![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1541
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1542
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Gdyby było RWD to myśle ze było by wiecej jaj niż z naszą polską Suprą
![]() |
|
|
![]()
Post
#1543
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Tam zdaję się przód jest odpięty... Ten koleś w prosiaku tą szybę mógłby wymienić bo wstyd. -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#1544
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
Przy mocach 1000hp i wyzej to to one bezawaryjnie ciezko maja przejechac cwiartke.
|
|
|
![]()
Post
#1545
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1546
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 23 February 2005 Skąd: Radom/Warszawa ![]() |
-------------------- ....Fabia RS.....190/400
|
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#1547
|
![]() |
Cos te 2 turbinki w CL-u słabo dmuchaja, bo Porsche o masie kiosku ruchu czyli znacznie cięższe robi lepszy czas. Cayenne ma tylko 25 KM wiecej a idzie jak burza od samego poczatku.
![]() |
|
|
![]()
Post
#1548
|
|
User Dołączył: Tue, 20 January 2009 Skąd: UK, within M25 ![]() |
W Mercedesie nie ma zadnych turbin
![]() EDIT: Moj blad, sa turbiny, nawet dwie ![]() |
|
|
![]()
Post
#1549
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 January 2009 ![]() |
Z opisu wynika że to CL63 a nie 65 (6.0 L V12 BiTurbo).
Tak więc w tym CL-u nie ma turbin. -------------------- Fiesta XR2i ITB
|
|
|
![]()
Post
#1550
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Oczywiście, że nie ma. Pomiędzy 65 a 63 w osiągach jest duża różnica.
Do tego widać, że start coś nie halo, albo bez pełnej mocy, albo z dwójki, albo z ESP ON. Do tego nawet zeperfs.com pokazuje przewagę Cayenne nad CL 63 AMG. Ale KORU musi zamieszać w temacie, pomimo: skladales chyba jakas deklaracje w tym temacie kiedys... Swoją drogą uważam, że 55 AMG był ciekawszy od 63. |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#1551
|
![]() |
Z opisu wynika że to CL63 a nie 65 (6.0 L V12 BiTurbo). Tak więc w tym CL-u nie ma turbin. Spko troche namieszalem bo nie przyjrzalem sie dobrze detalom wygladu CL-a i wziąłem go za najnowszy model. Mercedes CL 63 AMG z 2007 roku czyli taki jak na filmie ma pod maska silnik wolnossący V8 o pojemnosci 6.3 l Najnowszy CL 63 AMG ma pod maską 5.5 l V8 Biturbo. Bylem przekonany ze jest to najnowsza wersja, stąd ta pomyłka, a Joker mnie zwyczajnie nie lubi i tyle. ![]() http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2007-cl_63_amg/ http://www.mercedes-amg.com/#/cl63-technics ![]() |
|
|
![]()
Post
#1552
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Wyścig raczej nie zaskakuje, na papierze 550hp cayenne sporo szybszy
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#1553
|
|
User Dołączył: Tue, 20 January 2009 Skąd: UK, within M25 ![]() |
Tak wogole to szlag by trafil te ich oznaczenia, niedlugo bez VINu, ksiazki serwisowej i ogledzin za cholere nie dojdziesz co siedzi pod maska. AMG63 o pojemnosci 6.2l, a w tym nowym 5.5, ale ciagle twardo Mercedes nazywa to AMG63, co to ma byc?
![]() Kilka filmow z niePorsche i nieGTRami ![]() Bentley mnie zaskoczyl, zrobic program, wydech i moza sie lapac z Gallargo takim luksusowym klocem ![]() |
|
|
![]()
Post
#1554
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Tak wogole to szlag by trafil te ich oznaczenia, niedlugo bez VINu, ksiazki serwisowej i ogledzin za cholere nie dojdziesz co siedzi pod maska. AMG63 o pojemnosci 6.2l, a w tym nowym 5.5, ale ciagle twardo Mercedes nazywa to AMG63, co to ma byc? A noo, weź np. teraz taką 600-tę, sześciu litrów już tam nie uraczysz. Nie wiem czym się kierują obecnie producenci aut, bo nie tylko w Mercu takie kwiatki (patrz: BMW). Tak jeszcze w temacie AMG... Nie wiem jak jest w tych nowych AMG (m.in. SLS) ale ogólnie są to auta, które pomimo mocy nie mają dobrych startów, chyba, że komuś uda się coś zrobić z ESP. Ten system jest ok, ale gdy walczymy o bardzo efektywny start to nawet w trybie wyłączonym ingeruje nam w niekorzystny sposób. Co innego, jak już się pewną barierę uślizgu pokona, ale wcześniej? - to właśnie ESP dusi dobry start. KORU - nie że Cię nie lubię, ale pieprzysz czasem takie głupoty, że ciężko je czytać (nie mówię tu o pomyłkach AMG). |
|
|
![]()
Post
#1555
|
|
User Dołączył: Tue, 20 January 2009 Skąd: UK, within M25 ![]() |
A noo, weź np. teraz taką 600-tę, sześciu litrów już tam nie uraczysz. Nie wiem czym się kierują obecnie producenci aut, bo nie tylko w Mercu takie kwiatki (patrz: BMW). O BMW tez mialem wspomniec, ale jakos mi wylecialo z glowy. Takie jaja byly juz w czasach E36(323i - 2.5L 170km, 325i - 2.5L 192km) a moze nawet w E30, nie wiem, znawca nie jestem. Naszlo mnie na rozkimne i przychodzi mi do glowy tylko jedno wyjasnienie. Zaczeli wprowadzac do gamy coraz wiecej silnikow i zabraklo im pomyslow jak je rozroznic po oznaczeniu na klapie, a potem nic z tym nie zrobili bo uznali ze kompletny remanent w oznaczeniach marki narobi jeszcze wiecej zamieszania ![]() ![]() Tak jeszcze w temacie AMG... Nie wiem jak jest w tych nowych AMG (m.in. SLS) ale ogólnie są to auta, które pomimo mocy nie mają dobrych startów, chyba, że komuś uda się coś zrobić z ESP. Ten system jest ok, ale gdy walczymy o bardzo efektywny start to nawet w trybie wyłączonym ingeruje nam w niekorzystny sposób. Co innego, jak już się pewną barierę uślizgu pokona, ale wcześniej? - to właśnie ESP dusi dobry start. Tu Ci joker w niczym nie pomoge, ale ja bym zwalil wine na ksiegowych, BHP, ekopi3rd@lc@, EU i nie przyjazne cisnienie atmosferyczne. Jesli sie myle to kij wie czemu w sportowym Mercedesie za grube $$$ jest ESP z A klasy ![]() I jeszce jeden film. Nic z Dragtimes, ale skoro juz startuje tam TT Gallardo to chyba sie nada do tematu. Kiedys sie troche naszukalem i znalazlem nie potwierdzone info na jakims forum ze Gallardo z tego filmu mialo taki "pakiet startowy", zmierzone 850+RWHP. Ciagle twierdze ze jak koles z Ultima ogarnie to pozamiata ![]() |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#1556
|
![]() |
Bentley mnie zaskoczyl, zrobic program, wydech i moza sie lapac z Gallargo takim luksusowym klocem ![]() Zaskoczył to fakt ale ten wyscig nie powinien sie liczyc bo Gallardo jest lżejsze w porownaniu do grubasa Bentleya. Domniemywam ze to jest wersja Flying Spur Speed (ktora fabrycznie leci ponad 300 km/h). Jak juz to Bentley powinien sie scigac z Porsche Cayenne. |
|
|
![]()
Post
#1557
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
Zaskoczył to fakt ale ten wyscig nie powinien sie liczyc bo Gallardo jest lżejsze w porownaniu do grubasa Bentleya. Domniemywam ze to jest wersja Flying Spur Speed (ktora fabrycznie leci ponad 300 km/h). Jak juz to Bentley powinien sie scigac z Porsche Cayenne. LOL! Ale scigal sie z Gallardo. I co im zrobisz? ![]() -------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#1558
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1559
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
w takim razie ja chyba tez nie zrozumialem
![]() |
|
|
![]()
Post
#1560
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Wypowiedź z pupy to fakt.
![]() Ciekawe jak by wyglądał sparing z Bentley Continental GT, jest mocniejszy i szybszy -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 17:17 |