![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 10 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Co by tu można rzec?
Moje priorytety na liście marzeń się zmieniły ![]() -------------------- "Nie dyskutuj z debilem: najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Nawet bez procedury widac jak ogarnia starty, jakby lecial z procedury to mysle ze z busy by malo zostalo
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Trzeba przyznać że busa też nie najciekawsze starty miała, ale i tak widać że GT-R po 260-270 odstawia konkretnie...
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Te starty chyba tak u wszystkich. Rozumiem, że odnosicie się do filmu moto przeciwko GT-R ale w poprzednich filmach tak jak pisałem starty wyglądają dość specyficznie. Pisałem o AMG na dwa gwizdki, obejrzyjcie jeszcze raz i przypatrzcie się dokładnie, najpierw ruszył, a dopiero później jakby załapał (trakcja + systemy nie pozwoliły zmielić?) Jeszcze raz link http://www.youtube.com/watch?v=mDFN2_syXSE od 1:16
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Oglądałem jeszcze raz - wydaje mi się że po tych czterołapach masakratorach, taki CL65 AMG poprostu startuje jak każda ośka.... potem jak łapie przyczepność to już leci całkiem nieżle...
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Możliwe. Ale pracę to ma nieziemską, idzie się zakochać
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Nikolas wez pod uwage tez ze tam jest chyba wilgotna nawierzchnia, widac krople na szybach i na dodatek w paru momentach widac jak asfalt jest mokry, wiec busa mogla leciec w niektorych miejscach po mokrym. Badz co badz robi to konkretne wrazenie
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
To fakt. Ale i tak jestempod wrażeniem GT-Ra :-)
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 10 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Ewidentnie widać, że tam kropi deszczyk.
-------------------- "Nie dyskutuj z debilem: najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
No a dodatkowo w GTR zawsze było 100kg więcej bo siedział klient z kamerą. Wiem że na 800KM to niewielki dodatek ale zawsze coś.
Dla mnie brakuje testu "tego" GTR-a z Veyronem - piękne by to było. Na Tube sa tylko z seryjnymi ale to porażka... choć na krętym różnica się baaaardzo zaciera. pzdr -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Co do busy i vette to od 0-300 vette by dostało, bo z miejsca nie idzie tak jak GT-R P800 - a tyle ile by stracił na starcie już by nie nadrobił - lepiej by było z rolowańca - wtedy wyglądało by to tak samo jak z GT-Rem, jednak ten filmik Kamilbike był nagrywany jak GT-R P800 jezdził na mniejszym doładoaniu, wtedy Vette było szybsze, teraz jest inaczej - jeżdzi dużo lepiej - równo z Vette no i wyścig z busą był własnie już po nowym programie w GT-R więc Vette nie zjadło by buse lepiej od GT-Ra P800. |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
akcja "łokieć" (1:40) mega LOL ...
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 09 February 2008 ![]() |
jak się lansować to już konkretnym autkiem
![]() -------------------- 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 July 2009 Skąd: Ostrowiec Św. ![]() |
a mnie to by nawet taki seryjny GT-R wystarczył
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 June 2004 Skąd: dziesiąta/sławinek ![]() |
do czego to doszło auta wielkości audi rs6 po paru można powiedzieć podstawowych modach z pełnym wypasem robią 11,5sek na 1/4 mili.
I na co dzień masz do dyspozycji 750KM! -------------------- Audi S2 ABY/ RS6 / Porsche 911 Turbo X50 Techart kit
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
i spalanie jak maly odrzutowiec
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 July 2009 Skąd: Ostrowiec Św. ![]() |
eee tam, ledwie mała awionetka
![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Powiem Wam Panowie tak. Jesli mialbym dwa te samochody do wyboru to nie wiem na ktoy bym sie zdecydowal. Seryjne napewno wybralbym ZR1, ale po takich modach nie wiem. GTR bylby fajny na miasto, kazdy motor mozna byloby pogonic
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Najlepiej mieć te dwa ;-)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 03:05 |