Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Ford Focus RS mk2 367PS 512NM, Nowy wykres str. 14
Sluger
post Fri, 23 Apr 2010 - 18:04
Post #101


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Odczucia jak odczucia, ożywił się na pewno bo zrywa przyczepność i na 3 biegu ale nie mogło być inaczej jak doszło 70nm.
Wieczorem lecę trasę po A4 więc będę miał porównanie na wyższych biegach.

Warto będzie zainwestować w cooler bo jest jeszcze spory potencjał i szkoda będzie go nie wykorzystać.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 23 Apr 2010 - 18:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sluger
post Fri, 23 Apr 2010 - 21:29
Post #102


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





6 bieg 120-210:


4 bieg:


Oczywiście nagranie pochodzi z niemieckiej autostrady!

W stosunku do serii przepaść.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Fri, 23 Apr 2010 - 22:32
Post #103


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





Fajny wynik, Garatuluje.

Jest szybszy od twojego RS'a mk1 czy nie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Fri, 23 Apr 2010 - 23:13
Post #104


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Ciężko powiedzieć, przy prędkościach autostradowych wydaje się, że tak ale będzie trzeba zrobić porównanie i wtedy się okaże.

Różnica w masie 150kg robi jednak różnicę.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sat, 24 Apr 2010 - 10:42
Post #105


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Tracja wylaczona zeby nie przeszkadzala ?wink.gif Kurde z 6 idzie jak z 4 ohmy.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sat, 24 Apr 2010 - 11:36
Post #106


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Moment to moment. Depnięcie przy 180 na 6 biegu i wgniata jak na dwojce.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Sat, 24 Apr 2010 - 11:45
Post #107


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





Super zapina ,przyjemne na trasie musi być z taką elastycznością


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wielki
post Sat, 24 Apr 2010 - 12:15
Post #108


Super User
Dołączył: Tue, 16 November 2004
Skąd: W-wa





przy 4.5 tys prawie 100Nm, jak w dobrym "klekocie" musi robic robotę smile.gif

Sluger to kiedy wreszcie pierwsze testy na torze i oficjalny czas na 1/4 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
porez
post Sat, 24 Apr 2010 - 12:35
Post #109


User
Dołączył: Fri, 11 January 2008
Skąd: Łomża





licząc na oko z filmików to różnica 120-180km/h między 4tym i 6tym biegiem to jakieś ~1,5sek. blink.gif
i po co komu diesel przy takiej elastyczności??? tongue.gif


--------------------
e36
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sat, 24 Apr 2010 - 14:57
Post #110


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





To jest dupowóz więc na tor nie zawita (od tego jest mk1) ale może przy jakiejś okazji sprawdzę czas na 1/4 mili.
Przy czym ze względu na fakt, że to jest ciężki klocek szału bym się nie spodziewał.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Sat, 24 Apr 2010 - 15:19
Post #111


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





elastycznosc mnie sponiewierała :/

ile wazy twoj focus na codzien czytaj w momencie pomiaru na "niemieckiej autostradzie" ?


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sat, 24 Apr 2010 - 18:03
Post #112


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Z kierowca ponad 1,5 tony...


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 24 Apr 2010 - 20:25
Post #113


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Sluger, lecisz jutro na kamień przetestować ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sat, 24 Apr 2010 - 21:22
Post #114


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Nie lecę , brak czasu, muszę być na żużlu.

Do kompletu 3 bieg, tym razem z pasażerem (czyli jakieś 1600kg w sumie):



--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MKey
post Sun, 25 Apr 2010 - 23:10
Post #115


Rookie
Dołączył: Thu, 15 November 2007





a jak czas 0-100 km/h po programie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 25 Apr 2010 - 23:35
Post #116


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Nie ma czym zmierzyć bo wskazania gtecha proRR i tak są podważane.

Na dniach zawita nowy FMIC, potem poprawka softu i koniec tematu:



FMIC Pro alloy

Będzie można się w miarę rozsądnie wozić po mieście.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Mon, 26 Apr 2010 - 10:11
Post #117


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





soft jest dziełem firm Jetronik i Compsport bobik/Patryk i w tych firmach ta modyfikacja jest dostępna


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Mon, 26 Apr 2010 - 10:30
Post #118


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





a sprzęgło się nie buntuje za te dodatkowe 70Nm ? fajnie to idzie z dołu, kurcze...


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Mon, 26 Apr 2010 - 11:54
Post #119


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(bobik @ Mon, 26 Apr 2010 - 10:11) *
soft jest dziełem firm Jetronik i Compsport bobik/Patryk i w tych firmach ta modyfikacja jest dostępna


Proszę nie zapominać o moim delikatnym wkładzie dla "dobra sprawy" cool.gif
Mianuję się lokalnym dealerem tego softu i postaram się ściągnąć kilka fok na ten zabieg.


CYTAT(marecek @ Mon, 26 Apr 2010 - 10:30) *
a sprzęgło się nie buntuje za te dodatkowe 70Nm ? fajnie to idzie z dołu, kurcze...


Sprzęgło wytrzymuje znacznie wyższe momenty, nie ma z tym problemu.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtrek
post Mon, 26 Apr 2010 - 12:58
Post #120


Supra User
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: Poznań





Sluger, wg filmikow ktore wstawiles, Twoj ford rozpedza sie od 120 do 180 w 7.5s na 6tym biegu jak i na 4tym - nie wiem czy pomyliles filmiki czy co, ale 120-180 jest tak samo na obu filmikach


--------------------
chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe.

Supra TT 6spd, F430 spider 6spd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 02:37