał zwrotu kasy i nikt nie mógł mu przetłumaczyć, że podawane 225 koni to na silniku. Zacietrzewił się do tego stopnia, że zostawił/porzucił auto u dealera ale co się dalej w sprawie działo to już niestety nie wiem.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Fri, 02 Jul 2010 - 12:47
Post #246


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Niestety wszytkie audi rs- y nie oferują zbyt wiele. Moim zdaniem , są nawet cienkie. Jest natomiast jeden wyjątkowy, ale ile czasu zajęło inżynierom z Inglostad , żeby się domyślić i wrócić do już dawno zaprojektowanej jednostki R5 , tak znanej z audi RS2 , tylko że tutaj mamy 2.5

http://moto.wp.pl/kat,48436,title,Test-Aud..._wiadomosc.html


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taxon
post Fri, 02 Jul 2010 - 15:20
Post #247


User
Dołączył: Wed, 06 August 2008
Skąd: Warszawa





Hmm...ciekawy wniosek...RS nie oferuje zbyt wiele i jest cienki...
Co masz na myśli? Wg mnie niewiele można tym autom zarzucić. Nie posiadam takiego (nad czym ubolewam), ale miałem okazję przejechać się RS6 i powiem, ze miałem lepsze odczucia, niż w jakimkolwiek innym samochodzie. a wieloma miałem okazję się przejechać. Prowadzi się rewelacyjnie, odejście ma nieziemskie. Fakt,ze ten koleś robił autko w ABT i miało coś koło 700KM, ale ciął się tym z Ferrarkami (koleś jest Włochem żonatym z moja kumpelą) i objeżdżał je bez problemu. Jechałem tym z Łeby do Warszawy. Jak dotychczas najpiękniejsze 3 godziny życia smile.gif
Niestety sprzedał audi na rzecz RangeRover'a SPORT. Jak przyjadą w tym roku to i jego przetestuje wink.gif


--------------------
COUGAR 2,5 V6 ST200
MONDEO 3.0 V6 ST220
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 02 Jul 2010 - 15:26
Post #248


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Audi z silnikami FSI tragicznie nie trzymają mocy. Musiałeś przegapić ten wątek:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Fri, 02 Jul 2010 - 16:02
Post #249


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





edit: podwojny post
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Fri, 02 Jul 2010 - 16:03
Post #250


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





mAbZ - Audi z niedoladowanym ( i to raczej te starsze jak pokazuje przyklad s5 Elba ) FSI nie trzymaja mocy, widac nie przeczytales dokladnie wink.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 02 Jul 2010 - 16:22
Post #251


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(Igloo @ Fri, 02 Jul 2010 - 16:03) *
mAbZ - Audi z niedoladowanym ( i to raczej te starsze jak pokazuje przyklad s5 Elba ) FSI nie trzymaja mocy, widac nie przeczytales dokladnie wink.gif .


A czy ja napisałem co innego? blink.gif Doładowane FSI to TFSI.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Fri, 02 Jul 2010 - 16:28
Post #252


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Napisales po prostu tak ze wyglada jakby to dotyczylo wszystkich FSI czy TFSI ale ok koniec offtopa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Fri, 02 Jul 2010 - 20:52
Post #253


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





Sluger troche Cię poniosło z tym pół bańki wink.gif Co do RS-a to jak dla mnie wart jest właśnie tyle co dobrze wyposażony Focus RS a nie 300-350tys(w zależności od wyposażenia). Dużo lepiej czuje w jeździe E91 niż tego kiepsko wyważonego klocka z każdym dniem z mniejszą mocą...

Jest ładny. To wszystko.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sat, 03 Jul 2010 - 02:52
Post #254


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





no niestety , widzę , że musi minąć kolejne pół dekady , żeby tacy jak Wy zrozumieli sentencję silników doładowanych.
Piszę to z czystej troski o Was - R5 - to maximum - ze względu na krótki blok i małą masę , Może być R4 nie wielę urąga R5 i dlatego focus jest tak dobry. Sądzę że zje niejednego RS-A , bo to badziewie karmi się pojemością , a nie o to w sporcie tak naprawdę chodzi Dlatego R4 wygrywa.

Zadam pytanie zasadnicze , bo aż prosi się , czy ktoś jest w stanie pobić R5 2.2T 20V ADU ? - w sensie masy, mocy i wydajności? Czy ktoś jest w stanie osiągnąć 500Nm z 2.2T ,z tak banalnego motoru .
Dopiero teraz powstał 2.5 TFSI , który proponuje dość ciekawe rozwiązania. Rówież R5 , dlaczego ?


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sat, 03 Jul 2010 - 02:56
Post #255


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Nie chcę słyszeć o odmach w sinikach TFSI , bo sądzę , że każdy powinien mieć to na uwadze jeżeli nie przekroczy 100.000 kkm. Cóż to jest cena jak ą płacimy za moc, do tego sportowa odma i kilka modyf. sprawa będzie załatwiona raz na długi czas. Pozdro.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 03 Jul 2010 - 03:06
Post #256


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Dlatego że mieli 2.5 R5 w Jettach na rynek US, odpicowali motor, dołożyli spore turbo i wyszedł bardzo fajny engine, ale pajak100 nie przesadzaj że 2.2T R5 jest nie do pobicia. Jest wiele fajnych silników jak i R5T tak i V6T czy V8 gdzie po modach wychodzą kosmiczne cyferki.
A ile wyciągali z 1.8T czy 2.7T?

W każdym razie R5T to bardzo fajne silniki, mają piękny dzwięk i wiele zalet, ale to nie skresla innych bardzo dobrych silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sat, 03 Jul 2010 - 03:38
Post #257


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





CYTAT(Nikolas @ Sat, 03 Jul 2010 - 03:06) *
pajak100 nie przesadzaj że 2.2T R5 jest nie do pobicia.


pajak100 jest ztc widze posiadaczem 2,2T wink.gif

eot


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sat, 03 Jul 2010 - 14:40
Post #258


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





No mam 2.2T na gratach rs2 , projekt jak wiele innych , takim sam jak Alberta S2 sprzed kilku lat , więc nie warto tego opisywać. Nie hamowałem swojej S4 , ale coś pod 500Nm powinno być.

Byłem wczoraj w Warszawce z kuzynem i odwiedziliśmy hamownię , wyszło 298KM/348Nm w związku z czym BMW M3 Buniego zmieniło właściciela. Auto typowo na tor. Trzyma się jak przyklejone i w dobrych rękach potrafi zrobić na Poznaniu nieziemski czas.

Wiecie co , im dłużej żyje tym bardziej odnoszę wrażenie , ze te stare pażdzierze z lat 90-siątych są najlepsze, a technologia pomimo , że gna do przodu jakoś nie przynosi efektów.
Stary RS2 , silnik skonstruowany w latach 80- dziesiątych :
http://www.youtube.com/watch?v=cM0rvp7PhsY...feature=related
i takie przykłądy można mnożyć.
Co do tego 2,5 FSI trzeba poczekać , aż trochę się zestarzeją , bedą tańsze i bardziej dostępne. Wtedy znajdzie się kilku odważnych i zamontuje do tego silnika jakąś turbinę od lokomotywy.
Fokusik RS też ma jeszcze zapas mocy. Do 600Nm można by go podciągnąć.

Pozdrawiam.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 05 Jul 2010 - 14:52
Post #259


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





chyba się zrobił OT ale według mnie to mocne przegięcie mówić ze obecne RS'y są cienkie...hahaha, no dobra może i RS4 V8 ma problemy "mocowe" ale i tak po małym serwisie raczej wszystkie dobijają do 400KM. To są szybkie zabawki, wygodne, swietnie wykonane z mega luksusem w środku, tak samo Mega kozackie RS6 z silnikiem V10.przecież to auto to mega killer, niesamowicie wykonany, bardzo szybki i nie wiem jak się do tego ma stare 2,2T, miałem 2,2turbo i uważam go za mega pancerniaka i oczywiscie legende silników audi ale czas idzie do przodu, jak tutaj porównywać taki silnik z taką V10 ohmy.gif, tak samo nowe TT RS, spójrz sobie na dział zloty i coś tam, taki TT Rs po lekkim modzie zrobił 12,5 na 1/4 mili zly czas? (to jest czas porsche 911t bez procedury startowej), tak samo te niby słabe V8 FSi w np. S5 kolegi Elberotha który na nocnych pojezdzawkach leczył niby dużo mocniejsze fury będąc przy tym mega wygodnym i wyposażonym autkiem...RS w każdej postaci jest dla mnie ideałem, niestety miałem tylko narazie dwa autka z początkiem S i były to swietne maszynki. RS rządzi wink.gif wieć bzdur mi tu nie gadać laugh.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 05 Jul 2010 - 16:08
Post #260


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Jak kiedyś zaczną skręcać (uwaga nie dotyczy R8) to podbiją rynek na amen smile.gif bo faktycznie jeżeli chodzi o jakość wykończenia, wzornictwo oraz bezpieczeństwo są na najwyższym poziomie, ale to klockowate prowadzenie jak dla mnie zabiera zbyt wiele frajdy z jazdy a wydaje mi się, że wiem o czym mówie, miałem trochę modeli audi, nawet 5 cylindrowych i niestety przód chce wyjeżdżać prosto z zakrętów w porównaniu do porsche czy bmw to nie jest to..


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 11 12 13 14 15 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:33