Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Ford Focus RS mk2 367PS 512NM, Nowy wykres str. 14
lovwelas
post Wed, 02 Jun 2010 - 01:05
Post #181


Forum Homee
Dołączył: Wed, 30 December 2009





Ale pomimo wagi auta to i tak foki nie kręca rewelacyjnych czasów.
Stockowe Scirocco kreci niskie 14 i nie pisze tu o Scirocco R.


--------------------
@CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 02 Jun 2010 - 01:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sluger
post Wed, 02 Jun 2010 - 08:30
Post #182


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Pamiętajcie, że czas 14,0 w foce 350 koni (Mountune ma pewnie zbliżone osiągi) jest osiągany z masakrycznym startem (2,6 sek na 60ft).

W tym momencie moje subiektywne odczucia są takie, że auto jest szybsze z rolki od mojej mk1 ale ciężko przy tej masie robić dobre czasy na 1/4 mili.

Kwestia zamontowania R888 na 17" i treningu startów, a potem można zweryfikować ćwiartkę.

Co nie zmienia faktu, że na pewno to auto nie jest stworzone do jazdy na 1/4 mili i sobie po prostu w takich warunkach nie radzi.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Morfeusz
post Wed, 02 Jun 2010 - 09:31
Post #183


Super User
Dołączył: Fri, 26 December 2008
Skąd: Płońsk





CYTAT(Kamilbike @ Tue, 01 Jun 2010 - 23:37) *
Morfeusz - Koziol na GT28RS wyciagnal przy max dmuchaniu 1.7b, 240KM, pod filmikiem jest napisane 1.3bara wiec stawiam na jakies 210KM, moze minimum 200KM.

Jak dla mnie strasznie dziwne ze RS tak slabo jezdzi.

Albo Koleś nie Ogarnia RS'a wink.gif


--------------------
No Blow OFF-No Blow JOB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 02 Jun 2010 - 10:14
Post #184


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Masa masa masa rolleyes.gif i nie uwierze że scirocco ~200HP robi niskie 14


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Wed, 02 Jun 2010 - 10:21
Post #185


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Chodzilo mi o RSa Slugera akurat a nie tamtego wink.gif Badz co badz czas pokaze, Sluger sie wjezdzi w foke ogarnie starty i wtedy sie okaze co i jak ze startami smile.gif

Mamba - wychudzeni Ci Panowie musieliby byc zeby wsadzajac ich do punto wyrownali wage RSa wink.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Morfeusz
post Wed, 02 Jun 2010 - 10:22
Post #186


Super User
Dołączył: Fri, 26 December 2008
Skąd: Płońsk






No jak tu widać to start nie jest powalający smile.gif no ale jak mówisz kwesta wjeżdżenia się więc pożyjemy zobaczymy smile.gif


--------------------
No Blow OFF-No Blow JOB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Wed, 02 Jun 2010 - 10:26
Post #187









CYTAT(specu @ Wed, 02 Jun 2010 - 10:14) *
Masa masa masa rolleyes.gif i nie uwierze że scirocco ~200HP robi niskie 14

to uwierz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 02 Jun 2010 - 10:28
Post #188


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





to pokaż wyniki
tylko nie R rolleyes.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Wed, 02 Jun 2010 - 10:29
Post #189









60ft 2.326, ET 14.321 @ 159.09 KPH
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 02 Jun 2010 - 10:29
Post #190


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(Morfeusz @ Wed, 02 Jun 2010 - 10:22) *

No jak tu widać to start nie jest powalający smile.gif



Start jak w ośce, ale jak już się napędził to szedł ładnie... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Wed, 02 Jun 2010 - 11:49
Post #191


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Strasznie słabo ten start wygląda... rolleyes.gif

Pojawiłem się w Kamieniu "nieprzygotowany do zajęć" wink.gif


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 02 Jun 2010 - 12:35
Post #192


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Mocna ośka z 1 biegu taki ma start (zwykła opona) wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Wed, 02 Jun 2010 - 12:55
Post #193


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(Morfeusz @ Wed, 02 Jun 2010 - 10:22) *
kwesta wierzdżenia się
czego? blink.gif dzizas.. zainstaluj sobie jakis dodatek sprawdzajacy pisownie unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Wed, 02 Jun 2010 - 15:08
Post #194









CYTAT(specu @ Wed, 02 Jun 2010 - 12:35) *
Mocna ośka z 1 biegu taki ma start (zwykła opona) wink.gif

Wspomniane wyzej Scirocco startuje jednak troche lepiej. A moze to kwestia ww. "wierzdzenia sie". biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Morfeusz
post Wed, 02 Jun 2010 - 15:17
Post #195


Super User
Dołączył: Fri, 26 December 2008
Skąd: Płońsk





Dokładnie tongue.gif


--------------------
No Blow OFF-No Blow JOB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Wed, 02 Jun 2010 - 15:24
Post #196


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(k-meal @ Wed, 02 Jun 2010 - 10:29) *
60ft 2.326, ET 14.321 @ 159.09 KPH


Seryjny RS mk1 215PS robi 14,7s., więc ten czas scirocco jest jak najbardziej możliwy, tym bardziej jak weźmiemy pod uwagę genialną skrzynię dsg i procedurę startu.

Co nie zmienia faktu,że łatwiej jest ruszyć FWD o mocy 200-220 koni i momencie max. jakieś 320NM, niż tym klockiem, co mam nim przyjemność powozić wink.gif

Jak foka była jeszcze serią i miała 420NM to pięknie kleiła (5,2 na gtechu proRR) ale ta "podwyżka" 90NM przelała czarę gorycze tego napędu i teraz już niestety nie wystarczy depnąć do dechy i liczyć, że auto zrobi resztę za kierowcę... rolleyes.gif
Trzeba się oduczyć deptania gazu do deski na minimum 2 pierwszych biegach.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Wed, 02 Jun 2010 - 17:47
Post #197


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(Kamilbike @ Tue, 01 Jun 2010 - 13:14) *
a to przypadkiem nie jest tez tak ze wiekszy nacisk na przednia os pomaga w trakcji ?

Im wiekszy nacisk, tym wieksza sila przyczepnosci i lepszy przyspieszenie. To jest zaleznosc liniowa.
Aczkolwiek dotyczy ona tylko i wylacznie sytuacji, gdy stosunki obciazenia osi napedzanej sa do proporcjonalne do stosunkow mas, czyli np. w ypadku FWD auto o masie 1000kg ma 600kg z przodu a 2 tonowy kloc ma na przedniej osi 1200kg. Po drugie, i chyba nawet ważniejsze, dotyczy to tylko maksymalnego wykorzystania siły przyczepności, czyli momentu gdy rwiemy przysłowiowego laczka. Poźniej, gdy siła napędowa jest już niższa od sił przyczepności i ta ostatnia jest zachowana, to oczywiście przewagę ma auto lżejsze.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Wed, 02 Jun 2010 - 19:09
Post #198


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(kompot @ Wed, 02 Jun 2010 - 17:47) *
Im wiekszy nacisk, tym wieksza sila przyczepnosci i lepszy przyspieszenie. To jest zaleznosc liniowa.

Przyczepność jest lepsza, ale zwiększa się ona proporcjonalnie do wspł. tarcia. Masa, zwiększa liniowo, ale szybciej niż tarcie. Dokładając dodatkowe kilogramy nie zmieniamy tylko przyczepności, zmieni się poza tym tarcie toczne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 02 Jun 2010 - 19:48
Post #199


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Wiem, że to auto nie jest do ćwiartki, ale może warto byłoby przemyśleć założenie Apexi AVCR żeby zjechać boost na niższych biegach? Bo w tym wypadku RS jest tylko i wyłącznie autostradowym killerem, skoro pierwsze trzy biegi nie istnieją. Nawet w mieście nie jest to szybkie. Linia obrony "to ma skręcać" (którą pewnie zaraz od kogoś usłyszę...) jest jakby trochę nietrafiona, bo stosunek czasu spędzanego na ulicy do toru daje jednoznaczną odpowiedź, że to auto jednak jeździ na co dzień.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Wed, 02 Jun 2010 - 19:52
Post #200


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Tyle ze przy zalozeniu apexi moze cos kolejnego z gwarancji sie urwac


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 17:08