Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> a3 sportback 2,0 tfsi AXX Quattro 461KM i 524Nm
vwgtiusa
post Mon, 12 Oct 2009 - 14:50
Post #21


User
Dołączył: Sun, 23 October 2005





nie sprecyzowalem.. jaki wklad zostal wymieniony? bo kmd i autotech maja wklady co do apr maja gotowe przerobione pompy...

sprzeglo wyrabia podobno do 400km... na jak dlugo ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 12 Oct 2009 - 14:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mayday_gti
post Mon, 12 Oct 2009 - 16:31
Post #22


User
Dołączył: Thu, 21 May 2009
Skąd: Łódź





sprzęgło może i wytrzyma ....ale 2 masa nie koniecznie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 12 Oct 2009 - 16:40
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





narazie koniec czy bedziecie cos dalej jeszcze grzebali ?? to prawie wogole dziury nie ma wink.gif wstaja z samego dolu ..

ps jak tam seat mirass-a??


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Tue, 15 Dec 2009 - 23:02
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





Dzięki wspólpracy z firmą KLS-Sport kończy sie budowąc nowy silnik na naprawde męskim turbo:)
Kute tłoki 83mm,seria 82,5
Kute korbowody
Szpilki ARP
Lekkie koło zamachowe sachs racing wraz z nowym sprzęgłem itd itd.





--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 15 Dec 2009 - 23:28
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





no to widze ze lecicie ostro po bandzie .... czy ja zle widze czy glowica jest z jakiegos 16v??


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Tue, 15 Dec 2009 - 23:33
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





przeciez seryjnie jest taka glowica...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 16 Dec 2009 - 11:06
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(mammoth @ Tue, 15 Dec 2009 - 23:33) *
przeciez seryjnie jest taka glowica...




spoko moj blad.... podupczyly mi sie tematy ohmy.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Wed, 16 Dec 2009 - 11:52
Post #28


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





Nagaru na zaworach wydechowych jest tyle jakby silnik miał conajmniej 300tysi nalatane. Coś było nie tak z głowicą??


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Wed, 16 Dec 2009 - 12:50
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





widziałem dzisiaj silniczek na żywo i męskie turbo - będzie ciekawie!
jak planuje rozwiązać kwestię kolektora dolotowego?


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sammael
post Wed, 16 Dec 2009 - 13:09
Post #30


Rookie
Dołączył: Tue, 02 June 2009





CYTAT
Nagaru na zaworach wydechowych jest tyle jakby silnik miał conajmniej 300tysi nalatane.


Dżizas, ma 666 000km nalatane i jest wyciągnięty z dna Odry. Jakie to ma znaczenie dla życia tego tematu?

Gulu przeproś, że drugiego silnika do budowy od podstaw nie kupiłeś w serwisie.


--------------------
Był Seat LEON ASV->BLT+bigT 230PS/450Nm
Jest Audi S3 8P BHZ 307PS/450Nm
Powered by DynoSoft Wrocław
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Wed, 16 Dec 2009 - 15:38
Post #31


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





CYTAT(Sammael @ Wed, 16 Dec 2009 - 13:09) *
Jakie to ma znaczenie dla życia tego tematu?

Takie ma znaczenie ze na wczesniejszym setupie był z dupy afr lub turbo "waliło" olejem i zawęgliło cała komore spalania (zawory +pierscienie) rolleyes.gif
Czy przypadkiem nie była wydmuchana uszczelka głowicy na pierwszym cylindrze?? rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychoo84
post Wed, 16 Dec 2009 - 16:07
Post #32


User
Dołączył: Tue, 28 October 2008





CYTAT(S.A @ Wed, 16 Dec 2009 - 15:38) *
Takie ma znaczenie ze na wczesniejszym setupie był z dupy afr lub turbo "waliło" olejem i zawęgliło cała komore spalania (zawory +pierscienie) rolleyes.gif
Czy przypadkiem nie była wydmuchana uszczelka głowicy na pierwszym cylindrze?? rolleyes.gif


lol a w którym miejscu napisał że to ten sam silnik ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Wed, 16 Dec 2009 - 16:10
Post #33


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





Sorki nie doczytałem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Wed, 16 Dec 2009 - 16:39
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





Oglądał ktoś z was jakikolwiek silnik TFSi po ściągnięciu kolektora dolotowego?Pewnie nie!!
Nagar jest z EGR i tego że wtryski nie obmywają zaworów tylko walą prosto w cylinder.

Kolektor dolotowy leży custom ale narazie się z nim wstrzymujemy bo nie da sie zrobić tak aby klapy w kolektorze zostały,a są one po to aby turbo szybciej wstawało, na czym mi zależy ,bo jest ono bardzo duże i boje się aby obrotów mi starczyło:) aby się pobudziło.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vwgtiusa
post Wed, 16 Dec 2009 - 17:53
Post #35


User
Dołączył: Sun, 23 October 2005





CYTAT(guluwroc @ Wed, 16 Dec 2009 - 16:39) *
Oglądał ktoś z was jakikolwiek silnik TFSi po ściągnięciu kolektora dolotowego?Pewnie nie!!
Nagar jest z EGR i tego że wtryski nie obmywają zaworów tylko walą prosto w cylinder.

Kolektor dolotowy leży custom ale narazie się z nim wstrzymujemy bo nie da sie zrobić tak aby klapy w kolektorze zostały,a są one po to aby turbo szybciej wstawało, na czym mi zależy ,bo jest ono bardzo duże i boje się aby obrotów mi starczyło:) aby się pobudziło.



dokladnie tak jak piszesz, przy przebiegu 80 tys km juz sa tak zajebane nagarem, ze czyszczenie jest wskazane...bebnia o tym na forach amerykanskich..

zapomnialem dodac ze projekt MEGA!!! brawo

Go to the top of the page
 
+Quote Post
mayday_gti
post Thu, 17 Dec 2009 - 12:19
Post #36


User
Dołączył: Thu, 21 May 2009
Skąd: Łódź





Projekt super !!!

święta prawda TFSI tak mają , ja osobiście w 2 autach ściągałem kolektor ssący i niestety tak to wygląda

kute tłoki czyżby zmiana kompresji na 8,5 ? czy zostajecie na 10,5 happy.gif
duże turbo ....hmmm , jak jest to GARRETT to stawiam na 3076r biggrin.gif



jeszcze jedna rzecz ... wtryski wkładacie od RS4 b7/R8 ?... czy jakieś tuningowe ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Thu, 17 Dec 2009 - 14:51
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(mayday_gti @ Thu, 17 Dec 2009 - 12:19) *
Projekt super !!!

święta prawda TFSI tak mają , ja osobiście w 2 autach ściągałem kolektor ssący i niestety tak to wygląda

kute tłoki czyżby zmiana kompresji na 8,5 ? czy zostajecie na 10,5 happy.gif
duże turbo ....hmmm , jak jest to GARRETT to stawiam na 3076r biggrin.gif



jeszcze jedna rzecz ... wtryski wkładacie od RS4 b7/R8 ?... czy jakieś tuningowe ?


BYD a taki silnik będzie ma kopresje 9,8:1
Turbo nie będzie gt3076 smile.gif


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 17 Dec 2009 - 15:42
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(guluwroc @ Thu, 17 Dec 2009 - 14:51) *
BYD a taki silnik będzie ma kopresje 9,8:1
Turbo nie będzie gt3076 smile.gif


szkoda ze nie robisz swojego AXX bo chcialem porownac wyniki a tak to dupa :-(


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Thu, 17 Dec 2009 - 16:12
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(PatTDI @ Thu, 17 Dec 2009 - 15:42) *
szkoda ze nie robisz swojego AXX bo chcialem porownac wyniki a tak to dupa :-(


Patryk szkoda to jest tego ze do dzis nie ma wtrysków jakiś mega sad.gif ale mam 2 pomysły aby pompa pokazała 136bar i dawała więcej paliwa


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 17 Dec 2009 - 16:33
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





135Bar daje kazda z tych pomp, przynajmniej wszystkie ktore montowalem
Niestety paliwo to najwiekszy problem.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:48