![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
W tym tygodniu będą zdjęcia i inne informacje, na czwartek jest już ustawiona sesja foto z modelką
![]() Wybieramy jeszcze sposób wykończenia obudowy - flock albo anodowanie na czarno. Sugestie mile widziane. -------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 25 August 2008 ![]() |
anodowanie napewno dużo bardziej estetyczne.
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 April 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Tydzień minął a informacji nie ma.
![]() Podoba mi się ten sprzęt. Chętnie bym go sobie sprawił. Czekam na dokładniejsze dane. pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
-------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
czytałem instrukcję ale nie pisze w niej czy i jakie czujniki sa w zestawie .
pozatym czy zamiast wyświetlania biegu i obrotów moze byc na wyswietlaczu na raz : egt , temp i ciśni oleju , temp wody, boost. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
BlackBug nie wymaga dedykowanych czujników, może współpracować praktycznie z każdym seryjnym albo innym dostępnym w handlu. Jedyne wymaganie to napięcie na wyjściu z czujnika nie przekraczające 15V. Z tego też powodu w zestawie nie ma żadnych czujników.
Na raz na ekranie oprócz wskaźnika biegu pokazane mogą być 3 odczyty z czujników, a przy użyciu przycisków można "przesuwać" listę wyświetlanych odczytów. Dla każdego z kanałów/czujników można ustawić alarm, więc chyba nie ma potrzeby ciągłego oglądania wskazań. -------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Gdyby to urządzenie miało 2-3 wyjścia załączające przekaźnik przy osiągnięciu przez któryś z sygnałów danego poziomu to spełniało by wszystkie moje wymagania ale nawet bez tego robi wrażenie i w sumie cena nie zabija
pozdrawiam [edit] jeszcze jedno , logi będzie można analizować jakaś dedykowaną aplikacją ? |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
no w sumie to mogło by to byc realizowane przez zwykłe tranzystor (np bc547 jak dobrze pamietam) przy okazji zapalania diód i było by to idealne do włączania urzadzeń (wentylator , wtrysk , itd).
jak dla mnie to niestety drogo i wolę gaugany -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
W obecnej wersji nie ma możliwości załączania zewnętrznych urządzeń, jednak w planach jest wersja firmware, która pozwoli (kosztem zmniejszenia liczby wejść analogowych) sterować zewnętrznymi urządzeniami po spełnieniu określonych warunków.
Do analizowania logów jest dedykowana aplikacja. Wrzucę screena w najbliższych dniach. -------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 25 August 2008 ![]() |
przeraża mnie tylko troche to programowanie wejść analogowych. W rzeczywistości to jest takie trudne jak w instrukcji? bo tam wygląda to dosyć groźnie.
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
Hmm... nie jest to za bardzo skomplikowane, podobnie się robi w każdym innym sprzęcie tego typu - dla czujników liniowych (ciśnienie oleju, poziom paliwa, TPS i tym podobne) wystarczy "złapać" dwa punkty (min, max). Dla pozostałych czujników (głównie temperatury) trzy punkty zazwyczaj wystarczają (np 20, 60, 90').
Pozostałe wartości są aproksymowane. -------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
czyli żeby je ustawić to potrzebujemy jeszcze wskaźnika wzorcowego do zaprogramowania ww wartości na wyświetlaczu (czyli termometr i czujnik ciśnienia)?
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
Zgadza się, tak samo jak i w MoTecu czy innych tego typu urządzeniach. Dane kalibracji można też skopiować z innego samochodu, planujemy rozbudowywać bazę danych i udostępniać ją użytkownikom. Jeśli byłoby takie zapotrzebowanie, możemy też sprzedawać urządzenie z zestawem skalibrowanych czujników (np Autogauge, bo jak myślę profesjonalne byłyby za drogie).
-------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
A cena? Dlaczego to taka tajemnica?
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
nie znam za dużo tego typu urządzeń, ale w STACK dostajesz zestaw gotowy do pracy (ST-8100 czy ST-700)
czy macie jakiś algorytm kompensacji wskazań z czujników na okoliczność wahnięć napięcia w instalacji samochodu? -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
A cena? Dlaczego to taka tajemnica? Nie, cena nie jest tajemnicą. Jedynie nie podajemy jej na forum, bo za jakiś czas może się okazać że uległa zmianie i ktoś może mieć pretensje, że pisaliśmy co innego. -------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
nie znam za dużo tego typu urządzeń, ale w STACK dostajesz zestaw gotowy do pracy (ST-8100 czy ST-700) czy macie jakiś algorytm kompensacji wskazań z czujników na okoliczność wahnięć napięcia w instalacji samochodu? STACK kosztuje kilkukrotnie więcej niż BlackBug. Tak jak już wcześniej pisałem, jeśli będzie takie zapotrzebowanie, możemy też sprzedawać urządzenie z zestawem pre-kalibrowanych czujników. Wahnięcia napięcia w instalacji samochodu nie mają wpływu na odczyt wskazań. Czujniki należy zasilać ze źródła stabilizowanego. -------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
jak się zachowuje wyświetlacz biegu na sprzęgle podczas zmiany? Bo fajnie by było jak by zgodnie z obrotami "przenikąły się" cyfry w zależności od dopasowania obrotów
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 08 April 2004 Skąd: PLRZ->CHVD->PLKR ![]() |
jak się zachowuje wyświetlacz biegu na sprzęgle podczas zmiany? Bo fajnie by było jak by zgodnie z obrotami "przenikąły się" cyfry w zależności od dopasowania obrotów ![]() Nr biegu wyliczany jest na podstawie stosunku obrotów do prędkości. Przy wciśniętym sprzęgle przez dłuższy czas (aż stosunek obrotów do prędkości zbliży się do innego przełożenia, czyli w praktyce czas ten liczy się w sekundach) pokazywany będzie bieg inny niż rzeczywiście wrzucony. No ale kto i po co trzymałby sprzęgło wciśnięte tak długo inaczej niż na starcie ![]() -------------------- Zegarmistrz Światła Purpurowy
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 21 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
czy temat umarł . czy jest jeszcze szansa na reaktywacje?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 03:09 |