![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 September 2009 ![]() |
wiekszy IC daje obniżenie temperatury powietrza wpadajace do silnika, zimniejsze powietrze jest gęstsze przez co jest go wiecej w takiej samej jednostce objętości, czyli przy tym samym ciśnieniu doładowania na dużym IC będzie go znacznie więcej wpadało do silnika przez co moc się zwiekszy a dymienie zmniejszy, przecież dymienie bierze się przeważnie z za dużej ilości koksu w stosunku do powietrza, jest pare KM wiecej ale EGT kosmiczne i bezpieczeństwo wysrania się czegoś rośnie, wielkość IC nie ma moim zdaniem dużego wpływu na lag bo de facto pojemnosc IC własciwa tzn ta przez którą płynie powietrze z turbiny jest bardzo mała w stosunku do całego układu dolotowego, liczy się objętość/średnica rur doprowadzających powietrze oraz pojemnosc całego układu czyli długośc tych rur, wiadomo im mniej orurowania tym mniejszy lag, tak to pokrótce to wygląda no kumam ale ktos napisal ze czym wikszy coller to wiecej bedzie kopcić a ty tu taj tak napisales " dużym IC będzie go znacznie więcej wpadało do silnika przez co moc się zwiekszy a dymienie zmniejszy " a umnie troche przykopci |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
przykopca z racji laga. chodzi o to ze przez ten wielki cooler potrzeba wiecej dm3 powietrza aby uklad dostal cisnienia.
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 September 2009 ![]() |
dobra w poniedzialek zrobie te rurki i zobacze co w tedy
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
User Dołączył: Tue, 03 February 2009 ![]() |
No nareszcie sie tu troszke uspokoilo , chyba troszke zabardzo pojechaliscie koledze po pecinach . To forum jest po to zeby pomagac wiec jesli waszym zdaniem kolega bladzi to trzeba go delikatnie uswiadomic naprowadzic na sluszna droge. Ja wiem ze w srud was sa fachowcy ktorzy maja rozpracowany ten silniczek 1.9 TDI i chwala wam za to ze dzielicie sie ta wiedza z nami i naprawde nie trzeba sie wysmiewac z kolegi IC ,ze brzydki ze taki czy owaki .Dzo-Dzo sam stwierdzil ze jemu rowniez sie nie podoba i i bedzie przeprowadzal jakies zmiany ,zeby go schowac .Faktycznie rurki 80 troszke za grube jak zmieni to i zrobi program to sie napewno pochwali wykresem mysle ze te 220KM moze nawet jakies 230KM bedzie, przydal by sie jakis waleczek . Dzo-Dzo trzymam kciuki za ciebie i po strojeniu wszystko bedzie ok
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
User Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
ja mam tylko jedną prośbę do autora wątku, bo strasznie w oczy razi: cooler, a nie coller !
-------------------- Octavia ASV 207@389
Sprzedam GT22: _http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1264421 |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 September 2009 ![]() |
tm juz sie ogarnij bo zaraz zaczne sprawdzac twoje posty i wytykac ci bledy
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
User Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
tm juz sie ogarnij bo zaraz zaczne sprawdzac twoje posty i wytykac ci bledy Kolego, nie odrozniasz bledu (literowka wynikajaca np. z pospiechu) od nieznajomosci terminologii. Ty nie zrobiles bledu w jednym, czy dwoch swoich postach tylko konsekwentnie piszesz o IC "coller", wiec probuje Ci wyjasnic, ze to jest "cooler". Jezeli Twoja ignorancja Ci nie przeszkadza to Twoja sprawa. -------------------- Octavia ASV 207@389
Sprzedam GT22: _http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1264421 |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 28 September 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
A skąd wiesz ,ze to to auto ??? -------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 07:30 |