![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Do mojej jazdy hamulce mi wystarczają spokojnie.Wiadomo że po kilku ostrych hamowaniach będzie problem ale ja nim na żadne zakręty i oesy nie jeżdżę.Kiedyś przyjdzie i czas na hamulce.Narazie nie mam koncepcji na jakie widziałem że wsadzają z porsche.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Albo od Lambo
![]() |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Ciekawe jaki jest koszt takich hebli i co trzeba zrobić żeby je wsadzić bo raczej plug&play to nie jest.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Nieważne. Ten zestaw z Lambo miażdży cyce!
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Tyle co dwa big break kity od brembo.
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Matschke - monotematyczny sie robisz z ta jazda przed kims i naglym hamowaniem. Mysle ze przy jednym takim hamowaniu nic by sie nie stalo. W dodatku tak jak Daniel napisal nie jezdzi tym samochodem OSow czy jakis rajdow i do jazdy na codzien wystarcza, a raczej nie widze tutaj akcji typu 0-200-0-200-0-200-0, bo ciezko byloby na takie cos znalezc dogodny odcinek drogi
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
projekt fajny, ale ja bym najpierw tam wsadzil porzadne heble, bo nie chcialbym sie sciagac z Toba, byc przed Toba na drodze i nagle hamowac mocno... Wracając do ścigania to jak się z kimś ścigam to drugie auto jedzie z boku drugim pasem. -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
niezaleznie czy auto ma 200 czy 400KM tak samo hamuje z prędkości np 200 km/h a jedno i drugie sie do tylu rozpędzi..
inna sprawa ze 4 motion waży ze 150 kg wiecej niz FWD a masa auta juz jak najbardziej ma wpływ na prace hamulców seryjne 321/25 jakos tam hamuje i awaryjne hamowanie na pewno zniesie ale szybko sie przegrzeje przy ostrej jeździe w tym projekcie trzeba koniecznie na wiosne pomysleć o jakimś lepszym zestawie hamującym, lekki zacisk 4 tloczkowy i tarcza 321/30 lub 345/30 i bedzie nieźle, z tyłu przejśc z 256/20 na 269/22, choć nie powinno być to konieczne... zgadzam sie ze hamulce nigdy za duże ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
projekt fajny, ale ja bym najpierw tam wsadzil porzadne heble, bo nie chcialbym sie sciagac z Toba, byc przed Toba na drodze i nagle hamowac mocno... zauwazylem, ze niestety w Polsce jest "moda" na to. robi sie mocne auta, a na heblach sie oszczedza... znam tylko jedna osobe, ktora zrobila to z glowa i to jest Maros ze swoja M3 Kompressor... jakos u Helmutow i w innych krajach wszyscy robia porzadne heble w takich autach, wystarczy zobaczyc na projekty firm HGP albo Rothe.... Gdzies juz czytalem blizniaczy tekst ![]() ps mysle ze jak Daniel zakuje silnik to nie bedziesz mial tego problemu z tym ze bedziesz jechal przed nim ! pozdro -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
projekt fajny, ale ja bym najpierw tam wsadzil porzadne heble, bo nie chcialbym sie sciagac z Toba, byc przed Toba na drodze i nagle hamowac mocno... zauwazylem, ze niestety w Polsce jest "moda" na to. robi sie mocne auta, a na heblach sie oszczedza... znam tylko jedna osobe, ktora zrobila to z glowa i to jest Maros ze swoja M3 Kompressor... jakos u Helmutow i w innych krajach wszyscy robia porzadne heble w takich autach, wystarczy zobaczyc na projekty firm HGP albo Rothe.... to że znasz tylko jedno osobę to nie znaczy że możesz generalizować, że nikt o tej kwesti nie myśli oprócz Ciebie i Marosa... przykład: auto zanim dostało sporą dawkę mocy to już bardzo dobrze hamowało. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
matschke, czy jesli nie ma sie 45 tloczkowych aluminiowych zaciskow z ladnym napisem i tarczy o srednicy duzej pizzy i grubosci bigmaca to znaczy, ze ma sie slabe hamulce? cholera, to musze pomyslec nad apgrejdem
![]() |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Luz panowie, Matschke zwrocil uwage tylko na fakt ze auto przybiera non stop na mocy a hebel zostaje ten sam...
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
mnie to bardziej zaskakuje fakt, ze komus chce sie rozkladac motor, zeby wymienic same korby, a tloki zostawic seryjne.. potem bedzie kolejna rozbiorka i wymiana tlokow?
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
mnie to bardziej zaskakuje fakt, ze komus chce sie rozkladac motor, zeby wymienic same korby, a tloki zostawic seryjne.. potem bedzie kolejna rozbiorka i wymiana tlokow? Może kiedyś w przyszłości tłoki będą wymienione też. -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
wiem, ze glupie pytanie, bo dosc jasno sie teraz wyraziles, ale.. czy nie rozsadniej byloby to zrobic za jednym razem..? kupa roboty, szlif, honowanie i inne pierdy typu wywazanie, to chyba lepiej raz, a dobrze i miec wszystko z glowy
![]() |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
prosze Ciebie, nie lubie takich bajek.... jak moga hamulce 312mm wystarczac na 450KM, gdzie te tarcze wkladane sa do VAGow o mocy 180-225KM.... zejdz na ziemie.... 3-4x mocne hamowania i wszystko gotuje.... powiedz czym się różni hamowanie samochodem ważącym 1200 kg. który ma 90KM od tego co ma 500KM. Moc nie wpływa na wydłużenie drogi hamowania. co innego jeżeli chcesz tą moc wykorzystać efektywnie np. na torze... a i tutaj sądzę że dałbyby radę hamulce 312-330 mm. tylko nie seryjne do cywilnej jazdy... -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Różnica jest taka, że 500 konnym na czwiartce masz już bardzo dużą prędkość z której musisz wychamować, gdzie w 90 konnym aucie nawet v-maxa takiego nie osiągniesz...
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
wiem, ze glupie pytanie, bo dosc jasno sie teraz wyraziles, ale.. czy nie rozsadniej byloby to zrobic za jednym razem..? kupa roboty, szlif, honowanie i inne pierdy typu wywazanie, to chyba lepiej raz, a dobrze i miec wszystko z glowy ![]() W tej chwili mnie nie stać na to żeby wszystko zrobić na raz..A może tłoki wytrzymają i nie będzie ich trzeba w ogóle wymieniać ![]() -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN ![]() |
Podejrzewam, że chodzi o fakt, że od świateł do świateł autem z 90km przyspieszysz max do 80-100 km/h jakbyś się nie starał, a autem z 500km pod maską prędkość będzie dużo wyższa, a zatem i droga hamowania dlatego skuteczne hamulce są wymagane. Dodatkowo chodzi o ewentualne studzenie zapędów kierowcy, gdzie z gazem w podłodze auta 500 konnego zawsze będzie musiał ostro hamować. Przy 90km hamowanie z mniejszej prędkości nie sponiewiera seryjnych hamulców.
-------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No tia. Pewnie golf IV 90KM pewnie ma takie same seryjne hamulce co 2.8
![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 04:41 |