![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 ![]() |
Ale pomimo wagi auta to i tak foki nie kręca rewelacyjnych czasów.
Stockowe Scirocco kreci niskie 14 i nie pisze tu o Scirocco R. -------------------- @CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Pamiętajcie, że czas 14,0 w foce 350 koni (Mountune ma pewnie zbliżone osiągi) jest osiągany z masakrycznym startem (2,6 sek na 60ft).
W tym momencie moje subiektywne odczucia są takie, że auto jest szybsze z rolki od mojej mk1 ale ciężko przy tej masie robić dobre czasy na 1/4 mili. Kwestia zamontowania R888 na 17" i treningu startów, a potem można zweryfikować ćwiartkę. Co nie zmienia faktu, że na pewno to auto nie jest stworzone do jazdy na 1/4 mili i sobie po prostu w takich warunkach nie radzi. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
Morfeusz - Koziol na GT28RS wyciagnal przy max dmuchaniu 1.7b, 240KM, pod filmikiem jest napisane 1.3bara wiec stawiam na jakies 210KM, moze minimum 200KM. Jak dla mnie strasznie dziwne ze RS tak slabo jezdzi. Albo Koleś nie Ogarnia RS'a ![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Masa masa masa
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Chodzilo mi o RSa Slugera akurat a nie tamtego
![]() ![]() Mamba - wychudzeni Ci Panowie musieliby byc zeby wsadzajac ich do punto wyrownali wage RSa ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
No jak tu widać to start nie jest powalający ![]() ![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#187
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
to pokaż wyniki
tylko nie R ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#189
|
![]() |
60ft 2.326, ET 14.321 @ 159.09 KPH
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Strasznie słabo ten start wygląda...
![]() Pojawiłem się w Kamieniu "nieprzygotowany do zajęć" ![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Mocna ośka z 1 biegu taki ma start (zwykła opona)
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#194
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
Dokładnie
![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
60ft 2.326, ET 14.321 @ 159.09 KPH Seryjny RS mk1 215PS robi 14,7s., więc ten czas scirocco jest jak najbardziej możliwy, tym bardziej jak weźmiemy pod uwagę genialną skrzynię dsg i procedurę startu. Co nie zmienia faktu,że łatwiej jest ruszyć FWD o mocy 200-220 koni i momencie max. jakieś 320NM, niż tym klockiem, co mam nim przyjemność powozić ![]() Jak foka była jeszcze serią i miała 420NM to pięknie kleiła (5,2 na gtechu proRR) ale ta "podwyżka" 90NM przelała czarę gorycze tego napędu i teraz już niestety nie wystarczy depnąć do dechy i liczyć, że auto zrobi resztę za kierowcę... ![]() Trzeba się oduczyć deptania gazu do deski na minimum 2 pierwszych biegach. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
a to przypadkiem nie jest tez tak ze wiekszy nacisk na przednia os pomaga w trakcji ? Im wiekszy nacisk, tym wieksza sila przyczepnosci i lepszy przyspieszenie. To jest zaleznosc liniowa. Aczkolwiek dotyczy ona tylko i wylacznie sytuacji, gdy stosunki obciazenia osi napedzanej sa do proporcjonalne do stosunkow mas, czyli np. w ypadku FWD auto o masie 1000kg ma 600kg z przodu a 2 tonowy kloc ma na przedniej osi 1200kg. Po drugie, i chyba nawet ważniejsze, dotyczy to tylko maksymalnego wykorzystania siły przyczepności, czyli momentu gdy rwiemy przysłowiowego laczka. Poźniej, gdy siła napędowa jest już niższa od sił przyczepności i ta ostatnia jest zachowana, to oczywiście przewagę ma auto lżejsze. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Im wiekszy nacisk, tym wieksza sila przyczepnosci i lepszy przyspieszenie. To jest zaleznosc liniowa. Przyczepność jest lepsza, ale zwiększa się ona proporcjonalnie do wspł. tarcia. Masa, zwiększa liniowo, ale szybciej niż tarcie. Dokładając dodatkowe kilogramy nie zmieniamy tylko przyczepności, zmieni się poza tym tarcie toczne. |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Wiem, że to auto nie jest do ćwiartki, ale może warto byłoby przemyśleć założenie Apexi AVCR żeby zjechać boost na niższych biegach? Bo w tym wypadku RS jest tylko i wyłącznie autostradowym killerem, skoro pierwsze trzy biegi nie istnieją. Nawet w mieście nie jest to szybkie. Linia obrony "to ma skręcać" (którą pewnie zaraz od kogoś usłyszę...) jest jakby trochę nietrafiona, bo stosunek czasu spędzanego na ulicy do toru daje jednoznaczną odpowiedź, że to auto jednak jeździ na co dzień.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Tyle ze przy zalozeniu apexi moze cos kolejnego z gwarancji sie urwac
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 17:08 |