Shoutbox 0 nowych PW 


156 Stron V  « < 152 153 154 155 156 >  
Reply to this topicStart new topic
> [YT] Moskwa Dragtimes ;-), 1/4 GTR VEYRON RS6 AMG SRT S/RS M Nowe filmy!
Tommo
post Wed, 24 Sep 2014 - 12:46
Post #3061


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(kompot @ Mon, 22 Sep 2014 - 20:40) *
Ciekawe pytanie. Przy 5 m/s^2 czyli całkiem mocnym już hamowaniu wychodzi 1114 m... Nie wydaje mi się, że jakikolwiek hebel może hamować z większym opóźnieniem z takich prędkości.

McLaren P1 jest wstanie podczas hamowania wygenerować obciążenie 2G czyli jakieś 19,6 m/s kwadrat.
Ze 186mph wyhamowuje w czasie 6,2 sec pokonując dystans 246 metrów biggrin.gif
MIAZGA!



--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 24 Sep 2014 - 12:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Korton
post Wed, 24 Sep 2014 - 15:38
Post #3062


User
Dołączył: Tue, 11 October 2005
Skąd: Kraków





CYTAT(Tommo @ Wed, 24 Sep 2014 - 12:46) *
McLaren P1 jest wstanie podczas hamowania wygenerować obciążenie 2G czyli jakieś 19,6 m/s kwadrat.
Ze 186mph wyhamowuje w czasie 6,2 sec pokonując dystans 246 metrów biggrin.gif
MIAZGA!


jeszcze wieksza miazga bedzie w bolidzie F1 (ma ktos dane?).
Swoja droga przy hamowaniu z opoznieniem 5 m/s^2 (mocne hamowanie zwyklym pospolitym autem) z 380km/h na odcinku ponad 1 kilometra robie tez spore wrazenie smile.gif


--------------------
Pozdrowienia Korton.
A8 D3, fiesta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
porka 1
post Wed, 24 Sep 2014 - 17:45
Post #3063


Frequent User
Dołączył: Tue, 16 August 2011
Skąd: Cz-wa





Większość współczesnych bolidów ma następujące osiągi:

0-100 km/h w 1,7 sek.
0-200 km/h w 3,8 sek.
0-300 km/h w 8,6 sek.
Hamulce są w stanie zatrzymać bolid ze 100 km/h na odcinku 17 m.
300 km/h - długości 80 m w czasie 4 sekund
na sam widok tych cyfr robi się nie dobrze.... a co dopiero doświadczyć osobiście chyba że z pampersem to może bym się skusił laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
OUT 911 carrera 3,4 - 300+ NX100KM
IN 911 GT2 - 680KM/ 850Nm
2004- M3(286KM) - II miejsce profi plus PZM Masłów k/Kielc
2008- carrera (3,4) - Reaction time 0,009s Kamień Śląski
2012 Rudniki - 11,2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 24 Sep 2014 - 19:15
Post #3064


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





chyba ,że Weber ruszał ze startu widziałem 4+ do 100. Corsą bym go zrobił hehe wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Wed, 24 Sep 2014 - 20:30
Post #3065


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(kompot @ Mon, 22 Sep 2014 - 19:40) *
Ciekawe pytanie. Przy 5 m/s^2 czyli całkiem mocnym już hamowaniu wychodzi 1114 m... Nie wydaje mi się, że jakikolwiek hebel może hamować z większym opóźnieniem z takich prędkości. A ważąacy 1800 kg GT-R przy takim hamowniu, które trwałoby tak na marginesie 21 sekund, podgrzałby tarcze o jakieś 1700 deg C, gdyby nie zachodziła wymiana ciepła z otoczeniem, co oczywiście jest bzdurą, ale obrazuje skalę energii. Z wymianą to już nie policzę, chociaż... Wieczór długi smile.gif

EDIT: Chyba jednak zmienię troszkę zdanie. Moc oporów aero jest tak olbrzymia, że na początku sama generuje mega przeciązenie - to, że do osiągnięcia 380 potrzeba 800-900 KM działa w obydwie strony.
I jeszcze co do rewelacyjnego wyniku P1: wow, to po pierwsze. Po drugie aerodynamiczny hamulec i mega hebel klasyczny. Stawiam też dolary przeciwko orzechom, że hamowanie 300-0 km/h a raczej konkretna maksymalna droga hamowania z tej dokładnie prędkości była wpisana w DNA tego potwora na etapie konstrukcji. 380 km/h już niekoniecznie co może, ale nie musi oznaczać, że przy tej samej intensywności hamowania z prędkości 80 km/h większej (jak mówiłem, energia 60% wyższa), nie pójdzie to wszystko z dymem wpizdu.

PS Lipa z tym brakiem edycji postów!


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
QbaqBA
post Wed, 24 Sep 2014 - 20:57
Post #3066


Super User
Dołączył: Sat, 10 May 2008
Skąd: inąd





Ok, nigdy nie mialem (puk puk) wypadku w GTR-ze, ale czy on nie jechał czasem bez pasów albo cos? Bo patrząc na te zdjęcia hmmm... przedział pasażerski nie wygląda na mocno naruszony. Widziałem bardziej zdemolowane i ludzie wychodzili z tego żywi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lapeno
post Wed, 24 Sep 2014 - 21:36
Post #3067


User
Dołączył: Wed, 25 June 2014





No nie wiem. Spójrz jeszcze raz dobrze na te zdjęcia i się zastanów. Dla mnie ten Nissan jest naprawdę konkretnie roz... sad.gif
Poza tym, uszkodzenia czasami niewiele mówią o tym co się działo. Najczęściej śmiertelne są obrażenia wewnętrzne, pomyśl jakie siły działają na twoje narządy podczas takiego uderzenia z prędkości o jakich jest tu mowa. Znam niestety przypadek, gdy po konkretnej rolce kierowca jeszcze wyszedł z auta o własnych siłach z ranami jamy brzusznej i próbował ratować resztę, niestety kilkanaście sekund później odszedł z tego świata. Samochód też wtedy "nie wyglądał tak źle".
Nie ma co tutaj robić wywodów. Myślę, że łączy nas jedna pasja, niestety kierowcę GTR-a poniekąd ona zabiła i w takich momentach trzeba się zatrzymać i pomyśleć chwilę. O nas, o rodzinie, przyjaciołach.
Niech spoczywa w pokoju. sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Fri, 26 Sep 2014 - 15:23
Post #3068


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(QbaqBA @ Wed, 24 Sep 2014 - 20:57) *
Ok, nigdy nie mialem (puk puk) wypadku w GTR-ze, ale czy on nie jechał czasem bez pasów albo cos? Bo patrząc na te zdjęcia hmmm... przedział pasażerski nie wygląda na mocno naruszony. Widziałem bardziej zdemolowane i ludzie wychodzili z tego żywi.

bo nagłe wytracenie prędkości go zabiło...
żeby Ci dać wyobrażenie - człowiek ważący 80kg, przy pieprznięciu w ścianę przy 50km/h waży ok. 5 ton (niech mnie ktoś poprawi). Zginą (zapewne) ze względu na rozległe obrażenia wewnętrzne.


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Mon, 29 Sep 2014 - 14:51
Post #3069


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Wed, 01 Oct 2014 - 10:44
Post #3070


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Wed, 08 Oct 2014 - 08:16
Post #3071


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Fri, 10 Oct 2014 - 09:11
Post #3072


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Mon, 13 Oct 2014 - 15:47
Post #3073


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Wed, 15 Oct 2014 - 18:45
Post #3074


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





8,090 by GS na RDRC Stage 4, city of Grodno

8,000 by GS na RDRC Stage 4, city of Grodno

8,213 by GS na RDRC Stage 4, city of Grodno


Całość:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Fri, 17 Oct 2014 - 10:50
Post #3075


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
Erhabe
post Mon, 27 Oct 2014 - 15:57
Post #3076


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 May 2005
Skąd: Elbląg







--------------------
Wojtek

F4R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Sat, 01 Nov 2014 - 01:01
Post #3077


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Mon, 10 Nov 2014 - 09:21
Post #3078


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Thu, 13 Nov 2014 - 10:51
Post #3079


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Tue, 18 Nov 2014 - 21:28
Post #3080


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





Go to the top of the page
 
+Quote Post

156 Stron V  « < 152 153 154 155 156 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:54