Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Closed TopicStart new topic
> Golf IV 2.8V6 ProTurbo, Drugi w Polsce.
daniel1d11
post Tue, 24 Nov 2009 - 16:48
Post #141


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Do mojej jazdy hamulce mi wystarczają spokojnie.Wiadomo że po kilku ostrych hamowaniach będzie problem ale ja nim na żadne zakręty i oesy nie jeżdżę.Kiedyś przyjdzie i czas na hamulce.Narazie nie mam koncepcji na jakie widziałem że wsadzają z porsche.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 24 Nov 2009 - 16:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Nikolas
post Tue, 24 Nov 2009 - 16:51
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Albo od Lambo





Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Tue, 24 Nov 2009 - 16:57
Post #143


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Ciekawe jaki jest koszt takich hebli i co trzeba zrobić żeby je wsadzić bo raczej plug&play to nie jest.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Tue, 24 Nov 2009 - 16:58
Post #144


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Nieważne. Ten zestaw z Lambo miażdży cyce!


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Tue, 24 Nov 2009 - 17:00
Post #145


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Tyle co dwa big break kity od brembo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Tue, 24 Nov 2009 - 17:44
Post #146


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Matschke - monotematyczny sie robisz z ta jazda przed kims i naglym hamowaniem. Mysle ze przy jednym takim hamowaniu nic by sie nie stalo. W dodatku tak jak Daniel napisal nie jezdzi tym samochodem OSow czy jakis rajdow i do jazdy na codzien wystarcza, a raczej nie widze tutaj akcji typu 0-200-0-200-0-200-0, bo ciezko byloby na takie cos znalezc dogodny odcinek drogi


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Tue, 24 Nov 2009 - 17:48
Post #147


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(Matschke @ Tue, 24 Nov 2009 - 16:21) *
projekt fajny, ale ja bym najpierw tam wsadzil porzadne heble, bo nie chcialbym sie sciagac z Toba, byc przed Toba na drodze i nagle hamowac mocno...

Wracając do ścigania to jak się z kimś ścigam to drugie auto jedzie z boku drugim pasem.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 24 Nov 2009 - 21:09
Post #148


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





niezaleznie czy auto ma 200 czy 400KM tak samo hamuje z prędkości np 200 km/h a jedno i drugie sie do tylu rozpędzi..

inna sprawa ze 4 motion waży ze 150 kg wiecej niz FWD a masa auta juz jak najbardziej ma wpływ na prace hamulców

seryjne 321/25 jakos tam hamuje i awaryjne hamowanie na pewno zniesie ale szybko sie przegrzeje przy ostrej jeździe

w tym projekcie trzeba koniecznie na wiosne pomysleć o jakimś lepszym zestawie hamującym, lekki zacisk 4 tloczkowy i tarcza 321/30 lub 345/30 i bedzie nieźle, z tyłu przejśc z 256/20 na 269/22, choć nie powinno być to konieczne... zgadzam sie ze hamulce nigdy za duże smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 24 Nov 2009 - 23:23
Post #149


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Matschke @ Tue, 24 Nov 2009 - 16:21) *
projekt fajny, ale ja bym najpierw tam wsadzil porzadne heble, bo nie chcialbym sie sciagac z Toba, byc przed Toba na drodze i nagle hamowac mocno... zauwazylem, ze niestety w Polsce jest "moda" na to. robi sie mocne auta, a na heblach sie oszczedza... znam tylko jedna osobe, ktora zrobila to z glowa i to jest Maros ze swoja M3 Kompressor...
jakos u Helmutow i w innych krajach wszyscy robia porzadne heble w takich autach, wystarczy zobaczyc na projekty firm HGP albo Rothe....



Gdzies juz czytalem blizniaczy tekst tongue.gif Wydaje mi sie ze zaciski 4-tloczkowe juz tez by pomogly


ps mysle ze jak Daniel zakuje silnik to nie bedziesz mial tego problemu z tym ze bedziesz jechal przed nim ! pozdro


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Wed, 25 Nov 2009 - 09:38
Post #150


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(Matschke @ Tue, 24 Nov 2009 - 16:21) *
projekt fajny, ale ja bym najpierw tam wsadzil porzadne heble, bo nie chcialbym sie sciagac z Toba, byc przed Toba na drodze i nagle hamowac mocno... zauwazylem, ze niestety w Polsce jest "moda" na to. robi sie mocne auta, a na heblach sie oszczedza... znam tylko jedna osobe, ktora zrobila to z glowa i to jest Maros ze swoja M3 Kompressor...
jakos u Helmutow i w innych krajach wszyscy robia porzadne heble w takich autach, wystarczy zobaczyc na projekty firm HGP albo Rothe....

to że znasz tylko jedno osobę to nie znaczy że możesz generalizować, że nikt o tej kwesti nie myśli oprócz Ciebie i Marosa...
przykład:

auto zanim dostało sporą dawkę mocy to już bardzo dobrze hamowało.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Wed, 25 Nov 2009 - 09:52
Post #151


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





matschke, czy jesli nie ma sie 45 tloczkowych aluminiowych zaciskow z ladnym napisem i tarczy o srednicy duzej pizzy i grubosci bigmaca to znaczy, ze ma sie slabe hamulce? cholera, to musze pomyslec nad apgrejdem ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 25 Nov 2009 - 09:59
Post #152


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Luz panowie, Matschke zwrocil uwage tylko na fakt ze auto przybiera non stop na mocy a hebel zostaje ten sam...


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Wed, 25 Nov 2009 - 10:04
Post #153


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





mnie to bardziej zaskakuje fakt, ze komus chce sie rozkladac motor, zeby wymienic same korby, a tloki zostawic seryjne.. potem bedzie kolejna rozbiorka i wymiana tlokow?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Wed, 25 Nov 2009 - 10:19
Post #154


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(!markos @ Wed, 25 Nov 2009 - 10:04) *
mnie to bardziej zaskakuje fakt, ze komus chce sie rozkladac motor, zeby wymienic same korby, a tloki zostawic seryjne.. potem bedzie kolejna rozbiorka i wymiana tlokow?

Może kiedyś w przyszłości tłoki będą wymienione też.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Wed, 25 Nov 2009 - 10:23
Post #155


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





wiem, ze glupie pytanie, bo dosc jasno sie teraz wyraziles, ale.. czy nie rozsadniej byloby to zrobic za jednym razem..? kupa roboty, szlif, honowanie i inne pierdy typu wywazanie, to chyba lepiej raz, a dobrze i miec wszystko z glowy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Wed, 25 Nov 2009 - 10:39
Post #156


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



CYTAT(Matschke @ Tue, 24 Nov 2009 - 16:38) *
prosze Ciebie, nie lubie takich bajek.... jak moga hamulce 312mm wystarczac na 450KM, gdzie te tarcze wkladane sa do VAGow o mocy 180-225KM.... zejdz na ziemie.... 3-4x mocne hamowania i wszystko gotuje....


powiedz czym się różni hamowanie samochodem ważącym 1200 kg. który ma 90KM od tego co ma 500KM. Moc nie wpływa na wydłużenie drogi hamowania.


co innego jeżeli chcesz tą moc wykorzystać efektywnie np. na torze... a i tutaj sądzę że dałbyby radę hamulce 312-330 mm. tylko nie seryjne do cywilnej jazdy...


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 25 Nov 2009 - 10:47
Post #157


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Różnica jest taka, że 500 konnym na czwiartce masz już bardzo dużą prędkość z której musisz wychamować, gdzie w 90 konnym aucie nawet v-maxa takiego nie osiągniesz...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Wed, 25 Nov 2009 - 10:48
Post #158


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(!markos @ Wed, 25 Nov 2009 - 10:23) *
wiem, ze glupie pytanie, bo dosc jasno sie teraz wyraziles, ale.. czy nie rozsadniej byloby to zrobic za jednym razem..? kupa roboty, szlif, honowanie i inne pierdy typu wywazanie, to chyba lepiej raz, a dobrze i miec wszystko z glowy wink.gif

W tej chwili mnie nie stać na to żeby wszystko zrobić na raz..A może tłoki wytrzymają i nie będzie ich trzeba w ogóle wymieniać smile.gif


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nuttie
post Wed, 25 Nov 2009 - 10:50
Post #159


Super User
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Warszawa / WN





Podejrzewam, że chodzi o fakt, że od świateł do świateł autem z 90km przyspieszysz max do 80-100 km/h jakbyś się nie starał, a autem z 500km pod maską prędkość będzie dużo wyższa, a zatem i droga hamowania dlatego skuteczne hamulce są wymagane. Dodatkowo chodzi o ewentualne studzenie zapędów kierowcy, gdzie z gazem w podłodze auta 500 konnego zawsze będzie musiał ostro hamować. Przy 90km hamowanie z mniejszej prędkości nie sponiewiera seryjnych hamulców.


--------------------
Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA)
Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Wed, 25 Nov 2009 - 10:54
Post #160


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





No tia. Pewnie golf IV 90KM pewnie ma takie same seryjne hamulce co 2.8 laugh.gif Na jedno hamowania heble wystarczą więc o co kaman?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 04:41