![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
www.re5pect.pl tu masz DV
czy K04-15 masz od ręki ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 29 January 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
A u kogo znajdę DV 007 Forge w dobrych pieniądzach? A po co ci Forge ? To strata kasy. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 29 January 2009 ![]() |
Chyba masz rację. Zamówiłem DV od TT 225 hp . Numer Bosch-a 0280142114.
Przy okazji- mam już turbo. Pięknie zapakowane w karton BorgWarner Turbo Systems, oryginalne turbo K04-15. Mam też w sprzedaży oryginalne cewki Bosch do 1,8T AWT,BAM,BEX,BFB,AVJ... po 80+Vat. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 May 2009 Skąd: WWA TGK ![]() |
Witam mam małe pytanko na ile można ustawic k04-015. po porogramie na k03 i po wsadzeniu k04 pompuje na 0,9bar przy 2-3 tys a pozniej az do odcinki spada na 0,5 jaka jest bezpieczna granica?
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam mam małe pytanko na ile można ustawic k04-015. po porogramie na k03 i po wsadzeniu k04 pompuje na 0,9bar przy 2-3 tys a pozniej az do odcinki spada na 0,5 jaka jest bezpieczna granica? Pompuje ci tyle, ile powinno pompować K03 po lekkim programie. Spokojnie, tzn bez specjalnego męczenia turbiny, możesz ustawić na 1.2 schodzące do 0,9bar przy 6k RPM. To powinno ci dać jakieś 320-340Nm i 230KM. Oczywiście trzeba patrzyć na zapłon i ew. pojawiające się spalanie detonacyjne. Programy na K03 zazwyczaj mają ostrzej ustawiony zapłon niż pompujące więcej K04. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 May 2009 Skąd: WWA TGK ![]() |
ustawie na 0,9 w całym zakresie i zobaczę co z tego wyjdzie. komputer nie ma możliwości adaptacji kata zapłonu poprzez czujniki spalania detonacyjnego?
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Przy 0,9 na płasko powinno wyjść jakieś 290Nm i 230KM. Teoretycznie ma możliwość adaptacji - ale i tak wszyscy polecają zrobić to po bożemu w programie, niż taką prowizorkę. Poza tym, w kanałach adaptacyjnych komp cofa zapłon w całym zakresie, również tam gdzie nie musi. Wartości w kanałach adaptacyjnych można samemu zmieniać przy pomocy darmowego programu Lemi - np. dać -3' po całości.
-------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 May 2009 Skąd: WWA TGK ![]() |
tylko jest problem bo lemmi nie ogarnia AEB
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 May 2009 Skąd: WWA TGK ![]() |
i jeszcze jedno pytanko jakie wtryskiwacze pasuja PnP do AEB
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
czy w BFB warto zmienic TIP ? nie widze tam zadnej zwezki, duzo da zatem dedykowany silikonowy lub wyspawany jesli chodzi o przyrost mocy na seryjnej turbinie?
rozne opinie sa natomiast jesli chodzi o kolektor wydechowy, jedni pisza ze nic nie da drudzy ze przyrost ok 10% fakt, jest maly ten kolektor jakies nowsze wiesci? |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
i czy kolektor wydechowy od BFB rozni sie czyms od BEX ? szersze kanaly? warto przekladac kolektor na BEX?
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Jak pisano wcześniej, kolektor i wydech przy tej planowanej mocy wystarczy seria. Ważniejszy jest sztywny dolot ( Poziek gdzieś podawał przyrost 7KM) i FMIC, koniecznie sprawne świece i cewki, można usunąć kata - mocy to też nie da, ale nic nie kosztuje, a przyjemnie słychać turbinę.
Temat wałkowany w każdą stronę, więc problemów nie powinno być żadnych. godski, na cewki dasz FV? -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
poprostu kolektor od BEX to koszt ok 100-150zl stad pytam czy sens zmieniac, wydech juz mam robiony, przelot 65mm do ostatnich wydechow, a jesli chodzi o TIP to w a3/g4/leonach to tam faktycznie TIP oryginalny mial zwezke a tutaj jest dosc ladnie, stad to moje pytanie
![]() chyba ze ktorys z kolegow ma w dobrej cenie k03s lub k04-015 do wzdluznego ?P:) |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
User Dołączył: Sun, 27 February 2005 Skąd: St-ce ![]() |
Zastanowiłbym się raczej nad wymianą wtrysków na te od BEX, bo w BFB są 280cc, do tego fmic i owinięcie DP. Wtedy masz zdrowe 200 KM, które można bez problemu poupalać.
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
podobno wstryski z bfb stykna do 220-230km wiec pytanie czy warto zainwestowac jak i tak bedzie max pewnie 210KM na seryjnej turbinie
bardziej sie wlasnie zastanawiam nad kolektorem wydechowym czy to cos da rade z BEX? lub wlasnie TIP skoro tam nie ma zwezki? |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
masz 200KM i sprezarkę robiącą za piec... to bardzo wolne 200KM bedzie...
tip to podstawowy mod. -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
zdaje sobie z tego sprawe ze to zwykle k03, bede szukal k03s lub k04-15 ale jak wiemy ciezko dostepne, stad narazie takie polsrodki proboje zastosowac
auto ma sluzyc do jazdy na codzien, raczej nie do upalania , ale jak bede potrzebowal to zeby jakos to sie zbieralo, przesiadlem sie z aut ktore mialy ponad 200km wiec troszke bieda mi sie widzi ;D |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
User Dołączył: Tue, 11 September 2012 ![]() |
the.wolf, co masz na myśli? bez owinięcia DP nie ma sensu?
Zastanawiam się jaką drogą iść. Mam AGU. W przyszłym tyg. auto idzie na zrobienie fmic i TIP. Potem się pomyśli co dalej... |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
http://allegro.pl/turbo-performance-turbos...2604060070.html co to jest warte?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 03:14 |