Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Accord type S supercharger, 321KM 327NM
izzy_rajder
post Mon, 21 Sep 2009 - 20:52
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Warszawa





Nie mam pytań, dobry hebel, dobry zawias, +120KM, szpera. Gratki, super autko zrobione z głową!

pzdr


--------------------
twins on board
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 21 Sep 2009 - 20:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bartek ZTR
post Mon, 21 Sep 2009 - 22:31
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





CYTAT(Pmarcin @ Wed, 16 Sep 2009 - 19:59) *
Jakos duzo jeszcze nie jezdzilem, dzis mierzylem auto performancebox czyli osiagi wiarygodne, 0-100 6,2sek ale musze nauczyc sie ruszac, bo jesli przedobrze na 1 to auto mi podskakuje:) Generalnie jak juz jest trakcja to auto milo jedzie...
co objezdza smile.gif nie wiem jeszcze nic mi sie nie trafilo


Auto nie podskakuje - to wina poduszek zawieszenia silnika szczególnie prawej. To typowa przypadłość w Accordach k24 po doładowaniu

Ps. 9.5Psi bez intercoolera nie za dużo w seryjnym silniku - sprawdzałeś temp. w dolocie


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pmarcin
post Tue, 22 Sep 2009 - 08:12
Post #23


Super User
Dołączył: Sat, 16 December 2006
Skąd: pl





CYTAT(Bartek 1ZZ @ Mon, 21 Sep 2009 - 22:31) *
Auto nie podskakuje - to wina poduszek zawieszenia silnika szczególnie prawej. To typowa przypadłość w Accordach k24 po doładowaniu

Ps. 9.5Psi bez intercoolera nie za dużo w seryjnym silniku - sprawdzałeś temp. w dolocie


Zgadza sie to wina poduszek z tym ze na rynku nie ma zamiennikow do accorda
Temp-40-45,auto bylo meczone wielokrotnie czy na hamowni czy na drodze z podpietym kompem i wszystko bylo ok- to slowa Dominika, a ja mu wierze:)


--------------------
Golf VII R 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 22 Sep 2009 - 13:32
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Pmarcin @ Tue, 22 Sep 2009 - 09:12) *
Temp-40-45,auto bylo meczone wielokrotnie czy na hamowni czy na drodze z podpietym kompem i wszystko bylo ok- to slowa Dominika, a ja mu wierze:)

to mniej niż w niejednym wolnossaku ciągnącym powietrze z komory huh.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 22 Sep 2009 - 20:58
Post #25


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





w ta temperature srednio chce mi sie wierzyc.. zupelnie jakby zmierzona byla przed kompresorem..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 22 Sep 2009 - 21:19
Post #26


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





pytanie w ktorym miejscu jest czujnik temperatury wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Tue, 22 Sep 2009 - 22:27
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





na rurze dolotu, trzeba go przenieść do kolektora - nie ma takiej opcji żeby była taka niska temperatura bez IC


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 23 Sep 2009 - 11:20
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Otóż dokładnie o to samo mi chodziło.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Wed, 23 Sep 2009 - 11:40
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Projekcik bardzo ladny, duzo koni wyszlo, nawet bardzo duzo. Pamietam, ze hybryda K24 na kompresorze w CTR ledwo zamykala 300, a tutaj spokojnie 20 wiecej, i to przy nizszym kreceniu. Ladnie...


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 23 Sep 2009 - 13:40
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Ładnie, estetycznie, kompletnie i z głową, świetnie!


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xaoo
post Thu, 24 Sep 2009 - 10:18
Post #31


User
Dołączył: Sun, 30 January 2005
Skąd: W-wa





wynik tutaj piękny- Gratuluje

CYTAT(Kras @ Wed, 23 Sep 2009 - 11:40) *
Projekcik bardzo ladny, duzo koni wyszlo, nawet bardzo duzo. Pamietam, ze hybryda K24 na kompresorze w CTR ledwo zamykala 300, a tutaj spokojnie 20 wiecej, i to przy nizszym kreceniu. Ladnie...


co do a dodać można tylko, że tamto pod 300 była na Mineralnej u MGrabowskiego.... tam zawsze optymizm był źle widziany i zmiana Hamowni dodawała HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yaaro
post Fri, 13 Nov 2009 - 19:01
Post #32


User
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Wrocław





Pozwolę sobie odświeżyć temat. Ja również gratuluję. Pięknie to poskładane ! Pisałeś wcześniej, że K24 jednak różni się budową od TSX. Mógłbyś rozwinąć temat ? Pytam, bo zastanawiałem się nad TSX z US + Comptech tam montowany lub Type-S K24 z europy + Comptech. Były jakieś problemy przy montażu ? Widzę, że za oceanem Comptech supercharger kit kosztuje w granicach 3,8 k USD. Da się taniej ? Jakie są realne koszty zakupu, montażu i strojenia tego ? Na forum był opisywany kiedyś Civic Type-R poprzedniej generacji z kompresorem bodajże JR i wyszło to chyba z 16k tys.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zyzy
post Sat, 14 Nov 2009 - 13:26
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Pruszków





super auto, moze dziwne pytanie ale ile pali??


--------------------
Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Sat, 14 Nov 2009 - 14:00
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





Pewnie tyle ile musi biggrin.gif


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pmarcin
post Sat, 14 Nov 2009 - 14:00
Post #35


Super User
Dołączył: Sat, 16 December 2006
Skąd: pl





CYTAT(yaaro @ Fri, 13 Nov 2009 - 19:01) *
Pozwolę sobie odświeżyć temat. Ja również gratuluję. Pięknie to poskładane ! Pisałeś wcześniej, że K24 jednak różni się budową od TSX. Mógłbyś rozwinąć temat ? Pytam, bo zastanawiałem się nad TSX z US + Comptech tam montowany lub Type-S K24 z europy + Comptech. Były jakieś problemy przy montażu ? Widzę, że za oceanem Comptech supercharger kit kosztuje w granicach 3,8 k USD. Da się taniej ? Jakie są realne koszty zakupu, montażu i strojenia tego ? Na forum był opisywany kiedyś Civic Type-R poprzedniej generacji z kompresorem bodajże JR i wyszło to chyba z 16k tys.



Kolego temat rzeka musialbym chyba z godzine pisac, jak chcesz to zadzwon do mnie i Ci opowiem nr na priv


--------------------
Golf VII R 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pmarcin
post Sat, 14 Nov 2009 - 14:01
Post #36


Super User
Dołączył: Sat, 16 December 2006
Skąd: pl





CYTAT(zyzy @ Sat, 14 Nov 2009 - 13:26) *
super auto, moze dziwne pytanie ale ile pali??



WIesz co powiem Ci szczerze ze nie wiem. Generanie wskazowka od BP nie pokazuje teraz poprawnie.


--------------------
Golf VII R 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 01:51