Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> A4 BFB 163 Hp kupione - plan 220-230Hp, Co zrobić
poziek
post Mon, 05 Oct 2009 - 11:16
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





www.re5pect.pl tu masz DV


czy K04-15 masz od ręki ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 05 Oct 2009 - 11:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
godski
post Mon, 05 Oct 2009 - 12:54
Post #42


Rookie
Dołączył: Thu, 29 January 2009





To nie Grubsor, tylko Godski ma mieć te turbiny. Jutro będę miał sztukę, drugą mogę mieć za kilka dni. Cena- kilka postów wyżej.



CYTAT(poziek @ Mon, 05 Oct 2009 - 08:21) *
Grubsor jeszcze raz proszę o namiar na te turbiny w PL.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Tue, 06 Oct 2009 - 09:08
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(godski @ Mon, 05 Oct 2009 - 09:15) *
A u kogo znajdę DV 007 Forge w dobrych pieniądzach?


A po co ci Forge ? To strata kasy.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
godski
post Tue, 06 Oct 2009 - 09:39
Post #44


Rookie
Dołączył: Thu, 29 January 2009





Chyba masz rację. Zamówiłem DV od TT 225 hp . Numer Bosch-a 0280142114.
Przy okazji- mam już turbo. Pięknie zapakowane w karton BorgWarner Turbo Systems, oryginalne turbo K04-15. Mam też w sprzedaży oryginalne cewki Bosch do 1,8T AWT,BAM,BEX,BFB,AVJ... po 80+Vat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grubsor
post Mon, 12 Oct 2009 - 18:52
Post #45


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 May 2009
Skąd: WWA TGK





Witam mam małe pytanko na ile można ustawic k04-015. po porogramie na k03 i po wsadzeniu k04 pompuje na 0,9bar przy 2-3 tys a pozniej az do odcinki spada na 0,5 jaka jest bezpieczna granica?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Mon, 12 Oct 2009 - 20:03
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(grubsor @ Mon, 12 Oct 2009 - 17:52) *
Witam mam małe pytanko na ile można ustawic k04-015. po porogramie na k03 i po wsadzeniu k04 pompuje na 0,9bar przy 2-3 tys a pozniej az do odcinki spada na 0,5 jaka jest bezpieczna granica?


Pompuje ci tyle, ile powinno pompować K03 po lekkim programie.

Spokojnie, tzn bez specjalnego męczenia turbiny, możesz ustawić na 1.2 schodzące do 0,9bar przy 6k RPM. To powinno ci dać jakieś 320-340Nm i 230KM.

Oczywiście trzeba patrzyć na zapłon i ew. pojawiające się spalanie detonacyjne. Programy na K03 zazwyczaj mają ostrzej ustawiony zapłon niż pompujące więcej K04.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grubsor
post Mon, 12 Oct 2009 - 20:25
Post #47


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 May 2009
Skąd: WWA TGK





ustawie na 0,9 w całym zakresie i zobaczę co z tego wyjdzie. komputer nie ma możliwości adaptacji kata zapłonu poprzez czujniki spalania detonacyjnego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Tue, 13 Oct 2009 - 17:37
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Przy 0,9 na płasko powinno wyjść jakieś 290Nm i 230KM. Teoretycznie ma możliwość adaptacji - ale i tak wszyscy polecają zrobić to po bożemu w programie, niż taką prowizorkę. Poza tym, w kanałach adaptacyjnych komp cofa zapłon w całym zakresie, również tam gdzie nie musi. Wartości w kanałach adaptacyjnych można samemu zmieniać przy pomocy darmowego programu Lemi - np. dać -3' po całości.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grubsor
post Tue, 13 Oct 2009 - 17:49
Post #49


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 May 2009
Skąd: WWA TGK





tylko jest problem bo lemmi nie ogarnia AEB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grubsor
post Thu, 15 Oct 2009 - 18:08
Post #50


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 May 2009
Skąd: WWA TGK





i jeszcze jedno pytanko jakie wtryskiwacze pasuja PnP do AEB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Sun, 09 Sep 2012 - 11:20
Post #51


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





czy w BFB warto zmienic TIP ? nie widze tam zadnej zwezki, duzo da zatem dedykowany silikonowy lub wyspawany jesli chodzi o przyrost mocy na seryjnej turbinie?
rozne opinie sa natomiast jesli chodzi o kolektor wydechowy, jedni pisza ze nic nie da drudzy ze przyrost ok 10% fakt, jest maly ten kolektor
jakies nowsze wiesci?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Mon, 10 Sep 2012 - 17:10
Post #52


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





i czy kolektor wydechowy od BFB rozni sie czyms od BEX ? szersze kanaly? warto przekladac kolektor na BEX?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Mon, 10 Sep 2012 - 22:24
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





Jak pisano wcześniej, kolektor i wydech przy tej planowanej mocy wystarczy seria. Ważniejszy jest sztywny dolot ( Poziek gdzieś podawał przyrost 7KM) i FMIC, koniecznie sprawne świece i cewki, można usunąć kata - mocy to też nie da, ale nic nie kosztuje, a przyjemnie słychać turbinę.
Temat wałkowany w każdą stronę, więc problemów nie powinno być żadnych.
godski, na cewki dasz FV?


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Mon, 10 Sep 2012 - 22:37
Post #54


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





poprostu kolektor od BEX to koszt ok 100-150zl stad pytam czy sens zmieniac, wydech juz mam robiony, przelot 65mm do ostatnich wydechow, a jesli chodzi o TIP to w a3/g4/leonach to tam faktycznie TIP oryginalny mial zwezke a tutaj jest dosc ladnie, stad to moje pytanie smile.gif, chcialbym osiagnac 200KM bez zmiany turbiny
chyba ze ktorys z kolegow ma w dobrej cenie k03s lub k04-015 do wzdluznego ?P:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
global7teen
post Tue, 11 Sep 2012 - 11:20
Post #55


User
Dołączył: Sun, 27 February 2005
Skąd: St-ce





Zastanowiłbym się raczej nad wymianą wtrysków na te od BEX, bo w BFB są 280cc, do tego fmic i owinięcie DP. Wtedy masz zdrowe 200 KM, które można bez problemu poupalać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Tue, 11 Sep 2012 - 11:25
Post #56


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





podobno wstryski z bfb stykna do 220-230km wiec pytanie czy warto zainwestowac jak i tak bedzie max pewnie 210KM na seryjnej turbinie
bardziej sie wlasnie zastanawiam nad kolektorem wydechowym czy to cos da rade z BEX? lub wlasnie TIP skoro tam nie ma zwezki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Tue, 11 Sep 2012 - 11:27
Post #57


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





masz 200KM i sprezarkę robiącą za piec... to bardzo wolne 200KM bedzie...

tip to podstawowy mod.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Tue, 11 Sep 2012 - 11:29
Post #58


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





zdaje sobie z tego sprawe ze to zwykle k03, bede szukal k03s lub k04-15 ale jak wiemy ciezko dostepne, stad narazie takie polsrodki proboje zastosowac
auto ma sluzyc do jazdy na codzien, raczej nie do upalania , ale jak bede potrzebowal to zeby jakos to sie zbieralo, przesiadlem sie z aut ktore mialy ponad 200km wiec troszke bieda mi sie widzi ;D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ziutsane
post Tue, 11 Sep 2012 - 12:43
Post #59


User
Dołączył: Tue, 11 September 2012





the.wolf, co masz na myśli? bez owinięcia DP nie ma sensu?
Zastanawiam się jaką drogą iść. Mam AGU. W przyszłym tyg. auto idzie na zrobienie fmic i TIP. Potem się pomyśli co dalej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Tue, 11 Sep 2012 - 15:57
Post #60


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





http://allegro.pl/turbo-performance-turbos...2604060070.html co to jest warte?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 03:14