Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Zawór DV Audi 2.7 BT
speedy
post Mon, 31 Aug 2009 - 15:24
Post #1


Rookie
Dołączył: Wed, 18 December 2002
Skąd: wawa-okolice





czy to normalne zjawisko ze po wyjeciu zaworu z rur i po zatkaniu otworu wejscia do zaworu reką (boczne wejscie do zaworu nad grzybkiem) zasysa on powietrze z podcisnienia????? czy to koniec DV??


--------------------
> A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 31 Aug 2009 - 15:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dżordżyk
post Mon, 31 Aug 2009 - 20:47
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Sprawdź zawór w normalnych warunkach pracy, czyli podłącz ciśnienie na boczny króciec i to samo ciśnienie podaj na sterowanie. Powinien trzymać. Jeśli będzie przepuszczać to do wymiany.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
speedy
post Mon, 31 Aug 2009 - 21:18
Post #3


Rookie
Dołączył: Wed, 18 December 2002
Skąd: wawa-okolice





po podlaczeniu do przewodu przed przepustnica i zapodaniu sterowania (podcisnienia) przy gwaltownym ujeciu gazu nie upuszcza cisnienia (grzybek sie nie podnosi ) ale jak zawór jest zdjety z przewodow i ma podlaczone tylko sterowanie (cienki przewód podciśnienia) i zatkam reka boczny króciec przy wysokich obrotach czuc wtedy jak zasysa do otworu powietrze sad.gif !!! nie znam budowy tego zaworu ale wydaje mi sie ze powinien on byc szczelny od strony podciscienia , bo jesli nie jest cisnienie doladowania ucieka do przewodu storujacego i dlatego nie otwiera tego grzybka ,tak sobie kombinuje nie wiem czy dobrze . drugi zawór ma takie same objawy . zdejmowalem sterowanie i but - okazuje sie ze z przewodu dmucha powietrze !!!! czy tak musi byc??


--------------------
> A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Tue, 01 Sep 2009 - 13:54
Post #4


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





speedy, nie do końca rozumiem o co pytasz, ale DV w VAGu z turbo jest szczelny od strony podciśnienia i taki być musi. Doładowanie, które występuje w trakcie normalnej jazdy dodatkowo "uszczelnia" zawór, bo w niektórych 1.8T zamocowany on jest w taki sposób, że sprężyna główna przeciwdziała doładowaniu... :


(analogicznie będzie w 2.7, z dokładnością do ilości takich układów dolotwych) wink.gif


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
speedy
post Tue, 01 Sep 2009 - 17:08
Post #5


Rookie
Dołączył: Wed, 18 December 2002
Skąd: wawa-okolice





CYTAT(marecek @ Tue, 01 Sep 2009 - 13:54) *
speedy, nie do końca rozumiem o co pytasz, ale DV w VAGu z turbo jest szczelny od strony podciśnienia i taki być musi. Doładowanie, które występuje w trakcie normalnej jazdy dodatkowo "uszczelnia" zawór, bo w niektórych 1.8T zamocowany on jest w taki sposób, że sprężyna główna przeciwdziała doładowaniu... :


(analogicznie będzie w 2.7, z dokładnością do ilości takich układów dolotwych) wink.gif



to jest tak ze zawor polaczony tylko do pocisnienia kiedy zatkam reka otwor od dolotu( boczny) i dodam gazu zawor zasysa mi reke :/ wiec po obejrzeniu rysunkow stwierdzam ze jednak membrana ktora jast odpowiedzialna za podnoszenie grzybka jest dziurawa sad.gif i czesc doladowania ucieka przewodem sterujacym a co za tym idzie nie upuszcza nadmiaru cisnienia przed turbine. moze to jest wlasnie powod ze auto nie jedzie tak jak bym sobie zyczyl.


--------------------
> A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PM MOTORSPORT
post Tue, 01 Sep 2009 - 20:33
Post #6


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Podłacz mały wezyk do podcisnienia i spróbuj ustami pociagnac jesli sie da bez zadnych oporów to znaczy ze mebrana jest peknieta i nie diała.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
speedy
post Fri, 04 Sep 2009 - 14:13
Post #7


Rookie
Dołączył: Wed, 18 December 2002
Skąd: wawa-okolice





dzis sprawdzilem i okazuje sie ze jednak sa pekniete membrany wiec tylko wymiana ale czy mozna go zastapic jakims innym DV-em numer ori 034 145 710 B ?? czy np 06A 145 710 N bedzie pasowal ?? nie zalezy mi na psssst lecz na dobrej pracy motorka i oczywiscie cenie wink.gif a moze ktos posiada takowe smile.gif


--------------------
> A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychu
post Fri, 04 Sep 2009 - 14:25
Post #8


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 March 2006





Forge


--------------------
www.facebook.com/rotiformpolska
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Fri, 04 Sep 2009 - 14:44
Post #9


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





speedy - ori zaworek do Twojego auta to 06A 145 710 P... Kosztuje w okolicy 110zł (x2). Kupujesz i masz spokój na następne 100kkm przy seryjnym doładowaniu. Nie wiem po co kombinować... wink.gif


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
speedy
post Fri, 04 Sep 2009 - 17:07
Post #10


Rookie
Dołączył: Wed, 18 December 2002
Skąd: wawa-okolice





własnie Etka pokazuje ze to 034 145 710 B (wg SZEWCZYKA) a nie 06A 145 710 P wiec sam juz nie wiem sad.gif pomocy


--------------------
> A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Fri, 04 Sep 2009 - 23:49
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(speedy @ Fri, 04 Sep 2009 - 15:13) *
a moze ktos posiada takowe smile.gif

mam 2 nowki sztuki, troche lepsze niz te co ida seryjnie, jakby co pw smile.gif oddam po taniosci smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Sat, 05 Sep 2009 - 11:58
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Byly zmiany w numeracjach. Bierz od kosiniaka biedny sprzedal s4 sad.gif


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 05 Sep 2009 - 12:58
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





taaa sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
speedy
post Tue, 15 Sep 2009 - 23:03
Post #14


Rookie
Dołączył: Wed, 18 December 2002
Skąd: wawa-okolice





zawory mialy uszkodzona membrane , jak rolozylem jeden to sie poprostu rozpadla membrana !!! nowe zawory założone 710N zakupione po 80 zł od Kulczyka smile.gif ale pojawil sie nastepny problem sad.gif czujniki temperatury spalin !!!! podobno to przypadłość 2,7 Bt czy da sie jakos je zastapic lub oszukac komputer?? czy probowaliscie juz takiej operacji??


--------------------
> A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Tue, 15 Sep 2009 - 23:46
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Szczerze odradzam kombinowania z czujnikami EGT w 2.7. Komp używa ich też do regulacji składu mieszanki chyba jak i do ochrony silnika przed przegrzaniem. Tak więc muszą być sprawne i nie da się tego oszukać jak drugiej lambdy. Chyba, że chcesz aby silnik zmienił stan skupienia wink.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
speedy
post Wed, 16 Sep 2009 - 07:59
Post #16


Rookie
Dołączył: Wed, 18 December 2002
Skąd: wawa-okolice





jak sprawdziczy czy rzeczywiscie czujnik jest uszkodzony bo w serwisie mechanior mowil ze to moze byc rowniez przetarta instalacjaa sad.gif ale dziwi mnie to ze na dwóch moglo by sie przetrzec ??!! jest jeszcze jedna przyczyna ze na wysokich obrotach przy ok 6 tys/obr jest efekt ze tak jakby zaczynalo brakowac paliwa i mialby zgasnac czy to przyczyna filtra lub swiec??


--------------------
> A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 10:57