Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Fiesta MK6 1.25 75KM - prpozycje tuningu, Auto dla żony docelowo 100KM
Maxim555
post Tue, 08 Sep 2009 - 22:09
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Samo ECU się nie dostosuje, przepływa i sonda lambda w bardzo niewielkim stopniu korygują dawkę paliwa. Ich główne zadanie, to zmniejszenie zużycia paliwa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 08 Sep 2009 - 22:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
JackillerTDCI
post Wed, 09 Sep 2009 - 08:35
Post #22


Super User
Dołączył: Mon, 26 March 2007
Skąd: Pruszków





... hmmm
troszkę źle sformułowałem pytanie
inaczej.
Czy przy soft turbo trzeba zakładać jakieś świnie czy ecumajstra dodatkowo czy wystarczy zmienić nieco mapy w ecu auta (czyli chiptuning) ??


--------------------
Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Wed, 09 Sep 2009 - 12:02
Post #23


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Tak, aby wysterować nawet soft turbo trzeba założyć świnię bo raczej wątpię żeby ori komp miał możliwość podłubania w mapach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Wed, 09 Sep 2009 - 13:27
Post #24


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





Chciałbym dodać że low-cost-home-made-turbo wychodzi sporo drożej niż się na początku wydawało. U mnie przy turbo za 200zł całość wydatków sięgnęła chyba z 5tys (robocizna własna). Sporo też jest przestojów i zagadek.

Kiedyś był podobny wątek i polecano chłopakowi podtlenek azotu. Stosunkowo niedrogie (i można całość potem wymontować i sprzedać), mało inwazyjne, jak się nie używa to spalanie nie wzrasta. A jak używa to czuć różnicę w osiągach.



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:04