![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom ![]() |
wiem ,że najlepszym jest nieużytkowanie w niesprzyjających warunkach
![]() jakie polecacie środki i warsztaty ,które to zrobią bezkompromisowo czyli wszystko ma być naj. endoskopowe badanie ,wieloletnia gwarancja etc ściągnąłem piękne auto z Kalifornii choć 17 letnie to w stanie dziewiczym i chciałbym je zabezpieczyć przed polskimi warunkami.... w aso nie zrobili na mnie najlepszego wrażenia -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
To poszukaj firmy, która lakieruje hydrodynamicznie. Są już zminiaturyzowane urządzenia. Technologia używana w przemyśle stoczniowym i budownictwie drogowym(mosty, wiadukty). Farba pozbawiona praktycznie cząstek lotnych jest nakładana pod ciśnieniem 300-400 barów na przedmiot i stanowi podobno przezaje...ochronę znaczy się wszelkie pory są skutecznie zamykane.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 November 2004 Skąd: wawa ![]() |
http://www.autowis.com.pl/?dzial=20
Kolega robił w tej firmie stare Volvo, po kompletnej blacharce. I po 4 sezonach zimowych bez oszczędzania auta bardzo poleca. A robił tam, bo jego dziadek zrobił tam kiedyś to samo w Corolli E9 i ma dzisiaj jedyną Corollę E9 bez rdzy ![]() ![]() -------------------- www.classicauto.pl
www.syndrom.fotolog.pl ww.lowrider.pl www.tlc.org.pl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom ![]() |
dzięki za odpowiedzi...
najśmieszniejsze jest to,że warsztaty stosujące nowoczesne technologie antykorozyjne można policzyć na palcach... chodzi mi o systemy rust check i dinitrol dinol tuff-kote dinitrol jest fajny bo ma to wszystko komputerowo i dedykowane do konkretnego modelu auta,system dysz etc. rust check z kolei to bezinwazyjnośc,bez demontażu etc. tutaj warsztat z doświadczeniem w obydwu systemach http://www.inter-oner.pl/index.php?section=11 jak się okazuje zaawansowana antykorozja motoryzacyjna to wąska grupa nabywców coś muszę wybrać,kusi mnie rust check bo nie będą nic demontować... ![]() -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 November 2004 Skąd: wawa ![]() |
Z tymi warsztatami jest tak jak mówisz, ale myślę, że w jakimś tam (niedużym) stopniu będzie się do tego wracać. Po zachłyśnięciu się autami produkcji zagranicznej
![]() O tym Dinitrolu czytałeś na jakimś forum czy słyszałeś od kogoś? Bo trochę nie rozumiem jak to wszystko miałoby być dedykowane do konkretnego auta? edit. Piszesz, że kusi Cię Rust Check, a ja właśnie skorzystałem z ich usług. Więc niestety prawda jest taka, że albo coś tam się zdemontuje, albo można sobie odpuścić zabezpieczanie. Bez demontażu kilku plasticzków nie da się zrobić dobrego zabezpieczenia. Bo trzeba się dostać tam gdzie może się zbierać syf i przed zabezpieczaniem go usunąć. Inaczej nie ma sensu ta robota. Fitma którą Ci poleciłem wcześniej w linku właśnie trochę demontuje i tam dokładnie myje i równie dokładnie suszy. I wtedy ma to dla mnie sens. -------------------- www.classicauto.pl
www.syndrom.fotolog.pl ww.lowrider.pl www.tlc.org.pl |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom ![]() |
Z tymi warsztatami jest tak jak mówisz, ale myślę, że w jakimś tam (niedużym) stopniu będzie się do tego wracać. Po zachłyśnięciu się autami produkcji zagranicznej ![]() O tym Dinitrolu czytałeś na jakimś forum czy słyszałeś od kogoś? Bo trochę nie rozumiem jak to wszystko miałoby być dedykowane do konkretnego auta? edit. Piszesz, że kusi Cię Rust Check, a ja właśnie skorzystałem z ich usług. Więc niestety prawda jest taka, że albo coś tam się zdemontuje, albo można sobie odpuścić zabezpieczanie. Bez demontażu kilku plasticzków nie da się zrobić dobrego zabezpieczenia. Bo trzeba się dostać tam gdzie może się zbierać syf i przed zabezpieczaniem go usunąć. Inaczej nie ma sensu ta robota. Fitma którą Ci poleciłem wcześniej w linku właśnie trochę demontuje i tam dokładnie myje i równie dokładnie suszy. I wtedy ma to dla mnie sens. mają opracowane szablony dla konkretnego modelu na którym są zaznaczone punkty w których natryskują z tego co widziałem na jakimś przykładzie to jest ich najmniej kilkadziesiąt i do każdego punktu określony jest typ dyszy więc serwis postępuje według schematu z dinitrolu korzystają armie -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
Jako ciekawostkę polecam zapoznać się z tym artykułem
![]() http://w114-115.org.pl/forum/cms_view_article.php?aid=5 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 12:38 |