![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
wogole bym sie nie zdziwil jakbys mu dupe zlal biorac pod uwage ze najmocniejsza seria jaka widzialem to 380 hp a to 1.7 tony + 4 lapy
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW ![]() |
-------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
wogole bym sie nie zdziwil jakbys mu dupe zlal biorac pod uwage ze najmocniejsza seria jaka widzialem to 380 hp a to 1.7 tony + 4 lapy Wkurzył mnie brak 10 koni w aucie za 135 koła, to co czują właściciele RS4, którym w aucie za pół bańki brakuje 40 kucy... -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Żyją tym że mają ładne auto
![]() A tak na poważnie to jest to problem na wielką skale i duży minus dla Audi. Mam nadzieję że kolejne RSy już nie będą mieli takich problemów. TT-RS czy RS5, bo RS6 raczej już na moc nie narzeka ![]() |
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Wiadomo, że klienci kupujący takie auto raczej nie lecą w pierwszej kolejności na MAHĘ, więc audi nie musi się przejmować bo skandalu na jakąś większą skalę z tego nie będzie.
W ramach małego OT o trzymaniu seryjnych parametrów przytoczę historię jednego "szczęśliwego" właściciela focusa ST. Niedługo po zakupie pojechał na hamownię i wyszło, że auto ma na kołach jakieś 180 koni, czy coś w tym stylu. Gość się zaparł na maksa, zareklamował w Fordzie auto, zażądał zwrotu kasy i nikt nie mógł mu przetłumaczyć, że podawane 225 koni to na silniku. Zacietrzewił się do tego stopnia, że zostawił/porzucił auto u dealera ale co się dalej w sprawie działo to już niestety nie wiem. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Niestety wszytkie audi rs- y nie oferują zbyt wiele. Moim zdaniem , są nawet cienkie. Jest natomiast jeden wyjątkowy, ale ile czasu zajęło inżynierom z Inglostad , żeby się domyślić i wrócić do już dawno zaprojektowanej jednostki R5 , tak znanej z audi RS2 , tylko że tutaj mamy 2.5
http://moto.wp.pl/kat,48436,title,Test-Aud..._wiadomosc.html -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 06 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Hmm...ciekawy wniosek...RS nie oferuje zbyt wiele i jest cienki...
Co masz na myśli? Wg mnie niewiele można tym autom zarzucić. Nie posiadam takiego (nad czym ubolewam), ale miałem okazję przejechać się RS6 i powiem, ze miałem lepsze odczucia, niż w jakimkolwiek innym samochodzie. a wieloma miałem okazję się przejechać. Prowadzi się rewelacyjnie, odejście ma nieziemskie. Fakt,ze ten koleś robił autko w ABT i miało coś koło 700KM, ale ciął się tym z Ferrarkami (koleś jest Włochem żonatym z moja kumpelą) i objeżdżał je bez problemu. Jechałem tym z Łeby do Warszawy. Jak dotychczas najpiękniejsze 3 godziny życia ![]() Niestety sprzedał audi na rzecz RangeRover'a SPORT. Jak przyjadą w tym roku to i jego przetestuje ![]() -------------------- COUGAR 2,5 V6 ST200
MONDEO 3.0 V6 ST220 |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Audi z silnikami FSI tragicznie nie trzymają mocy. Musiałeś przegapić ten wątek:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
edit: podwojny post
|
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
mAbZ - Audi z niedoladowanym ( i to raczej te starsze jak pokazuje przyklad s5 Elba ) FSI nie trzymaja mocy, widac nie przeczytales dokladnie
![]() |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
mAbZ - Audi z niedoladowanym ( i to raczej te starsze jak pokazuje przyklad s5 Elba ) FSI nie trzymaja mocy, widac nie przeczytales dokladnie ![]() A czy ja napisałem co innego? ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Napisales po prostu tak ze wyglada jakby to dotyczylo wszystkich FSI czy TFSI ale ok koniec offtopa.
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Sluger troche Cię poniosło z tym pół bańki
![]() Jest ładny. To wszystko. |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
no niestety , widzę , że musi minąć kolejne pół dekady , żeby tacy jak Wy zrozumieli sentencję silników doładowanych.
Piszę to z czystej troski o Was - R5 - to maximum - ze względu na krótki blok i małą masę , Może być R4 nie wielę urąga R5 i dlatego focus jest tak dobry. Sądzę że zje niejednego RS-A , bo to badziewie karmi się pojemością , a nie o to w sporcie tak naprawdę chodzi Dlatego R4 wygrywa. Zadam pytanie zasadnicze , bo aż prosi się , czy ktoś jest w stanie pobić R5 2.2T 20V ADU ? - w sensie masy, mocy i wydajności? Czy ktoś jest w stanie osiągnąć 500Nm z 2.2T ,z tak banalnego motoru . Dopiero teraz powstał 2.5 TFSI , który proponuje dość ciekawe rozwiązania. Rówież R5 , dlaczego ? -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Nie chcę słyszeć o odmach w sinikach TFSI , bo sądzę , że każdy powinien mieć to na uwadze jeżeli nie przekroczy 100.000 kkm. Cóż to jest cena jak ą płacimy za moc, do tego sportowa odma i kilka modyf. sprawa będzie załatwiona raz na długi czas. Pozdro.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dlatego że mieli 2.5 R5 w Jettach na rynek US, odpicowali motor, dołożyli spore turbo i wyszedł bardzo fajny engine, ale pajak100 nie przesadzaj że 2.2T R5 jest nie do pobicia. Jest wiele fajnych silników jak i R5T tak i V6T czy V8 gdzie po modach wychodzą kosmiczne cyferki.
A ile wyciągali z 1.8T czy 2.7T? W każdym razie R5T to bardzo fajne silniki, mają piękny dzwięk i wiele zalet, ale to nie skresla innych bardzo dobrych silników. |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
pajak100 nie przesadzaj że 2.2T R5 jest nie do pobicia. pajak100 jest ztc widze posiadaczem 2,2T ![]() eot -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#258
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
No mam 2.2T na gratach rs2 , projekt jak wiele innych , takim sam jak Alberta S2 sprzed kilku lat , więc nie warto tego opisywać. Nie hamowałem swojej S4 , ale coś pod 500Nm powinno być.
Byłem wczoraj w Warszawce z kuzynem i odwiedziliśmy hamownię , wyszło 298KM/348Nm w związku z czym BMW M3 Buniego zmieniło właściciela. Auto typowo na tor. Trzyma się jak przyklejone i w dobrych rękach potrafi zrobić na Poznaniu nieziemski czas. Wiecie co , im dłużej żyje tym bardziej odnoszę wrażenie , ze te stare pażdzierze z lat 90-siątych są najlepsze, a technologia pomimo , że gna do przodu jakoś nie przynosi efektów. Stary RS2 , silnik skonstruowany w latach 80- dziesiątych : http://www.youtube.com/watch?v=cM0rvp7PhsY...feature=related i takie przykłądy można mnożyć. Co do tego 2,5 FSI trzeba poczekać , aż trochę się zestarzeją , bedą tańsze i bardziej dostępne. Wtedy znajdzie się kilku odważnych i zamontuje do tego silnika jakąś turbinę od lokomotywy. Fokusik RS też ma jeszcze zapas mocy. Do 600Nm można by go podciągnąć. Pozdrawiam. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
chyba się zrobił OT ale według mnie to mocne przegięcie mówić ze obecne RS'y są cienkie...hahaha, no dobra może i RS4 V8 ma problemy "mocowe" ale i tak po małym serwisie raczej wszystkie dobijają do 400KM. To są szybkie zabawki, wygodne, swietnie wykonane z mega luksusem w środku, tak samo Mega kozackie RS6 z silnikiem V10.przecież to auto to mega killer, niesamowicie wykonany, bardzo szybki i nie wiem jak się do tego ma stare 2,2T, miałem 2,2turbo i uważam go za mega pancerniaka i oczywiscie legende silników audi ale czas idzie do przodu, jak tutaj porównywać taki silnik z taką V10
![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Jak kiedyś zaczną skręcać (uwaga nie dotyczy R8) to podbiją rynek na amen
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:33 |