![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Odczucia jak odczucia, ożywił się na pewno bo zrywa przyczepność i na 3 biegu ale nie mogło być inaczej jak doszło 70nm.
Wieczorem lecę trasę po A4 więc będę miał porównanie na wyższych biegach. Warto będzie zainwestować w cooler bo jest jeszcze spory potencjał i szkoda będzie go nie wykorzystać. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
6 bieg 120-210:
4 bieg: Oczywiście nagranie pochodzi z niemieckiej autostrady! W stosunku do serii przepaść. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Fajny wynik, Garatuluje.
Jest szybszy od twojego RS'a mk1 czy nie? |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ciężko powiedzieć, przy prędkościach autostradowych wydaje się, że tak ale będzie trzeba zrobić porównanie i wtedy się okaże.
Różnica w masie 150kg robi jednak różnicę. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Tracja wylaczona zeby nie przeszkadzala ?
![]() ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Moment to moment. Depnięcie przy 180 na 6 biegu i wgniata jak na dwojce.
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Super zapina ,przyjemne na trasie musi być z taką elastycznością
-------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
przy 4.5 tys prawie 100Nm, jak w dobrym "klekocie" musi robic robotę
![]() Sluger to kiedy wreszcie pierwsze testy na torze i oficjalny czas na 1/4 ? |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 11 January 2008 Skąd: Łomża ![]() |
licząc na oko z filmików to różnica 120-180km/h między 4tym i 6tym biegiem to jakieś ~1,5sek.
![]() i po co komu diesel przy takiej elastyczności??? ![]() -------------------- e36
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
To jest dupowóz więc na tor nie zawita (od tego jest mk1) ale może przy jakiejś okazji sprawdzę czas na 1/4 mili.
Przy czym ze względu na fakt, że to jest ciężki klocek szału bym się nie spodziewał. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
elastycznosc mnie sponiewierała :/
ile wazy twoj focus na codzien czytaj w momencie pomiaru na "niemieckiej autostradzie" ? -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Z kierowca ponad 1,5 tony...
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Sluger, lecisz jutro na kamień przetestować ?
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie lecę , brak czasu, muszę być na żużlu.
Do kompletu 3 bieg, tym razem z pasażerem (czyli jakieś 1600kg w sumie): -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 15 November 2007 ![]() |
a jak czas 0-100 km/h po programie?
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie ma czym zmierzyć bo wskazania gtecha proRR i tak są podważane.
Na dniach zawita nowy FMIC, potem poprawka softu i koniec tematu: ![]() FMIC Pro alloy Będzie można się w miarę rozsądnie wozić po mieście. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
soft jest dziełem firm Jetronik i Compsport bobik/Patryk i w tych firmach ta modyfikacja jest dostępna
-------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
a sprzęgło się nie buntuje za te dodatkowe 70Nm ? fajnie to idzie z dołu, kurcze...
-------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
soft jest dziełem firm Jetronik i Compsport bobik/Patryk i w tych firmach ta modyfikacja jest dostępna Proszę nie zapominać o moim delikatnym wkładzie dla "dobra sprawy" ![]() Mianuję się lokalnym dealerem tego softu i postaram się ściągnąć kilka fok na ten zabieg. a sprzęgło się nie buntuje za te dodatkowe 70Nm ? fajnie to idzie z dołu, kurcze... Sprzęgło wytrzymuje znacznie wyższe momenty, nie ma z tym problemu. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Supra User Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: Poznań ![]() |
Sluger, wg filmikow ktore wstawiles, Twoj ford rozpedza sie od 120 do 180 w 7.5s na 6tym biegu jak i na 4tym - nie wiem czy pomyliles filmiki czy co, ale 120-180 jest tak samo na obu filmikach
-------------------- chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe. Supra TT 6spd, F430 spider 6spd. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 02:37 |