![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 04 August 2009 Skąd: Ldz ![]() |
Zgadam się z tym co pisze Wladas, jeśli ma być profi to tylko połączenia kołnierzowe, lub jeśli ma być nierozłącznie to spawanie.
Tutaj wyciąg z KER dla połączeń spawanych instalacji przemysłowych (konkretniej energetyki) ![]() Dlaczego nie połączenia rura w rurę, ano dlatego że z punktu widzenia mechaniki płynów to jest ogromne marnotrawstwo energii kinetycznej gazów spalinowych, pewnie ze w praktyce różnica będzie niewielkie ale jednak. Co do rozpieraków mechanicznych to oczywiste jest że np: nierdzewnej rury bezszwowej DN50 o ściance 1,2mm się tym nie ruszy, trzeba by ją naciąć (jak często robią to firmy produkujące wydechy ze stali aluminiowanej), lub nagrzać palnikiem wtedy prawdopodobnie się uda bez rozpieraków hydraulicznych. -------------------- Delta HPE, 2X Dedra Integrale
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: SzczebrzeszyN ![]() |
Odkopuje. Połączenia wydechu lepiej na flansze skręcane czy obejmy v-clamp ?? Ladniej ale czy sila skrecenia jest tak mocna że łączone rury się nie obrócą względem siebie ? I też połączenie czy jest szczelne bo tam nie idzie żadna uszczelka a po spawaniu też może powyginac..
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
v-band to najlepsze rozwiazanie a brak uszczelki to zaleta:)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Fri, 20 June 2014 Skąd: Radzyń Chełmiński ![]() |
Sa vbandy z centrowaniem, wtedy na tym sie uszczelnia. Przekrecic sie nic nie przekreci, pozatym to wieszaki wydechu maja trzymac wszystko na miejscu a nie lacznik.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
Ja stosuje vbandy przy trudno dostepnych miejscach, lub na zejsciach typu y-pipe, tak to polaczenia wsuwane
![]() -------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
v-bandy są super jak masz cały wydech na nich zrobiony, ewentualny serwis jest bajecznie prosty i szybki, w autach do sportu przecież co chwilę i tak trzeba grzebać
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: SzczebrzeszyN ![]() |
Wsumie dobrze prawicie, wkładam jak tak vclampy roznica w cenie jest bardzo mala od skrecanych flansz, ale zastanawia mnie po spawaniu tych krotkich flansz gdzie spaw jest tuż przy plaszczyznie , nie odkrzatlci się i będzie nieszczelność ?zawsze przy spawaniu coś się wygina, jakby wypuścili z 10cm chociaż rury to by było super a tu wszędzie strasznie krótko
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Nic sie niedzieje, vband ma jescze podfrezowanie ze go nabijasz na rure i spawasz.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 20:52 |