Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Closed TopicStart new topic
> zamontowane gt22 audi a4 1,9 tdi
the.wolf
post Sat, 26 Sep 2009 - 10:55
Post #41


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





CYTAT(Dzo-Dzo @ Sat, 26 Sep 2009 - 09:03) *
najlepiej kupić s4 nic nie robić i rżnąć pana na forum


tego akurat nie warto kupowac smile.gif


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 26 Sep 2009 - 10:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tdik
post Sat, 26 Sep 2009 - 11:02
Post #42


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





alez sie nam zrobil ruch na forum. niech kolega o tej smiesznej ksywce wklei jakis wykres. lag na tym coolerze musi byc wieeeeeeeeeeeeeeeeeelki


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 26 Sep 2009 - 12:53
Post #43


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





No musze sie zgodzić z tdikiem, jezeli te rury mają tak bezsensownie dużą średnice, a dodatkowo orurowanie nie jest max krótkie to lag musi być taki zajebisty, że jak jest czerwone światło wciskasz gaz w podłoge, a na zielonym jeszcze dalej stoisz laugh.gif
Na rurze fi 50 ze standardowym orurowaniem na GT18/22 pojawia się już delikatny lag, na większym turbo czyli jakies gt22 nawet takie najmniejsze lag bedzie wielki i to nie ze wzgledu na przerosniety IC, bo to akurat ma najmniejse znaczenie ale objętość całego układu dolotowego


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzo-Dzo
post Sat, 26 Sep 2009 - 13:13
Post #44


Rookie
Dołączył: Fri, 18 September 2009





tdik ty masz ksywke jak malo kto jestem ciekaw jak cie wołają tidik ? czy tik tik ehhhhhhh

zaraz będziecie sie dowalać do zjdec ze nie dobrej jakości hehehe

coller jest z 1,8 t wraz z o rurowaniem rurka 80 na przyszły tydzien wszystko będzie zmienione bo tez mi sie to nie podoba - rurki beda 60 tak tez zrobilem od collera to kolektora myślę ze będą Ok + montaż zderzaka od s4 większego wiec wszystko bedzie ladnie zgrane


widze ze na tym forum jest jakas mania zazdrosci - nie mozecie napisac noramlnie ze sluchaj no tak i tak to zrob albo sprobuj inaczej mnie nikt nie pomogał kolesie z firm tuningowych chcieli za montaz coller 2 tys zł a mnie calosc wyniosla 500 zł wiedz jest roznica , tak jak pisalem w poniedzialek zmieniam rurki na 60 bo nie miesci sie tam zaden zderzak

pozdrawiam i mysle ze nastepne posty bedą troche na poziomie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sat, 26 Sep 2009 - 13:28
Post #45


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Wszyscy ci zazdroszczą tego wściekłego ulicznego masakratora w kwiatki.. ja nie mogłem spać w nocy wink.gif - po tym jak zrobisz ten cooler to zrób pomiar na hamowni, pokaż wykres albo jakieś filmy chociaż jak auto jeździ to ci coś powiedzą ludzie konkretnego. Teraz to możemy tylko podziwiać tylko to co widać - wystający cooler i niesamowite naklejki.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tonku
post Sat, 26 Sep 2009 - 13:32
Post #46


User
Dołączył: Thu, 14 June 2007





CYTAT(Dzo-Dzo @ Sat, 26 Sep 2009 - 13:13) *
nie mozecie napisac noramlnie ze sluchaj no tak i tak to zrob albo sprobuj inaczej

mało na tym forum info?wejdz w dział projekty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzo-Dzo
post Sat, 26 Sep 2009 - 13:43
Post #47


Rookie
Dołączył: Fri, 18 September 2009





renne tak jak pisze kwiatki to akurat reklama moje sklepu co do hamowni to czekam tez juz mnie to wkurza bo mialem miec robioną korekte w czwartek ale cos wwyskoczylo tunerowi i przelozyl wizyte

sam nie wiem ile wyjdzie po tych wszystikich zmianach moze cos kolo 220 moze 230 ale to juz nie moje widzi mi sie tylko zobaczmym co auto da z siebie

widze ze nareszcie rozmowa idzie w dobry kierunku :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Sat, 26 Sep 2009 - 13:45
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





CYTAT(tonku @ Sat, 26 Sep 2009 - 13:32) *
mało na tym forum info?wejdz w dział projekty.


..i trzeba było pytać przed zrobieniem projektu. Teraz poprawki zajmą dodatkowy czas i pochłoną troche kasy. Wyjdzie że te 2tys. za montaż u doświadczonego tunera, to nie było jednak drogo. Ale na błędach człowiek sie uczy.
Podoba mi sie twoja postawa, mimo krytyki nie olewasz tematu i potrafisz przyznać się do pomyłki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzo-Dzo
post Sat, 26 Sep 2009 - 13:51
Post #49


Rookie
Dołączył: Fri, 18 September 2009





maxim no tak no po to jest takie forum domyslam sie

dolot byl wykonany z rurki prostej ktorą cielismy i gielismy wiedz estetycznie nie jest to zrobione ladnie

Moj kolega robi porecze barierki i wiaty on sam mi zaproponował ze zmieni mi rurki wspawa kolanka i wypoleruje je i bedzie kox :-)

juz zrobil mi rurke od collera do kolektora bardzo ladnie mu to wyszlo jest zreszta na zdjeciu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 26 Sep 2009 - 14:09
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Twoim podstawowym modem to powienien być słownik ortograficzny, a z tym zazdroszczeniem to daruj sobie bo większość tego forum ma i duzo szybsze i dużo lepsze, droższe, wypaśniejsze fury od Ciebie(ja akurat jestem biedny to latam starym seatem laugh.gif , ale duża część forum ma i pojęcie i trochę kasy żeby coś porobić fajnego, a jak nie mak worka kasy to kupuje starsze autko za pare koła i robi rakiete własnymi siłami opisując projekt dzięki czemu zyskuje szacunek pozostałych forumowiczów) tak to juz tu jest, wystawiles projekt to ludzie komentują, nie licz na podziw, no bo nie bardzo jest co podziwiać, popraw IC lub jak to piszesz coller tongue.gif , pokaż wykres i wtedy będziemy rozmawiac
BTW który z tunerów ogarnia twoje auto?


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzo-Dzo
post Sat, 26 Sep 2009 - 14:32
Post #51


Rookie
Dołączył: Fri, 18 September 2009





te tominator nie musze pisać ę ą zeby sie dogadac z ludzmi prosze cie idz na nk i tam sobie pisz z ludzmi twojego pokroju
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Sat, 26 Sep 2009 - 14:33
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





moze kolega ma kwiaciarnie smile.gif hehe. dodam do przedmówcow jedna rzecz. zalogowales sie na forum kilka dni temu i robisz tu totalny folwark. myslisz ze znasz sie na wszystkim najlepiej a wcale tak nie jest. zarowno ja jak i wielu kolegow jest na tym forum po kilka lat i rozkminialo taki motor jak ty masz z 5 lat temu. uwierz wiec ze my nie jestesmy banda kretynów jak chesz nas traktowac.


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzo-Dzo
post Sat, 26 Sep 2009 - 14:40
Post #53


Rookie
Dołączył: Fri, 18 September 2009





titi nie traktuje to wy atakujecie mnie swoimi textami nie zbyt taktownymi chcialem pokazaj moj projekt - nie spodobał wam sie moj collerek wiedz ok on mnie tez sie nie widzi w poniedzialek zaczynam to zmieniać - ale zeby juz nawet do nika sie doczepiac to juz wies zachowuje sie lepiej


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzo-Dzo
post Sat, 26 Sep 2009 - 14:45
Post #54


Rookie
Dołączył: Fri, 18 September 2009





juz wiem wyrzuce zdjecie icka i zobaczmy moze wkoncu zacznie cie pisac wpozo do przodu ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 26 Sep 2009 - 14:52
Post #55


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Tomiantor człowiek niższej klasy błaga mistrza dzo-dzo i pisanie poprawnie , nie chodzi o jak ty to nazywasz ąę ale jeżeli ktoś cię 3 x poprawia i tłumaczy że "więc" się pisze a nie "wiedz" to może warto byłoby się przychylić do tego i zacząć pisać poprawnie
Przekręcanie nicków kolegów też nie jest eleganckie, wiedz biggrin.gif jakbys mógł to nie przekrecaj
No i miło też odpowiadać na pytanie czt. ostanie zdanie mojego postu powyżej, chyba że to tajemnica jak ten kolektor od NASA laugh.gif


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzo-Dzo
post Sat, 26 Sep 2009 - 14:59
Post #56


Rookie
Dołączył: Fri, 18 September 2009





dobrze juz bede wiedzial ze wiec sie pisze wiec a nie wiedz :-) mozesz byc zadowolony - szybko pisze na klawiaturze i pierdzielą mi sie literki ale mozna zrozumiec to co pisze

kolektor od golfa 1,6 td ;-)

i nie byl objety zadną ochroną - sam przepierdzielilem tyle kolektorów aby to zamontowac ze szok wiec niechcialem odrazu zrobic takiej latwizny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 26 Sep 2009 - 15:01
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





tylko to nie jest zadna tajemnica, na wielu forach mozna przeczytac ze kolektor z 1.6 TD pasuje P&P pod GT22, takze raczej tu nie ma co ukrywac oporcz ew. reejstracji jak sobie ktos nie życzy


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzo-Dzo
post Sat, 26 Sep 2009 - 15:07
Post #58


Rookie
Dołączył: Fri, 18 September 2009





no nie wiedzialem ze istnieje takie forum


teraz mam pytanie czy im wiekszy icek to faktycznie wieksze dymienie ?
bo nie za bardzo to kumam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 26 Sep 2009 - 15:21
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





wiekszy IC daje obniżenie temperatury powietrza wpadajace do silnika, zimniejsze powietrze jest gęstsze przez co jest go wiecej w takiej samej jednostce objętości, czyli przy tym samym ciśnieniu doładowania na dużym IC będzie go znacznie więcej wpadało do silnika przez co moc się zwiekszy a dymienie zmniejszy, przecież dymienie bierze się przeważnie z za dużej ilości koksu w stosunku do powietrza, jest pare KM wiecej ale EGT kosmiczne i bezpieczeństwo wysrania się czegoś rośnie, wielkość IC nie ma moim zdaniem dużego wpływu na lag bo de facto pojemnosc IC własciwa tzn ta przez którą płynie powietrze z turbiny jest bardzo mała w stosunku do całego układu dolotowego, liczy się objętość/średnica rur doprowadzających powietrze oraz pojemnosc całego układu czyli długośc tych rur, wiadomo im mniej orurowania tym mniejszy lag, tak to pokrótce to wygląda


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Sat, 26 Sep 2009 - 15:25
Post #60


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





musisz dmuchnac gazem z dolu i bedzie okej
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 07:30