![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ktoś to policzył i jest bodajże 1,5 sekundy różnicy na korzyść 4 biegu.
To się potocznie nazywa elastyczność ![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Supra User Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: Poznań ![]() |
no wlasnie sek w tym, ze ja tez policzylem (to nie wymaga wielkiego wysilku). oba filmy startuja ze 120kmh, na pierwszym filmie start jest wraz z poczatkiem filmu i w 8mej sekundzie osiagane jest 180, a w drugim filmie start jest w 2 sekundzie a 180kmh jest w 10tej, jak mnie moja matematyka nie myli, to oba wyniki to 8sekund, prawda?
jezeli nie pomyliles filmow, to jest to conajmniej dziwne -------------------- chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe. Supra TT 6spd, F430 spider 6spd. |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie są pomylone, na 6 biegu od 120 o 180 przyspiesza o ponad sekundę dłużej.
Co do dalszych planów to niebawem nastąpi zakup FMICa Proalloy i decata no i powrót na poprawkę softu: ![]() http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.jsp?productID=771 ![]() http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.jsp?productID=679 109 funtów za decat... Pierwsza rzecz jaką widzę w ofercie z UKej, którą lepiej kupić w UKej niż rzeźbić na miejscu. I na tym koniec, ma być cicho i kulturalnie, więc przelotowych układów nie będzie. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ten filmik nie pozostawia wątpliwości, że decat to inwestycja konieczna w tym aucie
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
pakowanie decat'a do reszty seryjnego wydechu to dziwny pomysł
-------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Odblokować wydech zaraz za turbo chyba zawsze warto!?
Koszt jest śmieszny (400zł) więc można spróbować. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Jak już rzeźbić, to chyba 3" wydech powinien dać sporo?
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Jak na kawałek rurki efekt niezły
![]() Ładnie musi grać przy pełnym ogniu. Uwielbiam te silniki,mocny jak diesel od dołu,no i ta kultura pracy. Film po programie istny pocisk,jak na ta takie auto. Gratuluję maszyny. -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Bez kolejnego strojenia po coolerze i decacie:
![]() W najbliższym czasie Bob będzie walczył dalej z programem. cooler: ![]() Będzie trzeba przerzucić gdzieś klakson bo przeszkadza... wydech: -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
350 km i 500 nm
przed decatem bylo 340 i 490 malo przyrostu ale jednak cos jest a jak reakcja ?? lepiej -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
To już konkret. Mierzyłeś czasy przyspieszen po ostatnich modach?
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
350 KM - pęknie
![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
350 km i 500 nm przed decatem bylo 340 i 490 malo przyrostu ale jednak cos jest 509! Strojony dopiero będzie po tych modach, myślę, że mocy jeszcze przybędzie, momentu i tak jest już za dużo. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
To już konkret. Mierzyłeś czasy przyspieszen po ostatnich modach? W niedzielę będę w Kamieniu Śl. to będziemy mądrzejsi ale jest mały problem... Trakcja pojawia się na 4 biegu ![]() Z trakcją jest sporo gorzej niż w mk1, stary znacznie lepiej wklejał się w asfalt. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No bardzo mnie ciekawią wyniki pomiarów...
Dziwne jest to że w nowym jest gorsza trakcja - mysłałem że będzie sporo lepiej niż w poprzednim modelu ![]() |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
W serii nie było z tym problemu ale ten jest jakieś 150kg cięższy, ma 510NM zamiast 440 i do tego opony 19" mam napompowane 2,6 bara, żeby felgi jakoś przetrwały i pewnie stąd kłopoty.
W niedzielę będziemy wiedzieli co to teraz jeździ. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
To na test mozesz zdjac troche cisnienia z opon np do 2barow, pozniej dopompowac i bedziesz wiedxzial czy to wina cisnienia w oponach
![]() ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
No przed Kamieniem spuszczę trochę powietrza bo jedziemy tam A-4 więc krzywdy dla felunku nie powinno być.
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Odzywa się baaardzo przyjemnie
![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 02:38 |