![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
...bo bez pójścia w skrajności się nie da...
-------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
zalosne jest to, ze czesciowo sie mnie czepiacie, gdzie jest logiczne, ze heble musza byc przygotowane na moc, nie wszedzie jezdzimy na 1.4 mili.... A czy nie zalosnym jest fakt iż generalizujesz i wrzucasz wszystkich do jednego wora, bo przecież "zawsze z doświadczenia wiesz" że nikt nie myśli o bezpieczeństwie i hamowaniu? Przynajmniej "zawsze z doświadczenia" w tych projektach które "znasz"....patrz np Groobhy - wiedziałeś o jego projekcie? To że heble muszę być przygotowane pod moc i masę auta to jest fakt tak oczywisty że nie potrzeba o nim pisać na tym forum i nie neguje że masz rację. Daniel zapewne do wiosny coś wymyśli zanim auto dostanie nowe korby i więcej śmocy... -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 January 2009 ![]() |
No raczej. Upierdliwie uprawiacie demagoge na w/w temat hebli. Wszyscy dobrze wiedza, ze seryjny uklad trzeba zmienic wraz ze wzrostem mocy pojazdu. Rozsadek jest jak najbardziej na miejscu ale nawet przy najlepszych hamulcach brak odpowiedzialnosci na luku drogi skonczy sie tragicznie. Nie zasmiecajmy juz tematu Daniela. Jak kazdy mial by nieograniczone srodki to wszysko bylo by profii. A tak zostaja nam cele, ktore kazdy z nas wypelnia wedlug wlasnej potrzeby, uznania
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak by to była polskajazda.pl to może nikt by tu nic nie pisał o minusach tylko by się podniecał wozem. A tu się opisuje projekty nie tylko po to aby się wylansować, ale też aby o nich dyskutować. To że auto jest zajebiste i słychać o nim wszędzie to fakt, ale nie oznacza to że nie można wyrażić swojej opinii na temat projektu i nie koniecznie pochlebnej...W tym przypadku nie jeden zauważył że watro zmienić hamulce dla poprawy bezpieczeństwa i nie pitolcie że nie warto, bo nie są to lata 90-te gdzie nie było by z czego wybierać i gdzie moce aut były powiedzmy trochę inne...
Widzimy doinwestowany projekt, ciekawe rozwiązania, dobre osiągi i nikt tu nic nie powiedział że jest żle, ale jeżeli mi się np. nie podoba że te ksenony z Golfa podczas startów mnie ośliepiają to mogę chyba powiedzieć żeby np. pomyslał o zawiasie itd i nikt nie przystawia właścicielowi lufy do jaj - więc wyluzujcie poślady, bo się wkurze i objade Golfa i zahamuje na maksa, bo chcę nowy zderzak od RS-a ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
buahahahahahah - Nikolas rozbawiles mnie
![]() |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Kielce/Wawa ![]() |
Powiem wam z doświadczenia bo posiadam identyczne heble ( 312mm i 256mm) w Leonie 4x4, więc to samo co Golf i jest qźwa tragedia. Mam nowe tarcze i klocki, przewody w oplocie stalowym, dobry płyn i jest dupa...tu naprawdę potrzeba dobrego 4-tłoczkowego zacisku.
Po jednym zapoznawczym przejeździe na torze w Kielcach przy dość ciepłym dniu hamulce dymiły się jeszcze przez 5 minut od momentu zaparkowania auta ![]() ![]() Pozdroo -------------------- Seat Leon by TTC Kraków
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Po jednym zapoznawczym przejeździe na torze w Kielcach przy dość ciepłym dniu hamulce dymiły się jeszcze przez 5 minut od momentu zaparkowania auta ![]() ![]() Pozdroo Ale co to za porównanie jazdy po torze a jazdy po mieście? -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
ale jeżeli mi się np. nie podoba że te ksenony z Golfa podczas startów mnie ośliepiają to mogę chyba powiedzieć żeby np. pomyslał o zawiasie itd i nikt nie przystawia właścicielowi lufy do jaj - więc wyluzujcie poślady, bo się wkurze i objade Golfa i zahamuje na maksa, bo chcę nowy zderzak od RS-a ![]() ![]() Zawias jest i to bardzo sztywny. -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Przestańcie o tych hamulcach już please. Właściciel wie jak i większość z nas
![]() Gratuluje super golfa odpycha się niesamowicie. Powodzenia w przyszłym sezonie ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
Super User Dołączył: Sat, 21 June 2003 ![]() |
![]() ![]() A część z pozostałych 2/3 na pewno pamięta tematy na 20 stron o brewkach w A4... Jak to często bywa, uwaga o hamulcach trafna, ale zaserwowana w taki sposób, że nie dziwię się reakcji części użytkowników. -------------------- 7:39,9
2:35,8 1:37,9 |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
Po jednym zapoznawczym przejeździe na torze w Kielcach przy dość ciepłym dniu hamulce dymiły się jeszcze przez 5 minut od momentu zaparkowania auta ![]() bo wypada schlodzic heble po odcinku a nie parkowac samochod. -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
ja tez nie rozumiem. nigdzie nic takiego nie napisalem. ale nie rozumiem tez po co matschke tak do znudzenia w kolko nawija to samo, ze zabic sie mozna i ze nie chcialby jechac przed nim. nalezaloby chyba zaczac od tego, ze sa marne szanse na to, zeby jechal przed tym golfem ![]() ![]() to tyle. wiemy juz, ze ten samochod w ogole nie hamuje i ze jest bardzo niebezpieczny. jesli juz to ustalilismy, to moze wystarczy..? ![]() Golf jest piekielnie szybki, ale 997TT tez do wolnych aut nie nalezy, szczegolnie, ze na 1.4 ma czas 11.7s ![]() ale chetnie sie przy okazji sprawdze... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
To robi się kolejka do skillowania Golfa
![]() |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Wy tak podkrecajcie daniela to na nowy sezon wyjedzie z zakutym motorem i z Boostem odkreconym na maksa ... bo ja tu wiedze ze duzo osob ma smaka na to ,zeby go przejechac
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
myśle ze jest to jak najbardziej realne do zrobienia w wykonaniu Daniela, ze tak powiem.....wiosna zweryfikuje...
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
ja tez mialem w miare mocne auto jakim było s2 i temat hamulcow odpusciłem glownie koncentrując sie na mocy...i oczywiscie DA sie bo wszystko sie da...tyle ze jazda 300KM autem wazacym 1350kg na seryjnych hamulcach bylo w s2 tak naprawde loterią..kiedys ciąłem sie w Alejach Niepodleglosci z 911 i wszystko było fajnie do momentu jak zahamował przede mną bo cos mu wyjechało...miałem juz w oczach rozstrzskany tył porszaka i cały przod eski..naszczescie nie było akurat nikogo obok i szybkim ruchem w prawo udało sie uratować autko...zdecydowałem sie troche zrobic upgrade na mocniejsze klocki i tarcze ale poprawiło to raczej moje samopoczucie niz hamowanie..pozniej przyszły zasicki od porsche i juz było o wiele lepiej...wiec oczywiscie wszystko sie da ale w takim projekcie za taką kaskę zamontowanie porzadnych hamulcy to nie jest 50% ceny projektu ale raczej wedlug mnie koło 20% w miare dobre hamulce z logiem porsche mozna kupic za 1000E i potem troche porzezbic albo kupic wynalazki typu D2 czy inne cuda i to tez przy duzej tarczy bedzie juz dobrze hamowac...cena pewnie do 5K za zestaw i to powinien byc kolejny zakup do tego REWELACYJNEGO (co podkreślam) projektu.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wy tak podkrecajcie daniela to na nowy sezon wyjedzie z zakutym motorem i z Boostem odkreconym na maksa ... bo ja tu wiedze ze duzo osob ma smaka na to ,zeby go przejechac ![]() Nikt nie stoi w miejscu ![]() |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 April 2008 ![]() |
Nikt nie stoi w miejscu ![]() Ja bym rzekl, ze nie tylko s4 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:42 |