![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
najlepiej kupić s4 nic nie robić i rżnąć pana na forum tego akurat nie warto kupowac ![]() -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
alez sie nam zrobil ruch na forum. niech kolega o tej smiesznej ksywce wklei jakis wykres. lag na tym coolerze musi byc wieeeeeeeeeeeeeeeeeelki
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
No musze sie zgodzić z tdikiem, jezeli te rury mają tak bezsensownie dużą średnice, a dodatkowo orurowanie nie jest max krótkie to lag musi być taki zajebisty, że jak jest czerwone światło wciskasz gaz w podłoge, a na zielonym jeszcze dalej stoisz
![]() Na rurze fi 50 ze standardowym orurowaniem na GT18/22 pojawia się już delikatny lag, na większym turbo czyli jakies gt22 nawet takie najmniejsze lag bedzie wielki i to nie ze wzgledu na przerosniety IC, bo to akurat ma najmniejse znaczenie ale objętość całego układu dolotowego -------------------- |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 September 2009 ![]() |
tdik ty masz ksywke jak malo kto jestem ciekaw jak cie wołają tidik ? czy tik tik ehhhhhhh
zaraz będziecie sie dowalać do zjdec ze nie dobrej jakości hehehe coller jest z 1,8 t wraz z o rurowaniem rurka 80 na przyszły tydzien wszystko będzie zmienione bo tez mi sie to nie podoba - rurki beda 60 tak tez zrobilem od collera to kolektora myślę ze będą Ok + montaż zderzaka od s4 większego wiec wszystko bedzie ladnie zgrane widze ze na tym forum jest jakas mania zazdrosci - nie mozecie napisac noramlnie ze sluchaj no tak i tak to zrob albo sprobuj inaczej mnie nikt nie pomogał kolesie z firm tuningowych chcieli za montaz coller 2 tys zł a mnie calosc wyniosla 500 zł wiedz jest roznica , tak jak pisalem w poniedzialek zmieniam rurki na 60 bo nie miesci sie tam zaden zderzak pozdrawiam i mysle ze nastepne posty bedą troche na poziomie |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Wszyscy ci zazdroszczą tego wściekłego ulicznego masakratora w kwiatki.. ja nie mogłem spać w nocy
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 14 June 2007 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 September 2009 ![]() |
renne tak jak pisze kwiatki to akurat reklama moje sklepu co do hamowni to czekam tez juz mnie to wkurza bo mialem miec robioną korekte w czwartek ale cos wwyskoczylo tunerowi i przelozyl wizyte
sam nie wiem ile wyjdzie po tych wszystikich zmianach moze cos kolo 220 moze 230 ale to juz nie moje widzi mi sie tylko zobaczmym co auto da z siebie widze ze nareszcie rozmowa idzie w dobry kierunku :-) |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
mało na tym forum info?wejdz w dział projekty. ..i trzeba było pytać przed zrobieniem projektu. Teraz poprawki zajmą dodatkowy czas i pochłoną troche kasy. Wyjdzie że te 2tys. za montaż u doświadczonego tunera, to nie było jednak drogo. Ale na błędach człowiek sie uczy. Podoba mi sie twoja postawa, mimo krytyki nie olewasz tematu i potrafisz przyznać się do pomyłki. |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 September 2009 ![]() |
maxim no tak no po to jest takie forum domyslam sie
dolot byl wykonany z rurki prostej ktorą cielismy i gielismy wiedz estetycznie nie jest to zrobione ladnie Moj kolega robi porecze barierki i wiaty on sam mi zaproponował ze zmieni mi rurki wspawa kolanka i wypoleruje je i bedzie kox :-) juz zrobil mi rurke od collera do kolektora bardzo ladnie mu to wyszlo jest zreszta na zdjeciu |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Twoim podstawowym modem to powienien być słownik ortograficzny, a z tym zazdroszczeniem to daruj sobie bo większość tego forum ma i duzo szybsze i dużo lepsze, droższe, wypaśniejsze fury od Ciebie(ja akurat jestem biedny to latam starym seatem
![]() ![]() BTW który z tunerów ogarnia twoje auto? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 September 2009 ![]() |
te tominator nie musze pisać ę ą zeby sie dogadac z ludzmi prosze cie idz na nk i tam sobie pisz z ludzmi twojego pokroju
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
moze kolega ma kwiaciarnie
![]() -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 September 2009 ![]() |
titi nie traktuje to wy atakujecie mnie swoimi textami nie zbyt taktownymi chcialem pokazaj moj projekt - nie spodobał wam sie moj collerek wiedz ok on mnie tez sie nie widzi w poniedzialek zaczynam to zmieniać - ale zeby juz nawet do nika sie doczepiac to juz wies zachowuje sie lepiej
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 September 2009 ![]() |
juz wiem wyrzuce zdjecie icka i zobaczmy moze wkoncu zacznie cie pisac wpozo do przodu ;-)
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Tomiantor człowiek niższej klasy błaga mistrza dzo-dzo i pisanie poprawnie , nie chodzi o jak ty to nazywasz ąę ale jeżeli ktoś cię 3 x poprawia i tłumaczy że "więc" się pisze a nie "wiedz" to może warto byłoby się przychylić do tego i zacząć pisać poprawnie
Przekręcanie nicków kolegów też nie jest eleganckie, wiedz ![]() No i miło też odpowiadać na pytanie czt. ostanie zdanie mojego postu powyżej, chyba że to tajemnica jak ten kolektor od NASA ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 September 2009 ![]() |
dobrze juz bede wiedzial ze wiec sie pisze wiec a nie wiedz :-) mozesz byc zadowolony - szybko pisze na klawiaturze i pierdzielą mi sie literki ale mozna zrozumiec to co pisze
kolektor od golfa 1,6 td ;-) i nie byl objety zadną ochroną - sam przepierdzielilem tyle kolektorów aby to zamontowac ze szok wiec niechcialem odrazu zrobic takiej latwizny |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
tylko to nie jest zadna tajemnica, na wielu forach mozna przeczytac ze kolektor z 1.6 TD pasuje P&P pod GT22, takze raczej tu nie ma co ukrywac oporcz ew. reejstracji jak sobie ktos nie życzy
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 September 2009 ![]() |
no nie wiedzialem ze istnieje takie forum
teraz mam pytanie czy im wiekszy icek to faktycznie wieksze dymienie ? bo nie za bardzo to kumam |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
wiekszy IC daje obniżenie temperatury powietrza wpadajace do silnika, zimniejsze powietrze jest gęstsze przez co jest go wiecej w takiej samej jednostce objętości, czyli przy tym samym ciśnieniu doładowania na dużym IC będzie go znacznie więcej wpadało do silnika przez co moc się zwiekszy a dymienie zmniejszy, przecież dymienie bierze się przeważnie z za dużej ilości koksu w stosunku do powietrza, jest pare KM wiecej ale EGT kosmiczne i bezpieczeństwo wysrania się czegoś rośnie, wielkość IC nie ma moim zdaniem dużego wpływu na lag bo de facto pojemnosc IC własciwa tzn ta przez którą płynie powietrze z turbiny jest bardzo mała w stosunku do całego układu dolotowego, liczy się objętość/średnica rur doprowadzających powietrze oraz pojemnosc całego układu czyli długośc tych rur, wiadomo im mniej orurowania tym mniejszy lag, tak to pokrótce to wygląda
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
musisz dmuchnac gazem z dolu i bedzie okej
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 07:30 |