Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 51 52 53 54 55 > »   
Closed TopicStart new topic
> Golf IV 2.8V6 ProTurbo, Drugi w Polsce.
mbwiejska12
post Mon, 01 Nov 2010 - 16:14
Post #1041


User
Dołączył: Sun, 22 November 2009





CYTAT(BHWracing @ Mon, 01 Nov 2010 - 15:54) *
szefo , nie osmieszaj sie ....
na sss nie pozwalali wozic pasazerow, nawet w klasach street

a o nitro , jedynce i calej reszcie w kwalifikacjach to opowiadaj na podworku

koniec ot


Ja jeździłem na imprezach SSS z Danielem, jako pasażer, nie raz i startował z jedynki, nie raz z nitro, nie raz bez...


--------------------
S4 ProTurbo "Sweet Single" in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 01 Nov 2010 - 16:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mbwiejska12
post Mon, 01 Nov 2010 - 16:31
Post #1042


User
Dołączył: Sun, 22 November 2009





Na SSS w Street można jeżdzić nawet w 5 osób bez kasków tongue.gif


--------------------
S4 ProTurbo "Sweet Single" in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Mon, 01 Nov 2010 - 16:55
Post #1043


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(cowboy @ Mon, 01 Nov 2010 - 17:37) *
wiem że audi VTG cos koło 800km robiło jakieś średnie dziesiątki o ile dobrze kojarze..

nie ma to jak internetowi hejterzy..

Walery mial cos pod 700ps chyba a nie 800?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Tue, 02 Nov 2010 - 00:00
Post #1044









CYTAT(kosiniak @ Mon, 01 Nov 2010 - 16:55) *
Walery mial cos pod 700ps chyba a nie 800?

711 z nitro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Tue, 02 Nov 2010 - 06:18
Post #1045


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





z tego co czytalem w regulaminie zgadza sie mozesz jezdzic bez kasku i wozic pasazerow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BHWracing
post Tue, 02 Nov 2010 - 09:19
Post #1046


Rookie
Dołączył: Fri, 04 September 2009





regulamin pozwala , tylko sss na miejscu juz nam nie pozwalal "wozic", chyba ze macie lepsze uklady ...
nieważne ...


--------------------
VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 02 Nov 2010 - 09:44
Post #1047


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





A ja mam pytanie jakie plany na przyszlosc? Czy na przyszly sezon Daniel cos planuje czy autko idzie do sprzedazy i bedzie nowy projekt? A moze juz koniec z 1/4 mili? Jakie plany zimowe?


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 02 Nov 2010 - 10:47
Post #1048


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(k-meal @ Tue, 02 Nov 2010 - 00:00) *
711 z nitro.


dzieki za wykres... ale został wywalony mój post, w sumie nie wiem dlaczego.. ale nie ma sensu dalej kontunować tu dyskusji o czasach mocnych S4 w PL

CYTAT(prnit @ Tue, 02 Nov 2010 - 09:44) *
A ja mam pytanie jakie plany na przyszlosc? Czy na przyszly sezon Daniel cos planuje czy autko idzie do sprzedazy i bedzie nowy projekt? A moze juz koniec z 1/4 mili? Jakie plany zimowe?


prnit: Daniel pewnie odpowie Ci najwczesniej za tydzień, bo dostali z Nikolasem tydzień wakacji smile.gif

z tego co tam Daniel pisał na forum golfa chciał coś w lżejszej budzie... w sumie nie ma sie co dziwić... tego golfa szkoda pruć do gołej blachy.. na klase drag mozna miec o wiele lżejsze nadwozia golfów wczesniejszych generacji... chociażby na spocie było widać co potrafi VR6T w lekkiej budzie wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Tue, 02 Nov 2010 - 14:28
Post #1049


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





ihmo golf IV o wiele ciekawiej by wyglądal....ja bym go przerobil w specyfikacje drag...tam mozna wiele zejsc z wagi....pozatym buda i jak i wnetrze w Daniela golfie nie jest pierwszej młodości i jakości....Wiec ja bym go wypruł porobił pare fajne tematów...jakieś lekkie elementy karoseri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Tue, 02 Nov 2010 - 14:33
Post #1050


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





dokladnie, a nie ladowac sie w nowy projekt z workiem pieniedzy, mysle ze mozna jeszcze troche urwac malym kosztem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Tue, 02 Nov 2010 - 14:59
Post #1051


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





A ja mysle ze kupi jakies evo wink.gif tak jak zrobił Marcin (?) ten co miał szybkiego golfa od vtg


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 02 Nov 2010 - 16:09
Post #1052


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





osobiscie to ja bym tego golfa odelżył po maksie bo seryjny golf z haldexem swoje wazy....
albo najlepiej to na nowo motor zlozyc tak zeby krecic go do 8k glowice dac z wiekszym przeplywem moze od r32 , no i jakas wieksza turbawke, VRy wytrzymuja sporo , zrobic go na 700HP + strzał 100HP z nitro i bedzie jazda

edit tutaj bez nitra over 800Awhp
i jest to vr z 12v

http://www.youtube.com/watch?v=XUuhbFbBElA


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 02 Nov 2010 - 16:26
Post #1053


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ale po co ? był juz doinwestowany na maksa golf IV R32 strojony VTG i robił tam jakieś 10-tki, w auto poszło full kasy, odelżony na maksa
moze Daniel chce iść w klase drag a wtedy buda mk4 nie jest idealna, jak mozna zapodać lżejsza baze np z mk1 albo mk2

Sajnek: ten doinwestowany golf VTG był własnie Pawła z materialmord.de wink.gif, Marcin to z ProTurbo

GREGOR10: zamiast dawać czapke z R32 IMO lepiej zapodać wał z 2.8 do bloku R32 i wtedy mozna kręcić do 8500 rpm - AME racing ma takiego golfa 900PS

CYTAT(GREGROR10 @ Tue, 02 Nov 2010 - 16:09) *
edit tutaj bez nitra over 800Awhp
i jest to vr z 12v

http://www.youtube.com/watch?v=XUuhbFbBElA


heh z pełnym wnętrzem, w kalsie street wali na dobrym torze 9,7 smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 02 Nov 2010 - 16:36
Post #1054


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Słowo klucz - napędy. A raczej ich wytrzymałość. Proszę, pomyślcie, nim klepniecie bez sensu w klawiaturę.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 02 Nov 2010 - 17:03
Post #1055


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(pinin @ Tue, 02 Nov 2010 - 16:36) *
Słowo klucz - napędy. A raczej ich wytrzymałość. Proszę, pomyślcie, nim klepniecie bez sensu w klawiaturę.


Ame racing ma golfa 900hp i jakos sie dało smile.gif


Cowboy - wiadomo ze można bude od mk2 lub 1 , ale skoro S4 robi 9,7 na cwiare to golf przy kreceniu do 8,5k , po lekkim odelzeniu z taka moca tez powinien walic wysokie 9-tki a przynajmniej ma fajna bude ktora jeszcze nie czuc tak bardzo wapnem , am i right ? . No ale to juz decyzja daniela. Jego auto jego sprawa smile.gif.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 02 Nov 2010 - 18:30
Post #1056


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Na seryjnych napędach? I powiedz mi jeszcze, że upalają cały sezon+ jazda na co dzień i jest bez awarii. Daniel już teraz ma chwilami kłopoty ( patrz ostatnia awaria transferu? ), a napędy w S4 są "troszkę" inne. Golf z vtg zdołał zmielić aftermarketową skrzynię. A mocy wcale dużo więcej nie miał.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Tue, 02 Nov 2010 - 18:58
Post #1057


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Daniel wsadzaj napędy z RS6 biggrin.gif


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 02 Nov 2010 - 19:00
Post #1058


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Pinin, ale własnei mowa o tym mowa żeby zmienic bude na ca 1000 kg zamiast 1450kg, napewno napedom vedzie lzej, ten golf AME pewne wazy z 500kg mniej niz Daniela
to S4 VRT z USA ma custom polosie, na wszystko jest sposób, kwestia kasy
golf z VTG zmielił skrzynie przy misshit-cie chyba z dwójki poszła jedynka zamiast trójki, z tego co pamietam
golf mk2 z Danii R36T tez mieli napędy - zastanawiają sie nad napędami z transportera smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 02 Nov 2010 - 19:19
Post #1059


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(pinin @ Tue, 02 Nov 2010 - 18:30) *
Na seryjnych napędach? I powiedz mi jeszcze, że upalają cały sezon+ jazda na co dzień i jest bez awarii. Daniel już teraz ma chwilami kłopoty ( patrz ostatnia awaria transferu? ), a napędy w S4 są "troszkę" inne. Golf z vtg zdołał zmielić aftermarketową skrzynię. A mocy wcale dużo więcej nie miał.


pinin - ja nigdzie nie wspomnialem ze na seryjnych napedach , wiadomo ze mają aftermarketowa skrzynie zamontowana w tym golfie AME bo seryjna nie podoła 4x większej mocy od seri 2.8vr-a,
Co do klopotów Daniela z przeniesieniem napedow to wiem że miał takowe , ze napedy w S4 sa "troszke inne " a raczej diametralnie inne nie musisz mi tego uświadamiać , miałem to na myśli pisząc o robieniu golfa na takie moce.
Przez to napisałem ze mk4 daniela przy 800Hp na kolach tak jak w tym audi i Z ODELZENIEM smile.gif mialaby szanse osiagnac bardzo wysoka 9 a nie niska 9 ze wzgledu wlasnie na gorsze przeniesienie napedu smile.gif wiadomo torsen jest lepszy od haldex-a , juz w seri , ew mozna by sprobowac na sztywno zapiac tylny naped od razu .
Właściwie to Daniel nie probował jeszcze startować ze spietym napędem na stałe ? Czy moze tak ma, tylko ja o tym nie wiem ?
Ogólnie to śmiem twierdzić że żadne auto nie będzie zbytnio przyjazne w użytkowaniu na codzień z taką mocą , a już na pewno nie będzie mało awaryjne na codzień przy takich mocach jak ma Daniel troche rzeczy padło ale i tak nie dużo jak na ilość przejazdów , a jak już mocy bedzie wiecej to wiadomo tylko będzie szybciej i bardziej awaryjnie smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisVR6
post Tue, 02 Nov 2010 - 21:06
Post #1060


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 October 2010
Skąd: Gubin Racing Team





Co by nie robil z golfem IV to i tak golf II bedzie szybszy tongue.gif
tutaj jest fajny projekt ktory jak narazie najlepsze ET ma 9,7 zrobione calkiem niedawno:
http://www.ame-racing.de/dragracer/galerie-R30Marek.shtml


Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 51 52 53 54 55 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 23:08