![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 October 2005 ![]() |
nie sprecyzowalem.. jaki wklad zostal wymieniony? bo kmd i autotech maja wklady co do apr maja gotowe przerobione pompy...
sprzeglo wyrabia podobno do 400km... na jak dlugo ??? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 21 May 2009 Skąd: Łódź ![]() |
sprzęgło może i wytrzyma ....ale 2 masa nie koniecznie
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
narazie koniec czy bedziecie cos dalej jeszcze grzebali ?? to prawie wogole dziury nie ma
![]() ps jak tam seat mirass-a?? -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Dzięki wspólpracy z firmą KLS-Sport kończy sie budowąc nowy silnik na naprawde męskim turbo:)
Kute tłoki 83mm,seria 82,5 Kute korbowody Szpilki ARP Lekkie koło zamachowe sachs racing wraz z nowym sprzęgłem itd itd. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
no to widze ze lecicie ostro po bandzie .... czy ja zle widze czy glowica jest z jakiegos 16v??
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
przeciez seryjnie jest taka glowica...
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
przeciez seryjnie jest taka glowica... spoko moj blad.... podupczyly mi sie tematy ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Nagaru na zaworach wydechowych jest tyle jakby silnik miał conajmniej 300tysi nalatane. Coś było nie tak z głowicą??
-------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
widziałem dzisiaj silniczek na żywo i męskie turbo - będzie ciekawie!
jak planuje rozwiązać kwestię kolektora dolotowego? -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 02 June 2009 ![]() |
CYTAT Nagaru na zaworach wydechowych jest tyle jakby silnik miał conajmniej 300tysi nalatane. Dżizas, ma 666 000km nalatane i jest wyciągnięty z dna Odry. Jakie to ma znaczenie dla życia tego tematu? Gulu przeproś, że drugiego silnika do budowy od podstaw nie kupiłeś w serwisie. -------------------- Był Seat LEON ASV->BLT+bigT 230PS/450Nm
Jest Audi S3 8P BHZ 307PS/450Nm Powered by DynoSoft Wrocław |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
Jakie to ma znaczenie dla życia tego tematu? Takie ma znaczenie ze na wczesniejszym setupie był z dupy afr lub turbo "waliło" olejem i zawęgliło cała komore spalania (zawory +pierscienie) ![]() Czy przypadkiem nie była wydmuchana uszczelka głowicy na pierwszym cylindrze?? ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Tue, 28 October 2008 ![]() |
Takie ma znaczenie ze na wczesniejszym setupie był z dupy afr lub turbo "waliło" olejem i zawęgliło cała komore spalania (zawory +pierscienie) ![]() Czy przypadkiem nie była wydmuchana uszczelka głowicy na pierwszym cylindrze?? ![]() lol a w którym miejscu napisał że to ten sam silnik ?? |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
Sorki nie doczytałem
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Oglądał ktoś z was jakikolwiek silnik TFSi po ściągnięciu kolektora dolotowego?Pewnie nie!!
Nagar jest z EGR i tego że wtryski nie obmywają zaworów tylko walą prosto w cylinder. Kolektor dolotowy leży custom ale narazie się z nim wstrzymujemy bo nie da sie zrobić tak aby klapy w kolektorze zostały,a są one po to aby turbo szybciej wstawało, na czym mi zależy ,bo jest ono bardzo duże i boje się aby obrotów mi starczyło:) aby się pobudziło. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 October 2005 ![]() |
Oglądał ktoś z was jakikolwiek silnik TFSi po ściągnięciu kolektora dolotowego?Pewnie nie!! Nagar jest z EGR i tego że wtryski nie obmywają zaworów tylko walą prosto w cylinder. Kolektor dolotowy leży custom ale narazie się z nim wstrzymujemy bo nie da sie zrobić tak aby klapy w kolektorze zostały,a są one po to aby turbo szybciej wstawało, na czym mi zależy ,bo jest ono bardzo duże i boje się aby obrotów mi starczyło:) aby się pobudziło. dokladnie tak jak piszesz, przy przebiegu 80 tys km juz sa tak zajebane nagarem, ze czyszczenie jest wskazane...bebnia o tym na forach amerykanskich.. zapomnialem dodac ze projekt MEGA!!! brawo ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 21 May 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Projekt super !!!
święta prawda TFSI tak mają , ja osobiście w 2 autach ściągałem kolektor ssący i niestety tak to wygląda kute tłoki czyżby zmiana kompresji na 8,5 ? czy zostajecie na 10,5 ![]() duże turbo ....hmmm , jak jest to GARRETT to stawiam na 3076r ![]() jeszcze jedna rzecz ... wtryski wkładacie od RS4 b7/R8 ?... czy jakieś tuningowe ? |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Projekt super !!! święta prawda TFSI tak mają , ja osobiście w 2 autach ściągałem kolektor ssący i niestety tak to wygląda kute tłoki czyżby zmiana kompresji na 8,5 ? czy zostajecie na 10,5 ![]() duże turbo ....hmmm , jak jest to GARRETT to stawiam na 3076r ![]() jeszcze jedna rzecz ... wtryski wkładacie od RS4 b7/R8 ?... czy jakieś tuningowe ? BYD a taki silnik będzie ma kopresje 9,8:1 Turbo nie będzie gt3076 ![]() -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
BYD a taki silnik będzie ma kopresje 9,8:1 Turbo nie będzie gt3076 ![]() szkoda ze nie robisz swojego AXX bo chcialem porownac wyniki a tak to dupa :-( -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
szkoda ze nie robisz swojego AXX bo chcialem porownac wyniki a tak to dupa :-( Patryk szkoda to jest tego ze do dzis nie ma wtrysków jakiś mega ![]() -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
135Bar daje kazda z tych pomp, przynajmniej wszystkie ktore montowalem
Niestety paliwo to najwiekszy problem. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:48 |