![]() ![]() |
Mon, 23 Nov 2009 - 13:47
Post
#121
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 23 Nov 2009 - 13:47
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 23 Nov 2009 - 16:15
Post
#122
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 |
V10 do setki pewnie bym wydymał.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
|
Mon, 23 Nov 2009 - 16:28
Post
#123
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa |
Po wczrajszych modach to na 400m też V10 nie miało by łatwo.....
-------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
|
Mon, 23 Nov 2009 - 16:30
Post
#124
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa |
No to dawajta nowy wykres!
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
|
Mon, 23 Nov 2009 - 16:41
Post
#125
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 |
Po wczrajszych modach to na 400m też V10 nie miało by łatwo..... No w sumie teraz to pewnie by miało spory problem -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
|
Mon, 23 Nov 2009 - 17:10
Post
#126
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
Czyli musisz mieć poniżej 3.7 do paki i 11,7 na czwiartkę...
|
|
|
|
Mon, 23 Nov 2009 - 17:34
Post
#127
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 |
Czyli musisz mieć poniżej 3.7 do paki i 11,7 na czwiartkę... Według danych z neta V10 przyśpiesza do setki w 4s a u mnie wcześniej było 4,2s. -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
|
Mon, 23 Nov 2009 - 17:47
Post
#128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
W necie są różne dane i różne żródła.
Takie czasy po wielu testach na mokrym i na żimówkach osiągneli w Moskwie wg. najdokładniejszego sprzętu pomiarowegu - Rcelogic. 0-100 км/h: 4.0 sek. 0-200 км/h: 12.8 sek. 402м.: 12.0 sek. Więc czasy które podałem są jak najbardziej realne. Wydaje mi się że na suchym i na letnich oponach czasy uległy by poprawie... Oczywiście nie wiem jakie teraz robisz czasy 0-100 i na czwiartkę, więc całkiem możliwe że mógł byś nawiązać ciekawą walkę z V10. |
|
|
|
Mon, 23 Nov 2009 - 18:01
Post
#129
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 |
Co do moich czasów to narazie nie wiem jakie są bo nie było warunków żeby sprawdzić.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
|
Mon, 23 Nov 2009 - 23:20
Post
#130
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa |
Dziś rozmawiałem ze znajomym, który właśnie testował R8V10. Podobno muli na starcie... Po programie (podobnież przybyło ca.50KM!) nie ma już tego problemu.
Daniel1d11 - strasznie jestem ciekaw jak to teraz będzie jeździło. Podrzuć wykres! -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
|
Mon, 23 Nov 2009 - 23:32
Post
#131
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 |
Daniel1d11 - strasznie jestem ciekaw jak to teraz będzie jeździło. Podrzuć wykres! Ja wykresu nie mam -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
|
Mon, 23 Nov 2009 - 23:47
Post
#132
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 |
A miales sie pochwalic jak wlozysz korbowody !-ppp
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
|
Tue, 24 Nov 2009 - 00:01
Post
#133
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 |
A miales sie pochwalic jak wlozysz korbowody !-ppp Korby leżą dalej w pudełku -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
|
Tue, 24 Nov 2009 - 00:03
Post
#134
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 |
Sadzisz ze skrzynia zniesie bez problemu dalsze podwyzszanie mocy ?
Z tego co widzialem to delikatnie sie z nia nie obchodzisz na starcie -------------------- Astra F C25XE+
|
|
|
|
Tue, 24 Nov 2009 - 00:12
Post
#135
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 |
Sadzisz ze skrzynia zniesie bez problemu dalsze podwyzszanie mocy ? Mam nadzieje że będzie dzielna i da radę -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
|
Tue, 24 Nov 2009 - 13:52
Post
#136
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław |
Mam nadzieje że będzie dzielna i da radę U nas wytrzymuje ponad 800Nm i ponad 450 KM -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
|
Tue, 24 Nov 2009 - 16:21
Post
#137
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń |
projekt fajny, ale ja bym najpierw tam wsadzil porzadne heble, bo nie chcialbym sie sciagac z Toba, byc przed Toba na drodze i nagle hamowac mocno... zauwazylem, ze niestety w Polsce jest "moda" na to. robi sie mocne auta, a na heblach sie oszczedza... znam tylko jedna osobe, ktora zrobila to z glowa i to jest Maros ze swoja M3 Kompressor...
jakos u Helmutow i w innych krajach wszyscy robia porzadne heble w takich autach, wystarczy zobaczyc na projekty firm HGP albo Rothe.... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
|
Tue, 24 Nov 2009 - 16:29
Post
#138
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 |
projekt fajny, ale ja bym najpierw tam wsadzil porzadne heble, bo nie chcialbym sie sciagac z Toba, byc przed Toba na drodze i nagle hamowac mocno... zauwazylem, ze niestety w Polsce jest "moda" na to. robi sie mocne auta, a na heblach sie oszczedza... znam tylko jedna osobe, ktora zrobila to z glowa i to jest Maros ze swoja M3 Kompressor... jakos u Helmutow i w innych krajach wszyscy robia porzadne heble w takich autach, wystarczy zobaczyc na projekty firm HGP albo Rothe.... Ja na swoje hamulce nie narzekam wsadziłem trochę lepsze klocki i jest dobrze.To nie jest golf 1.6 z tarczą 180mm tu w serii są całkiem niezłe hamulce tarcza ma 312mm więc nie jest źle -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
|
Tue, 24 Nov 2009 - 16:38
Post
#139
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń |
prosze Ciebie, nie lubie takich bajek.... jak moga hamulce 312mm wystarczac na 450KM, gdzie te tarcze wkladane sa do VAGow o mocy 180-225KM.... zejdz na ziemie.... 3-4x mocne hamowania i wszystko gotuje....
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
|
Tue, 24 Nov 2009 - 16:44
Post
#140
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
To fakt. Ja mam w S-ce 321mm i do normalnej jazdy wystarcza w zupełności, ale przy mocach 400-500 hp i upalaniu auta hamulce przegrzewają się, więc czas na lepszy hebel!
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 21:44 |