Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> Wskaźnik/wyświetlacz wrzuconego biegu !
dejet
post Mon, 25 Jan 2010 - 20:44
Post #81


Super User
Dołączył: Thu, 08 April 2004
Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR





W tym tygodniu będą zdjęcia i inne informacje, na czwartek jest już ustawiona sesja foto z modelką smile.gif
Wybieramy jeszcze sposób wykończenia obudowy - flock albo anodowanie na czarno. Sugestie mile widziane.


--------------------
Zegarmistrz Światła Purpurowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 25 Jan 2010 - 20:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tsss
post Mon, 25 Jan 2010 - 21:03
Post #82


Frequent User
Dołączył: Mon, 25 August 2008





anodowanie napewno dużo bardziej estetyczne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinwrxsti
post Fri, 29 Jan 2010 - 23:34
Post #83


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 April 2009
Skąd: Łódź





Tydzień minął a informacji nie ma. mad.gif
Podoba mi się ten sprzęt. Chętnie bym go sobie sprawił. Czekam na dokładniejsze dane.
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejet
post Sun, 31 Jan 2010 - 18:53
Post #84


Super User
Dołączył: Thu, 08 April 2004
Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR





http://www.rallytronic.com/BlackBugManual.pdf

Kompletna instrukcja, po cenę zapraszam na PW.


--------------------
Zegarmistrz Światła Purpurowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sun, 31 Jan 2010 - 20:12
Post #85


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





czytałem instrukcję ale nie pisze w niej czy i jakie czujniki sa w zestawie .
pozatym czy zamiast wyświetlania biegu i obrotów moze byc na wyswietlaczu na raz :
egt , temp i ciśni oleju , temp wody, boost.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejet
post Sun, 31 Jan 2010 - 21:17
Post #86


Super User
Dołączył: Thu, 08 April 2004
Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR





BlackBug nie wymaga dedykowanych czujników, może współpracować praktycznie z każdym seryjnym albo innym dostępnym w handlu. Jedyne wymaganie to napięcie na wyjściu z czujnika nie przekraczające 15V. Z tego też powodu w zestawie nie ma żadnych czujników.
Na raz na ekranie oprócz wskaźnika biegu pokazane mogą być 3 odczyty z czujników, a przy użyciu przycisków można "przesuwać" listę wyświetlanych odczytów.
Dla każdego z kanałów/czujników można ustawić alarm, więc chyba nie ma potrzeby ciągłego oglądania wskazań.


--------------------
Zegarmistrz Światła Purpurowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 31 Jan 2010 - 21:36
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Gdyby to urządzenie miało 2-3 wyjścia załączające przekaźnik przy osiągnięciu przez któryś z sygnałów danego poziomu to spełniało by wszystkie moje wymagania ale nawet bez tego robi wrażenie i w sumie cena nie zabija

pozdrawiam

[edit]

jeszcze jedno , logi będzie można analizować jakaś dedykowaną aplikacją ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sun, 31 Jan 2010 - 21:40
Post #88


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





no w sumie to mogło by to byc realizowane przez zwykłe tranzystor (np bc547 jak dobrze pamietam) przy okazji zapalania diód i było by to idealne do włączania urzadzeń (wentylator , wtrysk , itd).
jak dla mnie to niestety drogo i wolę gaugany


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejet
post Sun, 31 Jan 2010 - 21:53
Post #89


Super User
Dołączył: Thu, 08 April 2004
Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR





W obecnej wersji nie ma możliwości załączania zewnętrznych urządzeń, jednak w planach jest wersja firmware, która pozwoli (kosztem zmniejszenia liczby wejść analogowych) sterować zewnętrznymi urządzeniami po spełnieniu określonych warunków.
Do analizowania logów jest dedykowana aplikacja. Wrzucę screena w najbliższych dniach.


--------------------
Zegarmistrz Światła Purpurowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tsss
post Mon, 01 Feb 2010 - 02:21
Post #90


Frequent User
Dołączył: Mon, 25 August 2008





przeraża mnie tylko troche to programowanie wejść analogowych. W rzeczywistości to jest takie trudne jak w instrukcji? bo tam wygląda to dosyć groźnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejet
post Mon, 01 Feb 2010 - 08:32
Post #91


Super User
Dołączył: Thu, 08 April 2004
Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR





Hmm... nie jest to za bardzo skomplikowane, podobnie się robi w każdym innym sprzęcie tego typu - dla czujników liniowych (ciśnienie oleju, poziom paliwa, TPS i tym podobne) wystarczy "złapać" dwa punkty (min, max). Dla pozostałych czujników (głównie temperatury) trzy punkty zazwyczaj wystarczają (np 20, 60, 90').
Pozostałe wartości są aproksymowane.


--------------------
Zegarmistrz Światła Purpurowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Mon, 01 Feb 2010 - 08:39
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



czyli żeby je ustawić to potrzebujemy jeszcze wskaźnika wzorcowego do zaprogramowania ww wartości na wyświetlaczu (czyli termometr i czujnik ciśnienia)?



--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejet
post Mon, 01 Feb 2010 - 08:55
Post #93


Super User
Dołączył: Thu, 08 April 2004
Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR





Zgadza się, tak samo jak i w MoTecu czy innych tego typu urządzeniach. Dane kalibracji można też skopiować z innego samochodu, planujemy rozbudowywać bazę danych i udostępniać ją użytkownikom. Jeśli byłoby takie zapotrzebowanie, możemy też sprzedawać urządzenie z zestawem skalibrowanych czujników (np Autogauge, bo jak myślę profesjonalne byłyby za drogie).


--------------------
Zegarmistrz Światła Purpurowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Mon, 01 Feb 2010 - 09:04
Post #94


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





A cena? Dlaczego to taka tajemnica?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Mon, 01 Feb 2010 - 09:06
Post #95


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



nie znam za dużo tego typu urządzeń, ale w STACK dostajesz zestaw gotowy do pracy (ST-8100 czy ST-700)

czy macie jakiś algorytm kompensacji wskazań z czujników na okoliczność wahnięć napięcia w instalacji samochodu?


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejet
post Mon, 01 Feb 2010 - 10:58
Post #96


Super User
Dołączył: Thu, 08 April 2004
Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR





CYTAT(rottie @ Mon, 01 Feb 2010 - 09:04) *
A cena? Dlaczego to taka tajemnica?


Nie, cena nie jest tajemnicą. Jedynie nie podajemy jej na forum, bo za jakiś czas może się okazać że uległa zmianie i ktoś może mieć pretensje, że pisaliśmy co innego.


--------------------
Zegarmistrz Światła Purpurowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejet
post Mon, 01 Feb 2010 - 11:02
Post #97


Super User
Dołączył: Thu, 08 April 2004
Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR





CYTAT(kidzio_r5gtt @ Mon, 01 Feb 2010 - 09:06) *
nie znam za dużo tego typu urządzeń, ale w STACK dostajesz zestaw gotowy do pracy (ST-8100 czy ST-700)

czy macie jakiś algorytm kompensacji wskazań z czujników na okoliczność wahnięć napięcia w instalacji samochodu?


STACK kosztuje kilkukrotnie więcej niż BlackBug. Tak jak już wcześniej pisałem, jeśli będzie takie zapotrzebowanie, możemy też sprzedawać urządzenie z zestawem pre-kalibrowanych czujników.
Wahnięcia napięcia w instalacji samochodu nie mają wpływu na odczyt wskazań. Czujniki należy zasilać ze źródła stabilizowanego.


--------------------
Zegarmistrz Światła Purpurowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Tue, 02 Feb 2010 - 14:15
Post #98


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





jak się zachowuje wyświetlacz biegu na sprzęgle podczas zmiany? Bo fajnie by było jak by zgodnie z obrotami "przenikąły się" cyfry w zależności od dopasowania obrotów smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejet
post Tue, 02 Feb 2010 - 19:34
Post #99


Super User
Dołączył: Thu, 08 April 2004
Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR





CYTAT(bajcik @ Tue, 02 Feb 2010 - 14:15) *
jak się zachowuje wyświetlacz biegu na sprzęgle podczas zmiany? Bo fajnie by było jak by zgodnie z obrotami "przenikąły się" cyfry w zależności od dopasowania obrotów smile.gif


Nr biegu wyliczany jest na podstawie stosunku obrotów do prędkości. Przy wciśniętym sprzęgle przez dłuższy czas (aż stosunek obrotów do prędkości zbliży się do innego przełożenia, czyli w praktyce czas ten liczy się w sekundach) pokazywany będzie bieg inny niż rzeczywiście wrzucony. No ale kto i po co trzymałby sprzęgło wciśnięte tak długo inaczej niż na starcie wink.gif


--------------------
Zegarmistrz Światła Purpurowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Glaniu
post Tue, 12 Jul 2011 - 23:52
Post #100


User
Dołączył: Tue, 21 August 2007
Skąd: Kraków





czy temat umarł . czy jest jeszcze szansa na reaktywacje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 03:09